Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. Νικ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ στον κ. Νικ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ




κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος μᾶς «τίμησε» Χριστουγεννιάτικα μὲ τὸ ἄρθρο του «ΘANAΣIMO ΛAΘOΣ OPΘOΔOΞΩN EΞ AITIAΣ TΩN OIKOYMENIΣTΩN» σὲ διάφορα ἱστολόγια, καταφερόμενος σὲ ὅσους ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές (ἀποτειχίστηκαν).
Θὰ τοῦ ἀπαντήσουμε ἐν καιρῷ, διότι (παρὰ τὸν σεβασμὸ ποὺ ἔχουμε καὶ δείξαμε πρὸς τὸ πρόσωπό του) τὸ θέμα δὲν εἶναι προσωπικό, ἀλλὰ πρωτίστως θέμα Πίστεως. Ἐδῶ νὰ σημειώσουμε, ὅτι δὲν εἴμαστε μόνοι μας οἱ λαϊκοί, ἔχουμε πνευματικό πατέρα. Δὲν ἀρνούμαστε τὴ Θ. Κοινωνία, ἀλλὰ  τὴ δεχόμαστε μόνο ἀπὸ ἀποτειχισμένους ἱερεῖς. Ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμό (χειρότερο ἀπὸ τὸν Ἀρειανισμὸ τὸν θεωρεῖ ὁ κ. Σωτηρόπουλος) κατανοεῖται ἀπὸ τοὺς Πατέρες ὡς μὴ συμμετοχὴ στὰ Μυστήρια τῶν αἱρετικῶν.
Δημοσιεύουμε, λοιπόν, παλαιότερα κείμενα τοῦ κ. Σωτηρόπουλου, διὰ τῶν ὁποίων ὁ ἴδιος ἀπαντᾶ στὸν ἑαυτό του! Πρόκειται γιὰ μιὰ παλιότερη ἀνάρτησή μας, μὲ τὴν ὁποία καταγγείλαμε τὸν ἄδικο καὶ φασιστικὸ ἀφορισμό του ἀπὸ τὸν Πατριάρχη. Τὸ ἕνα δημοσιεύτηκε στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο», φ. 1680, 2007 μὲ τίτλο "Σαθρὰ ἐπιχειρήματα".

 Α΄ 
ΤΟ ΚΑΚΟ μ τος οκουμενιστς κκλησιαστικος γέτες παράγινε. Κα π τς διαμαρτυρίες τν εσεβν δν δρώνουν τ ατιά τους. λο τν δρτα τους χυσαν κατ τν γνα κα τν γωνία τους ν΄ ναρριχηθον στος ψηλος κκλησιαστικος θρόνους. Κα γι λλη περίπτωση δν φησαν οτε μι σταγόνα δρτος. Γι’ ατ ο εσεβες ζητον ν γίνη κατ τν οκουμενιστν κκλησιαστικν γετν κάτι σχυρότερο π τς διαμαρτυρίες. Κα σχυρότερο π τς διαμαρτυρίες ενε τ ν παύσουν κληρικο τ μνημόσυνο προϊσταμένων, δίως δ το ρχιοικουμενιστο Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου. πασι το μνημοσύνου θ στοιχίση στος νόχους. Κα σως σκεφθον τς εθνες κα τν νοχή τους, κα λλάξουν μυαλ κα τακτική.

λλ' κτς τς . Μονς σφιγμένου το γίου ρους, το π. Εθυμίου Τρικαμην κα νς δύο κόμη κληρικν, θ ερεθον λλοι ρωες κληρικοί, γι ν παύσουν κα ατο τ μνημόσυνο νόχων στ ψιστο ζήτημα τς Πίστεως; πασι το μνημοσύνου δν στοιχίζει μόνο στος νόχους· στοιχίζει κα σ’ ατος πο παύουν τ μνημόσυνο, στοιχίζει πηνες διωγμούς.
Γι’ ατ κα κληρικοί, ο ποοι προηγουμένως ταν πρ τς παύσεως το μνημοσύνου, τώρα, κατόπιν, πως φαίνεται, καταθλιπτικν πιέσεων, κα πολογισμο συνεπειν, κόστους δηλαδ σ’ ατούς, λέγουν, τι δν πρέπει ν παυθ τ μνημόσυνο το Πατριάρχου κα λλων. Κα γι ν δικαιολογήσουν τν παλινῳδία τους φέρουν δύο πιχειρήματα.

Δν πρέπει, λέγουν, ν γίνη πασι το μνημοσύνου χάριν τς νότητος τς κκλησίας, κα γι ν μ καθαιρεθον ο παύοντες τ μνημόσυνο κα βρεθον κτς κκλησίας.

Σαθρ τ πιχειρήματα κα ντίθετα πρς τος Ι. Κανόνες, τν ΛΑ΄ ποστολικ κα τν ΙΕ' τς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, π τ βάσει τν ποίων δύναται κληρικς ν παύση τ μνημόσυνο προϊσταμένου γι θέμα πίστεως κα δικαιοσύνης.

Κατ τν ΙΕ' Κανόνα τς Πρωτοδευτέρας Συνόδου ο παύοντες τ μνημόσυνο δν προσβάλλουν τν νότητα τς κκλησίας, λλ' νεργον πρ τς νότητας· δν δημιουργον σχίσμα, λλ' νεργον κατ το σχίσματος. π λεξει Κανν λέγει: «Οκ πισκόπων, λλ ψευδεπισκόπων κα ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, κα ο σχίσματι τν νωση τς κκλησίας κατέτεμαν, λλ σχισμάτων κα μερισμν τν κκλησίαν σπούδασαν ρύσασθαι».

πίσης Κανν γι' ατος τος κληρικος λέγει, τι, χι μόνο δν πόκεινται σ πιτίμιο, λλα κα ενε ξιοι τιμς. Κα συνεπς, ν δίκως καθαιρεθον, δν ενε κτς κκλησίας, λλ' ξιώτερα μέλη τς κκλησίας. Καθαιρέθηκαν δίκως κα μεγάλοι Πατέρες κα ενε ο καθαίρετοι πύργοι τς κκλησίας

ς παυθ λοιτν τ μνημόσυνο τν προδοτν τς Πίστεως, μήπως μετανοήσουν κα σωθον. Ατ πιβάλλει γάπη πρς τν ρθοδοξία, λλ κα πρς ατούς.

 Β΄ 
Κανάλι Πατρν SuperB τος 1996
κπομπ Βαγγέλη Κουτρουμπέλη
Θέμα: «Τ γιον Πνεμα κα λήθεια»
Καλεσμένος κ. Νκος Σωτηρόπουλος

Ν. Σωτηρόπουλος: Ν σς διακόψω. Επατε τι τοιμάζεται μι νέα Φερράρα-Φλωρεντία. Δν τοιμάζεται, δη χει γίνει μι νέα Φερράρα-Φλωρεντία τ 1993 στ Μπάλαμαντ το Λιβάνου, που π τς δεκαπέντε (15) τοπικς ρθόδοξες κκλησίες, ο κπρόσωποι τν ννέα (9) ρθοδόξων τοπικν κκλησιν  τν περισσοτέρων πέγραψαν τν παίσχυντη συμφωνία, σύμφωνα μ τν ποία ρθοδοξία δν εναι Μία, γία, Καθολικ κα ποστολικ κκλησία, λλ ξισώνεται μ τν Παπισμό· κα μάλιστα Παπισμς χει τ προβάδισμα. γινε νέα Φερράρα-Φλωρεντία. Στ συμφωνία ατ λένε τι Ρωμαιοκαθολικ κκλησία (πο δν εναι κκλησία, εναι αρεσις), ατ, λέει, χει τ συνείδηση τι εναι ληθιν κκλησία κα κατόπιν μες ο ρθόδοξοι π ντίδραση κα π ντιζηλία πρς τος Παπικος επαμε, μες ο ρθόδοξοι εμαστε κκλησία. γαπητ τηλεθεατά, γινε Φερράρα κα Φλωρεντία κα κοιμται πολς ρθόδοξος κόσμος, γιατ ο συνειδητο χριστιανο πο διαμαρτύρονται εναι λίγοι».
«Οἱ κοσμικοὶ Δεσποτάδες... εἶναι ἀντιπρόσωποι τοῦ Χριστοῦ; Μόνο τὰ μυστήρια ἰσχύουν ἀπ’ αὐτούς, ἐπειδὴ εἶναι χειροτονημένοι Ὀρθόδοξοι. Κατὰ τὰ ἄλλα εἶναι συμφορά...
Δν χουμε ρωες. χουμε καλος ερες, λλ χι τόσο καλούς, στε ν μν εναι δειλοί. Τ γιο Πνεμα, εναι πνεμα δυνάμεως κα χι δειλίας, ν δώσει στος ερες δύναμη π τ δύναμη πο δωσε τν Πεντηκοστή, στε ν γεννηθον ρωες μέσα στν κκλησία, πο ν μν πολογίζουν κακος πισκόπους, λλ ν πολογίζουν τ Χριστό.
Τηλεθεατής: Γιατί ατο ο καλο πίσκοποι, δν κόβουν τ Μνημόσυνό του;
Ν. Σωτηρόπουλος: Γιατ δν εναι τόσο καλοί, στε ν μν εναι δειλοί. Δν θέλουν ν χουν περιπέτειες...
Οκουμενισμς δν εναι παναίρεση, εναι πανθρησκεία, θρησκευτικός συγκρητισμός. Εναι χειρότερος κι π τν ρειανισμό, διότι θέλει ν νώσει λες τς αρέσεις κι λες τς ψεύτικες θρησκεες μ τν ρθοδοξία. Εναι νατροπ τν πάντων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.