Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2019

Διαμαρτυρία χωρίς όνομα, πόσο λογαριάζουν οι Οικουμενιστές;


Ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες Χριστιανοὶ δὲν ἀκολουθοῦμε!



Εστάλη στο ιστολόγιο από Ιερομόναχο του Αγίου Όρους ο οποίος επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος.

           Σεβαστοί μου
        Διαμαρτύρομαι ἐντόνως, διότι ἀντιπαρερχόμεθα τὰ θεολογικά αἴτια καὶ μιλοῦμε περὶ ἄλλων.

Τονίζω
    1) Ὁ Ζηζιούλας τὸ 2013 ἔβαλε τὰ θεμέλια νέας αἱρέσεως, ἡ ὁποία βασίζεται στὸν Ἀρειανισμό (!) καὶ ἰσχυρίζεται βλασφημῶντας      
    α) ὅτι τὰ 3 Πρόσωπα τῆς Ἁγ. Τριάδος δὲν εἶναι ἴσα (!) Ὁ Πατήρ εἶναι «ἀνώτερος» (!)     
    β) ὅτι αὐτὸ συμβαίνει καὶ στὴν Ἱεραρχία, ὅτι δηλ. ὁ Κωνσταντινουπόλεως δὲν εἶναι ἴσος μὲ τοὺς ἄλλους πατριάρχες (!) ἀλλὰ πιὸ πάνω ἀπ᾿ αὐτούς!


    2) Ὁ νέος ἀρχιεπ. Ἀμερικῆς ἔγραψε τὸ 2013, παραπέμποντας στὸν Ζηζιούλα, ὅτι ὁ πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ἔχει τὴν ἴδια ἐξουσία μὲ τὸν αἱρετικό πάπα, νὰ εἶναι γιὰ τοὺς Ὀρθοδόξους «πρῶτος χωρὶς ἄλλους ἴσους» = «primus sine paribus»! https://www.ec-patr.org/docdisplay.php?lang=gr&id=1843&tla=gr
    Συμφωνεῖ μ᾿ αὐτὰ ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἑλλάδος;    Εἶναι ἁπλοῦν τὸ ζήτημα!  
    Ἂν συμφωνῆ, ἂς προσχωρήση, αὐτὴ μόνο, ἡ ἱεραρχία, εἰς τοὺς σχισματικοὺς & αἱρετικοὺς τῆς Οὐκρανίας!  Ὅπως ἀκριβῶς, δηλαδή, προσεχώρησε ἡ τοπικὴ Ἐκκλησία Κωνσταντινουπόλεως! (Ἡ σύνοδος τῆς τοπικῆς αὐτῆς Ἐκκλησίας δὲν ὀνομάζεται δά, καὶ «Οἰκουμενική»!) Ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες Χριστιανοὶ δὲν ἀκολουθοῦμε!
    Ἂν δὲν συμφωνῆ, ἂς καλέση, αὔριο κιόλας, τὸν κανονικὸν μητροπολίτην Ὀνούφριο καὶ ἂς κάνη λαμπρὸ συλλείτουργο στὸν καθεδρικὸ ναὸ τῶν Ἀθηνῶν!  νὰ μᾶς φύγη τὸ σκάνδαλο! 

4 σχόλια:

  1. Και εσύ ανωνυμε πάτερ, τι κάνεις ενάντια στα θεμέλια και στην διάδοση της νέας αιρεσεως και ενάντια στην αναγνώριση των σχισματικών; Γράφεις ανώνυμα, διαμαρτύρεσαι ανώνυμα, μνημονεύεις τους αιρεσιαρχες ανώνυμα και κοινωνείς ανώνυμα ιερομοναχος ων; Έτσι έπρατταν οι άγιοι και ένδοξοι εν Θεώ μοναχοί του παρελθόντος ενάντια σε αιρέσεις και σχίσματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ Αδαμαντιε, ας ελπίσουμε ότι ετοιμάζονται στο παρασκήνιο πιο οργανωμένα και για αυτό κρατούν την ανωνυμία. Ο Όσιος Παΐσιος , όπως και ο Μακ.Καντιώτης καθυστέρησαν την διακοπή του Αθηναγόρα. Ο ένας τα επί χρόνια, για ατοπήματα ελεγχόμενα και από τον Καντιώτη τα θεωρούσε το ¨παραμικρό" η όχι απόλυτα ικανά ή είχε επηρεαστεί εκ γεροντικής νεότητος ή τότε ημιτελούς πνευματικότητας από τον π.Επιφάνιο. Ο άλλος, επίσκοπος ων, ήθελε να το πράξει όταν θα θεωρούσε τον εαυτό του και τις συνθήκες έτοιμες, για να μην το πράξει αμέσως μετά την επισκοποίηση του. Αυτά δείχνουν ότι ο κανόνας είναι υποχρεωτικός για όσους έχουν συνείδηση αληθινά ορθόδοξη, αλλά τα σημεία και τα κριτήρια διαφέρουν ανάμεσα στους ανθρώπους. Άλλωστε ο κανόνας θεωρεί ότι η αρχικά σταδιακή αποτείχιση πιστών θα είναι αρκετή για να αντιμετωπιστεί συνοδικά το θέμα, πριν προλάβουν όλοι να το πράξουν σε κάποιες περιπτώσεις. Αυτά για την αίρεση και την υποκρισία που την συνοδεύει στην σημερινή κατάσταση, για να θολώνει τα νερά..Στο σχίσμα όμως είναι αμεσα τα πράγματα και εδώ θα φανούν πολλά σε σχέση με την επιβολή και το ποιοι είναι έτοιμοι για όλα.
      Η υπεράσπιση δόγματος και της εκκλησιολογίας με αυτοθυσία φαίνεται να είναι μακρινή ανάμνηση για πολλούς. Την ίδια στιγμή κατηχούμενοι που γεννήθηκαν σε χώρες διωγμού, από μη δική τους υπαιτιότητα δεν προσήλθαν στο ορθόδοξο μυστήριο και την γνώση. Η γενναία καρδιά τους με αγάπη προς τον Υιο του Θεού και Σωτήρα, τους δυνάμωσε τόσο σαν πρωτομάρτυρες και φυλακίστηκαν και θανατώθηκαν για τον Κύριο. Καθημερινά υπάρχουν περιπτώσεις. Και εμείς (πέραν εξαιρέσεων) όλοι οι φοβισμένοι συζητάμε μερικά θέματα πλέον του δέοντος, όταν είναι ξεκάθαρα βιωμένο το γενικό αίσθημα στις μέρες μας και προειδοποιημενο από αγίους. Αντί να διδάσκουμε το ποίμνιο για την ουράνια ελπίδα και το θυσιαστικό φρόνημα που μπορεί να καλεστούμε να αποδείξουμε σε εκείνον το "γίνου πιστὸς ἄχρι θανάτου, καὶ δώσω σοι τὸν στέφανον τῆς ζωῆς", φροντίζουμε να μεταδίδουμε ελπίδες "GOD BLESS" επί της γης και μόνο. Είμαστε στα προοιμια της αντίχριστης, των διωγμών, εποχή. Ας είναι τουλάχιστον η "ζύμωση" για την εμπέδωση και οργάνωση του θέματος. Τι έχουμε να δούμε άραγε στην επερχόμενη Β'Παρουσία.. Πάντως ο λόγος του σύγχρονου γέροντα Αμβροσίου Λάζαρη που κυκλοφορεί σε βιβλίο και λέει σε κάποιον δείχνοντας μια φωτογραφία με 20 μοναχούς είναι φοβερός: "Τους βλέπεις όλους αυτούς, μόνο αυτός γλύτωσε"!

      Βασίλειος

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος13/6/19, 2:20 μ.μ.

    Επιτελους ας αναλαβετε τις ευθυνες σας οι κληρικοι και οι μοναχοι κι εμεις οι λαικοι να συνδραμουμε με ολες τις διναμεις μας. Εργα οχι αλλα λογια πατερες. Αποκαμαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/6/19, 10:25 μ.μ.

    Μη μου τους κύκλους τεταρατε...πως θα επαληθευτούν τα λόγια του ευαγγελίου; Ο Θεός να μας ελεησει και να μας δώσει δύναμη...κ. Αδαμάντιε έχετε δίκιο να ρωτάτε...αυτοί λόγια να πάνε να δουνε τους αλοιωτους τυμπανιαιους μπας και συνέλθουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.