Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

Κάποιοι Πατέρες, γράφουν στα υποδήματά τους την έκκληση των λαϊκών για ενότητα!


Συζήτηση του π. Σάββα και του
π. Θεοδώρου Ζήση με Ρουμάνους
  

    Στὴν πρωτοβουλία 100 περίπου λαϊκῶν ποὺ μᾶς ἐστάλη καὶ ἀναρτήσαμε (καὶ ὑπογράψαμε) γιὰ «Ἔκκληση ἑνότητος, ὁμονοίας καὶ πραγματοποίησης συνάξεως πρὸς ὅλους τοὺς ἀποτειχισμένους ἀγωνιστές Πατέρες» ἡ πλειονότης τῶν Πατέρων, ἕως τώρα, δὲν ἔδωσαν καμία ἀπάντηση, ἐνῶ ἀντίθετα πολλοὶ λαϊκοὶ ἐπιδοκίμασαν τὴν «Ἔκκληση».

    Οἱ Πατέρες, λοιπόν, ἀντὶ νὰ ἐπιδιώξουν τὴν ὁμόνοια καὶ τὴν ἑνότητα, συνεχίζουν νὰ τονίζουν ἐκεῖνα ποὺ μᾶς διαιροῦν, καὶ πνευματικά τους παιδιὰ μᾶς λοιδόρησαν, ἐπειδὴ τὴν ἀναρτήσαμε! Σκεφτεῖτε ποιές ὕβρεις θὰ ὑφιστάμεθα ἀπὸ τοὺς καλοθελητὲς κάποιων Πατέρων, ἂν ἡ πρωτοβουλία ἦταν δική μας! 
   Καὶ νά, μόλις χθὲς ἡ ὁμάδα τοῦ π. Θεοδώρου, δημοσίευσε ἕνα βίντεο, μὲ πρόσφατη συζήτηση τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, στὴν ὁποία καταφέρεται μὲ σφοδρότητα καὶ περιφρόνηση ἐναντίον τοῦ π. Σάββα, περιφρονεῖ δὲ καὶ δὲν ἀναφέρει τοὺς ἄλλους ἀποτειχισμένους Πατέρες καὶ ἀδελφούς! Μὲ ποιό σκοπό; Γιὰ νὰ δηλώσει ὅτι ἡ πρωτοκαθεδρία στὸν ἀγώνα ποὺ ΠΡΟΔΩΣΕ, εἶναι ἰδιοκτησία του  καὶ νὰ δικαιολογήσει τὶς ἀντιπατερικὲς θέσεις του, τὴν ὑποστήριξη δηλαδὴ τῆς κοινωνίας μὲ τοὺς ἀκοινώνητους Οἰκουμενιστές! Καὶ ποιός ἦταν ὁ μεταφραστής;   
  Ὁ π. Ματθαῖος Βουλκανέσκου, ὁ ὁποῖος ἀνήκει στὴν Μητρόπολη Πειραιῶς καὶ ὁ ὁποῖος κατὰ τὴν μετάφραση τῶν λόγων τοῦ π. Θεόδωρου Ζήση καὶ μὲ τὴν ἄδειά του, ἐκθείασε ὡς Ὀρθόδοξο τὸν Πειραιῶς Σεραφείμ, ποὺ προσκύνησε ἐμετικά -πρόσφατα- τὸν ἀρχιαιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ἀφοῦ φιλοτέχνησε ἰδίοις ἐξόδοις τὸ πορτραῖτο τοῦ αἱρεσιάρχη, τοῦ τὸ ἔστειλε ὡς δῶρο!!! Γιὰ τὸν π. Θεόδωρο, δηλαδή, συνεχίζει νὰ ἀποτελεῖ τὸν «λέοντα» τῆς Ὀρθοδοξίας ὁ κ. Σεραφεὶμ καὶ τὰ κοπέλια του, π. Ματθαῖος, π. Ἄγγελος καὶ ὁ π. Παῦλος!
     ναρτοῦμε δύο βίντεο καὶ περιμένουμε νὰ ξεκαθαρίσουν οἱ Πατέρες τὶς θέσεις τους.
   Τὸ ἕνα βίντεο εἶναι ἀπὸ πρόσφατη συζήτηση τοῦ π. Σάββα στὸ Βουκουρέστι, στὴν ὁποία ἰσχυρίζεται ὅτι «ἡ παρεξήγηση μὲ τὸν π. Θεόδωρο ξεπεράστηκε». Κάτι ποὺ διαψεύδει ὁ π. Θεόδωρος στὴ δική του συζήτηση (στὸ δεύτερο βίντεο), ἀποκαλύπτοντας καὶ διαβεβαιώνοντας ὅτι μὲ τὸν π. Σάββα «δὲν ἔχουμε καμία σχέση»!!! 
     Ποιός λέει τὴν ἀλήθεια;
    Στὴν συνέχεια ἀναρτοῦμε τὴν συζήτηση τοῦ π. Θεόδωρου στὸ σπίτι του μὲ Ρουμάνους, ὁ ὁποῖος ἐπιτίθεται στὸν π. Σάββα, καὶ ἀντί προσπάθειας συμφιλιώσεως, ἐπέλεξε νὰ κάνει αὐτὴν τὴν ἐπίθεση ἐναντίον του, ἐπιβεβαιώνει ὅτι οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς εἴμαστε διηρημένοι (καμιά τύψη ἢ ὑποψία γιὰ τεράστια δική του εὐθύνη, γιὰ τὴν ἀχρικαιρικὴ καὶ χαρτοπολεμικὴ τακτική του, ποὺ ὁδήγησε τὸν ἀγώνα σὲ ναυάγιο) χαρακτηρίζοντάς τον ὡς «ἀκραῖο», ἀντιμετωπίζοντάς τον ὡς ἀντίπαλο κι ὄχι ὡς συναγωνιστή, καί... καταγγέλλοντας δημόσια ὅτι «ὁ Σάββας ἐκπροσωπεῖ τὴν σχισματικὴ τάση» στὸ χῶρο τῆς Ἑλλάδος!!!
    Ὑπ’ ὄψιν ὅτι ὁ π. Θεόδωρος κατήγγειλε ὅτι «ὁ Σάββας καὶ τρεῖς, τέσσερις ἄλλοι, μᾶς καλοῦσαν νὰ λάβουμε μέρος σὲ μία Σύναξη, ὅπου θὰ συζητούσαμε τὸ θέμα, ἂν τὰ μυστήρια εἶναι ἔγκυρα ἢ ἄκυρα, καὶ τὸ πολὺ χειρότερο δὲν ἀναγνώριζαν νὰ συζητήσουμε ἀκόμη κι ἂν εἶναι Ἅγιοι, ὁ Παΐσιος, ὁ Πορφύριος…, κι ἐμεῖς ἀρνηθήκαμε βέβαια». Ὁ συνομιλητής του ἐκ Ρουμανίας λέγει, ὅτι κάτι τέτοιο (συζήτηση περὶ ἀκύρων μυστηρίων) πρόκειται «νὰ γίνει καὶ στὴ Ρουμανία καὶ ὁ ἀρχηγὸς εἶναι πάλι ὁ Σάββας, ὅλ’ αὐτὰ εἶναι σχέδιο». Καὶ ὁ π. Θεόδωρος συμπληρώνει: «Σχέδιο γιὰ σχίσμα». (Παραδόξως στὸ βίντεο, αὐτὸ τὸ σημεῖο περὶ ἀκύρων μυστηρίων, ἐπαναλαμβάνεται δυό φορές!).
   Ἐντύπωση προκαλεῖ, ἐπίσης, ἡ εἰσαγωγὴ τοῦ π. Νικολάου Μανώλη, ὁ ὁποῖος βλέπει τέλειο καὶ ἄριστο τὸν π. Θεόδωρο, ἐνῶ στὸν π. Σάββα καὶ στοὺς συνεργάτες του, βλέπει μόνο «ἀγραμματοσύνη στὰ θεολογικά, ἡμιμάθεια, ψωροπερηφάνια» κ.λπ.!


    Θὰ περιμένουμε (γιὰ νὰ κάνουμε κι ἐμεῖς τὰ σχόλιά μας) νὰ ἀπαντήσει ὁ π. Σάββας δημόσια στὴν ἀπορία ποὺ δημιουργήθηκε ἀπὸ τὰ παραπάνω λόγια τοῦ π. Θεοδώρου· ἐμεῖς δὲν ἀκούσαμε ποτὲ τὸν π. Σάββα νὰ μιλᾶ γιὰ ἄκυρα μυστήρια. Ἄλλαξε στὸ θέμα αὐτὸ γνώμη ἢ ὁ π. Θεόδωρος παραπληροφορεῖ; Ἀντίθετα γνωρίζουμε ὅτι οἱ Πατέρες μὲ τοὺς ὁποίους συζητᾶ στὸ Ἅγιο Ὄρος (καὶ μετὰ τῶν ὁποίων θὰ πραγματοποιήσει μιὰ Ἡμερίδα στὴν Πτολεμαΐδα), δὲν δέχονται τὸν ἅγιο Παΐσιο ὡς Ἅγιο. Εἶναι ὑποχρεωμένος νὰ ἀπαντήσει, γιὰ νὰ μάθουμε ποιός λέγει ἀλήθεια καὶ ποιός παραπληροφορεῖ.
Σημάτης Παναγιώτης





 π. Θ. Ζήσης, Η Αποτείχιση στη Ρουμανία- Προβλήματα και Προοπτικές [ΒΙΝΤΕΟ 2018]


Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης
Ἡ ἀγραμματοσύνη εἶναι κακὸ πράγμα ἀλλὰ σὰν τοὺς ἀγράμματους στὰ θεολογικὰ δὲν ἔχει πιὸ κακό. Ἡ ἄγνοια συγχωρεῖται ἀλλὰ αὐτὴ ἡ ἀγραμματοσύνη ὄχι.
Τέτοιοι ἀγράμματοι δῆθεν θεολόγοι, ἡμιμαθεῖς καὶ ψωροπερήφανοι, μπῆκαν στὴν Ρουμανία καὶ τραυματίζουν τὶς ψυχὲς τῶν Ὀρθοδόξων ἐκεῖ. Ἐνδυόμενοι τὴν προβιά, ὡς λύκοι βαρεῖς ἔπεσαν πάνω στοὺς Ρουμάνους, νὰ ἁλιεύσουν ψυχὲς  καὶ νὰ τὶς ὁδηγήσουν σὲ ἀκρότητες καὶ σχίσματα. 
Ἀλλοιώνοντας τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴν διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τῶν ψευδοποιμένων καὶ ψευδιδασκάλων (ἀποτείχιση), ἐμπνεόμενοι ἀπὸ ἀλλότριο πνεῦμα ἐγωισμοῦ καὶ ἀρχηγικῆς ἔπαρσης, παριστάνοντας τοὺς τηρητὲς τῆς ἀκρίβειας, ὑβρίζουν τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ ποὺ εὐλόγησε τὴν ἱεροκανονικὴ Οἰκονομία στὰ θέματα τῆς ἀντιμετώπισης τῶν αἱρετιζόντων ἐπισκόπων.
Στὸ βίντεο αὐτό, ὁ π.Θεόδωρος Ζήσης, δίνει συνέντευξη σὲ μία ὁμάδα εὐλαβῶν χριστιανῶν Ρουμάνων, οἱ ὁποῖοι ζήτησαν τὰ θεολογικὰ φῶτα τοῦ πατρὸς ὥστε νὰ στηριχτοῦν στὸν ἀγώνα τους κατὰ τῶν οἰκουμενιστῶν καὶ κατὰ ἀκραίων στοιχείων τῆς άποτείχισης. Τοὺς ἐπαινεῖ γιὰ ἕνα πολὺ σημαντικὸ κείμενο ποὺ ἐξέδωσαν, ὁμολογιακὸ καὶ πατερικό, τὸ ὁποῖο δημοσίευσα πρόσφατα εδώ στην κατήχηση. Φωτίζει πλευρὲς σκοτεινές τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἐπικαιρότητας καὶ στηρίζει τὸν Ρουμανικὸ εὐσεβῆ λαὸ στὸ δύσκολο ἀγώνα τῆς ἁγίας ἀποτείχισης.

Παρακολουθεῖστε τὸ βίντεο:




19 σχόλια:

  1. Ανώνυμος26/1/18, 6:14 μ.μ.

    Να, λοιπόν, ποιοι καταβαραθρώνουν την αποτείχισι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος26/1/18, 6:17 μ.μ.

    Γέροντα Σάββα κάνετε ζημιά βάζοντας δίπλα σας άτομα που αμφισβητούν την αγιότητα των πολυαγαπημένων μας Αγίων Πορφυρίου και Παισίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος26/1/18, 7:39 μ.μ.

    κουραστήκαμε απ'τα μηνύματα αγάπης των οικουμενιστών και βαδίζουμε στον εκ διαμέτρου αντίθετο δρόμο της φιλονικίας και ανταγωνισμού;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος26/1/18, 7:48 μ.μ.

    Τί έχουν να πουν τώρα αυτοί που επιτέθηκαν στους άμοιρους τους λαικούς που υπόγραψαν την επιστολή ενότητας; Που είναι οι καλοθελητές υπερασπιστές των διαφόρων "αρχηγών"; Δυστυχώς τώρα φαίνεται ποιοί διασπούν τον αγώνα και ποιοί κατέχονται από εμπάθεια και ανάγκη δημοσιότητας και ποιοί αγωνίζονται χωρίς να σκέπτονται το κόστος.
    Δεν πρέπει όμως να πτοηθούμε. Οι άγιοι μας προειδοποίησαν για την κατάσταση που τώρα επικρατεί.Ο Χριστός μας είπε ότι αν Αυτόν Τον κυνήγησαν και Τον πρόδωσαν, εμείς δεν μπορούμε να πάθουμε λιγότερα. Τώρα θα δείξουμε αν Τον πιστεύουμε και Τον ακολουθούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος26/1/18, 10:16 μ.μ.

    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΑΤΕ ΤΟ EMAIL Η ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΠΟΥ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΙΣ ΑΛΛΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΣΕ ΣΥΝΑΞΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ Ο Π.ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ: Ὑπ’ ὄψιν ὅτι ὁ π. Θεόδωρος κατήγγειλε ὅτι«ὁ Σάββας καὶ τρεῖς, τέσσερις ἄλλοι, μᾶς καλοῦσαν νὰ λάβουμε μέρος σὲ μία Σύναξη, ὅπου θὰ συζητούσαμε τὸ θέμα, ἂν τὰ μυστήρια εἶναι ἔγκυρα ἢ ἄκυρα, καὶ τὸ πολὺ χειρότερο δὲν ἀναγνώριζαν νὰ συζητήσουμε ἀκόμη κι ἂν εἶναι Ἅγιοι, ὁ Παΐσιος, ὁ Πορφύριος…
    ΜΑΛΛΩΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ Π.ΘΕΟΔΩΡΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΣΥΡΕΤΕ ΑΔΙΚΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΥ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΞΗ ΑΥΤΗ.ΟΥΔΕΠΟΤΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΑΒΒΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ Η ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ..ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος27/1/18, 12:01 π.μ.

    ΚΡΙΝΑ Π. ΘΕΟΔΩΡΕ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΦΕΛΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓ. ΜΑΡΚΟ ΤΟΝ ΕΥΓΕΝΙΚΟ! ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΒΗΣΣΑΡΙΩΝΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ! ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΘΑΡΘΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ! ΔΙΕΛΥΣΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΠΑΤΕΡ. ΟΥΤΕ ΒΑΛΤΟΣ ΝΑ ΗΣΟΥΝΑ. ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΑΔΙΚΑ ΤΟΝ Π. ΣΑΒΒΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/18, 1:08 π.μ.

      Φυσικά και ήταν και είναι βαλτός!!! Τι απορείτε???? Ηλίου φαεινότερον!!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος27/1/18, 9:22 π.μ.

    Ολοι θελουν να γινουν αρχηγοι (χωρις προσοντα). Κληρικοι γεματοι φιλοδοξια και υπερυφανεια. Αυτοι δεν μπορουν να σωσουν ουτε τον εαυτο τους.Θα σωσουν εσενα ταλαιπωρε και αφελεστατε λαικε. Ανθρωποι που ανηκουν και εκκλησιαζονται στην αιρετικη εκκλησια της Ελλαδος θα σωθουν (και αγιοι ακομα μπορει να γινουν οπως ο Αγιος Παισιος ή ο Αγιος Πορφυριος, και ας ειναι μεσα στην αιρεση), απο τους αποτειχισμενους κληρικους που κανουν πως τα ξερουν ολα, δεν θα σωθει κανενας. Θα κατηγορηθουν οι αποτειχισμενοι κληρικοι για σχισμα, οπως οι Παλαιοημερολογητες κληρικοι. Γιατι η πορεια τους δειχνει οτι δεν αποτειχιστηκαν για να σωσουν την πιστη και την ψυχη τους, αλλά για να γινουν αρχηγοι. Εγω αυτο βλεπω με αυτα που λενε και κατηγορει ο ενας τον αλλον και δεν εχει κανενας με κανεναν κοινωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε Σηματη, βλέπετε πως έρχεται και δένει το πράγμα; Πρώτα βγαίνει το δημοσίευμα από τον π.Αγγελακοπουλο της μητρόπολης Πειραιώς όπου καταγγελουν τον π.Ευθυμιο και τους συν αυτώ αποτειχισμενους μη κάνοντας λόγο καθόλου για τους υπόλοιπους και τώρα στο βίντεο εξουθενώνουν πάλι τον π. Σάββα και τους συν αυτω,θεωρώντας ανύπαρκτους τους άλλους αποτειχισμενους κληρικούς και μοναχούς σε όλη την Ελλάδα. Πάλι επικαλούνται τον π.Αγγελο και μάλιστα συμμετέχει ενεργά κι άλλος κληρικός της μητρόπολης Πειραιώς π.Ματθαιος Βουλκανεσκου. Φταίμε εμείς που τους αποκαλούμε δούρειους ίππους του αντιοικουμενιστικου αγώνα; Πόσο δίκαιο είχε ο μακαριστός Ιωάννης Κορναρακης για τον ύπουλο ρόλο του π.Θ.Ζηση! Όσο για τον καθένα από μας είναι ελεύθερος να ακολουθήσει την αλήθεια, ή τον συμβιβασμό, η την αίρεση ή τα σχίσματα, η την ορθοδοξη οδό των Αγ. Πατέρων. Ο νοων νοείτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος27/1/18, 12:08 μ.μ.

    Λυπαμαι πολυ για το καταντημα του π.Θ.Ζηση.Συμπαρασυρει ψυχες στην απωλεια.Εχειμεγαλη ευθυνη ενωπιον του Θεου.Ο γερων Σαββας ουδεποτε μιλησε για ακυρα μυστηρια.Π.Θεοδωρε,μου φαινεται οτι σε κατευθυνουν για να αμαυρωσεις τον αγωνα.ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!! ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΡΙΩΔΙΟ ΕΥΧΟΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΝΑ ΣΚΥΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ! ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ . (ΠΑΤΗΡ-ΦΩΤΙΟΣ ΤΖΟΥΡΑΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/1/18, 1:40 μ.μ.

      Την ευχή σας πατέρα Φώτιε! Είναι χαρά μας να σας ακούμε!

      Διαγραφή
    2. ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ !!!! ΚΑΛΟ ΤΡΙΩΔΙΟ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ !!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/1/18, 12:03 μ.μ.

      Ευλογειτε γεροντα πατερα φωτιε ! Καλο τριωδιο μακαρι και αλλοι να ειχαν την ταπεινωση σας !

      Διαγραφή
  11. Π. Θεόδωρε μας απογοητεύσατε για άλλη μια φορά..Αντί εσείς να αγωνίζεστε για την ενότητα στον χώρο των αποτειχισμένων αδελφών, εσείς δυστυχώς κατασυκοφαντείτε άδικα με αδιανόητους χαρακτηρισμούς τους αγωνιστές Αγιορείτες Πατέρες...σαν να θέλουν να φάνε το ψωμί σας, σαν να είναι οι αιώνια ορκισμένοι εχθροί σας...Δυστυχώς το θέμα του Ωραιοκάστρου δεν μπορέσατε να το χωνέψετε ακόμη...Όσο για τα ψηφίσματα που αναφέρετε και συκοφαντείτε ασύστολα τους Αγιορείτες (π. Σάββα, π.Χαρίτων κλπ) σας παραθέτω μέρος του ψηφίσματος που ανακοινώθηκε στην σύναξη του Ωραιοκάστρου.
    ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ «ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΑΣΙ»

    Ὁ πιστὸς λαὸς τοῦ Θεοῦ εἶναι αὐτός, ὁ ὁποῖος διαχρονικά διαφυλάσσει τὴν ἀκεραιότητα τῆς πίστεως καὶ τῶν δογμάτων. Εἶναι αὐτός, ποὺ ἀποδέχεται ἤ ἀπορρίπτει τὶς γενόμενες συνόδους. Κατὰ τὸν Ἅγιο Μάξιμο “Τὰς γενομένας συνόδους, ἡ εὐσεβὴς πίστις κυροῖ” καὶ πάλιν, “ἡ τῶν δογμάτων ὀρθότης κρίνει τὰς συνόδους” καὶ ὀφείλουν, “νὰ εἶναι πάντα τὰ ἐκτιθέμενα παρ᾽αὐτῶν δόγματα καὶ οἱ κανόνες, ὀρθόδοξα, εὐσεβῆ καὶ σύμφωνα ταῖς Θείαις Γραφαῖς, ἢ ταῖς προλαβούσαις Οἰκουμενικαῖς συνόδοις.” Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο, ὡς πιστὰ μέλη τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις Πατράσι:

    1ον) Καταδικάζουμε καὶ ἀπορρίπτουμε τὸν Οἰκουμενισμό, τὸν διαχριστιανικὸ καὶ διαθρησκειακὸ συγκρητισμὸ ὡς παναίρεση, κατὰ τὸν εὔστοχο χαρακτηρισμὸ τοῦ Ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς, καὶ ἄλλων Ἁγίων Γερόντων καὶ ἐπιφανῶν θεολόγων.

    2ον) Καταδικάζουμε καὶ ἀπορρίπτουμε τὸ Παγκόσμιον Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν, ὡς Παγκόσμιον Συμβούλιο αἱρέσεων καὶ διακηρύσσουμε ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι ὁ μοναδικὸς Σωτῆρας καὶ Λυτρωτής, δὲν ὑπάρχει πουθενὰ ἀλλοῦ ἡ σωτηρία καὶ ὅτι ἡ Ἐκκλησία τὴν ὁποία ἵδρυσε, ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία ταυτίζεται μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Ἐκτὸς αὐτῆς ὅλα τὰ ἄλλα εἶναι πλάνη τοῦ Σατανᾶ, αἱρέσεις καὶ σχίσματα.

    3ον) Δὲν ἀποδεχόμαστε τὴν γενόμενη σύνοδο ἐν τῇ νήσῳ Κρήτη καὶ τὴν ἀπορρίπτουμε ὡς ψευδοσύνοδο, διότι ........ Εἴμαστε συνοδοιπόροι καὶ συναγωνιστές μὲ ὅλους τοὺς ἱερεῖς, μοναχοὺς καὶ λαϊκοὺς ποὺ ἔκοψαν τὸ μνημόσυνο τῶν πατριαρχῶν καὶ ἐπισκόπων τους ποὺ ὑποστηρίζουν τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ δὲν καταδικάζουν τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης, καὶ περιμένουμε καὶ τοὺς ἄλλους ἀδελφοὺς μας μὲ ὀρθόδοξο φρόνημα, ἀφοῦ ὡριμάσει μέσα τους ὁ καρπὸς τῆς ὁμολογίας καὶ τῆς ἀντίστασης, νὰ ἀκολουθήσουν, διακόπτοντας καὶ αὐτοὶ τὸ μνημόσυνο τῶν αἱρετικῶν οἰκουμενιστῶν.

    Ὡς ἐκ τούτων, ζητᾶμε ἀπὸ τοὺς ἀπανταχοῦ Ἐπισκόπους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας:
    Νά συγκροτηθεῖ Ὀρθόδοξη Σύνοδος καταδίκης τῶν ἀνωτέρω ἐκτεθέντων, πρὸς ἀποφυγὴ σχισμάτων καὶ διαιρέσεων τῶν πιστῶν. Διευκρινίζεται δὲ πρὸς πάντας, ὅτι ὁ διεξαγόμενος ἐκκλησιαστικὸς ἀγῶνας ἔχει σωτηριολογικὸ χαρακτῆρα, μὲ τὸν ὁποῖον ἐμμένουμε πιστοὶ στὴν ἐκκλησιολογία τῆς ὀρθοδόξου πατερικῆς παραδόσεως καὶ ἕνεκα τούτου, ἐντὸς τοῦ Σώματος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Δὲν μνημονεύουμε ἕτερον ἐπίσκοπον, δὲν προβαίνουμε εἰς σύστασιν ἑτέρας “ἐκκλησίας”, ἄπαγε τῆς βλασφημίας, οὔτε προσχωροῦμε σὲ καμμία παράταξη. Μένουμε ἁπλὰ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ. Μένουμε πιστοὶ εἰς τό Σύμβολον τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καὶ ὁμολογοῦμε ὅ,τι παραλάβαμε, τὴν διαχρονικὴ ἁγιοπατερικὴ σωτήριο ἀλήθεια. Ὅ,τι ἄλλο κυκλοφορήσει εἰς βάρος μας θὰ ἀποτελεῖ μία, δαιμονικῆς ἔμπνευσης, συκοφαντία. Τέλος, ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι, ἐπαναλαμβάνομεν καὶ ἐμεῖς σήμερον τὸν ὅρο τῆς 7ης Οἰκουμενικῆς συνόδου καὶ λέγομεν: « Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τό ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστός ὡς ἐβράβευσεν, οὕτω φρονοῦμεν, οὕτω λαλοῦμεν, οὕτω κηρύσσομεν Χριστόν τόν ἀληθινόν Θεόν ἡμῶν». ΑΜΗΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μακεδόνας27/1/18, 1:36 μ.μ.

    Αφού φάνηκε η στάση του από το Ωραιόκαστρο και μετά το βίντεο που έβγαλαν οι τρεις αποτειχισμένοι ιερείς της Θεσσαλονίκης. Ξεχώρισαν αμέσως τη θέση τους. Τί περιμένετε από αυτούς που συνεχίζουν να έχουν εκκλησιαστική επικοινωνία με τη Σύναξη της Γατζέας που τώρα μαζεύεται στη Θεσσαλονίκη; Άκουσα όλο το βίντεο και ανακατεύτηκα από τη διγλωσσία και την παραπληροφόρηση του λαού. Δεν μπόρεσε ούτε μία σωστή συμβουλή να δώσει στους Ρουμάνους αδελφούς και τους σύγχυσε περισσότερο κατηγορώντας τον π. Σάββα που αγωνίζεται εκεί να ενημερώσει τους ακατήχητους αδελφούς μας. Ντροπή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος27/1/18, 3:23 μ.μ.

    ΣΤΗΡΊΖΟΥΜΕ ΤΟΝ Π. ΣΑΒΒΑ, ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ, ΤΟΝ Π. ΕΥΘΥΜΙΟ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ, ΤΗΝ Ι. ΜΟΝΗ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ, ΤΟΝ Π. ΠΑΙΣΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ. ΟΣΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΟΙ ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ ΚΑΙ Ο Π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΤΟΣΟ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύχομαι σε όλους "καλό Τριώδιο και καλή ταπείνωση". 'Ομως επειδή τα δημοσίως λεγόμενα πρέπει και δημοσίως να ελέγχονται, π. Θεόδωρε, σας θυμίζω ένα μέρος απο αυτά που γράψατε στη Δήλωση Διακοπής Μνημοσύνου που στείλατε στον Μητροπολίτη Θεσ/νίκης π.Άνθιμο και που εξαιτίας της εισπράξατε πολλά και επαινετικά σχόλια απο πλήθος λαικών και κληρικών.
    "8. Δὲν πρέπει νὰ λέμε ψέμματα μπροστὰ στὴν Ἁγία Τράπεζα.
    ....Καὶ ἂν ὁ Χριστός, ὁ ἐπὶ τῆς Ἁγίας Τραπέζης κείμενος, εἶναι ἡ αὐτοαλήθεια, πῶς θὰ δεχθεῖ τὸ μεγάλο ψεῦδος, τὸ νὰ συμπαραθέτουμε τὸν πάπα ὡς ὀρθόδοξο πατριάρχη μὲ τοὺς λοιποὺς ὀρθοδόξους πατριάρχες; Τὴν ὥρα τῶν φρικτῶν μυστηρίων θὰ παίζουμε θέατρο καὶ θὰ παρουσιάζουμε τὸ ἀνύπαρκτο ὡς ὑπαρκτό, τὴν αἵρεση ὡς Ὀρθοδοξία; Πῶς θὰ τὰ ἀνεχθεῖ αὐτὰ ἡ ὀρθόδοξη ψυχὴ καὶ δὲν θὰ διακόψει τὴν κοινωνία πρὸς αὐτοὺς ποὺ μνημονεύουν καὶ δὲν θὰ τοὺς θεωρήσει ὡς καπήλους καὶ ἐκμεταλλευτὲς τῶν θείων;[14]
    Καὶ στὸ σημεῖο αὐτὸ οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες (Ἐπιστολὴ ὁμολογητικὴ τῶν Ἁγιορειτῶν πρὸς τὸν βασιλέα Μιχαὴλ Παλαιολόγον, ἐν V. Laurent – J. Darrouzes, Dossier Grec, ἔνθ᾽ ἀνωτ., σελ. 397-399) ἐξηγοῦν γιὰ ποιό λόγο μνημονεύουμε τὸ ὄνομα τοῦ ἀρχιερέως κατὰ τὴν Θεία Λειτουργία. Αὐτὸ γίνεται, ὄχι γιατὶ χωρὶς τὴν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀρχιερέως δὲν ἐπιτελεῖται τὸ μυστήριο, κατὰ τὴν σφαλερὴ γνώμη μερικῶν συγχρόνων, ἀλλὰ γιὰ νὰ φανεῖ ἡ «τέλεια συγκοινωνία», ἡ ταυτότητα πίστεως τοῦ μνημονεύοντος καὶ τοῦ μνημονευομένου. Ἀναφέρουν μάλιστα καὶ τὴν ἐξήγηση τῆς Θείας Λειτουργίας τοῦ Θεοδώρου Ἀνδίδων, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ὁ ἱερουργὸς ἀναφέρει τὸ ὄνομα τοῦ ἀρχιερέως γιὰ νὰ δείξει ὅτι κάνει ὑπακοὴ στὸν προϊστάμενό του, ὅτι ἔχει τὴν ἴδια πίστη μὲ αὐτὸν καὶ ὅτι εἶναι διάδοχος τῶν θείων μυστηρίων[15].
    .... Καὶ ἀνεχόμασταν (εννοεί μέχρι την σύνοδο της Κρήτης) νὰ ψεύδεται ὁ ἐπίσκοπός μας πρὸ τῆς Ἁγίας Τραπέζης, ἰσχυριζόμενος ὅτι ὁ πατριάρχης ὀρθοτομεῖ τὸν λόγο τῆς ἀληθείας λέγοντας στὴν ἐκφώνηση: «Ἐν πρώτοις μνήσθητι Κύριε τοῦ πατριάρχου ἡμῶν Βαρθολομαίου καὶ τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου τῶν ὀρθοτομούντων τὸν λόγον τῆς σῆς ἀληθείας»
    .... Τώρα ὅμως μετὰ τὴν θετικὴ ἀποτί-μηση καὶ ἀποδοχὴ ἀπὸ τὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἑλλάδος καὶ ἀπὸ τὴν Διαρκῆ Ἱερὰ Σύνοδο τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης, μὲ τὸ ψευδέστατο κείμενο «Πρὸς τὸ Λαό», ἡ ἐκφώνηση ψεύδεται καὶ γιὰ τὸν πατριάρχη καὶ γιὰ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο, διότι πλέον ἀμφότεροι δὲν ὀρθοτομοῦν τὸν λόγο τῆς ἀληθείας τοῦ Χριστοῦ."
    Εσείς ,π. Θεόδωρε,εδώ και 19 μήνες απο την "σύνοδο" της Κρήτης, συνεχίζετε να κοινωνείτε με τους μνημονεύοντας και ομολογούντας κοινή πίστη με τους μνημονευόμενους και προτείνετε και στα πνευματικά σας τέκνα να κάνουν το ίδιο!
    Απο τη μια έχετε διακόψει το μνημόσυνο του αιρετίζοντος επισκόπου σας και απο την άλλη συμπροσεύχεσθε και συνομολογείτε, με άλλους κληρικούς,ακόμη και για τον Πατριάρχη " ορθοτομούντα τον λόγον της σής Αληθείας"; Άν αυτό δεν είναι μέγιστη υποκρισία και αντίφαση, τότε τί είναι;
    Όμως το ποίμνιό σας έχει πραγματικά ανάγκη να του πείτε την αλήθεια! Να του εξηγήσετε για τον μολυσμό που θα επέρχεται με την κοινωνία κληρικών που μνημονεύουν είτε αιρετικό Πατριάρχη, είτε αιρετίζοντες επισκόπους! Το δηλητήριο της παναίρεσης του Οικουμενισμού διεισδύει στο σώμα της εκκλησίας κι εσείς κάνατε την οικονομία σημαία.... και κατασυκοφαντείτε τους Αγιορείτες Πατέρες που αγωνίζονται τόσο καιρό, πιστοί στην ακρίβεια των κανόνων και της Παράδοσης της Εκκλησίας, που δεν αρνούνται όμως και την οικονομία σύμφωνα με τους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Άν αυτός είναι ο λόγος που τους κατονομάζετε σχισματικούς, τότε μάλλον εσείς έχετε κάνει μια "νεοπατερική" διακοπή μνημοσύνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος30/1/18, 12:10 π.μ.

    ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ; ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΙΧΑΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.