Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

Όσο πιο μακριά από την τελειότητα απέχουμε, τόσο πιο τέλειοι απαιτούμε να είναι οι άλλοι απέναντί μας


Μπορούμε να πούμε ότι ο σταυρός κάθε ατόμου γίνεται ακριβώς σύμφωνα με το μέτρο του και ότι μόνο η ανυπομονησία μας, η επαναστατικότητα και το πάθος μας τον κάνουν βαρύ. 
 Μάρτυρας Βασιλείος της Μεταμόρφωσης, Επίσκοπος Κινησού

Το πρωί σηκώθηκα και προσευχόμουν, ήμουν ευλογημένος όλη μέρα. Και πηγαίνω σε όλους τους δρόμους Όχι ένας, αλλά - μαζί με το Θεό! 
μοναχός Βαρνάβα Σανίν

Είπε Γέρων: Να κοινωνούμε με ταπεινούς λογισμούς. Να ακούμε και να προσέχουμε πολύ τα λόγια στην ακολουθία της Θείας Μεταλήψεως και να λέμε: Εγώ, Χριστέ μου, εγώ είμαι τόσο αμαρτωλός και κανείς άλλος.

ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ. «Όσο πιο μακριά από την τελειότητα απέχουμε, τόσο πιο τέλειοι απαιτούμε να είναι οι άλλοι απέναντί μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.