Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Έρχεται η ώρα να αποκαλυφθούν οι τοποθετήσεις του νέου Δεσπότη της Λάρισας, αλλά και η στάση των Αγωνιζομένων της Λάρισας

 Θά κάνη «Μυστικό Τρισάγιο» στούς Θεολόγο καί  π. Αθανάσιο. Γιατί δέν ἀνακοινώθηκε στό πρόγραμμα;  Θά πιέση «Λαππικούς» διῶκτες καί καταδότες νά παρίστανται;  Τσούτσουρες, τό «μικρό Βαρθολομαῖο»,  τό «Φιλαρμονιστή» καί τήν κουστωδία τους; (1)



Ο κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ, ΜΕ ΕΡΓΑ ΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ
ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ 12 Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΝ

ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΝΤΩΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ, ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΗΤΩΝ ΦΑΚΕΛΛΩΝ

ΑΝΑΙΤΙΩΣ, ΒΙΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΛΟΓΗΤΩΣ ΕΣΦΑΓΙΑΣΘΗΣΑΝ 12 ΑΓΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ

      Ὑπολογίζουν στήν κόπωσι καί στήν λήθη τῶν Χριστιανῶν;


                                                                                             
 5-11-2018

  
Θέλει νά σιωπήση, ἀλλά ... ὁμολογεί

     Τετιμημένοι Ἰσάδελφοι καὶ Πατέρες. 

   Ἤθελα νὰ σταματήσω, ἀλλὰ δὲν μὲ ἀφήνουν τὰ γεγονότα. Μὲ διατάζει, μὲ ἀφυπνίζει, ὁ Θεός, ὁ Λαὸς καὶ τὸ Συνειδός.

Εἶναι πασιφανὲς ὅτι, ὁ Ἐπίσκοπος κ. Ἱερώνυμος, σιωπᾶ αἰδημόνως, ἀλλά, μεγαλόφωνα ἀποκαλύπτεται.  «Σιωπᾶ» ἐπάνω στὰ τεθέντα ἐρωτήματα, ἀπὸ ἡμᾶς καὶ ἀπὸ τὸν κ. Ὀδυσσέα Ἀχιλλείδη στὶς ἰστοσελίδες, http://agonasax.blogspot.com, https://apotixisi.blogspot.com, «Ὁμολογία»:
Ø Ποῖοι εἶναι οἱ Ἐπισκοπεύσαντες κανονικῶς τὴ Λάρισα καὶ γενικῶς, τὶς Δώδεκα Ι. Μητροπόλεις, ὅπου προήλασαν τόσοι «Μοιχεπιβάτες»;
Ø Τίνος διάδοχο θεωρεῖ τὸν ἑαυτό του; Τοῦ μακαριστοῦ Λαρίσης Θεολόγου ἢ τοῦ Ἰγνατίου Λάππα;
Ø Δὲν δύναται ὅμως νὰ μᾶς διαφύγη, ἀφοῦ, ἡ ἀπάντησίς του μεταφέρεται μεγαλόφωνος, μέσα ἀπὸ τὸ ἐπίσημο ἀνακοινωθὲν τῆς
Ι. Μητροπόλεως Λαρίσης, ποῦ διαδίδεται ἀπὸ ὅλα τὰ Μ.Μ.Ε.. Ἰδοὺ τί καθομολογεῖ.
Ø Μετὰ τὴν ἐνθρόνισί του στὴ Λάρισα, τὸ Σάββατο τὸ πρωΐ στὶς
10-11-18, ὁ κ. Ἱερώνυμος, ἀμέσως, θὰ κάνη τὴν πρώτη του «τιμητικὴ» λαμπρή Ἱεροπραξία στὴν πόλι. Ποία;  «Αμέσως μετά τo πέρας της ενθρονίσεως, ο νέος Ποιμενάρχης μας θα τελέσει Τρισάγιο στoν τάφο του Μακαριστού Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κυρού Ιγνατίου» (Ανακοίνωσις Ι. Μ. Λαρίσης).
  Ἑπομένως  μὲ σαφήνεια, διακηρύττει ὅτι θεωρεῖ τὸν ἑαυτὸ του ΔΙΑΔΟΧΟ τοῦ «κανονικού» Μητροπολίτου Ἰγνατίου Λάππα, καὶ ὄχι τοῦ μακαρίου Θεολόγου, ὅπως ἐσφαλμένως διαδίδεται, ὄχι καὶ καλοπίστως. Νά φταίει άραγε ο καταρτήσας το πρόγραμμα τοποτηρητής Ιγνάτιος Δημητριάδος ή ο πρωτοσύγκελος;  

Τρισάγιο στὰ «κρυφά»,  γιὰ Θεολόγο καὶ  π. Ἀθανάσιο

      Διαδίδεται ὅμως ὅτι, θὰ τελεσθῆ καὶ δεύτερο Τρισάγιο, ἀλλὰ αὐτὸ ἐν «κρυπτῶ καὶ παραβύστω», χωρίς επίσημη άνακοίνωση στό έκδοθέν πρόγραμμα, τουλάχιστον μέχρι σήμερον.
Ø  Εἶναι πασιφανὲς τὸ πράγμα. Γιὰ νὰ ρίξη «στάκτη» στὰ μάτια τῶν εὐσεβῶν Λαρισαίων, καὶ Κληρικῶν, θὰ μεταβῆ, κάποια στιγμή, στὴ Ι. Μονὴ Στομίου, ὅπου καὶ θὰ τελέση τρισάγιο στοὺς μακαριστοὺς ἁγίους Πατέρες, στὸν Λαρίσης Θεολόγο καὶ στὸν π. Ἀθανάσιο.


Ø Κατὰ συνέπειαν, θὰ κάνη δημόσιες ἐκδηλώσεις στὴ Λάρισα, μὲ τοὺς προβολεῖς τῆς δημοσιότητος ἐπάνω στὸν τάφο τοῦ Ἰγνατίου Λάππα, καὶ κατόπιν, «κρυφὲς» παραπειστικὲς, κατευναστικές  πράξεις στοὺς τάφους τῶν δύο ἐξεχόντων ἁγίων μορφῶν τῆς Ἐκκλησίας μας.
Προφανῶς, θὰ ένεργήση  τοῦτο, γιὰ νὰ ἐξευμενίση  τοὺς εὐσεβεῖς Λαρισαίους, καὶ κυρίως, γιὰ νὰ πιέση ἐκκλησιολογικῶς τοὺς σεβασμίους Πατέρες, ὅλης της Μητροπόλεως.

Ὅσοι εὐσεβεῖς φοβοῦνται ἂς ἀποσυρθοῦν


    Ὑπάρχουν δυστυχῶς μερικοὶ ἀδελφοί, πού μὲ κάθε τρόπο, προσκαλοῦν τεχνιέντως «τοὺς δεινοπαθήσαντες» εὐσεβεῖς Λαρισαίους νὰ συμβιβασθοῦν άνεπιφυλάκτως καὶ νὰ ὑποταχθοῦν στὴν νέα κατάστασι, ἀνεξαρτήτως τῆς μορφῆς πού θὰ ἐμφανίση αὐτή, σε ένα άγνωστο δοτό ποιμένα για τον οποίον δέν ερωτήθησαν.

 Κάποιος  ἀδελφὸς γράφει στὸ ἰστολόγιο «Ὁμολογία», ὅτι,  «οι αδελφοι Λαρισαιοι εχουν ''δεινοπαθησει''...». Εἶναι ἀλήθεια αὐτό.
Ø Νὰ προδώσουν ὅμως τώρα τοὺς ἀγῶνες τους, χωρὶς κανένα ἔλεγχο τῆς νέας καταστάσεως; Πῶς προεξοφλοῦν ὅτι ὅλα ἔχουν καλῶς;
Ø Ὅποιοι θέλουν εἰρήνη μὲ τὸν ἐχθρό, γιατί «ὑπέφεραν» πολλὰ καὶ «κουράσθηκαν» στὸν πνευματικὸ ἀγώνα, ἂς γονατίσουν στὴν ὅποια νέα ἐξουσία.
Ø Ἂς παραδοθοῦν μόνοι ἄνευ ὅρων. Ἂς ὑποστείλουν τὶς τιμημένες σημαῖες.
Ø Ἄς μή διασπείρουν ὅμως καί στούς ἄλλους τή δειλία καί τό φόβο.
Πραγματικά, πιστεύουν ὅτι τὸ Σύστημα Διοικήσεως, πού ἐπὶ δεκαετίες ἐδίωκε τοὺς ἐναρέτους Δώδεκα Μητροπολίτες, τώρα μετανίωσε καὶ λυπήθηκε τοὺς Λαρισαίους; Νομίζουν ὅτι τοὺς προσφέρει τὰ καλύτερα στελέχη τῆς Ἐκκλησίας νὰ συνεχίσουν τὸ ἔργο τῶν ΜΑΤ καὶ τῶν δικαστηρίων; Ταπεινά, φρονοῦμε πώς δὲν συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Ø  Ὁ καλὸς ἀδελφὸς διατυπώνει τὴν ἄποψι ὅτι ὁ νέος Ἐπίσκοπος «θα βαδιση στα χναρια του ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ».
Ø  Προσέτι, προδιαγράφει ὅτι θὰ ἀκολουθήση τὰ βήματα καὶ τὴν παράδοσι,  «τήν παρακαταθηκη του Λαρισαιου γεροντος», τοῦ  π. Ἀθανασίου.
 Πόθεν συνεπέρανε ὅλα αὐτά;

Τί λέγει γιὰ τὴ σύναξι τοῦ Κολυμβαρίου, τὰ δεδομένα καὶ τὶς ἀποφάσεις της

 Δικαίως και διακαώς πολλοὶ καλόπιστα ἐρωτοῦν γιὰ τὶς ἀπόψεις τοῦ κ. Ἱερωνύμου περὶ τῆς Συνάξεως τοῦ Κολυμβαρίου τῆς Κρήτης. Τί λέγει γιὰ τὰ γεγονότα. Θα πάρει θέση μάχιμη καί όμολογιακή γιά τήν παναίρεση του Οικουμενισμού χωρίς διπλωματικούς ελιγμούς και δικανικές ύπεκφυγές;
Ἐκεῖ, δὲν παρέστησαν ἅπαντες οἱ Ἐπίσκοποί της Ὀρθοδοξίας, ἀλλὰ οἱ ἐπιλεγμένοι.
Ø Οἱ προσελθόντες Ἀρχιερεῖς ὑπέστησαν τὸν ἐξευτελισμὸ τῆς παρουσίας ἄνευ λόγου καὶ ψήφου.
Ø Δὲν προσῆλθον τέσσερα Πατριαρχεῖα πού ἀντιπροσωπεύουν τὸ 90% περίπου τῶν Ὀρθοδόξων.
Ø Τέλος στὴ σύναξι αὐτὴ «ἀπεφάνθησαν», ὅτι οἱ «Αἱρετικοὶ» εἶναι «Ἐκκλησίες» μάλιστα δέ «Ἱστορικές».  
  Τί λέγει ὁ κ. Ἱερώνυμος γιὰ ὅλα αὐτά; Διετύπωσε τὶς ἀπόψεις του;
       Ὅσοι ἀδελφοὶ θέλουν νὰ δορυφορίσουν, ὑποδεχόμενοι τὸν κληρικό, γνωρίζουν καλῶς τὸν συγκεκριμένο ἄνθρωπο; Μᾶς βεβαιώνουν γι’ αὐτό; Ἂν ναὶ ἂς τὸ τεκμηριώσουν. Διαφορετικὰ ἂς σιωποῦν, καὶ ἂς ὁμιλοῦν μόνο ἐκεῖνοι ποῦ γνωρίζουν πρόσωπα καὶ καταστάσεις.
       Ἐμεῖς δὲν τὸν γνωρίζουμε. Ἁπλῶς σκεπτόμαστε λογικά. Τηροῦμε δέ, τὴν διπλὴ καὶ βασικὴ ἀρχή:

Ø  «Προσοχὴ στοὺς συκοφάντες».
Ø Ἀλλά, ...καὶ προσέχοντας τὶς ἀποκαλυπτικὲς λεπτομέρειες, διότι ...«ἐξ ὄνυχος ὁ λέοντας».

«Κελεύουν» κάθε χειροτονούμενο οἱ φίλοι του


     Νὰ καταθέσουμε μία οὐσιώδη λεπτομέρεια. Τὸν νέο Ἐπίσκοπο τὸν «ἐκέλευσαν» δύο συγκεκριμένοι πρωτοπρεσβύτεροι.

Ὁ κάθε νεοχειροτονούμενος, ὁδηγεῖται, ἀπὸ δύο κληρικούς, πού τὸν «κελεύουν», πρὸ τῆς Ὡραίας Πύλης. Εἶναι  Ἱερὴ καὶ φρικτὴ στιγμὴ τῆς χειροτονίας. Σὲ λίγο ὁ χειροτονούμενος θὰ θέση τὰ δύο του χέρια στὴν Ἁγία Τράπεζα, καὶ θὰ καταθέση τοὺς πιὸ Φρικτοὺς Ὅρκους. Ὑπόσχεται νὰ τηρήση τοὺς Ι. Κανόνες, τὸ Ἱ. Εὐαγγέλιο, καί τὴν ὀρθὴ Πίστι τῆς Ὀρθοδοξίας.
Πάντοτε, τὴν «κέλευσι» τῶν χειροτονουμένων, τὴν πραγματοποιοῦν τὰ πιὸ οἰκεῖα, άμεμπτα, ἔμπιστα καὶ φιλικὰ πρόσωπα. Οὐδεὶς ἕτερος. (Απαράβατη αρχή των συνετών ευλαβών και παραδοσιακών κληρικών που ενίοτε παραθεωρείται).
Ø Οὐδεὶς ἐρωτᾶ, τί σημαίνει τὸ ὅτι, τὸν κ. Ἱερών. Νικολ. τὸν «ἐκέλευσαν» οἱ, π. Θωμὰς Συνοδινὸς καὶ π. Γεώργιος Φανερός, συνεργάτης τοῦ Μητροπολίτου Σύρου κ. Δωροθέου;
Ø Κανεὶς δὲν ἀπαντᾶ, γιὰ ποιὸ λόγο ἐπέλεξε τούς δύο συγκεκριμένους κληρικούς. Διότι ἅπαντες γνωρίζουν καὶ κατανοοῦν.
Ø Αν και τινές άδιάκριτοι  κληρικοί ευθαρσώς συνωθούνται για να επιστατήσουν επί τούτω ένεκα προβολής.  

Μεταβαίνει άμεσα πρός τό Μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεο


     Ὑπάρχει καὶ συμπληρωματικὴ συνέχεια τῶν ἀμέσων ἐνεργειῶν τοῦ νέου Ἐπισκόπου.

Ἀσφαλῶς δικαιοῦται κανεὶς νὰ ἔχη ἀπορίες καὶ ἐρωτήματα. Γιὰ ποιὰ σοβαρὴ αἰτιολογία, σὲ μία ἀπὸ τὶς πρῶτες, καὶ πιὸ συγκινητικὲς λειτουργίες του, ὡς Ἐπίσκοπος, ὁ κ. Ἱερώνυμος, μετέβη, κατὰ τὴν Ἐθνικὴ Ἑορτὴ τοῦ ΟΧΙ, πάλι στὴν ἐπικράτεια τοῦ Οικουμενιστού  Μητροπολίτου Σύρου κ. Δωροθέου. Προφανώς γιατί ἀγαπᾶ τὴν Παναγία μας και για να λάβει δύναμη στο ξεκίνημα του ως Επισκόπου.

 Εἰσῆλθε στὸ μάτι τοῦ κυκλώνα. Πιστεύει ὅτι θὰ κερδίση μὲ τὴ διπλωματία

Ἀναλύοντας τὰ θέματα μὲ συνέπεια, καταλήγουμε σὲ ἕνα βασικὸ συμπέρασμα.   Ὁ κ. Ἱερώνυμος, ἤδη εἰσῆλθε στὸ μάτι τοῦ κυκλώνα. Μεταβαίνει στὴ Λάρισα, ὅπου ἐπὶ χρόνια μαίνεται ὁ πνευματικὸς πόλεμος γιὰ τὴν «Κάθαρσι» καὶ τὴν «Κανονικότητα» μέσα στὴν Ἐκκλησία.
Ἴσως δὲν σκέφθηκε τα περιβάλλοντα καὶ δὲν μέτρησε καλά τίς δυνάμεις του, ὅλα τὰ δεδομένα καὶ τὶς δικές του τὶς ἀξιακὲς προϋποθέσεις.  Ίσως δὲν στάθμισε τὴ δική του τοποθέτησι μέσα στὴν ἀγωνιζομένη Ἐκκλησία καὶ τὴν ἐκκοσμικευμένη διοίκησι αὐτῆς.
Ἐὰν ὅμως φαντάζεται, ὅτι μὲ μερικὲς διπλωματικὲς καὶ κυκλωτικὲς κινήσεις θὰ ἀφοπλίση τοὺς Λαρισαίους Χριστιανούς, χωρὶς καθαρὲς ἀπόψεις καὶ πράξεις ἐπὶ τῶν Ἱερῶν Κανόνων, τότε διαπράττει μεγάλο λάθος.
 Ἂς καταθέσουμε ἕνα πρόσφατο παράδειγμα. Ἕνας κληρικός, μετέβη ὡς «μοιχεπιβάτης» σὲ Ἱ. Μητρόπολι, πού τοῦ προσέφεραν οἱ ἰσχυροὶ προστάτες του.
    -«Ὅλα θὰ πᾶνε καλά, ἔλεγε. Ἐγὼ μὲ γλυκύτητα, θὰ προσφέρω ἀγάπη στὸν Γέροντα». Ἐννοοῦσε τὸν Κανονικὸ Μητροπολίτη, τοῦ ὁποίου κατέλαβε τὸ θρόνο, σφαγιάζοντάς τον.
     «Θὰ τοῦ διαθέσω τὸ αὐτοκίνητό της Ἱ. Μητροπόλεως, τόν ὁδηγό... καὶ ὅ,τι ἄλλο θέλει...».
      Ἀπατήθηκε ὅμως ὀκτρῶς. Ὁ Γέροντας Ἐπίσκοπος δὲν «ἔπεσε» μὲ τὶς μεθοδεύσεις τοῦ προελαύνοντος...
Καὶ ... ὅταν ὁ «Μοιχεπιβάτης» ἔφευγε, «ἀτιμαζόμενος» ἀπὸ τὸν ξένο θρόνο, τότε ἔκλαιγε μὲ μαῦρο δάκρυ, ἀλλά, ... δυστυχῶς ὄχι πραγματικής μετανοίας.

     Κατὰ συνέπειαν, ἂς γνωρίζουν οἱ πάντες ὅτι οὐδεὶς πραγματικὰ πνευματικὸς ἀδελφός, ἐχέφρων καὶ συνετός, ἐξαπατᾶται ἀπὸ λόγια ἀγαπολογίας, χωρὶς πράξεις σύμφωνες μὲ τὸ Ι. Εὐαγγέλιο καὶ τὸ θεῖο Πηδάλιο τῆς Ἐκκλησίας.


Υἱοὶ τῶν φονευσάντων τοὺς Προφῆτες;

Ἀναγκαστικὰ τὸ μυαλὸ μας προστρέχει στὶς Θεῖες Γραφές. Σταματᾶ στό σημεῖο πού ὁ Κύριος ἀναφέρεται στοὺς «υἱοὺς τῶν φονευσάντων» τοὺς Προφῆτες.
 Ὁ κ. Ἱερώνυμος, θὰ τελέση δημόσιο τρισάγιο στὸν τάφο τοῦ Ἰγνατίου Λάππα, μαζὶ μὲ πολλοὺς ἐπισήμους καὶ μεγαλοσχήμους. Κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπο δηλώνει τὴν θέσι του πώς, εἶναι «υἱὸς» καὶ «διάδοχος» αὐτοῦ.

      Ἂς συνειδητοποιήση ὅτι, ἐκεῖ δίπλα του δὲν θὰ ὑπάρχη κανένας νουνεχής ἀγωνιζόμενος Λαρισαῖος Χριστιανός που σέβεται τους αγώνες του, ἢ ἐλεύθερος Κληρικός.

 Κατανοοῦμε καλῶς ὅτι, τὰ ἀδιάψευστα λόγια του Κυρίου, κατ’ ἀναλογίαν, ἰσχύουν καὶ στὴν προκειμένη περίπτωσι:
Ø «Καὶ λέγετε͵ Εἰ ἤμεθα ἐν ταῖς ἡμέραις τῶν πατέρων ἡμῶν͵
Ø οὐκ ἂν ἤμεθα αὐτῶν κοινωνοὶ ἐν τῷ αἵματι τῶν προφητῶν.
Ø ὥστε μαρτυρεῖτε ἑαυτοῖς ὅτι υἱοί ἐστε τῶν φονευσάντων τοὺς προφήτας.
Ø καὶ ὑμεῖς πληρώσατε τὸ μέτρον τῶν πατέρων ὑμῶν» (Ματθ. κγ’ 30-32).
Ø  Δηλαδή.
Ø Καὶ λέγετε ὅτι, ἐὰν εἴμεθα στὶς ἡμέρες τῶν πατέρων ἠμῶν,
Ø δὲν θὰ συμετείχαμε στὸ φόνο καὶ στὸ αἷμα τῶν προφητῶν.
Ø Ὥστε, μαρτυρεῖτε μόνοι σας, ὅτι εἶστε παιδιὰ ἐκείνων
Ø τῶν φονευσάντων τοὺς προφήτας, καὶ ἔχετε κληρονομικότητα κακή.
Ø Συμπληρώσατε λοιπὸν καὶ σεῖς ἐκεῖνα ποῦ λείπουν ἀκόμη
Ø  ἀπὸ ὅσα ἔκαναν οἱ πρόγονοί σας,
Ø ὥστε νὰ φθάσετε εἰς τὸ ἀκρότατον ὅριον τῆς κακίας σας,
Ø σταυρώνοντας τὸν Υἱὸ τοῦ Ἀνθρώπου. 
Οι αγωνίες καί τά βάσανα τής τοπικής εκκλησίας θά θεραπευθούν ή θά επιδεινωθούν;

       Η φωνή αγωνίας του Λαού σε δίκαια θέματα, όπως δογματικά θέματα, βιομετρικές ταυτότητες σχέσεις εκκλησίας -Πολιτείας, θρησκευτικής παιδείας (μάθημα θρησκευτικών κ.α.), θέματα εθνικής φύσεως, όπως ή προδοσία της Μακεδονίας μας, θα εύρουν ευήκοον ούς και υπερασπιστή; Θα γίνει κάθαρση του Ι. θυσιαστηρίου από «διαφορετικούς» προκλητικώς ασχημονούντας; 
       Το κέλευσμα «κόρακες εξέλθετε της κιβωτού» που είναι δικό σας έργον θα το επωμισθείτε ή θα το αναλάβουν πάλι οι «τρελοί»; 
    Θα πληροφορηθούν επιτέλους οι πιστοί για το ποσόν που πλήρωσε ο μοιχεπιβάτης Ιγνάτιος Λάππας από το κεράκι τους σε τρωκτικά, εργολάβους της θέμιδος για να «εξοντώσει και διαλύσει», όπως κυνικά κομπορρημονούσε ο εκπρόσωπός του, τους Αγωνιζόμενους Χριστιανούς; Θα τον υποστούμε και επί των ημερών σας για τις «χρηστές υπηρεσίες» του ως συνεργάτη σας; Πόσο κόστισαν οι δικαστικές υποθέσεις εξωραϊσμού και εγκαθίδρυσης της «αξιοσύνης» του μοιχεπιβάτου που δεν δίστασε να δεχθεί να ξεριζωθεί το συκώτι, μοναδικό όργανο ζώντος ανθρώπου, για να μεταμοσχευθεί εις αυτόν; Πόσο στοίχισαν τα τελετουργικά της πιο παρατεταμένης κηδείας του μεταμοσχευμένου δεσπότου; 
     Συζητείται ευρέως η άποψη ότι «ο Ιερώνυμος Λιάπης έστειλε τον συνονόματό του για να συγκαλύψει και ξεπλύνει τον θανόντα»… 
    Θα αποσείσετε τη μομφή αυτή που σας επιρρίπτουν ένεκα των σημείων και των τεράτων που συντελέσθησαν από τον μοιχεπιβάτη και τη διοικούσα εκκλησία; 
      Να προσδοκούν οι Λαρισαίοι άπλετο φώς ή συσκότιση; 
    Θα δούμε ξανά προκλητικά συλλείτουργα με τους κεκραγμένους περιφερόμενους μιτροφόρους οικουμενιστές και τους προσκυνημένους πολυχρονιστές μετά φιλαρμονικής ορχούντες πανηγυρικώς; 
     Ο νέος επίσκοπος κύριος Ιερώνυμος εξέφρασε στην συνέντευξή του ότι εις τη μητρόπολη Λαρίσης όλα λειτουργούν και βαίνουν καλώς και χωρίς ακόμα την παρουσία του. Και ένας παλαιός αεροπόρος είπε: «όλα λοιπόν λειτουργούν στον αυτόματο πιλότο. Τι γαρ έστι χρεία δεσπότου;;;»


 Κατ’ ἀνάγκη τίθεται τὸ ἐπιτακτικὸ ἐρώτημα: Θὰ «συμπληρώση» ἄραγε ὁ κ. Ἱερώνυμος τὰ ἔργα τοῦ Ἰγνατίου Λάππα, ὅπως ὑπόσχεται στὶς συνεντεύξεις του;
 Ὁ Θεὸς νὰ μᾶς φυλάξη, ἀπὸ μία τέτοια ἀλήστου μνήμης συνέχεια,
Ἰσόκαρδοι Πατέρες καὶ Ἀδελφοί.

Σεραφείμ Νικολάου

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

(1)    Επειδη εως του νυν οι αδελφοι Λαρισαιοι εχουν ''δεινοπαθησει'', υπερ πολλων αλλων, ας μη τους παρεχουν συμβουλες'' θολοτικες'' οι οποιοι ''ακαπνοι'' ,διοτι γνωριζουν αρκετα οι παθοντες πως να ενεργησουν και να σταθουν. Ας προσευχομαστε ολοι να αναδειχθη ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΣΤΙΚΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ συνοδο του Κολυμπαριου με τις αιρετικες αποφασεις της και να β -του Λαρισαιου μακαριστου γεροντος ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, για να ιδη ο νεος επισκοπος σε τι αγρον παδιση στα χναρια του ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ, του και πολιουχου της Λαρισης. Αρκουν εξ αλλου τα εργα -κατηχησεις πνευματικον θα καλλιεργηση και ποσο πρεπει να κοπιαση. Θα κρινεται παντα με βαση την παρακαταθηκη του Λαρισαιου γεροντος και ως εκ τουτου πρεπει να την σεβασθη και αρκουντος να την τιμηση εις δοξαν του ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ και οφελος του λαου και του ιδιου. ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.