Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Δεν ξεχνάμε τη αντι-Οικουμενιστική δήλωσή του: Επιθυμώ να αφοριστώ, όπως ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος!

Με δήλωση του ο πρωτ. Νικόλαος Μανώλης, διαψεύδει δημοσιεύματα σχετικά με το πρόσωπό του και την Ι.Μ.Θεσσαλονίκης 

 Πηγή: http://katanixis.blogspot.gr/2014/11/blog-post_35.html

..........................................................................
         Έχουμε ξεκαθαρίσει με ανακοίνωσή μας προς εχθρούς και φίλους, τη σχέση του Ιστολογίου μας με τον πρωτοπρεσβύτερο Νικόλαο Μανώλη. Το κάνουμε για άλλη μια φορά, επισημαίνοντας ότι επαγρυπνούμε, ελπίζοντας πάνω από όλα στη Θεία Πρόνοια και την Θεία Οικονομία.

Λάβαμε από τον π. Νικόλαο Μανώλη το παρακάτω mail - δήλωση. Δηλώνουμε και εμείς με τη σειρά μας πως οι αναρτήσεις μας (δείτε εδώ και εδώ) ουδεμία σχέση έχουν με τον πατέρα Νικόλαο και κακώς το Ιστολόγιο "Παναγιώτης Τελεβάντος", ορμώμενος από αυτές, ενέπλεξε τον π.Νικόλαο, την ενορία αλλά και την ιερά Μητρόπολη στην οποία υπηρετεί με αυτές. 
Διευκρινίζουμε πως ως σχόλιο αυτή η δήλωση του π. Νικολάου έχει αναρτηθεί σε πολλά ιστολόγια όπως και στο συγκεκριμένο Ιστολόγιο το οποίο, κακώς, πρωτοδημοσίευσε το εν λόγω άρθρο. 

Η δήλωση του πατρός είναι η εξής:
"Καλησπέρα κ. Τελεβάντο. Δυστυχώς με καθυστέρηση μου γνωστοποιήθηκε το παρόν σας άρθρο αλλά και ορισμένα άλλα παλαιότερα στα οποία αναφέρεστε στο όνομά μου και στους δήθεν ελέγχους μου προς τον Παναγιώτατο μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο, σχετικά με την είσοδο του μονοφυσίτη πατριάρχη στον Ναό του Αγ. Γρηγ. Παλαμά.
Θέλω εδώ να δηλώσω πως ουδέποτε προέβην σε έναν τέτοιο έλεγχο. Στηρίζεστε στις αναρτήσεις των διαχειριστών του Ιστολογίου Κατάνυξης, αλλά αυτές αφορούν το Ιστολόγιο Κατάνυξης και όχι εμένα προσωπικά.
Συνδέετε επίσης τις υποτιθέμενες "διώξεις" μου από την
μητρόπολη Θεσσαλονίκης, με το προαναφερθέν γεγονός.
Όλα αυτά είναι ανυπόστατα και σας παρακαλώ να προβείτε στην ανάλογη τακτοποίηση του θέματος.
Ουδέποτε μίλησα για διωγμό, ουδέποτε έλεγξα τον Δεσπότη μου για το γεγονός που αναφέρετε και σας παρακαλώ να κάνετε διορθωτική ανάρτηση.
Κακώς ανακατέψατε το όνομα και την ενορία μου στις δημοσιεύσεις σας."
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.