Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2019

Η φρίκη της Παναιρέσεως σε νέες φωτογραφίες!



Ἐρώτηση πρὸς ὅλους τοὺς καλούμενους εὐσεβεῖς Ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς



 Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

Μᾶς κατηγοροῦν συνέχεια, ὅτι τὰ κείμενά μας εἶναι ζηλωτικά, ἄνευ διακρίσεως καὶ χριστιανικῆς ἀγάπης. Μᾶς λένε, ὅτι δὲν ἔχουμε τὴν ἀπαιτούμενη διάκριση γιὰ νὰ καταλάβουμε καὶ ὡς ἐκ τούτου καταντοῦμε ἀκραῖοι. 
Ρωτάω λοιπόν, ὅλους τοὺς καλούμενους εὐσεβεῖς Ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς, ποὺ παρὰ τὶς τόσες ἀποκαλύψεις τόσα χρόνια γιὰ τὰ αἴσχη ποὺ γίνονται στὸ ἐξωτερικό, στὴν προκειμένη περίπτωση στὴν Γερμανία, Αὐστρία καὶ Ἑλβετία (ἀλλὰ καὶ παντοῦ), ἰσχυρίζονται, ὅτι ἀκόμα δὲν ἔχει γίνει κάτι τρομερὸ γιὰ νὰ ἀντιδράσουν ἁγιοπατερικὰ καὶ ὅτι ἀκόμα χρειάζεται Οἰκονομία καὶ κατανόηση, ὅπως ἐπίσης (ἐρωτῶ) καὶ τὸ εὐσεβὲς ποίμνιο:
Αὐτοὺς τοὺς ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς ποὺ δείχνουν οἱ φωτογραφίες πῶς, πότε καὶ ποιός θὰ τοὺς σταματήσει; 


Σημειωτέον, οἱ φωτογραφίες εἶναι ἀπὸ οἰκουμενιστικὲς ἐνέργειες ποὺ στὴν πλειοψηφία τους ἐκτελοῦνται ἐδῶ καὶ δεκαετίες μετὰ τὸ Κολυμπάρι, ὅμως συστηματικὰ καὶ συχνὰ καὶ μὲ τὴν εὐλογία-συγκατάβαση, τὶς ὑπογραφὲς ὅλων τῶν ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν τοῦ ἐξωτερικοῦ.
Τὸ ποίμνιο πῶς, πότε καὶ ποιός θὰ τὸ προφυλάξει;
Εἶναι θεάρεστο καὶ ἁγιοπατερικὸ ἂν τὸ ποίμνιο καὶ γενικὰ τὸ ἐκκλησιαστικὸ σῶμα συνεχίζει κατ’ οἰκονομία νὰ ἔχει ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ αὐτοὺς τοὺς ρασοφόρους; (Μὴν ξεχνοῦμε, ὅτι οἱ ἑλληνόφωνοι ἱερεῖς τοῦ  ἐξωτερικοῦ ἔρχονται στὴν πλειοψηφία τους καὶ πληρώνονται ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα).
Ὁ Μ. Βασίλειος ποὺ ἔστειλε ἑκατοντάδες ἐπιστολὲς καὶ καταδίκαζε τοὺς αἱρετικοὺς ὄχι μόνο τῆς Ἐπισκοπῆς του, ἀλλ' ὅλης τῆς οἰκουμένης, σὲ ἀνάλογη περίπτωση θὰ ἀδιαφοροῦσε καὶ θὰ οἰκονομοῦσε, ἂν τὸ ἴδιο γεγονὸς συνέβαινε π.χ. στὴν Ἀντιόχεια; Ὁ ἅγ. Κύριλλος ἂν συνέβαινε στὴν Κων/πολη; Ὁ Μ. Ἀθανάσιος ἂν συνέβαινε στὴν Ἰερουσαλὴμ κ.ο.κ., ἢ θὰ προστάτευε τὸ ποίμνιο καὶ θὰ τὸ συμβούλευε νὰ ἀπομακρυνθεῖ διακόπτοντας παράλληλα τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετίζοντες;
Χωρεῖ Οἰκονομία καὶ δικαιολογία λόγῳ δυσκολιῶν, ὅταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα; Ἂν κάποιος δὲν ἀντιδράσει ἢ ἀπαντήσει σὲ αὐτὴ τὴν ἐρώτηση παραμένει εὐσεβής;
Περιμένουμε μὲ ἀγωνία τὴν ἀπάντησή τους, τὴν ὁποία μᾶς ὠφείλουν, γιατὶ εἴμαστε βαπτισμένοι Χριστιανοὶ καὶ μέλη τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Ἀκολουθοῦν οἱ φωτογραφίες:

Ὁ ἐπίσκοπος τοῦ Ἄαχεν εὐλογεῖ καρδινάλιο σὲ τελετὴ Ὑπενθύμισης καὶ Ἀνανέωσης τοῦ βαπτίσματος!!!



Ὁ ἐπίσκοπος Λεύκης Εὐμένιος συμπροσεύχεται σὲ ὀρθόδοξο ναὸ μπροστὰ στὸ ποίμνιο μὲ τοὺς αἱρετικούς. Ἐδῶ μάλιστα ἔχει τελεστεῖ καὶ ἱερουργία ὅπως δείχνουν τὰ ἀντικείμενα πάνω στὸ τραπέζι



Ὁ Γερμανίας Αὐγουστῖνος συμπροσεύχεται μὲ ἐπισκοπῖνες σὲ παπικὸ καθεδρικὸ ναό


Ὀρθόδοξοι ἱερεῖς διαφόρων ἐκκλησιῶν φορώντας ἄμφια συμπροσεύχονται καὶ εὐλογοῦν μαζὶ μὲ τοὺς αἱρετικοὺς ἕνα ἀνάμεικτο δογματικὰ ποίμνιο



Ὁ ἐπίσκοπος Ἀριανζοῦ Βαρθολομαῖος (πιθανῶς ὁ διάδοχος τοῦ Αὐγουστίνου) καὶ ἄλλοι ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς στὰ Θεοφάνεια μὲ αἱρετικούς.
Προσέξτε ὅτι στὴ δεύτερη φωτογραφία τὸν σταυρὸ τὸν ρίχνει προτεστάντισσα κληρικός



Βούλγαρος πρωτοπρεσβύτερος (εὐσεβὴς καὶ αὐτός) καὶ ἱερεῖς ἀπὸ ἄλλες ὀρθόδοξες ἐκκλησίες συμπροσεύχονται καὶ συνεορτάζουν τὸ Πάσχα μὲ αἱρετικοὺς σὲ παπικὸ ναὸ τῆς Ζυρίχης


Συμπροσευχὴ ὀρθοδόξων κληρικῶν μὲ αἱρετικοὺς στὴν ἀρχιεπισκοπὴ Γερμανίας στὴ Βόννη γιὰ τὴν 1η Σεπτεμβρίου καὶ φυσικὰ τὸ καθιερωμένο πιὰ κοντσέρτο



Ὁ ἀρχιμανδρίτης Γεράσιμος Φραγκουλάκης καὶ ὁ σέρβος πρωτοπρεσβύτερος Milan Pejic τελοῦν ἀρτοκλασία μπροστὰ σὲ προτεστάντη ἐπίσκοπο καὶ ἱερέα



Ἀνοιχτὴ τελετὴ καὶ συμπροσευχὴ μὲ τὴν χρησιμοποίηση Ἁγίων εἰκόνων καὶ τὴν συμμετοχὴ ὀρθοδόξων στὴ Γερμανία
 

Ὁ πρωτοπρεσβύτερος Ἀθανάσιος Παλάσκας συμπροσεύχεται μὲ αἱρετικοὺς μὲ ἄμφια στὸν ὀρθόδοξο ναὸ τοῦ Brühl στὰ πλαίσια ἐκδηλώσεων μὲ τίτλο «κτίζουμε γέφυρες»


Ἀγάλματα καὶ ἐικόνες στὸν ρουμάνικο ναὸ τῆς Ἁγ. Αἰκατερίνης



6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/1/19, 9:26 μ.μ.

    Πού είναι ο Πειραιώς Σεραφείμ, ο πρωτοπρ. Αγγελος Αγγελακόπουλος, ο π. Παύλος Δημητρακόπουλος κι όσοι κοινωνούν μαζί τους και τους προσφωνούν "λέοντες"; Μἐ αυτούς κοινωνεί ο Πειραιώς και δια της Συνόδου τους μνημονεύει. Η ΝΕΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ με κομπάρσους τους ανωτέρω είναι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/1/19, 2:59 π.μ.

    Αδελφοί η Κατάνυξη κατέβασε χωρίς λόγο το κειμενο του κ. Τσακιρογλου που ρωτάει τα αυτονόητα και ενώ το είχε αναρτήσει για κάποιες ώρες, μάλιστα με πολλά σχόλια. Μάλλον έπεσε σύρμα. Ο καθένας αποκαλύπτεται. Κατά τα άλλα πρεσβεύουν Χριστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος16/1/19, 7:25 π.μ.

    Ξεπουλήθηκαν τα πάντα! Μην περιμένετε από βολεμενους να πάρουν θέση και να χάσουν τα προνόμια τους. Ο σώζων εαυτόν σωθητω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος16/1/19, 2:09 μ.μ.

    ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΑΝΟΗΤΗΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΚΑΤΑΝΥΞΗ"
    (Αφού έχουν πάρει τις αποφάσεις τους, ότι μονο αυτοί έχουν την αλήθεια, γιατί το ανάρτησαν;)
    Άλλη μια φορά το Ιστολόγιο «Κατάνυξις» ανάρτησε άρθρο του κ. Αδ. Τσακίρογλου και μετά 16 σχόλια, ήρθε η «διαταγή» δια του σχολίου της Ελένη Λωρίτου: κατεβάστε το άρθρο! Και ο π. Νικόλαος πήρε φαίνεται το θεάρεστο ρίσκο να δώσει εντολή να κατέβει το άρθρο. Βρήκα τα σχόλια που έσβησε το «Κατάνυξις» (που δεν κάνει λογοκρισία) και για την ΙΣΤΟΡΙΑ, σας τα στέλνω:
    ΛΩΡΙΤΟΥ ΕΛΕΝΗ
    Πρός τους διαχειριστές του ιστολογίου:
    Δεν καταλαβαίνω ποιά είναι η έννοια της δημοσιεύσεως τοιούτων εμπαθών άρθρων απο τοιούτους αρθρογράφους , που δεν σέβονται τον διάλογο και επιδίδονται σε κάθε μέσο σπίλωσης του άλλου , χωρίς νά του δίδουν το δικαίωμα απαντήσεως . Μήπως έχετε σκοπό νά κατεβάσετε το επίπεδο του ιστολογίου στην ευτέλεια του δόλου , του ψεύδους , της συκοφάντησης , του ακαταλόγιστου ; Πόση λογική μπορεί νά υπάρξει στό ψεύδος και στην αυτοπροβολή ως γνησίων ομολογητών υπέρ τους αγίους διδασκάλους της εκκλησίας , στό κουρέλιασμα των Ιερών Κανόνων και δή του 15ου ; Ποιοί και απο ποιόν ζητούν απαντήσεις και διάλογο οι τοιούτοι θρασείς και εμπαθείς τύποι , που έχουν αποδείξει οτι δεν επιθυμούν τον διάλογο , παρα μόνο νά σε κάνουν βορά στην Κατηνιστικη σχολιογραφία τους ; Ζητά ο κ. Τσακίρογλου απαντήσεις ! Ας γελάσουμε ! Για ανέκδοτο μας το λέει ; Ας καθαρίσουν πρώτα την καρδιά τους απο το ψέμα και τον δόλο και ας ενσκήψουν μέ καλή προαίρεση στά πολλά κείμενα που έχουν γραφτεί για νά λάβουν τις απαντήσεις που θέλουν . Δεν θα δώσουμε τροφή στον κανιβαλισμό τους .

    Apostolos Sarandides
    15 Ιαν, 8:48 μ.μ.
    Ο Apostolos Sarandides σχολίασε μια ανάρτηση στο Blogger.
    Άντε πάλι το ανάγνωσμα περί της κακής οικονομίας και της θεάριστης ακρίβειας! Εκατό φορές ίσως και παραπάνω, εξηγήθηκαν και θεολογικά και πατερικά και απλά και σύνθετα από πολλούς. Ο διπολισμός αυτός δεν είναι Ορθοδοξία. Δεν γίνεται κατανοητό από μια μερίδα, δεν γίνεται! Δυστυχώς.

    Kyriakos Varveris
    +ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
    Αυτό που προέχει είναι οι ξεκάθαρες εκκλησιολογικές θέσεις. Το τι ανοίγει κάθε άρθρο είναι άλλη υπόθεση.
    (Συνεχίζονται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/1/19, 2:09 μ.μ.

    (Συνέχεια)
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
    +Kyriakos Varveris
    Με όλο το θάρρος! Επιτέλους αλλάξτε σελίδα, και εννοώ ηλεκτρονική, δηλαδή σταματήστε να δημοσιεύετε σχόλια στον ιστότοπο αυτό. «Πάντα τόπο αγιάζεται..» ψάλουμε στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου που είναι «νέο» αλλά όχι «ξινή μαγιά»! Πιστεύω πως οι τοποθετήσεις σας είναι ξινές και προσβάλουν την Αλήθεια του Σωτήρας μας, και να ξέρεται ότι αμαρτάνετε θανάσιμα!

    Kyriakos Varveris
    Σε κάθε περίπτωση και επειδή δεν θέλω να κλείνω πόρτες ας μελετήσουν οι υπεύθυνοι των αποτειχισμένων του ΝΗ χωρίς παροπίδες το κοινό εκκλησιολογικό κείμενο των ΓΟΧ και ίσως εκεί βρουν μια κοινή βάση για ενότητα μεταξύ τους ενάντια στην αίρεση του οικουμενισμού. Γιατί οσο παραμένει η διάσπαση η αίρεση εξαπλώνεται.
    https://www.ecclesiagoc.gr/index.php/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%E1%BC%84%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/%E1%BC%90%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AC/101-e-gnesia-orthodoxe-ecclesia-kai-e-airese-tou-oikoumenismou
    ΥΓ : Προσπαθειστε να πάρετε από το παραπάνω κείμενο ο,τι εξυπηρετεί την εν αληθεία και αγάπη ενότητα. Δεν χρειάζεται να τα χρησιμοποιήσετε όλα.

    Δημήτριος Ἀναστασιάδης
    Το καλύτερο που έχετε να κάνετε όλοι σας εδώ είναι αυτό που έκανα και εγώ και ηρέμησα από αυτό το άτομο: Να τόν μπλοκάρετε και να μην βλέπετε τι γράφει! Δεν μπορεί, θα το καταλάβει κάποια στιγμή και θα σταματήσει. Είναι εμφανές ότι τόν βάζει ο διάβολος.

    Amanda Phseries
    "22 Και άλλους μεν (απο τους αιρετικους) να ελέγχετε αποχοριζόμενοι απ'αυτούς (αποστρεφόμενοι αυτούς)" Ιουδ.1,22
    Δύο πράγματα μας προτρέπει ο Απόστολος για τους αιρετικούς, έλεγχο και αποστροφή. Η κοινωνία - μνημόνευση - μαζί τους είναι αποστροφή απο τους αιρετικούς;

    Δημήτριος Ἀναστασιάδης
    +Amanda Phseries ποιος μνημονεύει αιρετικούς εκτός από τούς οικουμενιστές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/1/19, 5:38 μ.μ.

      Ξεχειλίζουν από αθεράπευτη εμπάθεια οι "οικονομιστές"! Και να πεις ότι λέει κάτι εναντίον τους το άρθρο του Αδαμάντιου! Ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να δούν τους αδελφούς τους!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.