Δευτέρα, 7 Μαΐου 2018

π. Σεραφείμ, π. Θεόδωρε, κι εσείς οι ευσεβείς ιερείς, δεσποινίδες και κύριοι: ακούτε;

στάλη ἀπὸ Δ.Π.


     Στις 11. 02. 2018 γιόρτασαν στο συναυλιακό κέντρο της Βιέννης Ρώσοι (μαζί με τις αντιπροσωπείες των άλλων Ορθοδόξων και του δικου μας Αρσενίου) και Παπικοί τα δύο χρόνια από την
συνάντηση του Πατριάρχη Μόσχας Κυρίλλου του Β΄ με τον Πάπα Φραγκίσκο.


     Στην συναυλία που δόθηκε προς τιμήν της συνάντησης παίχτηκε και μία μουσική σύνθεση του παρόντος Μητροπολίτη Ιλαρίωνα, από τον καιρό που ήταν επίσκοπος στην Βιέννη με το όνομα "Stabat Mater".
   Ρητορικό ερώτημα: Πόση ευσέβεια χωράει σε τέτοιες συναυλίες και επετείους;

και:

     Ενώ εμείς ακόμα μαλώνουμε για το αυτονόητο, ότι δηλ. αυτοί που διατηρούν σχεσεις με τους Οικουμενιστές υποστηρίζουν την στερέωση της αίρεσης, αυτοί μιλούν πια για κοινό ποτήριο, επιδεικνύουν την ωραία ατμόσφαιρα που επικρατεί αναμεταξύ τους και πιάνουν στα δίχτυα τους πιστούς.
   (Δειτε εδώ)

     Στην Κων/πολη συμπροσευχήθηκαν όλα τα δόγματα στα πλαίσια της εβδομάδας προσευχής για την ενότητα των Χριστιανών. Ο παπικός Βικάριος στην Πόλη δήλωσε μεταξύ άλλων:
  "Ανεξάρτητα πιο τυπικό ακολουθούμε, βυζαντινό, ρωμαϊκό, συριακό, αρμένικο, όλοι είμαστε ενωμένοι στην Θεία Ευχαριστία...     Παρόλες τις διαφορές το κέντρο είναι το ίδιο, η παρουσία του Χριστού στην Θεία Ευχαριστία".




6 σχόλια:

  1. Καλώς τα δείχνετε όλα αυτά , αλλά πιστεύω ότι με το να «βάζετε στο κάδρο» τους πατέρες, τους αδικείτε .Άλλωστε αυτοί που δείχνετε και συμμετέχουν σ αυτές τις Επετείους είναι φανεροί Οικουμενιστές και όχι απλώς μνημονεύοντας Αιρετίζοντες Επισκόπους. Έχει διαφορά πιστεύω αυτό. Πιστεύω Οικουμενιστής είναι αυτός που είναι κατά το φρόνημα Οικουμενιστής. Και κατά το φρόνημα Οικουμενιστής είναι αυτός που συμμετέχει σε Οικουμενιστικές Επετείους , επιτρέπει την παρουσία Αιρετικών στο ναό και φυσικά διακηρύττει δημόσια ότι ασπάζεται τις Αιρετικές θέσεις της Ψευτο-συνόδου.

    Όσοι εξακολουθούν και μνημονεύουν , αλλά με τον λόγο τους και την εν γένει κατά τα άλλα συμπεριφορά τους υποστηρίζουν την Πατρώα Παράδοση αλλά για λόγους αδυναμίας τους δεν επιθυμούν ακόμα να την εφαρμόσουν ανήκουν σε μια άλλη κατηγορία. Δεν είναι Οικουμενιστές κατά το φρόνημα αλλά παραβάτες των Ιερών κανόνων. Ορθόδοξοι Χριστιανοί ωστόσο αμαρτωλοί οι οποίοι δεν έχουν κόψει τον ομφάλιο λώρο με την Διαχρονική Εκκλησία Του Χριστού. Δεν είναι σωστό πιστεύω να τα τσουβαλιάζουμε όλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/5/18, 3:31 μ.μ.

      Yorgos έχετε δίκιο οτι όσοι από αδυναμία ακόμα δεν επιθυμούν να εφαρμόσουν την ακριβεια δεν μπορουν να ανήκουν στην ιδια κατηγορια με αυτους που ενσυνειδητως και αμετανοητως κοινωνουν με τους Οικουμενιστές. Το λάθος που κάνετε κατα την προσωπικη μου γνωμη ειναι στην αρχη του σχολιου σας που λετε:"οχι ΑΠΛΩΣ μνημονεύοντες αιρετίζοντες επισκόπους". Το κάνετε να δειχνει σαν να είναι σχεδόν μικρό πταισματάκι. Και νομιζω οτι εν πολλοις αυτο οφείλεται και στο κήρυγμα των Θεσσαλονικέων πατέρων, περί "ευσεβών" ιερέων που μνημονεύουν αιρετίζοντες επισκόπους. Το να μνημονεύεις κατα την διάρκεια της υψιστης στιγμης της Θείας Λειτουργίας ανθρώπους που πολεμούν ή ανέχονται να πολεμούν την Αληθεια του Κυρίου μας, δεν ειναι δα και πταίσμα! Και η μυστηριακή αυτη επισφράγιση της ανοχής σου απέναντι στην αιρετίζουσα δοξασία ενώπιων του Ιερού Θυσιαστηρίου, είναι μεγαλύτερης αξίας απο κάθε γραπτής αναίρεσής της ή κάθε κηρύγματος εναντίον της. Γιατί αυτό που σώζει είναι αυτό καθαυτό το Μυστήριο κι όχι το κήρυγμα του κάθε πατέρα όσο φωτισμένος και να είναι αυτός. Γι'αυτο οι Αγιοι Πατέρες μιλουν με αυστηρότητα σε αυτο το ζήτημα και λένε "Ο κοινωνών τω ακοινωνήτω ακοινωνητος εστω", και άλλα πολλά εξίσου αυστηρα στον τόνο και το ύφος. Θα δικαιολογούνταν αν οι εν λόγω Πατέρες (Ζησης, Μανώλης, Βεζύνιας)δεν αναφέρονταν στην οικονομία που κάνουν ωσαν να είναι η Βασιλική Οδός!!! Η Ακρίβεια τότε τι ειναι; Το παρουσιάζουν στον πιστό και το κάνουν να φαινεται λες και είναι η ύψιστη ομολογία ενω πρόκειται για εκτροπή απο τον ασφαλή δρόμο της ακριβείας που αποτελει τον Νόμο και τον Κανόνα της Εκκλησίας. Γιατι όπως αναφέρει και ο Αγ. Νικόδημος στο Πηδάλιο : τα οικονομικα θέματα ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

      Α. Να.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/5/18, 4:12 μ.μ.

      ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΕΙΑ.?ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Η ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ?ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ..!Η ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ..!ΘΑ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΕΝΩΜΕΝΟΙ!ΑΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.!ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ.!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος8/5/18, 4:24 μ.μ.

      Οι αποτειχισμένοι του Νέου και του Πατρίου που έχουν κοινωνια μεταξύ τους ακολουθούν την ακρίβεια. Δεν μιλαω για τους Γ.Ο.Χ. ούτε για τις παραταξεις του Πατρίου που δεν δεχονται να εχουν κοινωνία με τους αποτειχισμένους του Νεου.
      Α.Να.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος8/5/18, 6:53 μ.μ.

    http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2018/05/blog-post_45.html
    Χρειάζεται μια απάντηση νομίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/5/18, 7:28 μ.μ.

      ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΔΕΡΦΕ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟ ΛΟΓΟΥ.

      Διαγραφή

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.