Ερμηνευτικό Σφάλμα
Χριστοϋφαντου
του Νικολάου Πανταζή
Στο εξαίρετο όπως όλα τα άλλα, Άρθρο του, "Το Αντιοικουμενιστικόν «λαλείν» και το «σιγάν», ο αγαπητός μας, μα άγνωστος σε μας Χριστοϋφαντος, πίπτει σε ένα θεολογικό σφάλμα, ασυνειδήτως βέβαια και ανεπαισθήτως.
Θα
τον παρακαλέσω να δεχθεί αυτή μου την καλόπιστη και καλοπροαίρετη παρατήρηση με
ταπεινό πνεύμα, φέρνοντας κατά νου τη κωμικοτραγική ρήση "ουδείς αλάθητος,
παρά μόνον ο Πάπας!"
Προς
το τέλος του κειμένου, στην παράγαφο που ξεκινά: "Όταν λέμε ότι δεν
υφίσταται θέμα "ενώσεως", κάποιοι μας αποκαλούν "σκοταδιστές"....
εκεί πολύ ορθά αναφέρει ότι η Εκκλησία μας δέεται και προσεύχεται
ακαταπαύστως σε κάθε Θεία Λειτουργία για την επιστροφή και συνένωση όλων των
μακράν και εκτός Αυτής ευρισκομένων: «Υπέρ…των αγίων του Θεού εκκλησιών και της
των πάντων ενώσεως» και «τους πεπλανημένους επανάγαγε και σύναψον τη Αγία
σου Καθολική και Αποστολική Εκκλησία».
Η
δεύτερη Αίτηση είναι ορθή και επιθυμητή. Η χρήση της πρώτης Αιτήσεως όμως:
"Υπέρ... των Αγίων του Θεού Εκκλησιών..." είναι πολύ λαθεμένη και
πολύ σοβαρή. Εύχομαι να είναι εν παραδρομή και εν τη δεινή πάντως ρύμη του
λόγου.
Ο
Πληθυντικός εδώ δηλώνει τις ήδη Ορθόδοξες κατά τόπους εκκλησίες οι οποίες ήδη
ανήκουν στο Θεό (κτητική "του Θεού") όθεν και αποκαλούνται
"άγιες". Οι Αιρετικοί δεν έχουν καμία αγιότητα ούτε καν Αποστολική
Διαδοχή.
Δεν
προσευχόμαστε λοιπόν για τις "άγιες του Θεού εκκλησίες" των αιρετικών
να επιστρέψουν στην Αλήθεια διότι δεν είναι άποτέ δεν αποτελούσαν μέρος αυτής
και ποτέ δεν απεσχίσθησαν απ' αυτής.
Προσευχόμαστε
να είναι ενωμένες μεταξύ τους έχουσαι το αυτό νοϊ. Η καρδιά αυτών και η ψυχή να
είναι μία. Προσευχόμαστε να είναι ενωμένες όλες και με Χριστό.
το
Αυτό ακριβώς σημαίνει και ο αγωνιώδης λόγος της Αρχιερατικής Προσευχής του Χριστού στον Κήπο της Γεθσημανή "ίνα πάντες έν ωσι".
το
Αυτό ακριβώς σημαίνει και ο αγωνιώδης λόγος της Αρχιερατικής Προσευχής του Χριστού στον Κήπο της Γεθσημανή "ίνα πάντες έν ωσι".
Ο
βλάσφημος Αιρεσιάρχης Πατριάρχης διαφθείρει όχι μόνο την Πίστη αλλά και το
Ευαγγέλιο του Χριστού όταν συνεχώς, μηχανικώς και λίαν προκλητικώς επικαλείται
το ως άνω χωρίο.
Δεν
υπονοεί ο Θεάνθρωπος μια απάνθρωπη, αντίθεη και ετερόκλητη ένωση αιρέσεων,
πλανών και Βλασφημιών μεταξύ τους, τύπου Π.Σ."ε", αλλ' όπως πολύ
χαρακτηριστικά και άκρως διαφωτιστικά αναφέρει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος:
"τούτο έλεγε όχι για τους εχθρούς Αυτού αλλά τους φίλους Αυτού, τους
Αποστόλους Αυτού, να είναι ενωμένοι μεταξύ τους και ενωμένοι μαζί τους όσοι
δεχθούν το κήρυγμά τους." Είναι η προαιώνια κλήση του Λαού του Θεού
"εις ένωσιν μετ' Αυτού!" Εκ-καλώ.
Μόνον
η Ορθοδοία δικαιούται Νομοκανονικώς, Εννοιολογικώς και Οντολογικώς να καλείται
Εκ-κλησία κατ' ούσία και πράξη. Οι άλλες Χριστιανικές
"ομολογίες-αιρεσιολογίες" είναι, και μόνο έτσι πρέπει να ονομάζονται,
αυτό ακριβώς που είναι: Χριστιανικές Κοινότητες, όχι "Εκκλησίες".
Να
με συγχωρά και να με συμπαθά ο Χριστοϋφαντος. Και επειδή είμαστε όλοι
Χριστοϋφαντοι, Χριστoφόροι και Χριστοφορεμένοι από τη Βάπτισή μας, θα
προτιμούσα και θα με ευχαριστούσε πάρα πολύ, εάν απεφάσιζε συν Θεώ και εν
ευθέτω χρόνω ο Χριστοϋφαντος να κάνει χρήσιν Χριστεπωνύμου Επωνυμίας και να μας
αποκαλύψει το έντιμο, ζητούμενο και προαπαιτούμενο Ονοματεπώνυμό του.
Λέγω
"προαπαιτούμενο" όχι από απαίτηση παράλογη αλλ' επιταγή εν καιρώ
φοβερού διωγμού ο οποίος επιτάσσει μαρτυρία και ομολογία επώνυμη και
υπεύθυνη. Και ο υποφαινόμενος κάποτε έκανα βραχέα χρήση ψευδονύμου... Δεν
ησύχαζε όμως η συνείδησή μου.
Έκτοτε γράφω,
Έκτοτε γράφω,
Επωνύμως
πάντα-Πανταζής Νικόλαος@επωνυμία.com
Γιαυτον που ρωτησε για τον παππα με τα δυο επιθετα να ξερει εχει προτεσταντικες συνηθειες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΥΔΕΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ο Χριστούφαντος«Ὑπέρ…τῶν ἁγίων τοῦ Θεοῦ ἐκκλησιῶν καί τῆς τῶν πάντων ἑνώσεως» καί «τούς πεπλανημένους ἐπανάγαγε καί σύναψον τῇ Ἁγίᾳ σου Καθολικῇ καί Ἀποστολικῇ Ἐκκλησίᾳ» (εὐχή τῆς Θ. Λειτουργίας τοῦ Μ. Βασιλείου), δηλαδή γιά τήν ἕνωσι ὅλων καί τήν ἐν μετανοίᾳ ἐπιστροφή πάντων τῶν αἱρετικῶν εἰς τήν Μίαν Ἁγίαν Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν.» Αμέσως μετά τις δύο ευχες εξηγεί« δηλαδή γιά τήν ἕνωσι ὅλων καί τήν ἐν μετανοίᾳ ἐπιστροφή πάντων τῶν αἱρετικῶν εἰς τήν Μίαν Ἁγίαν Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν.» το«δηλαδή γιά τήν ἕνωσι ὅλων» ισχύει για τη πρωτη ευχή και «καί τήν ἐν μετανοίᾳ ἐπιστροφή πάντων τῶν αἱρετικῶν...»που ισχύει για τη δεύτερη ευχή. Ουδέν λάθος Γιάννης Οικονόμου Θεολόγος
Λυπούμαστε πολύ κ. Σημάτη διότι το συγκεκριμένο του κ. Πανταζή επρεπε να μπει σαν σχόλιο στη συγκεκριμένη ανάρτηση «ΤΟ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΝ «ΛΑΛΕΙΝ» ΚΑΙ ΤΟ «ΣΙΓΑΝ» Αυτό θα ήταν το έντιμο. Δεν το περιμέναμε από εσας κ. Σημάτη. Ο έχων νού καταλαβαίνει γιατί το κάνατε...........Το άρθρο ΟΥΔΕΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΕΧΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχάλης Αρβανιτίδης Πειραιάς
Είστε καρδιογνώστης κ. Αρβανιτίδη; Γιατί αναφέρεσθε μόνο σε μένα; 1. Δεν γνωρίζετε ότι είμαι ένας από τους διαχειριστὲς του ιστολογίου; 2. Γνωρίζετε ότι η ανάρτηση έγινε κατ' επιθυμία του π. Ευθυμίου; 3. Γνωρίζετε την προσωπική μου επί του θέματος θέση;
ΔιαγραφήΜετά από τις παραπάνω πληροφορίες, πέρα από τα υπονοούμενα, έχετε, νομίζω, ηθική υποχρέωση να εξηγήσετε, για ποιο συγκεκριμένο λόγο έγινε (κατά την γνώμη σας) η ανάρτηση.
Σημάτης Π.
Η ανάρτηση έγινε και κατά δική μου επιθυμία. Η θέση περί "αγίων του Θεού" εκκλησιών τοποθετήθηκε ως άρθρο και ήθελα και η απάντηση να βγεί επί ίσοις όροις, ως άρθρο. Αυτό όμως δεν αφορά τους αναγνώστες οι οποίοι δεν επέχουν θέση ιστολόγου και υπερκριτού των πάντων.
ΔιαγραφήΑλλά, αγαπητέ μου αδελφέ Παναγιώτη, εκπλήσσομαι! Αναφαίρεσαι στον Μιχάλη Αρβανιτίδη για "υπονοούμενα" αλλά και συ αφήνεις τα δικά σου υπονοούμενα στην τρίτη ερώτησή σου προς αυτόν περί "προσωπικής σου θέσεως..." Και ποιά είναι αυτή; Με ενδιαφέρει αλλά λυπούμαι. Ήλπιζα πως θα έβλεπες και εσύ το άτοπον περί οικουμενιστικής "ενώσεως των αγίων του Θεού εκκλησιών" όταν η ίδια η ευχή μιλά για ευστάθεια και όχι ένωση ήδη ηνωμένων τοπικών ορθοδόξων εκκλησιών.
Γράφει στρατολογικά και ορχηστρικά ο Θεολόγος Γιάννης Οικονόμου: "Το «δηλαδή γιά τήν ἕνωσι ὅλων» ισχύει για τη πρώτη ευχή και «καί τήν ἐν μετανοίᾳ ἐπιστροφή πάντων τῶν αἱρετικῶν...» που ισχύει για τη δεύτερη ευχή. Ουδέν λάθος.
ΔιαγραφήΑπάντώ. Μέγα λάθος. "Η ένωση όλων" ΔΕΝ ισχύει για την πρώτη η οποία μιλά για ΗΔΗ ηνωμένες τοπικές άγιες του Θεού εκκλησίες, καταλάβετέ το. ΑΛΛΟ πράγμα η ευστάθεια των αγίων του Θεού εκκλησιών και ΑΛΛΟ η επισυναγωγή των αιρετικών.
Στις πολυπληθείς αιρέσεις του Οικουμενισμού δεν ισχύει το "επανένωση" διότι το "επάν" σημαίνει "ξανά" και πολλές από τις αιρετικές αυτές ομάδες ΔΕΝ αποσχισθήκαν από την Ορθοδοξία προκειμένου να επαν-ενωθούν, αλλά αποτελούν απορρήματα-αποκυήματα της φαντασίας (μεταπτωτικό φαινόμενο και αυτή) του διαβόλου.
ΜΗΝ διαβάλετε λοιπόν τα λεγόμενά μου. Δεν διεφώνησα με την επιστροφή των αιρετικών. Το αντίθετο, είπα συγκεκριμένα: "Εκεί πολύ ορθά αναφέρει ότι η Εκκλησία μας δέεται και προσεύχεται ακαταπαύστως σε κάθε Θεία Λειτουργία για την επιστροφή και συνένωση όλων των μακράν και εκτός Αυτής ευρισκομένων".
Η διαφωνία μου, είχε αφετηρία την κακοποιημένη χρήση και βάναυση κατάχρηση της ιδίας ακριβώς αυτής Λειτουργικής Ευχής από τον Αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο και των συνευδοκούντων αυτώ να συμπεριλαμβάνουν στο Πληθυντικό: "των Αγίων του Θεού Εκκλησιών" και τον Παπισμό!
Γράφει στρατολογικά και ορχηστρικά ο Μιχάλης Αρβανιτίδης: "Το άρθρο ΟΥΔΕΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΕΧΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Μάλιστα, προσθέτει και 22 παρακαλώ θαυμαστικά, προφανώς για παταγώδη "ντόρο". Οι παραπάνω απαντήσεις μου ισχύουν και για σένα. Επί πλέον, δέστε όλοι σας και αυτό το αξιόλογο άρθρο!
Διαγραφήhttp://katanixis.blogspot.com.au/2014/06/blog-post_3617.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+blogspot/gssUJ+(%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CF%85%CE%BE%CE%B9%CF%82)
Σας προλαμβάνω, ΝΑΙ, είναι από ΣιγονταροΟικουμενιστική Ιστοσελίδα, αλλά ουδέν πρόβλημα. Δεν επιτελούμε κοινωνία μυστηριακή αλλά ιδεολογική. Υπάρχουν και ορθά σε πολλούς. "Τα πάντα δοκιμάζετε (εξετάζετε) το καλόν κατέχετε!"
Για να μετρας και τα θαυμαστικα σιγουρευτηκαμε οτι εχεις το ακαταλογιστο.
ΔιαγραφήΓια να κατηγορείς επώνυμο και να ειρωνεύεσαι ως ανώνυμος μάλλον εσύ έχεις το ακαταλόγιστο. Και δεν είναι μικρό πράγμα να σου καταλογίζω δειλία, ΜΙΚΡΟΨΥΧΕ.
ΔιαγραφήΚ Σημάτη πως και αυτο δεν το εβαλες σε σχολια και το εκανες αναρτηση με μεγαλα γραμματα για να βγαλεις λαθος το Χριστουφαντος και σωστο τον Πανταζή. Δυστυχως ολοι γνωρίζουν το επίπεδο του Πανταζή και δεν τον πιστευει κανεις.Ντροπή στον Σημάτη που τον είχαμε κύριο. Τον Πανταζλη τον ξερουν ολοι τι επιπεδο έχει. Αχ καυμένε Αγιε ανθρωπε π. Ευθυμιε Τρικαμηνα με ποιους εχεις μπλέξει και εννοουμε τον Σηματη που μας το έπαιζε με υποληψη.Ειδαμε το Σηματη τι ανεντιμος ειναι και τι ειρωνικος λες και ΕΙΝΑ ΘΕΜΑ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΑΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΦΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο Η ΝΤΡΟΠΗ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΝ ΣΗΜΑΤΗ ΤΙ ΦΥΛΟ ΕΙΝΑΙ, ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ. πως ξεσκεπαστηκε Ο Σηματης με τα σχολιά του για το γνησιο ορθοδοξοτατο αρθρο του Χριστούφαντος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ασχολειστε με τον Πανταζη και πέφτετε στο υποεπιπεδο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σας προβληματιζει το οτι και ο Σηματης μας εδειξε οτι εινα τετοιος με τη συμπεριφορά του μονο που εβαλε το συγκεκριμενο αναρτηση και οχι στα σχολια καταλαβαινετε.Για να χτυπήσει ο τιτλος τησ αναρτησης και να μας παγιδευσει. Υποτιμα τη νοημοσυνη του κοσμου. Ο κοσμος καταλαβε τα ψεματα και τη εμπάθεια και ποιος ειναι ο Σηματης.Οσο για το Χριστούφαντος βλεπουμε τοσο καιρο την παιδεια το επιπεδο την ευγένεια σιγα μην ασχοληθει με τετοιου επιπεδου.Ουτε καν θα χανει χρονο για να διαβαζει τετοια ανουσια.
Για σας το έλεγε ο Γέροντας Παϊσιος: "Ευσεβείς βλαμμένοι" που βολεύονται να κρύβονται πίσω από μια μάσκα ανωνυμίας υβρίζοντας, κοροϊδεύοντας και ειρωνεύοντας ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ θεολόγους που αγωνίζονται εναντίον της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού ακολουθώντας την σαφεστάτη Αγιοπατερική Γραμμή την οποία εσείς οι μικρόψυχοι αδυνατείτε να ακολουθείτε αλλά συμπορεύεσθε με την αίρεση και αυτές ακριβώς οι αλόγιστες ψυχοπαθολογικές σας τάσεις να προσβάλλετε εντίμους ανθρώπους σαν τον κ. Παναγιώτη Σημάτη, δείχνουν και φωτογραφίζουν την τυρρανούσα ενοχή σας και τον κακοήθη Μολυσμό πνεύματος.
ΔιαγραφήΚανένα ερμηνευτικό λάθος δεν υπάρχει στο κείμενο ΤΗΣ (ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΊΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥΠΑΡΞΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΗΜΑΤΗ) Χριστουφάντου (ο τόνος στο α λόγω Σημάτη)
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαθη κάνετε εσεις οι «αποτειχισμένοι» σε εισαγωγικά διοτι εσεις λογω πλανης παρερμηνευετε τον 15ο αρα ειστε αιρετικοι ψευτες και οχι ΑΠΟΤΙΧΙΣΜΈΝΟΙ.
Μεγαλύτερη απάτη, θρασύτητα και ψευτιά απο την αήθη ανωνυμία δεν υπάρχει. Το να βγαίνεις σε δικά σου ρηχά, φτηνά και αβίαστα συμπεράσματα πως "άρα... (κουταμάρα που αλύπητα σας δέρνει) άρα είστε αιρετικοί" βέβαια, αφού το λες εσύ έτσι θα'ναι, ανώνυμε τυφλέ και εμπαθή μας κατήγορε, είναι πολύ εύκολο και ανώδυνο για τα παιδιαρίζοντα μυαλουδάκια σας! Όταν κάποτε βρεις τη δύναμη να ξετρυπώσεις σα τυφλοπόντικας από την πικρόχολη και εξευτελιστική, βολική σου κρυψώνα, τότε θα συντελέσεις τα μέγιστα στη σταδιακή ανάρρωση και απελευθέρωση από το χρόνιο και καταδυναστευτικό ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ-ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ που σε μαστίζει και χαρακτηρίζει τη κοινωνία των Μη Αποτειχιζομένων που σιγοντάρουν την αίρεση και σαλτάρουν στο εκκωφαντικό υπαρξιακό κενό, χορεύοντας της απραξίας και συνυπαρξίας το χορό του Οικουμενιστικού τους Ζαλόγγου. "Εχετε γεια βρυσούλες"... Σωλήνες σκουριασμένοι που αποστάζετε πενταπόσταγμα κοσμικής μωρίας. Έχετε γεια κουτσομπολίστικες κι' ανώνυμες "γριούλες", κατά το Αγιογραφικό "γραώδεις μύθους" που μας "τσαμπουνάτε". Τέτοιο επίπεδο έχετε, τέτοιο ύφος σας αξίζει...
ΑπάντησηΔιαγραφή