Σάββατο 11 Αυγούστου 2018

Να πώς, μαζί με τις κορώνες του για την Ορθοδοξία περνάει και τον Οικουμενισμό ο Καλαβρύτων!!! --Αλλά τα παπαγαλάκια βλέπουν μόνο ό,τι τους έπεισε ότι είναι! Η φαιδρότητα της «αντιστάσεως» των αντι-Οικουμενιστών και ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος!

Παρουσία του Καλαβρύτων Αμβροσίου η ετήσια ιερατική σύναξη στο ΚΕΔΙΚ


 Δεῖτε ἐδῶ. 


   Ἡ φαιδρότητα τῆς «ἀντιστάσεως» τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, ἔχει καὶ ἕνα κεφάλαιο ποὺ λέγεται Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος. Τὸ ἱστολόγιο τοῦ π. Νικόλαου Μανώλη (καὶ τῶν ἄλλων συνεργαζομένων δυνάμεων, π. Θεοδώρου Ζήση καὶ π. Φ. Βεζύνια, π. Μάξιμου κ.λπ.), παρὰ τὶς ἀποκαλύψεις τῶν Οἰκουμενιστικῶν προδιαγραφῶν τοῦ μητροπολίτου Καλαβρύτων Ἀμβροσίου, ποὺ τελευταῖα, ὅπως ἐκτιμοῦμε, γιὰ λόγους ἐντυπωσιασμοῦ τὸ παίζει ἀντι-Οἰκουμενιστής, τὸν προβάλλουν ἀνελλιπῶς.
      Ἔτσι καταλαβαίνουν τὸν ἀγώνα κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!
     Μήπως, προβάλλοντας τὸν κ. Ἀμβρόσιο ὡς ἀντι-Οἰκουμενιστή, θέλουν νὰ στείλουν τὸ ὑποσυνείδητο μήνυμα ὅτι οἱ λίγοι πιστοί, ποὺ ἀποτειχιστήκαμε καὶ ἀνήκαμε στὴν Μητρόπολη Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας, ἔχουμε κάνει λάθος, γιατὶ ἔχουμε ἕνα ἄξιο “εὐσεβῆ” Ἱεράρχη ἀντι-Οἰκουμενιστή, στὸν ὁποῖο πρέπει νὰ πᾶμε νὰ βάλουμε μετάνοια καὶ νὰ ἐπιστρέψουμε ἐν ταπεινώσει καὶ ὑπακοῇ ὑπὸ τὶς εὐλογίες του;
    Ἀφορμὴ γιὰ νὰ γράψουμε τὸ παρόν, εἶναι ἡ ἐπιμονὴ τοῦ Μητροπολίτη Καλαβρύτων νὰ τιμᾶ καὶ νὰ προβάλλει πρὸς μίμηση, ἕναν Οἰκουμενιστῆ «μὲ πατέντα», τὸν μητροπολίτη Σηλυβρίας Αἰμιλιανό!
    Διαβάζουμε σὲ σημερινὴ ἀνάρτηση μὲ τίτλο «Παρουσία του Καλαβρύτων Αμβροσίου η ετήσια ιερατική σύναξη στο ΚΕΔΙΚ» (ἐδῶκαὶ τὰ ἑξῆς:

   «…Στην αίθουσα ομιλιών του Ιδρύματος πραγματοποιήθηκε η σύναξη των ιερέων. Λαμβάνοντας τον λόγο ο Σεβασμιώτατος, αρχικά ενημέρωσε τους κληρικούς για τις δύο τελευταίες εκδόσεις της Ιεράς Μητροπόλεως και συγκεκριμένα για τα βιβλία «Ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας Αιμιλιανός Τιμιάδης (1916-2008)»...»!
    Αναφερόμενος στο πρώτο βιβλίο ο σεπτός Ποιμενάρχης μας τόνισε πως αποτελεί εξόφληση χρέους σεβασμού, αγάπης, τιμής και ευγνωμοσύνης προς τον ασκητικό, ακτήμονα, σοφό και σεμνό μακαριστό Ιεράρχη της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, ζητώντας από τους ιερείς να το προμηθευθούν και να το αναγνώσουν, ώστε να λάβουν γνώση για την προσωπικότητα, τη ζωή και το έργο τού κυρού Αιμιλιανού, ενός πραγματικού και άξιου εργάτη του Ευαγγελίου».

    Ὁ προβαλλόμενος ἀπὸ τὴν «Κατάνυξη» καὶ τὸν π. Νικόλαο Μανώλη, λοιπόν μητροπολίτης Καλαβρύτων (ὁ ὁποῖος μέχρι τώρα ἔχει δηλώσει πρὸς ἐντυπωσιασμὸ 4-5 φορὲς ὅτι θὰ παραιτηθεῖ, ἀλλὰ δεν… παραιτεῖται(!) παρότι γνωρίζει ὅτι δὲν νοεῖται παραίτηση τοῦ Ἐπισκόπου, ποὺ εἶναι πνευματικὸς πατέρας, ἄνευ “ἀνωτέρας βίας”) ἔχει στὸ ἐνεργητικό του τὶς ἑξῆς ἀντι-Οἰκουμενιστκὲς ἐνέργειες:

  Ὑποστήριξε καὶ δικαιολόγησε τὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα Ἰωάννου-Παύλου στὴν Ἀθήνα, ἐπιτιμώντας ὅσους Αἰγιῶτες ἀντιταχθήκαμε δημόσια σ’ αὐτό!
   Κάλεσε σὲ ἀπολογία Ἀρχιμανδρίτη του καὶ ἀφόρησε θεολόγο (τὸν ὑπογράφοντα), ἐπειδὴ ἀντιτάχθηκαν στὴν παραχώρηση ἐκκλησιαστικοῦ χώρου σὲ Παπικούς καὶ στὴν πρόθεση παραχώρησης Ὀρθόδοξου ναοῦ σὲ Παπικούς στὸ Αἴγιο, ὅπως γράφει ὁ ἀείμνηστος π. Κων/νος Παλαιολογόπουλος στὴν «ΑΠΟΛΟΓΙΑ» του! Δὲν μετανόησε οὐδέποτε γι’ αὐτό, ἀντίθετα μὲ δημοσιεύσεις ὑποστήριξε ὅτι ΚΑΛΩΣ ΕΠΡΑΞΕ!!!


   Παρὰ τὸν Πανελλήνιο ἀγώνα τῶν πιστῶν κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ καὶ τῶν πιστῶν τοῦ Αἰγίου, ὑπῆρξε στυλοβάτης τῶν Οἰκουμενιστικῶν κινήσεων τοῦ ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, ἐπισκέφτηκε κάποιες φορὲς τὴν παπιστικὴ μονὴ Μποζέ, πῆρε μέρος ὡς παρατηρηρὴς στὸ Πόρτο Ἀλέγκρε, καὶ σιώπησε γιὰ τὶς ἀντορθόδοξες ἀποφάσεις ποὺ ὑπέγραψαν ἐκεῖ οἱ ἀντιπρόσωποί μας.
Ὁ Καλαβρύτων στὸ Πόρτο Αλέγκρε μὲ Δημητριάδος, Φειδᾶ κ.ἄ.
    Ὅταν ἐπισημάναμε τὴν κατ’ αὐτὸ τὸν τρόπο εὐθύνη του, δικαιολογήθηκε ὅτι περίμενε κάποια χρόνια νὰ βγοῦν ἐπίσημα οἱ ἀποφάσεις, νὰ τοῦ σταλοῦν κι ἔπειτα θά…ἀντιδροῦσε!!!
    Τέλος, ἔφερε στὸ Αἴγιο γιὰ νὰ εὐλογήσει καὶ κατηχήσει τοὺς Αἰγιῶτες, ἕνα βετεράνο Οἰκουμενιστή, τὸν μητροπολίτη Σηλυβρίας Αἰμιλιανό, ὁ ὁποῖος ἦταν ταυτόχρονα καὶ μοναχὸς τῆς Παπικῆς Μονῆς Μποζέ, τὸν ἐπαινοῦσε γι’ αὐτή του τὴν δραστηριότητα στὸ Μποζέ, τὸν εἶχε ἐξομολόγο-πνευματικό του(!!!) καὶ ἐπωφελήθηκε (γιὰ τὴν δημιουργία ἐκκλησιαστικῶν ἔργων βέβαια καί …ξενοδοχιακῆς μονάδας!) ἀπὸ τὰ ἑκατομμύρια ποὺ ἀπέκτησε ἀπὸ τὴν Οἰκουμενιστική του δράση στὴ Γενεύη, ὀνομάζοντας καὶ τιμώντας αὐτὸν τὸν ἑκατομμυριοῦχο Μητροπολίτη ὡς «ἀκτήμονα»! Δεῖτε ἐδῶ κι ἐδῶ.   
   Δημοσιεύουμε πρόσφατη ἀνάρτηση γιὰ τὴ προπαγάνδα τοῦ Καλαβρύτων ὑπὲρ τοῦ Οἰκουμενιστῆ Αἰμιλιανοῦ, ποὺ ἡ «Κατάνυξη» καὶ ὁ π. Νικόλαος Μανώλης ἀμνηστεύουν, θεωρώντας σύμμαχό τους τὸν κ. Ἀμβρόσιο, παρότι ὁ ἕνας τῆς ὁμάδος, π. Θεόδωρος Ζήσης, ἔχει γράψει γιὰ τὸν Καλαβρύτων:
Καλαβρύτων «ἐβλασφήμησε τὸ Ἅγιον Πνεῦμα καὶ πράττει …τὸ πᾶν γιὰ τὴν ἐκκλησιολογικὴ νομιμοποίηση τοῦ Παπισμοῦ».
 «Ὑπάρχει μιὰ συνέντευξη τοῦ μητροπολίτου Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας κ. Ἀμβροσίου, τὴν ὁποίαν παρακολουθήσαμε καὶ μείναμε ἐμβρόντητοι γιὰ τὴ θεολογικὴ συγκρότηση… Σὲ ἐρώτηση περὶ τοῦ ἂν ὁ Παπισμὸς εἶναι αἵρεση, ἀπάντησε: “Δὲ θὰ σᾶς διδάξω ποτὲ ὅτι ὁ Πάπας εἶναι αἱρετικός. Εἶναι σχισματικός”. Μᾶς ἐδίδαξαν ὅμως τόσοι Ἅγιοι περὶ τοῦ ὅτι ὁ πάπας εἶναι αἱρετικός, Ἅγιε Καλαβρύτων, ὥστε ὄχι μόνον νὰ μὴ χρειαζόμαστε τὴ διδασκαλία σας, ἀλλὰ καὶ νὰ ὀργιζόμαστε γιὰ ὅσα λέτε…, συγχρόνως ὅμως καὶ νὰ ἐξηγοῦμε γιατὶ μπόρεσε τόσο εὔκολα, μὲ τέτοιους παπίζοντες καὶ λατινόφρονες ποιμένες, νὰ ἔλθει ὁ πάπας στὴν Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα.

»Τὸ πιὸ ἐξοργιστικὸ καὶ ἀπρόσμενο εἶναι τὸ ὅτι μᾶς διδάσκει πὼς καὶ “τὸ Filioque δὲν εἶναι αἵρεσις”… Εἰσάγοντας δὲ ἕνα φοβερὸ ἀγνωστικισμὸ καὶ ἀπίστευτη ἀμφιβολία γιὰ τὴν διδασκαλία τοῦ ἰδίου τοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν Ἁγίων λέγει τὸ ἑξῆς: “Ἀλλά, ἂν τὸ στέλλει τὸ Ἅγ. Πνεῦμα ὁ Πατὴρ  καὶ ὁ Υἱός,  ἐγὼ δὲν ἤμουνα σύμβουλος ἐκεῖ γιὰ νὰ δῶ τί ἔγινε”»! («Ζήσης Θ., Τὰ Ὅρια τῆς Ἐκκλησίας, Οἰκουμενισμὸς καὶ Παπισμός», σελ. 335-344).



 Ο αγωνιστής (για τους αντι-Οικουμενιστές της Θεσ/νίκης) Καλαβρύτων Αμβρόσιος, που είχε εξομολόγο "μοναχό"-επισκέπτη της παπικής Μονής Bose, προπαγανδίζει τον Οικουμενισμό με βιβλίο που εξέδωσε!!!





(Ἐδῶ)
    «ἀντι-Οικουμενιστής» κ. Ἀμβρόσιος τιμᾶ τὸν πλουτίσαντα ἐκ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μὲ ἑκατοντάδες χιλιάδες ἑλβετικὰ φράγκα, τὸν βέρο Οἰκουμενιστὴ μητρ. Σηλυβρίας Αἰμιλιανό.
   Μὲ τὸ νέο βιβλίο ποὺ ἐξέδωσε, τὸν ὑμνεῖ ἐμμετικῶς καὶ ἀποκαλύπτει -ὁ ἴδιος ὁ κ. Αμβρόσιος- ἔχοντας ἀπωλέσει κάθε μέτρο ὀρθόδοξης αὐτοσυνειδησίας, ὅτι εἶχε ὡς ἐξομολόγο-πνευματικὸ τὸν Οἰκουμενιστὴ καὶ "μοναχὸ" τῆς παπικῆς Μονῆς Bose Αἰμιλιανό, ἐπὶ πλέον δέ, κάνει (διὰ τοῦ βιβλίου) προπαγάνδα στοὺς πιστοὺς ὑπὲρ τῶν Οἰκουμενιστικῶν ὁραμάτων τοῦ Αἰμιλιανοῦ!!! Καλά, δὲν βρίσκεται κάποιος στὴν Μητρόπολη νὰ τὸν ἀποτρέψει ἀπὸ τέτοιες ἐνέργειες ποὺ τὸν ἐκθέτουν ἀνεπανόρθωτα; 
  
(Ἐδῶ)
    Kι ὅμως ὁ κ. Ἀμβρόσιος προβάλλεται ὡς ἀντι-Οἰκουμενιστὴς ἀπὸ πολλὰ ἱστολόγια, ἀλλὰ καὶ ἐπαινεῖται ἀπὸ τὴν ὁμάδα τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση (συγκεκριμένα ἀπὸ τὸν π. Νικόλαο Μανώλη) ὡς ἀνανήψας ἀγωνιστὴς τῆς Ὀρθοδοξίας!
    Δυστυχῶς κάποιοι παίζουν «ἐν οὗ παικτοῖς»!!! 
    Ἀρκεῖ, λοιπόν, νὰ ρίξει μιὰ ματιὰ κανεὶς στὸ βιβλίο ποὺ ἐξέδωσε -μόλις πρὶν λίγες ἑβδομάδες ἡ Μητρόπολη Καλαβρύτων, μὲ ἡμερομηνία, Φεβρουάριος 2018- γιὰ νὰ θαυμάσει τὸν ἀντι-Οἰκουμενισμὸ τοῦ Καλαβρύτων.
   
   Τὸ βιβλίο εἶναι ἀφιερωμένο στὸν Οἰκουμενιστὴ μητροπ. Αἰμιλιανό, διανέμεται δὲ δωρεάν, στὸ βιβλιοπωλεῖο τῆς Μητροπόλεως Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας!
 Σ’ αὐτὸ γίνονται πολλὲς ἀποκαλύψεις, ἐκθειάζεται ὁ Ἐπίσκοπος Αἰμιλιανός (ποὺ φρόντισε ὁ Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιος νὰ τὸν φέρει στὴν Μητροπολή μας ὡς λειτουργὸ καὶ διδάσκαλο τῶν Αἰγιωτῶν), ἐνῶ ἦταν ταυτόχρονα ὡς Αἰγιώτης καὶ τακτικὸς ἐπισκέπτης καὶ "μοναχὸς" τῆς παπικῆς Μονῆς Βοse!!!
Ὁ Καλαβρύτων στὴν Μονὴ Bose μὲ τὸν Ἰταλίας Γεν-
νάδιο καὶ τὸν  νῦν Πατρ. Μόσχας Κύριλλο
  Βέβαια, τὴν παπικὴ Μονὴ Βοse, ἐπισκεπτόταν καὶ ὁ ἴδιος ὁ Καλαβρύτων! Ἀλλὰ ἀκόμα καὶ τώρα, μὲ τὸν τίτλο τοῦ ἀντιοικουμενιστῆ, ἀποδέχεται τὸν "θεοφιλῆ" κατ' αὐτόν, θεοστυγῆ δὲ κατὰ τοὺς Ἁγίους ρόλο τῆς Μονῆς!
    Τὸ βιβλίο αὐτὸ μᾶς ἐδωρήθη πρὶν λίγες μέρες καὶ διαβάζοντάς το μείναμε κατάπληκτοι ἀπὸ τὸν ἀμοραλισμὸ τοῦ Μητροπολίτη Καλαβρύτων, ὅπως θὰ διαπιστώσει ὁ ἀναγνώστης, διαβάζοντες τὶς λίγες σελίδες ποὺ παραθέτουμε.
    Θὰ παρουσιάσω κάποια σημεῖα τοῦ βιβλίου, γιατὶ μὲ ἀφορᾶ ἄμεσα ὡς ἀποτειχισμένο Αἰγιώτη. Πολλοὶ εἶναι ἐκεῖνοι (καὶ συμπατριῶτες μου) ποὺ καυτηριάζουν καὶ λοιδοροῦν ὅσους ἔχουν ἀποτειχιστεῖ ἀπὸ τάχα εὐσεβεῖς Ἐπισκόπους! Γιατὶ οἱ λέξεις ἔχουν στὶς μέρες μας χάσει τὴ σημασία τους καὶ θεωροῦν κάποιον ὡς εὐσεβὴ καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστή, παρότι ὑπερασπίστηκε τὴν ἔλευση τοῦ Πάπα στὴν Ἑλλάδα, παρότι δέχεται ὡς Ἐπίσκοπος ὅτι οἱ Παπικοὶ ἔχουν μυστήρια, παρότι δίδαξε ὅτι τὸ filioque δὲν εἶναι αἵρεση (ἐδῶ), παρότι "ἁγιοποίησε" ἕνα Οἰκουμενιστὴ Ἐπίσκοπο, τὸν Σηλυβρίας Αἰμιλιανό, ποὺ ἦταν ταυτόχρονα καὶ "μοναχὸς" παπικοῦ Μοναστηριοῦ! Καὶ ἐφ' ὅσον τὸν θεωροῦν εὐσεβή, εἶναι
λογικὸ νὰ θεωροῦν τὴν παράταση τῆς ἀποτειχίσεως μας, ἀπὸ ἕνα τέτοιο "ἀντι-Οἰκουμενιστὴ" Ἐπίσκοπο, παράλογη! Λίγο-πολὺ δηλαδὴ λένε:
   Γιατί ἐπιμένεις στὴν ἀποτείχισή σου; Τί νόημα ἔχει ἡ ἀποτείχιση ἀπὸ τὸν Καλαβρύτων, ἀφοῦ κι αὐτὸς εἶναι ἀντι-Οἰκουμενιστής;
    Μακάρι ὁ κ. Ἀμβρόσιος νὰ πραγματοποιοῦσε μὲ εἰλικρινῆ μετάνοια (καὶ μιμούμενος τοὺς Ἁγίους μας) τὴν διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τῶν Οἰκουμενιστῶν!
     λλὰ «κακὰ τὰ ψέματα»! Ὁ Καλαβρύτων τὸ μόνο ποὺ φαίνεται πὼς τὸν ἐνδιαφέρει, εἶναι, μὲ τὶς ἐνέργειες καὶ τὶς πράξεις του, νὰ βρίσκεται στὸ ἐπίκεντρο τῆς ἐπικαιρότητος. Γράψαμε ἄρθρα γιὰ τὴν περίπτωσή του, καταδείξαμε τὸ φιλοπαπικὸ καὶ οἰκουμενιστικὸ πιστεύω του (ἐδῶ, ἐδῶ) τοῦ ζητήσαμε νὰ μετανοήσει καὶ νὰ ἐπιστρέψει στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ὡς ἀληθινὸς Ἐπίσκοπος, ἀλλά (ὅπως γιὰ ὅλους μας)  ἡ μετάνοια εἶναι δύσκολο πρᾶγμα.
Πρὶν ἕνα μῆνα συλλειτούργησε στὸ
Αἴγιο μὲ τὸν Οἰκουμενιστὴ
Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο!
   Καὶ ἂν ἦταν κάτι προσωπικὸ θὰ σταματούσαμε νὰ μιλᾶμε. Ἐδῶ ὅμως πρόκειται γιὰ ἕνα Ἐπίσκοπο, ποὺ δὲν ἀφίσταται ἀπὸ τὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ποὺ τάχα κατηγορεῖ, ποὺ θεωρεῖ θετικὴ τὴν ἔνταξη μας στὸ Π.Σ.Ε. καὶ ἐπαινεῖ τὸν Αἰμιλιανὸ γιὰ τὴν δράση του σ' αὐτό· ποὺ καταδικάζει τὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης ἀλλὰ κοινωνεῖ μὲ ὅλους τοὺς Ἐπισκόπους ποὺ ψήφισαν τὶς κακοδοξίες της ἢ εἶναι φανεροὶ Οἰκουμενιστές, κι ἔτσι μὲ τὸν τρόπο του προσθέτει ὁ κ. Ἀμβρόσιος τὸ λιθαράκι του στὴν οἰκοδόμηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!
   Κι ὄχι μόνο αὐτό· τὸ ἀκόμα πιὸ τραγικὸ εἶναι ὅτι ἔχεις καὶ τοὺς λεγόμενους ἀντι-Οικουμενιστές, ποὺ παραπλανοῦν τὸν λαό (ὑπηρετοῦντες ποιές ἄραγε σκοπιμότητες;) ἐκθειάζοντάς τον, ποὺ δημοσιεύουν τὰ ἄρθρα ἢ τὶς κινήσεις του, καὶ ἐπαινοῦν ὡς ὀρθοδοξία, αὐτὲς τὶς γνωστὲς πομφόλυγες ἐντυπωσιασμοῦ!

    Νά, λοιπόν, ἕνα μέρος ἀπὸ τὸν πρόλογο τοῦ βιβλίου, διὰ χειρὸς τοῦ κ. Ἀμβροσίου:


   Αὐτὰ στὴν εἰσαγωγή, ἀπὸ τὸν κ. Ἀμβρόσιο. Στὴ συνέχεια περιγράφεται μὲ "λαμπρὰ" χρώματα ἡ "ἔνδοξη" δράση τοῦ Αἰμιλιανοῦ στὸν Π.Σ.Ε. τῶν αἱρέσεων καὶ γίνεται ἀναφορὰ στὴν μεγάλη "συνεισφορὰ" τοῦ Αἰμιλιανοῦ νὰ μᾶς ἑνώσει μὲ τοὺς αἱρετικοὺς ἀντιχαλκηδόνιους. Καὶ ἀντὶ νὰ καυτηριάσει αὐτὴ τὴν οἰκουμενιστικὴ προσπάθεια ὁ κ. Ἀμβρόσιος διὰ τῶν συντελεστῶν τῆς ἐκδόσεως τοῦ βιβλίου, τὴν προπαγανδίζει στοὺς μὴ πληροφορημένους ἀναγνῶστες ὡς θετική, πού ...δυστυχῶς ἀπετράπη καὶ ἐναυάγησε ἐξ αἰτίας τῆς ἀντιδράσεως πάλι κάποιων "φανατικῶν" Ἁγιορειτῶν μὲ πρωτοστάτη τὸν ἀείμνηστο π. Γεώργιο Καψάνη!!! 


   κολουθεῖ τὸ ἱστορικὸ τῆς ἐλεύσεως τοῦ Αἰμιλιανοῦ στὸ Αἴγιο μὲ ἰδιαίτερη ἔμφαση στὰ χρήματα-"φράγκα" ποὺ ἔφερε ὁ Αἰμιλιανὸς στὴν Ἑλλάδα καὶ πῶς ὁ Νικοπόλεως Μελέτιος τοῦ κατακράτησε 100.000 γερμανικὰ μάρκα, καὶ δὲν τοῦ τὰ ἐπέστρεψε, ὥστε νὰ χρησιμοποιηθοῦν, ἴσως, ἀπὸ τὸν κ. Ἀμβρόσιο γιὰ κοινωφελῆ ἔργα στὴν Μητρόπολη Καλαβρύτων.
         ............................................
          ............................................
       πίσης, παράγοντες τὴς Μητροπόλεως διηγοῦνται πόσο καλὸς ἦταν ὁ Αἰμιλιανός, πόσο βοηθοῦσε τοὺς πιστοὺς καὶ ἔλυνε θεολογικὲς ἀπορίες (κάνοντας τὴν σχετικὴ προπαγάνδα ὑπὲρ τῶν ἑτεροδόξων, ὅπως εἶχα προσωπικὰ διαπιστώσει), πόσο τὸν τιμοῦσε ὁ Μητροπολίτης, καὶ μαρτυροῦν κι αὐτοὶ ὅτι ὁ κ. Ἀμβρόσιος εἶχε ἐξομολόγο τὸν οἰκουμενιστῆ Αἰμιλιανό.
      ............................................



   Καὶ μιὰ ξεχασμένη εἴδηση· Ὁ Αἰμιλιανὸς ὑπερασπιζόμενος τὴν Μασωνίαν:  ἀπόφασις τῆς Ἱεραρχίας ἐναντίον τοῦ τεκτονισμοῦ (Μασωνίας) ἐξεδόθη, ἐπειδὴ ὑπερίσχυσε μιὰ "μικρὰ μειοψηφία φανατικῶν, οἱ ὁποῖοι ἐκδηλώνουν ἀντιοικουμενικὸν πνεῦμα, ἔστω κι ἂν ὁ τεκτονισμός, οὐδεμίαν ἔχει κατ' ἀρχὴν σχέσιν  μὲ τὸν Οἰκουμενισμόν. Ἡ ἀπόφασις αὐτὴ δὲν δύναται νὰ θεωρηθεῖ ὡς ἐκπροσωποῦσα τὴν γνώμην τοῦ συνόλου τῆς ἱεραρχίας, καὶ ἀκόμη ὀλιγώτερον τῆς  ἐκκλησίας"!!! 

Γιὰ τὴν ἀντιγραφὴ Σημάτης Παναγιώτης

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/8/18, 9:28 π.μ.

    Κυριε Σηματη κολαφος τα οσα αναρτησατε για τον κ. Αμβροσιο! Πρεπει να βγαινουν αυτα συχνοτατα στην επιφανεια προς καταισχυνη εκεινων που προβαλλουν ως αγωνιστες τετοιους προδοτες της Πιστεως. Μιλαω για τον π.Νικολαο Μανωλη ο οποιος κατα δικη του ομολογια πλεει σε μια θαλασσα Χαριτος απο την στιγμη που "αποτειχισθηκε" το οποιο του επιτρεπει ενιοτε να εχει και μεταφυσικες θειες εμπειριες. Πως αυτος ο εμπλεος Χαριτος δεν μπορει να διακρινει το εξης απλουστατο δηλαδη την καταφανεστατη υποκρισια και πονηρια του κ. Αμβροσιου ειναι ενας αλυτος γριφος...μήπως λεμε μηπως τον προβαλλει για να πληξει εσας μιας και ο κ.Αμβροσιος ειναι λαβρος εναντιον σας...; Ο νοων νοειτω...

    Ελενη, νοικοκυρα

    Ελενη, νοικοκυρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12/8/18, 10:30 π.μ.

    Ο Άγιος Θεοφύλακτος Βουλγαρίας λέει "Η απλότητα και η ακακία ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΘΕΙ, αν πλανηθείτε από την πανουργία των ψευδοδιδασκάλων"!!

    Δηλαδή αν δεν έχεις κακία μέσα σου αλλά πλανηθείς από έναν ψευδοδιδάσκαλο χάνεσαι. Γιατί όφειλες να γνωρίζεις την Αλήθεια του Θεού σου και να την υπερασπίζεσαι όταν αυτή βάλλεται. Όφειλες να γνωρίζεις επακριβώς τι πρεσβεύει ο πνευματικός και ο ποιμένας σου.

    Ευχαριστούμε Πατερική Παράδοση που συμβάλλεις με την ενημέρωση στην πνευματική μας επαγρύπνηση.

    Α.Να.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/8/18, 10:34 π.μ.

    ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΕΠΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ;KAI MIA ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΑΠΟ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΗΛΘΕ Ο ΠΑΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΔΥΟ ΑΠΟ ΜΕΣΣΗΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΗΡΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΒΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΣΤΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΤΟΤΕ ΕΚΕΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ.ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΓΥΡΙΣΑΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.ΔΥΟ ΕΤΕΡΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΖΗΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΤΟΥΤΟΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ .ΟΜΩΣ Ο ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΗ.ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΔΑΝ ...ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΡΑ ΤΩΝ ΕΚΕΙ ΑΡΧΩΝ,ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ΚΛΠ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ,ΠΕΙΡΑΣΜΙΚΟ;ΛΟΓΙΣΜΟΣ ,ΦΟΒΟΣ ;ΔΙΣΤΑΣΑΝ KΑΙ ΔΕΝ ΕΠΗΓΑΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ .ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΕΙ ΤΟΣΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΝΗΣΤΕΙΑ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΚΟΠΟΣ ΚΟΥΡΑΣΗ . ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ .ΠΩΣ ΕΚΤΙΜΑΤΕ ΟΤΙ ΚΡΙΝΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΚΔΟΧΕΣ;EINAI KAI ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ; ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.