Σάββατο 11 Αυγούστου 2018

Προς σχολιογράφους τινές



  Κάποιοι ἀδελφοί, ἔχουν ἐπιλέξει νὰ συντάσσονται μὲ τοὺς ὑποστηρίζοντες τὶς κακόδοξες θεωρίες περὶ «ἀχρικαιρισμοῦ», περὶ κακῆς «οἰκονομίας», περὶ δυνητικότητας τοῦ ΙΕ΄ Κανόνος τῆς ΑΒ Συνόδου, περὶ μὴ ἰσχύος τῆς Πατερικῆς διδασκαλίας ὅτι «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἐστί», περὶ τοῦ ὅτι δὲν νοεῖται ἀποτείχιση, χωρὶς τὴν ἔνταξη τῶν ἀποτειχισμένων στὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο.
         Δικαίωμά τους.
     Τὸ ἱστολόγιο «Πατερικὴ Παράδοση» ἔχει παρουσιάσει χιλιάδες Πατερικὰ κείμενα, ἱστορικὰ στοιχεῖα, μελέτες καὶ ἄρθρα, διὰ τῶν ὁποίων καταδεικνύεται ὅτι αὐτὲς τὶς θεωρίες καὶ τοποθετήσεις τὶς καταδικάζουν ἡ Ἁγία Γραφή, οἱ Ἅγιοι Πατέρες καὶ οἱ Οἰκουμενικές Σύνοδοι. Ἄρα εἶναι κακόδοξες θεωρίες ποὺ ἀντίκεινται στὴν Ἱερά μας Παράδοση καὶ ὁ ἔλεγχος καὶ ἡ κριτικὴ κατ’ αὐτῶν, εἶναι ἐξίσου ἐπιβεβλημένη, ὅπως καὶ ὁ ἔλεγχος καὶ ἡ κριτικὴ κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀφοῦ ἡ ἀνοχὴ πρὸς αὐτές, οὐσιαστικὰ σημαίνει τὴν σιωπηρὴ υἱοθέτησή τους καὶ τὴν ἐγκατάλειψη τοῦ ἀγώνα ποὺ κάνουμε ἐναντίον τῆς Παναιρέσεως καὶ ὅλες αὐτὲς οἱ μέθοδοι εὐνοοῦν τὴν περαιτέρω ἀνάπτυξη, καὶ ἐπέκταση, καὶ ἐπικράτηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
     Αὐτὸ πρέπει νὰ τὸ καταλάβουν οἱ ἀδελφοί, οἱ ὁποῖοι μὲ τὸν ἕνα ἢ τὸν ἄλλο τρόπο προσπαθοῦν νὰ μᾶς ἐπηρεάσουν ἢ ἐκβιάσουν μὲ ἀστήρικτες σκέψεις-σχόλια, μὲ ἐπανάληψη θέσεων ποὺ ἔχουμε πολλάκις ἀναιρέσει, μὲ ἐκβιαστικὰ διλήμματα, μὲ ὑβριστικὰ σχόλια, μὲ ἀπειλές, μὲ σχόλια-κατάρες-ἐκφοβισμό, ὥστε νὰ παραιτηθοῦμε τοῦ ἀγῶνος ποὺ κάνουμε (καὶ γι’ αὐτὸ τὸ λόγο τέτοια σχόλιά τους δὲν δημοσιεύουμε).
     Ὅσο ἐπιτρέπει ὁ Θεός, καὶ ἐφ’ ὅσον ἀρνοῦνται νὰ ἀπαντήσουν ἐπώνυμα μὲ ἄρθρα ἀναιρετικὰ σὲ βασικὲς ἐσφαλμένες θέσεις ποὺ τυχὸν διατυπώσαμε, θὰ συνεχίσουμε τὸν ἀγώνα μας.
    Δυστυχῶς οἱ ἡγέτες-πατέρες τοὺς ὁποίους ὑποστηρίζουν, ἀποφεύγουν νὰ ἀρθρώσουν θεολογικὰ λόγο σὲ ὅσα λάθη τους καταδείξαμε, ἀντίθετα τὰ ἐπαναλαμβάνουν, χωρὶς νὰ αἰσθάνονται τὴν ἀνάγκη ἀναίρεσής τους (ὡσὰν νὰ ἔχουν τὸ παπικὸ ἀλάθητο), καὶ ἐπὶ πλέον ἀποφεύγουν νὰ μᾶς συναντήσουν, παρὰ τὶς ἐπὶ χρόνια ἐκκλήσεις μας –ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ διαχωρίσαμε τὴν θέση μας ἀπὸ αὐτούς καὶ ἀποτειχιστήκαμε. Καὶ ἀντὶ ὡς ποιμένες –ποὺ θέλουν τὸ καλὸ τῆς Ἐκκλησίες καὶ φροντίζουν πατρικὰ τὸ καλὸ τῶν κατ’ αὐτοὺς πλανωμένων– νὰ σπεύσουν πρῶτοι αὐτοὶ νὰ μᾶς συναντήσουν καὶ νὰ διορθώσουν τὰ λάθη γιὰ τὰ ὁποῖα μᾶς κατηγοροῦν (ὅπως ὁ "καλὸς Ποιμήν"), ἀντίθετα, ἀποφεύγουν πεισμόνως μιὰ τέτοια προσωπικὴ ἐπικοινωνία καὶ ταυτόχρονα ἀνέχονται καὶ ἐπιτρέπουν νὰ διασπείρονται φῆμες ἀνυπόστατες καὶ κατηγορίες ἐναντίον μας.
Σημάτης Παναγιώτης

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/8/18, 11:00 π.μ.

    Για να καταλάβουν όλοι το τι γίνεται.

    Περίπτωση διακοπής μνημόνευσης από τον ιερέα Α: Toυ έκαναν πανηγυρικό αρχιερατικό εσπερινό εκδιώξεως(εξευτελισμού)του,με τους μισούς ρασοφόρους της μητροπόλεως παρόντες,σε 4 μόλις ημέρες,και διακοπή μισθοδοσίας σε 2 μήνες!

    Περίπτωση διακοπής μνημόνευσης από τον ιερέα Β: Ούτε διακοπή μισθοδοσίας,ούτε άλλη σοβαρή συνέπεια.

    Ο πρώτος ιερέας ήταν "μη συνεργάσιμος"(μη ελεγχόμενος)

    Ο δεύτερος ιερέας ήταν και είναι "συνεργάσιμος"(ελεγχόμενος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/8/18, 9:08 μ.μ.

      Τα εχουμε υπ'οψιν μας αυτα που ορθως καταγγελεις αγαπητε αδερφε 11.00πμ και ακριβως επειδη τα ξερουμε ολ'αυτα δεν θα κανουμε για κανενος ψευδοδιδασκαλου την χαρη τα στραβα τα ματια και δε θα σκυψουμε το κεφαλι εν ειδει υπακοης σε κανενος ειδους ψευδοποιμενα! Γιατι μας ελεγχουν τα παραδειγματα αυτοθυσιας αυτων των ανθρωπων και μας κινουν το φιλοτιμο να τους μοιασουμε. Γιατι στο παραδειγμα αυτων βλεπουμε τον διωκωμενο Χριστο μας και την Αληθεια Του.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος11/8/18, 11:26 π.μ.

    Κύριε Σημάτη ο διάλογος είναι λέξη άγνωστη για την ομάδα του π. Θ. Ζήση. Έχουν σε τόσο μεγάλη εκτίμηση όσους πήγαν και τους άκουσαν στην 5ωρη ημερίδα τους που δεν δέχτηκαν καμία ερώτηση και καμία απορία!! Κόσμος ταξίδεψε ώρες να πάει εκεί, περίμενε υπομονετικά να τελειώσουν τις εισηγήσεις τους 5 ώρες, για να πάρουν την απάντηση οτι δεν θα δεχτούν ερωτήσεις ενώ το είχαν δηλώσει στην αρχή ότι είχαν προβλέψει χρόνο για να γίνει συζήτηση! Σαν να τους έλεγε εμμέσως "και χάρη σας κάναμε που μας ακούσατε"!! Όποιος ήθελε είπαν να ρωτήσει κάτι τον π. Θ. Ζήση έπρεπε να πάει δεύτερη φορά στο αρχονταρίκι τους να κάνει την ερώτηση (σου λέει στο αρχονταρίκι τους παίζουν εντός έδρας δε θα γίνει καμία ερώτηση "δύσκολη" ή "ασύμμετρη" που θα τους εκθέσει!).
    Για τέτοιας διαλεκτικής ποιότητος ανθρώπους μιλάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/8/18, 12:05 μ.μ.

    Με ποιούς παλαιοημερολογίτες σας θέλουν να ενωθείτε αγαπητή Πατερική Παράδοση? Με αυτούς που θεωρούν ότι το ημερολόγιο "αγγίζει" το δόγμα? Με αυτούς που σας θεωρούν σχισματικούς ως νεοημερολογίτες? Με αυτούς που βρίζουν ή στην καλύτερη περίπτωση μιλούν απαξιωτικά για τον Άγιο Παίσιο και τον Άγιο Πορφύριο? Με αυτούς που εντελώς αυθαίρετα(λες και είναι περιβόλι τους η εκκλησία και ότι θέλουν κάνουν) έχουν διακόψει την κοινωνία με τους αποτειχισμένους νεοημερολογίτες,διαπράττοντας σχίσμα χωρίς καν να το αντιλαμβάνονται? Με αυτούς που προήλθαν ποιός ξέρει από ποιά "σύνοδο" και με τι είδους χειροτονία? Με αυτούς που όταν τους ρωτήσεις από πού έχουν πάρει αποστολική διαδοχή δεν έχουν καν τα απαραίτητα χειροτονητήριά τους για να σου αποδείξουν τί είδους χειροτονία τους έγινε και από ποιούς????

    Να σας πληροφορήσω ότι όλοι οι καλοπροαίρετοι παλαιοημερολογίτες,οι απαλλαγμένοι από τα ανωτέρω χάλια (σχίσματα-αιρέσεις-πλάνες) είναι ΗΔΗ ΕΝΩΜΕΝΟΙ με τους αποτειχισμένους ιερείς του νέου ημερολογίου.Και σε αυτούς κάνουν την υπακοή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/8/18, 4:21 μ.μ.

      Εισαι εκτος τοπου χρονου . ποιος σου ειπε οτι η πατερικη παραδοση εχει τασεις για το πατριο? Αλλοι αδερφε το εχουν κανει αυτο και μαλιστα μπροσταριδες αγωνα αποτειχισθεντες για τα πραχθεντα του κολυμπαριου . Ολα αυτα που γραφεις ειναι αερολογιες χαζομαρες και λασπολογιες . Αλλα ολοι εχουν εν γνωσει στα πολυ ορθρα της π.π.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/8/18, 8:39 π.μ.

      Άκουσε φανατικέ παλαιοημερολογίτη!Όσο και αν ΔΕΝ σε συμφέρει να ακούγονται αυτά δημοσίως,κι εγώ το παλαιό ακολουθώ αλλά δεν διαφέρω σε τίποτα άλλο από τους αδερφούς μας του νέου ημερολογίου.Και το ακολουθώ έχοντας πάρει ΕΥΛΟΓΙΑ από τον πνευματικό μου.Είναι αποτειχισμένος ιερέας με το νέο.Και κάνοντας και την ΥΠΑΚΟΗ μου εορτάζω και με το νέο ημερολόγιο.

      Έχετε απίστευτο μίσος κατά των νεοημερολογιτών.Και ο καθημερινός σας αγώνας είναι το πως θα επιβληθεί ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΝ το παλαιό σε όλους τους αποτειχισμένους.Είναι λάθος!ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ από μόνοι μας.Μόνο πανορθόδοξη μπορεί.Το μόνο που έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε είναι να εορτάζουμε σε κάποια εκκλησάκια με το παλαιό κάποιες εορτές,και όχι να αγνοήσουμε το νέο.

      Οι αδερφοί μας που ακολουθούν το νέο,καλύπτονται από την υπακοή.Και το νέο ημερολόγιο δεν είναι ούτε σχίσμα,ούτε καινοτομία,ούτε αίρεση.Είναι το διορθωμένο ιουλιανό,για το οποίο δεν υπάρχει καμμία καταδίκη από πανορθόδοξη ή οικουμενική όπως Ψ-Ε-Υ-Δ-Ω-Σ διαδίδετε εδώ και δεκαετίες!

      Εγώ,όπως και άλλοι ορθώς φρονούντες παλαιοημερολογίτες θα συνεχίσω να κάνω την υπακοή μου στο πνευματικό μου με το νέο,και θα συμμετέχω και στις εορτές με το νέο με χαρά,γιατί κάνω ΚΑΙ την υπακοή μου.

      ΕΙΜΑΣΤΕ αυτοί τους οποίους εσείς οι φανατικοί παλαιοημερολογίτες κοροιδευτικά αποκαλείτε "ψευτοπαλιοημερολογίτες".ΕΙΜΑΣΤΕ αυτοί τους οποίους ειρωνεύεστε ότι πηγαίνουμε "και με το παλιό και με το νέο".

      ΕΙΜΑΣΤΕ πολλοί και είμαστε ήδη ενωμένοι με τους αδερφούς μας με το νέο.

      Αφήστε μας ήσυχους επιτέλους!

      (Κανονικά θα έπρεπε η Πατερική Παράδοση να κάνει αυτό το σχόλιο ανάρτηση σήμερα,προς αισχύνη όλων των φανατικών παλαιοημερολογιτών).

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.