Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

π. Θεόδωρος Ζήσης: ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΩΝ!



ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ
ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ
ΣΤΟ ΠΑΓΚ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ!
Χθές, Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης σὲ κήρυγμα ποὺ ἐκφώνησε, εἶπε μεταξὺ ἄλλων καὶ κάποια πράγματα, ποὺ πρέπει νὰ τὰ σκεφθοῦν κάποιοι Ὀρθόδοξοι ἀδελφοί, οἱ ὁποῖοι θέλουν νὰ ἀγωνιστοῦν κατὰ τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ παραμένουν ὑπὸ τὴν σκέπην τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων.
Ὁ π. Θεόδωρος ἦταν σαφής: «Οἱ Προτεστάντες εἶναι Εἰκονομάχοι», ἀφοῦ «ἔχουν κατεβάσει τὶς Ἅγιες Εἰκόνες... εἶναι Εἰκονομάχοι»! Κι ὅμως, «ἐμεῖς εἴμαστε μαζὶ μὲ αὐτοὺς στὸ Π.Σ.Ε. Τοὺς ἀναγνωρίζουμε ὡς Ἐκκλησίες»! «Ὅποιος, ὅμως, ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, ἰσχύουν καὶ γι΄ αὐτὸν τὰ ἀναθέματα αὐτά»!

«Ὑπάρχουν χριστιανοὶ Εἰκονομάχοι. Καὶ ὑπάρχουν, ἐπίσης, καὶ δικοί μας ὀρθόδοξοι, συμπαθοῦντες τοὺς Εἰκονομάχους. Κι ἔχοντες κοινωνία μὲ τοὺς Εἰκονομάχους. Οἱ Προτεστάντες τί εἶναι, δὲν εἶναι Εἰκονομάχοι; Πᾶτε σὲ κανένα Προτεσταντικὸ Ναὸ μέσα, θὰ δεῖτε πουθενὰ νὰ ὑπάρχει Ἁγία Εἰκόνα; Τὶς ἔχουνε κατεβάσει. Ὅπως οἱ Εἰκονομάχοι, ἔχουν κατεβάσει τὶς Ἅγιες Εἰκόνες. Κι ὅμως ἐμεῖς εἴμαστε μαζὶ μὲ αὐτοὺς στὸ Π.Σ.Ε. Ἐκκλησία καὶ αὐτοί. Τοὺς ἀναγνωρίζουμε ὡς Ἐκκλησίες. Ἑπομένως τὰ ἀναθέματα ἰσχύουν καὶ γιὰ τοὺς δικούς μας, οἱ ὁποῖοι συμμετέχουν στὸ Π.Σ.Ε. Διότι, ὅποιος κοινωνεῖ μὲ τοὺς Εἰκονομάχους, ὅποιος ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, καὶ γι΄ αὐτὸν ἰσχύουν τὰ ἀναθέματα αὐτά, καὶ γι’ αὐτὸ φοβοῦνται, γιατὶ ἀναθεματίζουν οἱ ἴδιοι τοὺς ἑαυτούς τους. Πῶς νὰ ἀναθεματίσουν οἱ Ἐπίσκοποι, ἡ Ἱεραρχία μας –οἱ περισσότεροι, ὑπάρχουν καὶ μερικοὶ οἱ ὁποῖοι ἀντιδροῦν–, πῶς νὰ ἐπιτρέψουν νὰ ἀκουστοῦν τὰ ἀναθέματα, ἀφοῦ οἱ ἴδιοι θὰ ἀναθεματίζουν τοὺς ἑαυτούς τους, γιατὶ ἔχουν κοινωνία μὲ τοὺς Εἰκονομάχους· δὲν τοὺς ἀναθεματίζουν, δὲν τοὺς ἀποκηρύσσουν, ἀλλὰ εἴμαστε ὅλοι μαζὶ στὸ Π.Σ.Ε.
Τὸ κακὸ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς προδοσίας τῆς Πίστεώς μας διαρκῶς ἐπεκτείνεται καὶ διαρκῶς βαθαίνει».
Ἀπομαγνητοφώνηση ἀπό:     http://aktines.blogspot.gr/2014/03/2014_10.html

13 σχόλια:

  1. Διαβαζω : "...ὅποιος ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, καὶ γι΄ αὐτὸν ἰσχύουν τὰ ἀναθέματα αὐτά,.."

    Το Γενάρη του 2003 πήρα το λόγο και είπα οτι απο την στιγμή που ο Βαρολομαίος και όσοι τον μνημονεύουν έχουν κοινωνία με αιρετικούς συνοδικά καταδικασμένους και αναθεματισμένους οπως οι Παπικοι , οι μονοφυσίτες και οι πρωτεστάντες (και στάθικα ιδιαίτερα οτι είναι εικονομάχοι οι πρωτεστάντες ) αλλά και οσους εχουν αλλάξει το σύμβολο της Πίστης ἰσχύουν τὰ ἀναθέματα και για αυτούς τα αναθέματα ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΑ ! Και με το όνομα τους αναθεματισα τους παρόντες Ειρηναίους τον Χανίων και τον Κισσάμου .

    Εσυ Ζήση καλά λες οτι λές πλην όμως απο την στιγμή που οχι μόνο δεν αναθεματίζεις όσα η ορθοδοξία αναθεματίζει αλλα κοινωνείς τα ακινώνητα .... αμ δεν είσαι δουλάκι του Παπικού Βαρθολομαίου που μνημονεύεις ?
    Η δεν ξέρεις τι είναι η μνημόνευση , και οτι αυτός που μνημονεύεις ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕ ΠΑΠΑ ?
    Πολύ καλά ξέρεις ! Αλλά είσαι κοπέλι του Βαρθολομαίου και σαν κοπέλι του Βαρθολομαίου ομιλείς !
    Διαφωνείς ? Καλά μη αναθεματίσεις , μη διακόψης το μνημόσυνο αλλά βγες να φωνάζεις ΑΝΑΞΙΟΣ να καθαιρεθεί ο αιρετικός όπου μπορείς ?
    Ειναι φούμαρα οτι τάχα μου δεν κάνετε αυτό που πρέπει για να μην σχίσετε τον άραφο χιτώνα όπως λέτε . Τον βγάλατε απο πάνω σας οταν μνημονεύσατε πάπα και τον ποδοπατήσατε .
    Δουλάκι είσαι του Βαρθολομαίου ! Δεν είσαι ?
    Αν δεν είσαι όπως εκείνος ο αρχαίος αρχιζε και τελείωνε κάθε λόγο του με το "πρέπει να καταστραφεί η Καρχηδόνα " έτσι άρχιζε και τελείωνε τον λόγο σου ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΣΟΥ με το Ανάξιος ο Βαρθολομαίος να καθαιρεθεί ο αιρετικός !Να βγάλουμε άλλο ορθόδοξο πατριάρχη !
    Το κάνεις ? Αμ δεν το κάνεις ! Είσαι κοπέλι του Βαρθολομαίου και σαν κοπέλι του Βαρθολομαίου ομιλείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πήξαμε στους ἔχοντες μόρφωσιν εὐσεβείας, τὴν δὲ δύναμιν αὐτῆς ἠρνημένοι
    Αλλά μια και φυλλομετράτε που φυλομετράτε βάλτε κάτω τα κιτάπια και θα βρήτε ότι δεν υπάρχει σύνοδος που να μην καταπάτησαν οιι αντίχριστοι οικουμενιστές .
    Και δεν υπάρχει λυστρική που να μην την έβγαλαν πάνω .Εβγαλαν όλους τους αναθεματισμένους αιρετικούς , όλους τους σκελετούς στην πίστα και χορεύουν για τον σατανά.
    Πράμα καινούργιο δεν είναι ο οικουμενισμός παρά συρραφή αιρέσεων που έχουν καταδικαστεί .
    Δεν πρωτοτυπούν αλλά αντιγράφουν και συρράπτουν καταδικασμένες αιρέσεις .
    Ο οικουμενισμός είναι όλες οι αιρέσεις σε μία ...Όλα σε ένα τακτοποιημένα !
    Οπως και δεν έχουν αφήσει μια έστω εντολή απο τις 10 που να μην έχουν παραβιάσει .
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΜΑΤΑ ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΗ ! Ειναι επι τούτου ! Σατανική δουλεία !
    Η δουλειά είναι στημένη καρφωτή και μιλημένη κάτι μασωνάκια τα καημένα μες το κόλπο είναι μπλεγμένα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εἰς μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν. Ὁμολογῶ ἓν βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν.
    Ὅταν λέγωμε ὅτι πιστεύομε «εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν», ἐννοοῦμε τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἡ ὁποία διατηρεῖ ἀμώμητον καί ἀκεραίαν τήν πίστη καί τήν ἀποκεκαλυμμένη ἀπό τόν Θεό ἀλήθεια Και αυτή εχει το ΕΝΑ βαπτισμα . Το .«extra ecclesiam nulla salus», δηλαδή «ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας δέν ὑπάρχει σωτηρία» Η σύνοδος της Καρθαγένης και Ἅγιος Κυπριανός Καρχηδόνος ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ !
    Δέν ὑπάρχουν ἄλλες ἐκκλησίες ἐκτός ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Ὅλες οἱ ἄλλες συναθροίσεις ἀνθρώπων, μικρές ἤ μεγάλες, πού αὐτο-αποκαλοῦνται «ἐκκλησίες»είναι του σατανά και του σατανά μόλυσμα τα μυστήρια τους .

    Οταν λοιπόν λέτε περιμένουμε σύνοδο να καταδικάσει τον οικουμενισμό
    ΛΕΤΕ ΨΕΜΑΤΑ εφαρμόστε πρώτα όσα οι σύνοδοι αποφάσισαν
    Για πάρτε απο κάθε μία ένα αναθεματάκι για τους παναιρετικούς και ΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ εχει ξεμίνει κανένας ανευ αναθέματος , που χλωμό το βλέπω , γιατί όπως είπα λογοκλέψανε απο καθε αιρετικό και επιτομή και ανακεφαλάιωση αιρέσεων είναι ο οικουμενισμός ιδου η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ καταδικάστε τον .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ! Εάν όλη η Κρήτη είχε Προδρομικούς ομολογητές σαν εσένα δεν θα γεννούσε Καζαντζάκη, Ανδρουλάκη και Χαρκιανάκη, την σύγχρονη βλάσφημη κρητική "τριάδα!" Δεν σε επαινώ, αφελφέ μου! Ενθαρρύνω την μαρτυρία σου! Συνέχισε τον αγώνα σου και μη φοβάσαι τους Δεσποτάδες, δεν μπορούν να σε βλάψουν. Υπάρχει κανένας Αποτειχισθείς ιερέας στη Κρήτη; Στείλε μου προσωπικό έμαιλ στο
    pathtruthlife@gmail.com
    Νίκος Πανταζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Εισί γάρ πολλοί και ανυπότακτοι, ματαιολόγοι και φρεναπάται, μάλιστα οι εκ περιτομής, ούς δεί επιστομίζειν, οίτινες όλους οίκους ανατρέπουσι διδάσκοντες ά μη δεί αισχρού κέρδους χάριν. είπέ τις εξ αυτών ίδιος αυτών προφήτης Κρήτες αεί ψεύσται, κακά θηρία, γαστέρες αργαί. η μαρτυρία αύτη εστίν αληθής. δι' ήν αιτίαν έλεγχε αυτούς αποτόμως, ίνα υγιαίνωσιν εν τή πίστει, μη προσέχοντες ιουδαϊκοίς μύθοις και εντολαίς ανθρώπων αποστρεφομένων την αλήθειαν. πάντα μέν καθαρά τοίς καθαροίς τοίς δε μεμιαμμένοις και απίστοις ουδέν καθαρόν, αλλά μεμίανται αυτών και ο νούς και η συνείδησις. Θεόν ομολογούσιν ειδέναι, τοίς δε έργοις αρνούνται, βδελυκτοί όντες και απειθείς και προς πάν έργον αγαθόν αδόκιμοι.» (Προς Τϊτον α, 10-16)
      Και ναι μεν ισχύουν αυτά πλην όμως Όπου πλεονάζει η αμαρτία υπερπερισσεύει η χάρις. Είναι Αγιοτόκος η Κρήτη μας .
      Και αυτών των αγίων η μεσιτεία και το έλεος του Θεού μου έδειξε τον ναό της ενορίας μου του Αγ Κωνσταντίνου την Κυριακή των Αγιών Πάντων ως πλήρη σατανική συναγωγή . Μια εικόνα ανάλογη με εκείνη που είδε ο Αι Γιάννης της Κροστάνδης .
      Οίδα , μύρισα τι είναι η κοινωνία και σιχάθηκα και αποστράφηκα .
      Πλήν όμως δεν το χωρούσε ο νους μου και πήγα και έπεσα στα πόδια του εξομολόγου μου ζητώντας βοήθεια . Και εκεί με βοήθησαν οι Αγιοι μου πάλι γιατί φώτισαν κατα σειρά τους Ευμένιο και Κισσάμου Ειρηναίο και Χανίων Ειρηναίο ώστε την δικαία κρίση να κρίνουν .
      Οτι είναι δίκαιο να απονέμω σύμφωνα με την Πίστη μου ,τις Αγιες συνόδους μου και ιδικά συνοδικό της Ορθοδοξίας και των Αγίων μου και ιδικά ο Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός την ΙΔΙΑ ΠΡΕΠΟΥΣΑ τιμή στον Πάπα , στον Βαρθολομαίο και όποιον τον μνημονεύει , στους προτεστάντες , στους ραβίνους και ιμάμηδες ... ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ .
      Με την ευλογία των αυτών ίδιων , αυτούς τους ίδιους αναθεμάτισα .
      Και αυτό το οφείλω στις μεσιτείες των Αγίων μου ασφαλώς και το ΜΕΓΑ ΕΛΕΟΣ του Κυρίου μου γιατί είμαι άνθρωπος τρισάθλιος πάσης αμαρτίας μέτοχος και κάθε αρετής στερημένος .
      Με την ευλογία των αυτών των ιδίων των επισκόπων Κισσάμου Ειρηναίου και Χανίων Ειρηναίου ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ τους για τον τόπο και τον τρόπο τους αναθεμάτισα Δημόσια και διέκοψα την κοινωνία μαζί τους μέχρι να αποκατασταθεί η ορθοδοξία .Να φύγουν οι ανάξιοι Βαρθολομαίος και σία και να έρθουν οι Αξιοι !
      Χρόνια με είχαν στο πετραχίλι τους . Τους αγαπούσα και τους αγαπώ . Στάθηκαν πραγματικοί πνευματικοί πατέρες για μένα γιατί με οδήγησαν στον πραγματικό μας Πατέρα . Και κατάλαβαν και γιατί έκανα ότι έκανα και τι κάνω και γιατί ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΑ . Μετά τον αναθεματισμό πολλές φορές και ΔΗΜΟΣΙΑ ο Κισσάμου Ειρηναίος με προέτρεπε να με χειροτονήσει Ιερέα γιατί όπως έλεγε ήθελε να με έχει πνευματικό και να κοινωνά από το χερι μου . Τον πείραζα και του έλεγα ότι θα τον έχω ακοινώνιτο κα στο επιτίμιο μέχρι να αναθεματίσει Βαρθολομαίο … Ναι μου έλεγε αλλά την επιθανάτια κοινωνία δεν θα μου την αρνηθείς ξερω τον νόμο σου …. Και του απαντούσα ότι σαν ιερέας την κοινωνία του επισκόπου μου θα έχω να σου δώσω . Οπότε η μετανοείς και αναθεματίζεις Βαρθολομαίο και εχεις εσυ Θεό και εγω Επισκοπο και τότε υπακούω σε και ότι εσυ θέλεις με χειροτονείς , είτε αν επιμένεις με τα σα εκ των αιρετικών σων , βολέψου .
      Και μου έλεγε και "τσιτάτα" οτι και αιρετικού χειροτονία στέκει και ο θεός ιερουργει ....
      Και του έλεγα ... αλλά δεν είναι ποιό εύκολο να μετανοήσεις ?
      Ετσι πέρασαν τα χρόνια . Δεν μετανόησε . Πέθανε αμετανόητος . Και επειδή πέθανε σε κοινωνία με αίρεση ουτε μνημόσυνο δεν μπορώ να του κάνω άλλο από το ανάθεμα . Είναι κάτι που με πονάει πολύ .


      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/3/14, 12:40 μ.μ.

      Αν κατάλαβα καλά, ο sotirio έχει μεγάλη πνευματική εξουσία. Μπορεί και αναθεματίζη Επισκόπους ! Υπάρχουν και άλλοι που το κάνουν αυτό ?

      Διαγραφή
    3. Κάθε Χριστιανός όντως έχει έκ του Ιησού μεγάλη πνευματική εξουσία ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΗ τους τυράννους να καθαιρεί και να θραύει των δαιμόνων τα ανίσχυρα θράση και με το Ανάξιος ο Αιρετικός Ανάθεμα τον , να κατεβάζει και κάθε πατριάρχη του σατανά. Εντέλλεται από κάθε σχεδόν σύνοδο και ιδικά από το συνοδικό της Κυριακής της Ορθοδοξίας και όποιος δεν αναθεματίσει λόγο θα δώσει .




      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος11/3/14, 2:53 π.μ.

    .... αυτοί που ηγούνται (υποτίθεται) του αγώνος ενάντιον του οικουμενισμού, είναι βαλτοί για να αμβλύνουν τις συνειδήσεις των ορθοδόξων και να τους βάζουν ολοένα και πιο βαθύτερα στον λήθαργο της αιρέσεως και να νομίζουν ότι αγωνίζονται κιόλας, με το να τους "επιτρέπουν" τάχα να μετέχουν στα μυστήρια της εκκλησίας και να κάνουν υπακοή στην μπότα του δέσποτά τους χωρίς να υπάρχει ελπίδα να παλέψουν ωσάν σε πόλεμο..... Τους λυπάμαι βαθύτατα αυτούς και τα πνευματικά τους παιδιά... και εύχομαι ο Θεός να τους φωτίσει και να πάρουν το δόρυ και το σπαθί της Ορθοδοξίας και να παλέψουν το θηρίον, το οποίον έρχεται.....
    Μια αμαρτωλή......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σατανάς τους απατά οτι "Δόξα προσφέρουν στον Θεό" και εργάζονται για το συμφέρον των ανθρώπων . Με αυτή την έννοια είναι βαλτοί .
      Βέβαια είναι και οι υποτροφίες απο τα παπικά ιδρύματα , τα συνέδρια , το "σπρώξιμο" στην καριέρα και την κοινωνική καταξίωση με τα οποία ο σατανάς τους έλκει .
      Είναι και ο μισθός , ο "αρτος ο επιούσιος " για τους επαγγελματίες που τους "δένει" .
      Οσοι κληρικοί αποτειχίζονται χάνουν μισθό και αν είναι ιερομόναχοι και το μοναστήρι ...

      Διαγραφή
    2. ΤΕΕΕΛΕΙΟΣ!!! (σχήμα λόγου φυσικά) αλλά να, αδελφέ μου, χτυπάς κατακούτελα, εκεί που πονά, ειν' ολα για τα οικονομικά, για το χρήμα, τη θέση, την αίγλη και την παραζάλη της δόξης. Να νε καλά η Μητρόπολη, να νε καλά το μαναστήρι και το τρεχαντήρι, η ταμπακιέρα κι' η ψωμιέρα του Ευρώ. Ολοι στου Ισουίτη Πάπα το χορό, η Σύνοδος στο κόλπο γκρόσο, ωστόσο, τους φταίει η Αποτείχιση, που καμία δεν έχουν στη νεολαία απήχηση και με τ' ένα πόδι στο τάφο και τ' άλλο στο αναπηρικό το καροτσάκι ληγουρεύονται το παραδάκι και παραπατούν και παραμιλούν, σαλιαρίζονται πως αγαπούν, και τον Κύριο της δόξης με φιλήματα Ιούδα απατούν....

      Διαγραφή
  6. Ένας απογοητευμενος11/3/14, 11:25 μ.μ.

    Aδελφέ μου Σωτήριε, πολλή δύναμη μου έδωσες και πολύ θάρρος. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς. Μόνοι μας θα κριθούμε, μόνοι μας θα σωθούμε και όχι ομαδικά. Σε προσωπικό τετ -α τετ με τον Κύριό μας και Θεό μας. Ο σώζων εαυτόν σωθείτω, δηλαδή. Ένας εδώ κι ένας εκεί. Έχει ο Θεός, ας πάρουμε την απόφαση να φύγουμε από την αίρεση και όλα τα άλλα θα τα κανονίσει Εκείνος. Το παράδειγμά σου μου έδωσε κουράγιο. Σ' ευχαριστώ και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος12/3/14, 8:37 μ.μ.

    Εχω να παρατηρήσω ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν είπε, τι γίνεται με όλους τους άλλους, που επικοινωνούν με τους Επισκόπους αυτούς. Πολλοί απ’ αυτούς είναι μέλη της «Συνάξεως κληρικών και μοναχών». Πρωτοκλασάτο, μάλιστα, μέλος της, συλλειτουργεί με τον θεωρητικό του Οικουμενισμού, Μητροπ. Περγάμου κ. Ζηζιούλα. Δεν ισχύει γι’ αυτούς το «ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έσται»; Συγκεκριμένα: Ο π. Γεώργιος στην Σύναξή σας (ήμουν παρών), είπε πως συλλειτούργησε με τον Περγάμου Ιωάννη, γιατί μου τον έστειλε ο Αρχιεπίσκοπος. Τι να έκανα. Μίλησε ορθοδοξότατα. Δεν είπε κάποια αίρεση στο κήρυγμά του! Κι εσείς το δεχθήκατε και οι υπόλοιποι της Συνάξεως. Και τον χειροκροτήσατε.
    Και πάλι βλέπουμε ότι θεωρητικά ο π. Θεόδωρος εμμένει στις από χρόνων θέσεις του. Επίσης, μέχρι τώρα δεν έχει καταδικάσει τις θέσεις περί Διακοπής Μνημοσύνου και Αποτειχίσεως, που από χρόνια μας δίδασκε.
    Η πρόθεση μετράει. Ο απ. Παύλος γράφει ότι «όποιος κοινωνεί αναξίως, κρίμα εαυτώ εσθίει και πίνει». Από το ίδιο ποτήριο κοινωνούν κι οι δυό. Κι ο ένας κατακρίνεται, ο άλλος σώζεται.
    Βενιαμίν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διαβαζω : "Δεν ισχύει γι’ αυτούς το «ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έσται ;"
    Αυτός είναι θείος νόμος που ισχυεί και εδω στη γή και εκεί στην κρίση .
    Τον π. Θεόδωρος Ζήσης τον μετεκπαιδεύσανε επί δύο έτη στη Δυτική Γερμανία στη Βόννη ως υπότροφος της Humboldt-Stiftung (1972-1973 και 1979-1980) τον ταϊσανε εκει αιρετικούς λωτούς να ξεχάσει τον νόμο του Θεού για να τον κάνουνε το 1980 Τακτικό Καθηγητή της Πατρολογίας να κόψει και να ράψει τους πατέρες στα μέτρα τους . Και πάλι καλά που θυμάται οτι θυμάται .
    Πως να γυρίσει να αναθεματίσει τους δάσκαλους ή τους συμμαθητές του ή τους ευεργέτες του που πληρώσανε τις σπουδές του ? Πως να τους χαλάσει έστω τα σχέδια ?
    Διαβαζω : http://apotixisis.blogspot.gr/2011/03/apotixisiblogspotcom.html

    "Ο π. Θεόδωρος Ζήσης μας συνιστούσε με πολλά άρθρα την αποτείχιση, κατοχυρώνοντας με θεολογικά επιχειρήματα την αναγκαιότητά της και επαινώντας κάποιους που προχώρησαν σε αποτείχιση. Και όταν ρωτήθηκε, απάντησε, πως όποιος θεωρεί ότι πρέπει να αποτειχισθεί, καλύπτεται από τον Ιερό Κανόνα.
    Το ίδιο και ο π. Σαράντος. Υπέγραψε κείμενο πριν μια δεκαετία (όταν οι παραβάσεις των επισκόπων του Φαναρίου ήσαν λίγες) στο οποίο έλεγε, ότι, όσοι κοινωνούν με τους ακοινωνήτους οικουμενιστές, είναι ακοινώνητοι ....."
    Ομως μετά ? Παπαλα ....

    Τι δεν λένε ουτε θα πουν ποτέ οι δυτικοσπουδαγμένοι ?
    Ανάθεμα στο παπικό Βαρθολομαίο , Ανάξιος ! Θέλουμε άλλο ορθόδοξο πατριάρχη .

    Το Ανάξιος είναι το κλειδί να αλλάξει ο Πατριάρχης αλλά και κάθε αιρετικός επίσκοπος .
    Το Ανάξιος !

    Τώρα είναι νέα πατέντα να λένε οτι η μνημόνευση του επισκόπου δεν είναι ομολογία υποταγής και ταύτησης της πίστης στο πρόσωπο του επισκόπου και οτι δεν πειράζει να μνημονεύεις τον παπικό Βαρθολομαίο . Δεν σε κάνει ισχυρίζονται παπικό η μνημόνευση του Πάπα .
    Ειναι λέει απλά μια ευχούλα να τον έχει ο Θεός καλά !
    Αχ ! Η μνημόνευση των αμνημονεύτων σας αποξενώνει απο τον Θεό και σας δουλωνει στον σατανά.
    Ομως φοβάστε τάχα μου οτι η διακοπή της μνημόνευσης θα φέρει "σχισμα" και θέλετε σωνει και καλά να την συνεχίσετε ? Αν δεν μπορείτε να κάνετε το πρέπον γιατί δεν κάνετε το ελάχιστο ?
    Γιατί δεν αρχίζετε το κήρυγμα με το Ανάξιος ο Βαρθολομαίο ο αιρετικός , Θέλουμε άλλο ορθόδοξο πατριάρχη ? Ξεκαθαρίστε στο κήρυγμα οτι δίνεται αυτό το νοημα στην μνημόνευση που λέτε οτι με αυτό που ακολουθεί απλά δεόμαστε για το καλό του Βαρθολομαίου και δεν ταυτίζουμε την πίστη μας με την δική του Ειναι Ανάξιος και αιρετικός και θέλουμε αλλο πατριάρχη και μετά κάνετε την δέηση για το καλό του όπως λέτε .














    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.