Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ὁμιλία τοῦ γ. Ἐφραίμ Βατοπεδινοῦ
στην Παραμυθιά.
«Ἀπ’ ὅ,τι
πληροφοροῦμαι ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τοῦ Οἰκουμενικοῦ μας Πατριαρχείου ἑτοιμάζεται κι
αὐτὸν (σ.σ. τὸν γ. Παΐσιο) νὰ τὸν καταγράψει ἐπισήμως εἰς τὸ Ἁγιολόγιον τῆς Ἐκκλησίας...
Καὶ ἐνθυμοῦμε, ὅταν τὸν ρώτησα γιὰ τὸ φῶς τὸ Ἄκτιστον, τὸν π. Παΐσιον, καὶ μοῦ λέγει: Παιδί μου, εἶναι μιὰ ὑπερφυσικὴ κατάστασις. Κι ἐγὼ δὲν θὰ ξεχάσω, πὼς ὁ ἴδιος μοῦ ἐνθύμισε ἕνα μεγάλο γεγονὸς στὴ ζωή μου. Ὅταν ἔμενα στὸ κελὶ τοῦ Ἐσταυρωμένου, κοντὰ στὴν Μονὴ Σταυρονικήτα, κι ἔτυχε νὰ φύγω μετὰ τὴν δύση τοῦ ἡλίου καὶ μὲ συνάντησαν μιὰ ὁμάδα παιδιῶν ποὺ πῆγαν εἰς τὸ κελί μου καὶ δὲν μὲ βρῆκαν, κι ἐκάθησα –ὅταν τοὺς συνάντησα– ἐκάθισα καὶ τοὺς μίλησα· εἶδα ὅτι εἶχαν μεγάλη δίψα γιὰ τὸ Χριστό. Ἀλλὰ χωρὶς νὰ τὸ καταλάβω, ἐνῶ αὐτοὶ ἦταν κοντὰ εἰς τὴν Μονὴ Σταυρονικήτα (ποὺ θὰ πήγαιναν μέσα γρήγορα), ἐγὼ ἔφυγα μέν, ἀλλὰ μετά, ἐβάδισα περίπου 100 μέτρα καὶ ἀπὸ τὸ σκοτάδι δὲν μποροῦσα νὰ περπατήσω. Δὲν ἔβλεπα πλέον. Καὶ τότε λέω, θὰ πεθάνω ἐδῶ ἀπόψε.
Γονατίζω ἐκεῖ
στοὺς θάμνους ποὺ ἤμουνα, προσεύχομαι εἰς τὴν Παναγία, καὶ τότε ἀμέσως βγαίνει
ἕνα φῶς ἀπὸ μέσα μου, τὸ ὁποῖο ἦταν σὰν προβολέας, κι αὐτὸ μοῦ ἔδειξε τὸ δρόμον
καὶ πῆγα στὸ κελί μου! Καὶ μόλις βρῆκα τὸ κλειδὶ κι ἄνοιξα τὴν πόρτα, αὐτὸ τὸ
φῶς σταμάτησε νὰ ὑπάρχει ἀπέξω ἀπὸ τὸν ἑαυτό μου!
Γιατί σᾶς τὸ
εἶπα αὐτό; Γιὰ νὰ σᾶς πῶ πὼς ὁ ἄνθρωπος, ὅταν εἶναι κεκαθαρμένος, ὅταν ἔχει
καρδίαν καθαράν, τότε βιώνει τὸ ἄκτιστον φῶς, βιώνει τὸ φῶς τοῦ Θεοῦ, βιώνει
τὴν χάριν τοῦ Θεοῦ».
Τὸ συγκεκριμένο ἀπόσπασμα στὸ Βίντεο τῆς Ὁμιλίας ἀπὸ 26:00 και μετά, στό:
.απο neasantorinis.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=477&Itemid=27
ΑπάντησηΔιαγραφήΗλικιωμένος μοναχός της Μονής Βατοπεδίου διώχτηκε από τον αρχιμανδρίτη Εφραίμ επειδή εκανε κριτική στον τρόπο διαβίωσης του ίδιου και άλλων μοναχών στο μοναστήρι και μιλούσε για εμπορευματοποίηση και εκκοσμίκευση.
Ο γέροντας Γαβριήλ, 81 χρόνων σήμερα, από τα οποία τα 53 ιερομόναχος, πήρε το... απολυτήριο, τα λιγοστά υπάρχοντά του και την πίκρα του το Πάσχα του 2002 και διωγμένος έφυγε από το Βατοπέδι.
Από τότε ζει σε μία καλύβα στην περιοχή της Καψάλας στην... έρημο του Αγίου Ορους με την πενιχρή σύνταξη των 330 ευρώ από τον ΟΓΑ τον μήνα.
«Ο γέροντας Εφραίμ και οι μοναχοί που εγκαταβιούν στο Βατοπέδι είναι αντίθετοι με τον μοναχισμό. Το μοναστήρι έχει κοσμικοποιηθεί κι αυτό δεν ταιριάζει με τον τρόπο ζωής των μοναχών.
Επιπλέον, δεν θέλουν να το ακούνε αυτό και εγώ δεν μπορούσα να κρατήσω το στόμα μου κλειστό», είπε στο «Εθνος» ο γέροντας Γαβριήλ.Η αφορμή στάθηκε μια εργασία του για το... κερί, η αιτία ωστόσο ήταν οι συγκρούσεις του με τον π. Εφραίμ.
Στη 207 σελίδων εργασία του, με τίτλο «Το Κερί», ο γέροντας αναφέρεται ιδιαίτερα στην τακτική του ηγούμενου π. Εφραίμ να τοποθετήσει πρώτος αυτός παγκάρι στο Αγιον Ορος και να πουλάει κεριά στους επισκέπτες.
«Αυτό εμένα μου έκανε πολύ κακή εντύπωση και συνέχεια τους έλεγα ότι δεν ήταν σωστό.
Τα κεριά έπρεπε να τα δίνουμε δωρεάν στους επισκέπτες.
Αντίθετα, ο ηγούμενος έστησε παγκάρι, μάζευε χρήματα, έβαλε έναν μοναχό δίπλα σε αυτό και μόλις ο πιστός έφευγε ο μοναχός έσβηνε το κεράκι», μας είπε ο γέροντας Γαβριήλ και προσέθεσε: «Τα έλεγα όλα αυτά και δεν τους άρεζε.,,,
Το ήξερα ότι δεν τους άρεζε, αλλά δεν μπορούσα να σιωπήσω». Την εργασία του την παρέδωσε τον Απρίλιο του 2002. «...όταν παρέδωσα την εργασία μου για το κερί στον άγιο καθηγούμενο Εφραίμ την οποία θα διάβαζε, αλλά όπως φαίνεται το περιεχόμενό της δεν τον ανέπαυσε πνευματικά διότι μόλις με είδε μου είπε προφορικά ότι τον στενοχώρησα πάρα πολύ και του είπα αμέσως το ευλόγησον».
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π. Εφραίμ ήταν οργισμένος, αλλά δεν το έδειχνε. Ο γέροντας Γαβριήλ τρόμαξε, αλλά δεν το έδειξε. «Πίστεψα ότι θα μου κάνει παρατήρηση, δεν περίμενα να με διώξει. Αυτό με πίκρανε πολύ», λέει σήμερα.
«Τη Δευτέρα το πρωί της Διακαινησίμου εβδομάδος -μετά την Κυριακή του Πάσχα- και ενώ παντού αντηχούσε το Χριστός Ανέστη εκ Νεκρών και το Αναστάσεως ημέρα... και αλλήλους περιπτυσσόμεθα... μετά το τέλος της πρωινής ακολουθίας και της τραπέζης με κάλεσαν στο γραφείο του αγίου καθηγουμένου και ενώπιον σύμπασας της Γεροντίας της Μονής, μου ανακοίνωσαν την απόφαση της Γεροντίας... πλήρης και τελεία αποβολή και απέλαση εκ της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου και η εγκαταβίωσή μου σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του Αγίου Ορους εκτός της Μονής Βατοπεδίου. Δεν μου επέτρεψαν να απολογηθώ, ούτε να τους πω ούτε μία λέξη, ούτε και να τους ρωτήσω και να τους πω το γιατί και για ποιο λόγο με τιμωρούν με τη βαρύτατη των ποινών για μοναχούς, την επιβολή της οποίας μόνο η Ιερά Κοινότητα μπορεί να επιβάλει...».
Για το παγκάρι
Ο αγαθός γέροντας, στην εργασία του για το κερί, με αφορμή το γεγονός ότι η Μονή Βατοπεδίου πρώτη και στη συνέχεια κάποια άλλα μοναστήρια είχαν τοποθετήσει παγκάρια δίπλα στις εικόνες των αγίων όπου άναβαν οι πιστοί το κερί τους, έγραφε:«Θρονιάσαμε τον Μαμμωνά και μέσα στα καθολικά των Ιερών Μονών του Αγίου Ορους, αφού κατάφερε με τους δεξιούς λογισμούς της δήθεν ιεραποστολής να τα μετατρέψουμε σε ενοριακούς ναούς και αγοραπωλησίας κεριών και λαμπάδων, δηλαδή σε οίκους εμπορίου και σε σπήλαια ληστών κατά τους λόγους των κυρίων μας». Σε άλλο, επίσης, σημείο έκανε λόγο για κατακόρυφη εμποροποίηση των Ιερών Μονών του Αγίου Ορους.Ο 81ΧΡΟΝΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΠΙΒΙΩΝΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ 330 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΑ
«Εμένα μου φτάνει η προσευχή και ένα κομμάτι ψωμί»Πάμφτωχος, λυπημένος και απογοητευμένος από τα όσα έζησε στο Βατοπέδι, ο πατέρας Γαβριήλ βρήκε καταφύγιο σε ένα καλυβάκι, στην έρημο της Καψάλας, στην πιο σκληρή περιοχή του Αγίου Ορους, δίπλα στο εκκλησάκι της Παναγίας Γοργοεπηκόου, να ζει με τη σύνταξη του ΟΓΑ και τις προσφορές άλλων μοναχών.«Ο μοναχός δεν θέλει πολλά για να ζήσει. Λίγη τροφή και πολλή προσευχή. Ούτε κτίρια, ούτε χωράφια, ούτε λεφτά. Τι να τα κάνουμε εμείς τα λεφτά; Επιτρέπεται να πουλάμε και να αγοράζουμε γη; Να φροντίζουμε τα μοναστήρια, να καλύπτουμε τα έξοδά τους, να τα συντηρούμε όπως πρέπει, αλλά τίποτε παραπάνω. Ο π. Εφραίμ έχει στο Βατοπέδι κάποιους νέους μοναχούς, σπουδαγμένους, με γνώσεις οικονομικών, που τον στρέφουν σε άλλα μονοπάτια. Εμένα μου φτάνει η προσευχή κι ένα κομμάτι ψωμί. Εγώ έτσι αντιλαμβάνομαι τον μοναχισμό», μονολογεί κι όταν τον ρωτάμε πώς κρίνει όσους ενεπλάκησαν στο μεγάλο σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου, απαντά ότι «κριτής πάντων είναι μόνο ο Θεός».Πολύ κοντά στην καλύβα του γέροντα Γαβριήλ βρίσκεται το κελί του Αγίου Θεοφίλου, που ανήκει στη Μονή Παντοκράτορα.
Ο πνευματικός γέροντας του κελιού, πατέρας Χρύσανθος, τον γνωρίζει, αλλά αποφεύγει να τον ρωτά για τη διαφωνία του με τον Εφραίμ, γιατί δεν θέλει να τον στενοχωρεί. «Ο μοναχισμός δεν συνάδει με τις επιχειρήσεις. Οι μοναχοί του Βατοπεδίου έχουν έντονη επιχειρηματική δράση, αλλά αυτό δεν είναι σωστό. Δυστυχώς πολλοί από εμάς που εγκαταβιούμε στο Αγιον Ορος έχουμε περάσει σε έναν κοσμικό τρόπο, εντελώς έξω από τα πιστεύω του μοναχισμού», μας είπε ο π. Χρύσανθος .
Ας δούμε ένα κοσμικό παράδειγμα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα κράτος την Γερμάνια του 1940 και ένα στρατό τον Γερμανικό
Ας πούμε για ένα αντιφασίστα δημοκράτη που υπηρετεί στον Γερμανικό στρατό όταν την εξουσία την αναλαμβάνει ο Χίτλερ .
Τι κάνει ?
Και η εκκλησία είναι ένας στρατός που δίνει μάχη
Οι Επίσκοποι και Ηγούμενοι σαν στρατηγοί
Ιερείς στην θέση αξιωματικών
Και καλόγεροι σαν ειδικές δυνάμεις …λοκατζήδες
Κάθε πιστός σαν στρατιώτης
Πολλοί από τον επίσκοπο μέχρι τον πιστό σήμερα ξέρουν τι είναι ο Βαρθολομαίος
και ο στρατός του
Και πολλοί από αυτούς έχουν το ίδιο δίλλημα με τον δημοκρατικό στρατιωτικό του Χιτλερικού στρατού .
Τι κάνουμε τώρα ?
Κάποιοι γερμανοί στον πόλεμο έκαναν γάργαρα τα δημοκρατικά αντιφασιστικά φρονήματα τους και όχι μονό αυτό αλλά κοίταξαν και να κάνουν κομπόδεμα
και γλέντησαν την κατάσταση …
Και σήμερα είναι κάποιοι Επίσκοποι και Ηγούμενοι και Ιερείς που κάνουν το ίδιο
Βάζουν χέρι στο πανγκάρι και διασκεδάζουν την κατάσταση
Είναι και κάποιοι άλλοι που επικαλούνται τον πατριωτισμό και την στρατιωτική πειθαρχία .
Τι λένε ?
Είμαι υπό διαταγές … τη ευθηνή έχω ? Την ευθηνή την έχει ο Χίτλερ και η Γερμάνια η αν θέλετε ο Βαρθολομαίος και η εκκλησία ..
Όμως κάνουν ένα χοντρό λάθος ! Κεφάλι της εκκλησιάς είναι ο Ιησούς και εκκλησία όσοι τον ακολούθουν .
Με το που αποστάτησε ο Βαρθολομαίος αποκόπηκε
Του Βαρθολομαίου το στράτευμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ αλλά κατά της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Αλλά ας συνεχίσω το παράδειγμα
Ένας γερμανός αντιφασίστας που πολεμά κατά του Χίτλερ και παίρνει τα όπλα
δεν είναι πλέον γερμανός ?Και δεν πονά την χωρά του και τους γείτονες του?Και χάνει την ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ του ?
ΙΣΑ ισα ! Δικιά του είναι η Γερμανία και κανενός φασίστα !
Ετσι και το Άγιο Όρος είναι του Πατερά μου και της Μητερούλας μου . Είναι κληρονομία μου.
Πρόσεχε Εφραιμ , πρόσεχε κοπέλι του Βαρθολομαίου που έχεις στα χεριά σου ότι έχεις . Κληρονομια μου και οχι κληρονομια δικια σου και κανενος αιρετικου ...και το ξέρεις καλά
Και μη λες « ότι θέλω κάνω …έτσι και αλλιώς ποιος κάνει έλεγχο ..»
Χριστός Ανέστη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφοί, χθες βράδυ γύρισα από Αθήνα και είδα την ανάρτησή σας. Πρόκειται για παρεξήγηση. Η θεία αυτή εμπειρία δεν ανήκει στον ηγούμενο της Βατοπεδίου αλλά στο Γέροντα Παίσιο. Βρίσκεται στη σελίδα 56 του βιβλίου "Πάθη και Αρετές" της Μονής της Σουρωτής και έχει ως εξής:
"Μιά φορά πού πήγαινα αργά τό άπόγευμα άπό την Μονή Σταυρονικήτα στό Καλύβι του Παπα-Τύχωνα -τό ετοίμαζα τότε, γιά νά μείνω εκεί- με σταμάτησε στον δρόμο κάποιος πού είχε πολλά προβλήματα. Στάθηκα όρθιος, φορτωμένος μέ τόν τουρβά γεμάτο πράγματα και τόν άκουγα· ψιχάλιζε κιόλας. Νύχτωσε και εκείνος έλεγε-έλεγε συνέχεια. Ψιχάλα-ψιχάλα, είχαμε γίνει μούσκεμα. Κάποια στιγμή μού ήρθε ό λογισμός: "Πώς θά βρω τό Καλύβι; Νύχτα, λάσπη, τό μονοπάτι δύσκολο, δεν έχω και φακό, άλλά πώς νά τόν διακόψω;". Τόν ρώτησα που θά μείνη, μου είπε σε ένα κοντινό Κελλί. Σταθήκαμε λοιπόν έκεί μέχρι τά μεσάνυχτα. Μόλις χωρίσαμε και πήρα τό μονοπάτι, γλίστρησα κι έπεσα μεσα στά βάτα. Τά παπούτσια έφυγαν κάτω· ο τουρβάς πιάστηκε στά κλαδιά, τό ζωστικό μαζεύτηκε στόν λαιμό. Δεν έβλεπα τίποτε. 'Οπότε είπα: "Καλύτερα άς μείνω έδω και άς αρχίσω τό 'Απόδειπνο, θά κάνω και τό Μεσονυκτικό και τόν Ορθρο, θά φωτίση και θά βρω τό Κελλί μου. Αραγε αυτός ό καημένος θά βρή τόν δρόμο του;". Μόλις έφθασα στό "Έλέησόν με ό θεός κατά τό μέγα έλεος σον", ξαφνικά, ένα φως, σαν προβολέας, φώτισε όλον τόν λάκκο της Καλιάγρας! Βρήκα τά παπούτσια καί ξεκίνησα. Όλο τό μονοπάτι ήταν μέσ' στό φως. Εφθασα στό Καλύβι, βρήκα και τό κλειδί άπό τό λουκέτο, πού ήταν τόσο μικρό και τό είχα βάλει σε τέτοιο μέρος πού, καί μέρα νά ήταν, δύσκολα θά τό έβρισκα. Μπήκα μέσα, άναψα τά καντήλια στό έκκλησάκι, καί τότε χάθηκε έκείνο τό φως. Δέν χρειαζόταν άλλο!..."
Βασίλης Κερμενιώτης
Κυριε Βασίλης Κερμενιώτη φώτα ανάβουν και στους 2 εκείνη την ίδια νύκτα μετά την συνάντηση τους στο Καλύβι του Παπα-Τύχωνα στη Μονή Σταυρονικήτα .
ΔιαγραφήΚαι σε διαβεβαιώ (αν και δεν μπορώ να το αποδείξω) οτι όντως ανάβουν και οτι και οι 2 λένε την αλήθεια .
Μακάρι ο Θεός δια του εν Αγίοις ημων πατρός Τύχωνα να Φωτίσει τον Εφραίμ να μετανοήσει .
Εγραφα Πεμ Απρ 09, 2009 11:51 στο http://athos.forumup.gr/viewtopic.php?t=2561&highlight=&mforum=athos
ΔιαγραφήΚαι θα παραδεχτω Misha ακόμη οτι ειναι και ΧΑΡΙΣΜΑΤΟΥΧΟΣ
Οχι μόνο ( 17) δέκα επτά ορθόδοξα Μοναστήρια ....
Και οχι μονο ο αμερικανος αλλα και ο βατοπεδινός !
Και δεν κανω πλακα ... την αληθεια λεω οσο και αν σε πολλους δεν αρέσει....
Ισχυει για αυτους το " προεφητεύσαμεν εν τω ονόματί σου, και εν τω ονόματί σου εξεβάλομεν δαιμόνια, και εν τω ονόματί σου εκάμομεν θαύματα πολλά "
Ε και ?
14 Επειδή στενή είναι η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η φέρουσα εις την ζωήν, και ολίγοι είναι οι ευρίσκοντες αυτήν.
15 Προσέχετε δε από των ψευδοπροφητών, οίτινες έρχονται προς εσάς με ενδύματα προβάτων, έσωθεν όμως είναι λύκοι άρπαγες.
16 Από των καρπών αυτών θέλετε γνωρίσει αυτούς. Μήποτε συνάγουσιν από ακανθών σταφύλια ή από τριβόλων σύκα;
17 ούτω παν δένδρον καλόν κάμνει καλούς καρπούς, το δε σαπρόν δένδρον κάμνει κακούς καρπούς.
18 Δεν δύναται δένδρον καλόν να κάμνη καρπούς κακούς, ουδέ δένδρον σαπρόν να κάμνη καρπούς καλούς.
19 Παν δένδρον μη κάμνον καρπόν καλόν εκκόπτεται και εις πυρ βάλλεται.
20 Άρα από των καρπών αυτών θέλετε γνωρίσει αυτούς.
21 Δεν θέλει εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών πας ο λέγων προς εμέ, Κύριε, Κύριε, αλλ' ο πράττων το θέλημα του Πατρός μου του εν τοις ουρανοίς.
22 Πολλοί θέλουσιν ειπεί προς εμέ εν εκείνη τη ημέρα, Κύριε, Κύριε, δεν προεφητεύσαμεν εν τω ονόματί σου, και εν τω ονόματί σου εξεβάλομεν δαιμόνια, και εν τω ονόματί σου εκάμομεν θαύματα πολλά;23 Και τότε θέλω ομολογήσει προς αυτούς ότι ποτέ δεν σας εγνώρισα· φεύγετε απ' εμού οι εργαζόμενοι την ανομίαν.
24 Πας λοιπόν όστις ακούει τους λόγους μου τούτους και κάμνει αυτούς, θέλω ομοιώσει αυτόν με άνδρα φρόνιμον, όστις ωκοδόμησε την οικίαν αυτού επί την πέτραν·
25 και κατέβη η βροχή και ήλθον οι ποταμοί και έπνευσαν οι άνεμοι και προσέβαλον εις την οικίαν εκείνην, και δεν έπεσε· διότι ήτο τεθεμελιωμένη επί την πέτραν.
26 Και πας ο ακούων τους λόγους μου τούτους και μη κάμνων αυτούς θέλει ομοιωθή με άνδρα μωρόν, όστις ωκοδόμησε την οικίαν αυτού επί την άμμον·
27 και κατέβη η βροχή και ήλθον οι ποταμοί και έπνευσαν οι άνεμοι και προσέβαλον εις την οικίαν εκείνην, και έπεσε, και ήτο η πτώσις αυτής μεγάλη.
..... Προσευχησου το λοιπον και γράψε του ενα ερωτημα να δεις τι θα σου πει ο ιδιος ...
Κριτής πρό της κρίσεως ο Σωτηριος ή Κριτης μετα την κριση οτι κριση υπαρχει και δεδικασμενο ?
Και τι λεει ο Σωτηριος οτι η κρίση ειναι μια : αιρετικων και σχησματικων ουκ εστι σωτηρια ...και οτι ο μνημονευων αιρετικο επισκοπο αιρετικος ειναι και συν αιρετκοις κολαζεται και σε κανενος μας το χερι δεν ειναι αλλη κριση να κρίνει ?
Για ρωτα αν τον εαν ένα ηγουμενο που μνημονευει αιρετικο τον οφελουν σε τιποτα 17 μοναστήρια ... αγρυπνίες,νηστείες,φιλανθρωπίες ... ακομα και το " προεφητεύσαμεν εν τω ονόματί σου, και εν τω ονόματί σου εξεβάλομεν δαιμόνια, και εν τω ονόματί σου εκάμομεν θαύματα πολλά ….." Σεις κατά την σάρκα κρίνετε· εγώ δεν κρίνω ουδένα.
Αλλά και εάν εγώ κρίνω, η κρίσις η εμή είναι αληθής
Καθώς ακούω κρίνω, και η κρίσις η εμή δικαία είναι
διότι δεν ζητώ το θέλημα το εμόν, αλλά το θέλημα του πέμψαντός με Πατρός.
Κατά την αποψη μου και αδικο και μισανθρωπο και ανόητο είναι να λέει κάποιος ότι υπάρχει οδός άλλη εκτός της ΜΙΑΣ
Και μάλιστα οδός αιρετικών ή σχισματικών
Οδός εναντία στην εκκλησία
Εχεις ακουσει περι του Kαθολικού Kινήματος για την Aγία Tετράδα ? .....
ΔιαγραφήΔεν έκανε η "Τερεζα "που λες αγρυπνίες,νηστείες,φιλανθρωπίες και μοναστήρια ?
Δεν αφιέρωσε τη ζωή της ταχα μου στους φτωχούς, τους άστεγους και τους άρρωστους της Καλκούτας ?
Ειναι η οδος της Τερεζας , ειναι ο παπισμός οδος σωτηριας ή απωλειας ?
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ Πάπα στον αιωνα θα είναι ο Βαρθολομαίος μαζί με ολους τους επισκοπους και τους ηγουμενους του .....Ακλουθώντας τον Βαρθολομαίο στο τόπο των Παπικών πάνε «συστημένοι και πακετο » …και σε τίποτα δεν ξεχωρίζουν από τους Παπικούς
ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΛΕΩ :Επίθεση ξε-επιθεση στον γερ.Εφραίμ της Αριζόνα από το Φανάρι αυτο που μετρα ειναι ΟΤΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ .-
Η Ορθοδοξία, ως άγρυπνος οφθαλμός, μισεί την αίρεση, δε μισεί τον άνθρωπο που φέρει την αίρεση. Εκ της Ιεράς Παραδόσεως είναι αποδεδειγμένο ότι η αίρεση, το σχίσμα και η πλάνη του νοός απομακρύνουν τον άνθρωπο από τη Θεία Χάρη, εκτός κι αν ο αιρετικός μετανοήσει. Και αυτό είναι μια εμπειρία. Γι' αυτό το λόγο, η Εκκλησία μας, αγαπά τον αιρετικό αλλά όχι την αίρεσή του. Ο αμαρτωλός, όποιος κι αν είναι, - ο αιρετικός είναι αμαρτωλός - αν μετανοήσει ουσιαστικά και αληθινά, όχι λεκτικά και ψεύτικα, μπορεί να σωθεί και να αγιάσει. Ο αιρετικός που εμμένει στην πλάνη και στην αίρεση είναι νεκρός και όχι ασθενής. Παντελώς νεκρός, διότι δεν έχει τη χάρη του Αγίου Πνεύματος. Αυτό το ομολογεί η Ιερά Παράδοση της Ορθοδοξίας μας.
Και σωστα τα λεει ! Πλιν ομως μνημονευει Βαρθολομαιο και συνπρατει στα κοινα μηστηρια μαζι μιαίνουν την αγίαν πίστι με αιρέσεις και συγκαταβαίνουν στους αιρετικούς....
Ο λογος του θα τον κρινει οπως μας λεει ενας αλλος Εφραιμ "Οσίου Εφραίμ του Σύρου Εις την Β' Παρουσίαν του Κυρίου
Ο των όλων Θεός έρχεται κρίναι ζώντας και νεκρούς...
Και θα ανοιχθούν τα φοβερά εκείνα βιβλία, όπου είναι γραμμένα και τα έργα μας και λόγοι και οι πράξεις μας, τα οποία είπαμε και επράξαμε εις αυτήν την ζωήν, δηλαδή οι διαλογισμοί και τα ενθυμήματα, για τα οποία θα αποδώσουμε λόγον εις τον Κριτήν.
Τότε θα ζητηθή από τον καθένα μας η ομολογία της πίστεως και η συνταγή του βαπτίσματος, και την πίστι καθαρή από κάθε αίρεσι και την σφραγίδα άθραυστη και τον χιτώνα αμόλυντον...
Αλλοίμονον εις εκείνους που μολύνονται μετά των βλασφήμων αιρετικών. Αλλοίμονον εις εκείνους που χλευάζουν τας θείας Γραφάς. Αλλοίμονον εις όσους μιαίνουν την αγίαν πίστι με αιρέσεις, ή συγκαταβαίνουν στους αιρετικούς."
Η εισαγωγή αυτών των δημοσιεύσεων , η ιστορία του γέροντας Γαβριήλ με την οποία ξεκινήσαμε είναι μία απο τις πολλές αναφορές των ορατών καρπών του αιρετικού δέντρου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τους καρπούς γνωρίζουμε το είδος του δέντρου . Και πριν αναφερθώ στις αιρέσεις του Εφραίμ , πριν αναφερθώ στην πικρή ρίζα του σατανά αυτούς τους καρπούς σας δείχνω
Υπάρχει το λοιπόν μια αναφορά πολλών μοναχών που στάλθηκε στους αρμόδιους με υπογραφές και τηλέφωνα των μοναχών και στην οποία αξίζει να ρίξουμε μια ματιά .
Διαβαζω στο http://wwwaristofanis.blogspot.gr/2011/12/blog-post_3758.html#more
ΑπάντησηΔιαγραφή" Επιστολή στον πρόεδρο της Βουλής και στα κόμματα
Προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Πρωθυπουργό της χώρας
τους 300 κ.
κ.
βουλευτάς της Βουλής
σε όλους τους κρατικούς φορείς και Μ.Μ.Ε.,
προς την Αρχιεπισκοπή και όλες τις Μητροπόλεις της Ελλάδος
Στην Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους και 20 Ιεράς Μονάς
ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ
ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
Σεβαστοί πατέρες και εν Χριστω αδελφοί χαίρετε πάντοτε εν Κυρίω,
Οι Κύπριοι μοναχοί του Βατοπεδίου κατ’εντολήν του ηγουμένου Εφραίμ Κουτσού, ρασοφόρο οραματιστή τύπου αγίας Αθανασίας του Αιγάλεω, από τό 1990, πού κατέλαβε παρανόμως τήν Ιερά αυτή Μεγίστη Μονή με μεθοδικότητα κατάφερε πολύ γρήγορα να απομακρύνει όλους τούς πατέρες της Ορθοδόξου ημών Πίστεως καί ιεράς παραδόσεώς μας κόβοντας γιά εμπορία πρώτα τά παρθένα δάση μέ τίς πηγές που ανήκαν στους μοναχούς και μετά τους πήρε και τα πλούσια ιερά κελιά τους, φυσικά με όλα τά υπάρχοντά τους με ανεκτίμητα αντικείμενα που είχαν από τους σεβαστούς γέροντες τους φυλάσσοντας αυτά μέσα στους ιερούς ναούς τους ανά τούς αιώνες καθώς καί όλα τά χρήματά τους καί τά κονάκια τους πού είχαν στη Θεσσαλονίκη από παλιά, όπως του πατρός Αγαθαγγέλου Κοζανίτη, 90χρονου γέροντα του Ι. κελίου Αγίου Νικολάου, 70ήκοντα έτη εν Αγίω Όρη…
που πήγε να τους ξεφύγει δίδοντας ευλογία τα πράγματά του στην Ιερά Μονή Δοχειαρίου τηλέφωνο 23770 2… πατήρ Γρηγόριος, ή 23… 23… πατήρ Αντύπας, πηγαίνοντάς εκεί από το στενό μονοπάτι, διότι οι πονηροί κύπριοι κλείσανε το μοναδικό δρόμο που υπήρχε για τις Καρυές βάζοντας σιδερένια σύνορα με δύο φύλακες σκοπούς ἐξ ἀρχῆς ἐπί μονίμου βάσεως ζητώντας του να δώσει όρκο τυφλής υπακοής στόν Εφραίμ παραδίδοντας στο Βατοπέδι καί όλα τα χρυσά του.!!! ΑλλάΤο ίδιο πράξανε στον Διάκο Δημήτριο Μυτιληναίο 90χρονο γέροντα του ιερού πλούσιου κελίου Κοιμήσεως της Θεοτόκου όπου 70 έτη έζησε εκεί με άλλους 7 πατριώτες του καλογήρους παράγοντας λάδια, μέλια και κρασιά πολλά, παραδοσιακά και αυτός ο κακόμοιρος προσπάθησε να ξεφύγει στην Ιερά Μονή Ξενοφώντος τηλ. 23770 23… ή 23… παίρνοντας μαζί του και όλες τις λίρες του.!!! Αλλά ...
Τρίτος ο πατήρ Ανδρέας από το χωριό Άγιος Πρόδρομος Χαλκιδικής 100χρονος γέροντας του ιερού κελίου Αγίων Αρχαγγέλων 80ήκοντα έτη στο Άγιον Όρος πήγε και αυτός για λίγο στην ιερά Μονή Ξενοφώντος.... Αλλά ...
Τέταρτος ο πατήρ Παγκράτιος εκ Γοματίου Χαλκιδικής 100χρονος γέροντας του ιερού αρχαίου κελίου Αγίου Προκοπίου 3ου αιώνος με αγιογραφίες μοναδικές του διάσημου αγιογράφου Πανσέληνου, ξέφυγε όντως από τους Κύπριους μετά από 80ήκοντα έτη και πήγε στις Καρυές στη συνοδεία των αγιογράφων Ιωασαφέων πατρός Βασιλείου και πατρός Ιγνατίου τηλέφ. 23770 23... και οι υποτακτικοί του πατήρ Νικηφόρος τηλ.23770 … και ο πατήρ Πρόδρομος τηλ.24… αργότερα έφυγαν σε σκήτες.
Έβδομος ο πατήρ Άνθιμος Βολιώτης 70χρονος γέροντας του Ιερού κελίου Γενέσεως της Θεοτόκου 40 έτη στο Άγιον Όρος διώχθηκε από τον Εφραίμ και πήγε στο Ιερόν Κελλίον Ζωοδόχου Πηγής Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, ο δε πατήρ Δημήτριος Χιώτης έφυγε στο χωριό του Άγιος Απόστολος Πηλίου καθώς είδε αυτοπροσώπως, όπως μας είπε ο ίδιος, τον ρασοφόρο Εφραίμ Κουτσού μόνο του μέσα στο κεντρικό Ιερό Ναό του Βατοπεδίου να κάνει επικλήσεις πνευμάτων και να μεταμορφώνεται... "
" καθώς είδε αυτοπροσώπως, όπως μας είπε ο ίδιος, τον ρασοφόρο Εφραίμ Κουτσού μόνο του μέσα στο κεντρικό Ιερό Ναό του Βατοπεδίου να κάνει επικλήσεις πνευμάτων και να μεταμορφώνεται... "
Ενας από τους λόγους που το ιστολόγιο είναι ιδιαίτερο, είναι ότι μας δίνει την ευκαιρία να γράφουμε σχόλια, και να συζητούμε, ανταλλάσοντας απόψεις με τον εαυτό μας .....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠές τα Χρυσόστομο Sotirio! Και μία πληροφορία εκ Βόλου. Ας μας πει κάποιος που γνωρίζει καλά τον Άγιο Καθηγούμενο της Βατοπεδίου Ι. Μονής πόσα χρόνια παίρνει ψυχοφάρμακα και ποιός ήταν ο γιατρός του στο Βόλο; Ακόμη κι οι πέτρες γνωρίζουν πράγματα και θάματα. Λίγη ταπείνωση και σιωπή δεν βλάπτει γέροντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην μπερδεύστε!!!! Η Νέα Εποχή και η Νέα Τάξη πραγμάτων θέλει αγίους του 20ου αιώνα, αγίους που δεν μιλάνε για αίρεση και οικουμενισμό και φυσικά αγίους που με τα ρητά και τα λεγόμενά τους εφησυχάζουν τους πιστούς, οι οποίοι νομίζουν -τάχα- ότι βρίσκονται στην οδό των αγίων και πορεύονται λίαν καλώς μαζί με μια εκκοσμικευμένη Εκκλησία, έτοιμη για χρήσιν και προετοιμασία της ελεύσεως του Αντιχρίστου....... Ουαί και αλοίμονο....
ΑπάντησηΔιαγραφή