Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Η "προφητεία" κάποιου που κατάλαβε ...νωρίς!




Κορναράκης Ιωάννης:

Προς τους σεβαστούς κληρικούς
της Συντακτικής Επιτροπής του κειμένου
ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ κατά του οικουμενισμού

Γέροντα Ιωσήφ, Αγίου Ορους, π. Γ. Μεταλληνό, π. Θ. Ζήση,
π. Μάρκον Μανώλη και π. Σαράντη Σαράντο.

Έλαβα και ανέγνωσα με ιδιαίτερη προσοχή, τόσο το κείμενο τής παρακλήσεώς σας να συμμετάσχω στην αντιοικουμενιστική σας προσπάθεια, όσο και εκείνο τής διακηρύξεώς σας.
Στο κείμενο της παρακλήσεώς σας, απευθύνεσθε προσωπικώς και ονομαστικώς στον υποφαινόμενο, και σημειώνετε: «Σας παρακαλούμε θερμά, εφ’ όσον συμφωνείτε με το περιεχόμενο της ομολογίας, να προσυπογράψετε το κείμενο, προκειμένου να χαροποιήσουμε έτσι και να καθησυχάσουμε τούς πιστούς, πού αγωνιούν για τα τεκταινόμενα και αναμένουν λόγους αληθείας».
Σκοπός, λοιπόν, της αντιοικουμενιστικής σας προσπάθειας είναι η καθησύχαση των πιστών για την συνεχή ισχυροποίηση της οικουμενιστικής λαίλαπας στον χώρο της
Ορθοδόξου Εκκλησίας, και η καθησύχασίς τους ότι, εσείς εγγυάσθε την προστασία της Εκκλησίας από τις καταστροφικές, γι’ αυτήν, συνέπειες της οικουμενιστικής δραστηριότητος των Ορθοδόξων ταγών της.
Δυστυχώς, σας δηλώνω ότι, δεν μπορώ να προσυπογράψω το κείμενο, το οποίο εσείς χαρακτηρίζετε ως «Ομολογία Πίστεως», επειδή η ομολογία αυτή δεν γίνεται με τούς όρους και τις απαιτήσεις του Ταμείου των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας, αλλά και της αγιοπνευματικής πατερικής παραδόσεως του μαρτυρίου αίματος και ψυχής, με το οποίο, και μόνον, οι θείοι Πατέρες, ως δούλοι γνησιώτατοι Χριστού, «όλην συλλεξάμενοι ποιμαντικήν επιστήμην και θυμόν ιερόν κινήσαντες, τους βαρείς εξεδίωξαν και λοιμώδεις λύκους των αιρέσεων, εκσφενδονήσαντες αυτούς, με την σφενδόνα του πνεύματος, έξω του της Εκκλησίας πληρώματος», κατά τον υμνογράφον της Εκκλησίας!
Οι βαρείς λύκοι, λοιπόν, των αιρέσεων, και, μάλιστα, της λοιμώδους νόσου της οικουμενιστικής παναιρέσεως, δεν εξορκίζονται με έναν χαρτοπόλεμο αντιαιρετικών κειμένων νιαρό και ανίερο-, ο οποίος χαρτοπόλεμος, κάθε φορά, πληροφορεί το ποίμνιο, απλώς, τι είναι η αίρεσις και ποια καταστροφικά αποτελέσματα προκαλεί στην ζωή της Εκκλησίας!
Μέχρι σήμερα, έχει κυκλοφορήσει μεγάλος αριθμός τέτοιων κειμένων, από την ηγουμενική διοίκηση του Αγίου Όρους, από την δική σας ομάδα κληρικών και μοναχών, αλλά και από άλλες αντιοικουμενιστικές προσπάθειες. Έχει χυθεί πολύ μελάνι και έχει ξοδευθεί πολύ χαρτί, για τα ­ίδια θέματα, το ­ίδιο μοτίβο, το δήθεν «μαχητικό», χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα εις βάρος των εκκλησιαστικών οικουμενιστών.
Ο Οικουμενισμός προχωρεί στον χώρο της Εκκλησίας και συνεχώς ισχυροποιείται, επειδή ακριβώς δεν θίγονται οι ορθόδοξοι οικουμενιστές, αφού δεν αποκαλύπτονται τα ονόματά τους. Γι’ αυτό και δεν ανησυχούν και είναι σίγουροι ότι θα κερδίσουν τους στόχους τους, χάρη στη δική σας ανημποριά να αγωνισθείτε θεοφιλώς με το πνεύμα της θυσιαστικής σταυρώσιμης μαρτυρίας.
Στην προς εμέ πρόσκλησή σας, γράφετε: «Υπέρ της Ορθοδοξίας αγωνίσθηκαν και ομολόγησαν, πολλά παθόντες, Αγιοι Μάρτυρες, Ιεράρχαι, Όσιοι και Ομολογηταί». Εσείς, τι πάθατε, μέχρι σήμερα; Η αντιοικουμενιστική σας προσπάθεια περιορίζεται στα όρια της ασφαλείας σας, ώστε να μείνετε ανέγγιχτοι από συνέπειες δυσάρεστες για σας.
Παράδειγμα: στην σ. 17 του κειμένου σας, γράφετε: «Αυτήν την παναίρεση (του Οικουμενισμού) έχουν αποδεχθεί εκ των Ορθοδόξων πολλοί πατριάρχες, αρχιεπίσκοποι, επίσκοποι, κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί».
Ποιοι είναι αυτοί; Δεν τους κατονομάζετε, όπως οφείλατε να το κάνετε. Σύμφωνα, μάλιστα, με ειλημμένη απόφαση της συνάξεως των κληρικών και μοναχών. Σας υπενθυμίζω τα γεγονότα:
Μετά από κάποιο χρόνο από το ανοσιούργημα της παπικής εισβολλής στο Φανάρι, με τις ευλογίες και την σύμπραξη του Πατριάρχου, συνήλθε η Ομάδα, παρόντος του υποφαινομένου, στο Πήλιο, στο Μετόχι της αγιορείτικης Μονής της Λαύρας, για να μελετήσει τους νέους στόχους της. Στην όλη σύναξη, κυριάρχησε ομοφώνως η πρόταση να συνταχθεί ένα κείμενο, στο οποίο, επιτέλους, να αποκαλύπτονται όλα τα ονόματα των Οικουμενιστών Ορθοδόξων. Στην σύναξη αυτή, επιτρέψατε και σε πολλούς λαϊκούς να παραστούν, άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι ενθουσιάσθηκαν με την πρόταση αυτή και την επικρότησαν, όλοι οι παρόντες.
Απήλθαμε από τον χώρο της συνάξεως εκείνης, τελούντες εν αναμονή λήψεως του κειμένου αυτού, προκειμένου να το υπογράψουμε, για να κυκλοφορήσει το συντομώτερον. Όμως, ο καιρός περνούσε και καμμία κίνηση δεν εφαίνετο πουθενά, για την συνέχεια τής ζωής της Ομάδος κληρικών και μοναχών. Ούτε κάποιο κείμενο είχε αποσταλεί. Έτσι, η δραστηριότητα της Ομάδος περιήλθε στην αβεβαιότητα και στην ακινησίαν για μακρό χρονικό διάστημα.
Το μάκρος αυτής της ακινησίας και της σιωπής, και ήδη, η ματαίωση της κυκλοφορίας του αναμενομένου κειμένου με τα ονόματα των οικουμενιστών ταγών της Εκκλησίας, έδειχνε πειστικώς ότι, ήδη έληγε πλέον η δραστηριότητα της Ομάδος! Τι μπορεί να συνέβη;
Η απορία αυτή λύθηκε στον υποφαινόμενο, όταν, τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους (8.8.2008), δημοσιεύθηκε, στον ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ, πρωτοσέλιδο άρθρο ενός εξ υμών (σημ. δική μου: εννοεί άρθρο του π. Θεοδώρου Ζήση), με θέμα «Ορθόδοξοι Αντιστάσεις». Στην πρώτη παράγραφο του άρθρου αυτού με τίτλο «1. Αποδυναμώθηκαν οι αγωνιστές», γράφει:
«Υπάρχει διάχυτη η α­ίσθηση ότι οι ορθόδοξες αντιστάσεις στην συνεχιζόμενη λαίλαπα του συγκριτιστικού Οικουμενισμού έχουν μειωθεί· ελάχιστες φωνές ακούγονται πλέον. Δυναμικά και συγκροτημένα σύνολα, αποτελούμενα από παραδοσιακούς κληρικούς και μοναχούς, τα οποία αγωνίσθηκαν με σθένος, παρρησία και ομολογιακή διάθεση, και τα οποία με υπογραφές κειμένων, διοργάνωση συνεδρίων, ομιλίες και άλλες εκδηλώσεις, προσπάθησαν να κρατήσουν άγρυπνη την ορθόδοξη αυτοσυνειδησία, δεν εμφανίζονται στο προσκήνιο· μοιάζει σαν να έχουν αποδυναμωθεί εσωτερικά, σαν να έχουν παραιτηθεί από τον αγώνα».
Ήταν φανερό για τι μιλούσε το άρθρο: για την «κηδεία» της Ομάδος. Αποδίδοντας την ευθύνη για την σιωπή, στα μέλη της.
Έπρεπε η Ομάδα να διαλυθεί, για να ησυχάσουν οι οικουμενιστές εκκλησιαστικοί ταγοί! Αν ξαναζωντάνευσε η δραστηριότητα της Ομάδος κληρικών και μοναχών, με νέο χαρτοπόλεμο, αυτό οφείλεται σε λόγους τους οποίους πρέπει, προς το παρόν, να αποσιωπήσω!
Αυτό, πάντως, το πνεύμα, που επικρατεί στο σύνολο των υπευθύνων της Ομάδος αυτής, αποκαλύπτεται στην ανουσιότητα της αντιοικουμενιστικής προσπάθειας. Στην κενότητα της μαρτυρίας της και στο ατελεσφόρητο, γενικά, του αγώνος της. Χαρτοπόλεμος και τίποτε άλλο! Για το θεαθήναι μόνον! Το γεγονός επιβεβαιώνεται και από την σ. 17 της διακηρύξεως.
Γράφετε, σεβαστοί πατέρες, ότι οι οικουμενιστές πατριάρχες και λοιποί, αυτήν την παναίρεση του οικουμενισμού: «την διδάσκουν “γυμνή τη κεφαλή”, την εφαρμόζουν και την επιβάλλουν στήν πράξη κοινωνούντες παντοιοτρόπως μέ τούς αîρετικούς, με συμπροσευχές, ανταλλαγές επισκέψεων και ποιμαντικές συνεργασίες»!
Με το κείμενο αυτό, περιγράφετε κατά λέξη τον ΙΕ΄ κανόνα της πρωτοδευτέρας, ο οποίος σας δίνει το δικαίωμα να διακόψετε το μνημόσυνο των πατριαρχών, αρχιεπισκόπων και επισκόπων. Δεν το κάνετε όμως, και δεν θα το κάνετε ποτέ! Εν τούτοις, με την στάση σας αυτή, παραλογίζεσθε. Διότι αποφαίνεσθε ότι, οι οικουμενιστές «θέτουν εαυτούς εκτός της Εκκλησίας», εφ’ όσον παραβαίνουν κανόνες της Εκκλησίας.
Αλλά, άραγε, είναι εντός της Εκκλησίας οι ιερείς εκείνοι, οι οποίοι καταγγέλλουν ανωνύμως, απλώς με χαρτοπόλεμο -ανιαρό και ανίερο-, πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους; Επιπλέον, τους αναγνωρίζουν, τους κάνουν, κάποτε, και δώρα, και δημοσίως τούς χαρακτηρίζουν ορθοδόξους θεολόγους;
Την στιγμή πού δεν κάνουν οι ­ίδιοι χρήση του κανόνος που γνωρίζουν, αλλά συμπορεύονται με αυτούς, τους οποίους αναγνωρίζουν και καταγγέλλουν ως οικουμενιστές, πρέπει να μην είναι, και αυτοί, μέλη της Εκκλησίας. Θα ήσαν μέσα στην Εκκλησία, εφ’ όσον θα διέκοπταν το μνημόσυνο των οικουμενιστών προϊσταμένων τους· και, τότε, σύμφωνα  με τον κανόνα αυτόν, θα ήσαν «ορθόδοξοι μετά τιμής της πρεπούσης», επειδή: «ουχί σχίσμα επροξένησαν εις την Εκκλησίαν με τον χωρισμόν αυτό, αλλά μάλλον ελευθέρωσαν την Εκκλησίαν από το σχίσμα και την αίρεσιν των ψευδοεπισκόπων αυτών» (Πηδ. σ. 358).

Σεβαστοί Πατέρες!
Το βασικό πρόβλημα της υπάρξέως μας είναι σε ποιο μέτρο αληθεύει η ζωή μας εν Χριστώ Ιησού. Ο Χριστός, η κατ’ εξοχήν ανυπέρβατη αλήθεια, μας υποχρεώνει, εφ’ όσον θέλουμε «οπίσω αυτής περιπατείν», να αληθεύουμε εν παντί. Όταν δεν το κάνουμε, «παίζουμε εν ου παικτοίς», στο τραπέζι των ευαγγελικών αληθειών. Οι σκοτεινές μεθοδεύσεις, η κάλυψη της αληθείας με το καπέλο του ψεύδους, οι διπλωματίες και οι ποικίλες σκοπιμότητες αυτοπροστασίας, δεν εξαγιάζονται μ’ έναν χαρτοπόλεμο αντιαιρετικών κειμένων, μονόδρομο, στον αγώνα της Ομολογίας!
Αυτόν το μονόδρομο αδυνατώ να προσυπογράψω στην προχωρημένη ώρα της ζωής μου, που με πλησιάζει στην κρίση του Θεού!
Ιωάννης Κορναράκης

12 σχόλια:

  1. Ευχαριστουμε για την ανάρτηση. Καθαρός άνθρωπος, ειλικρινης και γι αυτο τον παραμέρισαν από τον Ορθόδοξο Τύπο οι ημέτεροι!!! Τους γνώριζε καλά και γι αυτό προέβλεψε την κατάντια τους. Ο Θεός να τον αναπαυει. Πέρα για πέρα προφητικός ο λόγος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/18, 9:06 μ.μ.

      Αφού ο π. Θ. Ζήσης έκανε διακοπή μνημοσύνου,πως είναι προφητικός ο
      Ιωάννης Κορναράκης;Ο ίδιος ο Κορναράκης δεν κοινωνούσε με τους Οικουμενιστές;Οι αποτειχισμένοι που κάνουν συνάξεις(π.χ. Ωραιόκαστρο)γιατί δεν κάνουν την λίστα με τα ονόματα των Οικουμενιστών(αυτό που ζητούσε ο εκλεκτός Θεολόγος Ι. Κορναράκης);Ο πατήρ Θεόδωρος Ζήσης έχει λάθος εκκλησιολογία αλλά δεν πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος διαφορετικός από αυτόν που χρησιμοποιεί η Π.Π. για να τον βοηθήσει και να βοηθήσει και αυτούς που ακολουθούν την πλάνη του;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/1/18, 9:16 μ.μ.

      Ο π. Θεόδωρος δεν έκανε, φίλε, αγιοπατερική Αποτείχιση, αλλά αποτείχιση δικής τους εμπνεύσεως. Παίρνει το μισθό του (μήπως έπρεπε να τον δώσει στον φτωχό π. Φώτιο, που έχει παιδιά να αναστήσει;), κάνει τις εκπομπές του, κι εκτός από τοην αφαίρεση του Ναού, ζει όπως πρώτα. Όσο για τον αείμνηστο Κορναράκη, ήθελε την αποτείχιση, αλλά ήταν στα τελευταία του κι έλεγε τίμια, πως αυτός είναι ο σωστός δρόμος, ο ίδιος, λόγω ηλικίας δεν μπορεί.
      Ι.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/1/18, 10:29 μ.μ.

      Ζει όπως πρώτα;Δεν έχει την γυναίκα του και την κόρη του και τον δικάζουν για να τον καθαιρέσουν και ζει όπως παλαιά;Τον κατηγορούν για σχισματικό και είναι όπως πρώτα.Πολεμάει τους Οικουμενιστές με ατομική βόμβα-και όχι με νερομπίστολο-και θα τον αφήσουν όπως ήταν;Έχει να αναστήσει παιδιά ο π.Φ.Τ. ;Εσύ γιατί δεν τον βοηθάς και ποίος είσαι που θα κάνεις μάθημα ελεημοσύνης τον π. Θεόδωρο(ο Ι. ;);

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος29/1/18, 8:40 μ.μ.

    Η διαφορά μεταξύ πραγματικών αναστημάτων και "ομολογιακών" νάνων. Που να βρουν το θάρρος οι επαγγελματίες "αγωνιστές" να μιμηθούν αν όχι τους Αγίους τουλάχιστον άτομα όπως τον αείμνηστο Κορναράκη. Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία ήγουν η πίστη, αγαπητοί χριστέμποροι της Γατζέας. Οι ομολογίες σας 1, 2, 3, φεύγουν αυτό όμως μένει και θα σας κυνηγάει: "Αυτόν το μονόδρομο αδυνατώ να προσυπογράψω στην προχωρημένη ώρα της ζωής μου, που με πλησιάζει στην κρίση του Θεού!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/18, 9:17 μ.μ.

      Πότε αποτειχίστηκε ο Κορναράκης κ. Ανωνυμίδη;Μετά έχει άδικο ο Κερμενιώτης που κατηγορεί την Π. Π. (''επαγγελματίες αγωνιστές'',χριστεμποροι της Γατζέας''κλπ. );Είναι αυτό σχόλιο Ορθόδοξο κ. Σημάτη;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/1/18, 9:30 μ.μ.

      Τι υποκρισία. Κατηγορείς ως ανωνυμιάδη τον προηγούμενο Ανώνυμο και γράφεις και συ ως Ανώνυμος! Δεν συμφωνώ με την συγκεκριμένη λέξη του σχολίου. Ο αείμνηστος Κορναράκης μου είχε πεί, ότι κι αν δεν υπήρχε η αποτείχιση, έπρεπε να την εφεύρετε. Για δε τον εαυτό του, έλεγε πως πλέον δεν μπορεί στην ηλικία που ήταν να κατέβει σε ένα αγώνα αποτειχίσεως, που απαιτούσε κείμενα, αιτιολόγηση, αντιδικίες. Τον παρακαλούσα να γράψει ένα άρθρο,λίγες γραμμές, σαν εκείνα που πριν λίγο μας έστελνε, αλλά δεν μπορούσε.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος29/1/18, 8:45 μ.μ.

    Κάτι παράξενο συμβαίνει με τον πατέρα Ζήση. Καποιος που ξέρει οφείλει να πή την αλήθεια.
    Τι μαγειρεύει ο πατήρ Ζήσης; Κάτι δαβλέπω κι αυτό είναι πολύ σοβαρό.
    Κάνει νερά τελευτααία ο πατήρ Ζησης.
    Να περιμένουμε εξελίξεις σοβαρές από τον π. Ζήση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/18, 9:04 μ.μ.

      Ισως να κανει κανενα πορτρετο προσωπογραφιας του ανθιμου και να υποβαλει την συγνωμη του . Ποιος ξερει ? Ιδωμεν .

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/1/18, 9:27 μ.μ.

      Είναι φίλαυτος,εγωϊστής,άστατος και πονεμένος(έχασε την κόρη του).Και μόνο όμως για το ότι αποτειχίστηκε(έστω Καντιωτικά)και ξευτέλισε τον Άνθιμο,είναι λεβέντης και Ορθόδοξος και Ομολογιτής.Ανώνυμοι κουκοσκιαχτες,ΑΙΣΧΟΣ!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος29/1/18, 9:45 μ.μ.

    Θα τους κρίνει όλους η ιστορία και κυρίως ο Θεός. Θα δείξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος30/1/18, 8:18 μ.μ.

    Καλά οτι ξευτέλισε τον Ανθιμο, τους αποτειχισμένους Αγιορείτες που οργώνουν την Ελλάδα και το εξωτερικό για να ενημερώσουν τον κόσμο, γιατί θέλει να τους εξευτελίσει;;;και μάλιστα χρησιμοποιώντας ψεύδη ανεκδιήγητα και απαράδεκτα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.