Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Επικίνδυνες εξελίξεις! --Προσέχετε τοὺς «Δούρειους Ίππους»! Είμαστε στα έσχατα!

Κρίσιμη καὶ σημαντικὴ παρέμβαση
τοῦ κ. Ἀδαμαντίου Τσακίρογλου:

Οἱ ἀλλαγὲς στὴν σκέψη καὶ στὴν πράξη τῆς ὁμάδας τοῦ π. Θεοδώρου εἶναι βούτυρο στὸ ψωμὶ τῶν οἰκουμενιστῶν καὶ προκαλοῦν τραγικὴ σύγχυση στὸ ποίμνιο

Γίναμε μάρτυρες τὶς τελευταῖες ὧρες μιᾶς ἀκόμα ἀλλαγῆς πλεύσης τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση καὶ τῆς ὁμάδας του, ἡ ὁποία προκαλεῖ σύγχυση στὸ ποίμνιο καὶ διευκολύνει τὴν εἰσχώρηση πιστῶν στὰ σχίσματα τῶν Γ.Ο.Χ. Ἐδῶ καὶ λίγες ὧρες καὶ μετὰ τὸν ἔπαινο τοῦ π. Σεραφεὶμ πρὸς τὸ πρόσωπο τοῦ κ. Μάννη, τὸ ἰστολόγιο «Κατάνυξη» δημοσιεύει κείμενα τοῦ κ. Ν. Μάννη, μέλους τῆς Γοχικῆς παράταξης τῶν «Καλλινικῶν».
Πολλοὶ φυσικὰ θὰ σπεύσουν νὰ μᾶς κατηγορήσουν, ὅτι πάλι εἴμαστε ἐριστικοὶ καὶ ὅτι διασποῦμε τὴν ὁμόνοια. Ὅμως καὶ πάλι θὰ ἀποδειχθεῖ, ὅτι ὄχι ἐμεῖς διασποῦμε, ἀλλὰ οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ μὲ τὶς ἐπικίνδυνες γιὰ τὸ ποίμνιο ἐπιλογές τους. Ἐμεῖς προσδοκοῦμε τὴν ὁμόνοια καὶ μία, ἐπιτέλους, σύναξη ὅλων τῶν αποτειχισμένων κληρικῶν, ὅπου θὰ ἀποφασιστεῖ ἡ κοινὴ πορεία ἔξω ἀπὸ τὰ σχίσματα καὶ μὲ βάση τὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία καὶ ὄχι τὶς ἐπιλογὲς τοῦ καθενός:
Ἂς δοῦμε, λοιπόν, τί ἔλεγαν παλιά, αὐτοὶ ποὺ τώρα δίνουν βῆμα στοὺς σχισματικούς:
1.   Διαβάζουμε στὸ ἰστολόγιο (ἐδῶ)
«Π. Θεόδωρος Ζήσης. Ἡ “Ἐσφιγμένου” εἶναι ἑνωμένη μὲ τοὺς σχισματικοὺς  “ΓΟΧ”» 
Ὁ π. Θεόδωρος, διαμαρτύρεται περὶ αὐτῆς τῆς ὕπουλης τακτικῆς (σσ. τακτικῆς ποὺ ἐφαρμόζει τώρα ὁ ἴδιος) καὶ κατακεραυνοβολεῖ τὰ ψεύδη τοῦ Μεθοδίου, ἀποκαλύπτοντας τὴν ψευτοχειροτονία του ἀπὸ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ τῆς Διασπορᾶς, ἐνῶ ἐλέγχει ταυτοχρόνως καὶ ὁλόκληρη τὴν ἀγέλη του γιὰ τὴν κοινωνία της μὲ τοὺς «ΓΟΧ» τοῦ Καλλινίκου Σαραντόπουλου (σσ. ἐκεῖ ποὺ ἀνήκει ὁ Ν. Μάννης!).

Τέλος, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης ἀποστομώνει μὲ ἀτράνταχτα ἐπιχειρήματα ὅλα τὰ σχίσματα τῶν ΓOΧ, οἱ ὁποῖοι ἐπίσης προσπαθοῦν νὰ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ''εἰ δυνατὸν καὶ τοὺς ἐκλεκτούς'', χρησιμοποιώντας τὸ πρόσωπό του (σσ. τώρα τὸ κάνει ὁ ἴδιος καὶ ὁ κατὰ σάρκα υἱός του!). Συγκεκριμένα, λέγει πὼς οἱ παλαιοημερολογίτες: ''διαστρέφουν τὰ πράγματα καὶ προσπαθοῦν –ὄντως, λέγοντας ὅτι ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης συμφωνεῖ μαζί μας, προσπαθοῦν  νὰ παρασύρουν ὁρισμένους ἀπὸ τοὺς ἀδερφούς μας πρὸς τὴν δική τους τὴν πλευρά (σσ. τώρα τὸ κάνει ὁ ἴδιος)– πρὸς τὴν ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ τους κατάσταση!''».




1.   Ὁ π. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος, συνεργάτης τοῦ π. Θεοδώρου γιὰ τοὺς Γ.Ο.Χ. γράφει: «Πιὸ κάτω ὁ Γέροντας Παΐσιος (σσ. ὁ Ἅγιος ποὺ δὲν ἀναγνωρίζει κανένας Γ.Ο.Χ. οὔτε ὁ κ. Μάννης) μιλᾶ γιὰ τὸν ὀλέθριο κίνδυνο ἀποσχίσεως ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ ἱδρύσεως ἰδίας Ἐκκλησίας, ἐξαιτίας τῶν φιλενωτικῶν ἀνοιγμάτων, ὅπως ἔκαναν τὸ 1924 οἱ σχισματικοὶ Γ.Ο.Χ., Ζηλωτὲς τοῦ παλαιοῦ ἡμερολογίου» (ἐδῶ). 
2.   Ὁ π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος, ἄλλος συνεργάτης τοῦ π. Θεοδώρου γράφει: «Μελετώντας τὴν Πατερικὴ διδασκαλία γιὰ τὶς σχέσεις μας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς βλέπουμε ὅτι οἱ Ἅγιοί μας εἶναι ἰδιαίτερα αὐστηροὶ καὶ κατηγορηματικοὶ στὴν ἀπαγόρευση ἐπικοινωνίας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς ἢ σχισματικοὺς σὲ θέματα Λατρείας καὶ κοινῆς προσευχῆς… Γιὰ τὸν ἐκτός της Ἐκκλησίας –αἱρετικὸ ἢ σχισματικὸ– εἶναι τουλάχιστον θέμα συνέπειας νὰ μὴ θέλει νὰ θεωρεῖται μέλος τοῦ σώματος, ἀφοῦ σὲ τελικὴ ἀνάλυση ἔχει συνειδητὰ ἐπιλέξει ὁ ἴδιος νὰ ἀποχωρισθεῖ ἀπὸ αὐτό!».
Καὶ ἐδῶ «Σχίσμα ἔχουμε μὲ τοὺς Παλαιοημερολογίτες ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα, οἱ ὁποῖοι ἔχουν παράλληλους Ἐπισκόπους μὲ τὴν κανονικὴ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, δὲν ἔχουμε κοινωνία μυστηριακὴ μεταξύ μας καὶ δὲν ἀλληλοαναγνωρίζουν τὰ μυστήρια» (σσ. τώρα μιλοῦν μόνο γιὰ μερικὲς παρατάξεις καὶ ἄλλες τὶς ἀναγνωρίζουν. Ποιά ἡ διαφορὰ τότε μὲ τὴν κατάσταση στὴν Οὐκρανία; Καὶ μιὰ παρατήρηση: Ὁ κ. Μάννης καταφέρεται κατὰ 2-3 ὁρισμένων προσώπων. Δὲν εἴδαμε ὅμως νὰ τὰ βάζει καὶ μὲ τοὺς παραπάνω ἀκόλουθους τοῦ π. Θεοδώρου, που ὁμολογοῦσαν τὸ αὐτονόητο: ὅτι οἱ ΓΟΧ ἀποτελοῦν σχίσμα!).
3.   Ἄλλος συνεργάτης τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση ἔγραψε στὸ ἰστολόγιο «Ἀβέρωφ»: (ἐδῶ
«Σχίσμα ἀποτελεῖ ἡ ἀναγνώριση ἱεραρχίας καὶ νομιμότητος, καθὼς καὶ ἡ συλλειτουργία μὲ σχισματικοὺς ἱερεῖς, ὅπως οἱ ἱερεῖς τῶν διαφόρων παρατάξεων τῶν ΓΟΧ. Καὶ ἐδῶ εἶμαι βέβαιος ὅτι κανεὶς δὲν θὰ μπορέσει νὰ βρεῖ κάτι μὲ τὸ ὁποῖο νὰ ψέξει τοὺς δύο ὁμολογητὲς Πατέρες τῆς Ι.Μ. Θεσσαλονίκης».
4.   Συνεργάτης τοῦ π. Νικολάου Μανώλη στὴν «Κατάνυξη» (ἐδῶ) ἔγραφε:
«Τί ἔχετε νὰ πεῖτε γιὰ ὅλα αὐτὰ Σεβασμιότατε; Ἀναγνωρίζετε τὴ σχισματικὴ ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας; Μήπως σφάλαμε τόσο καιρὸ καὶ πρέπει νὰ ἀναγνωρίσουμε κι ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα τοὺς παλαιοημερολογίτες; Τοὺς Γ.Ο.Χ.; Καὶ νὰ ἔχουμε κοινωνία μαζί τους; (σσ. τώρα, μᾶλλον ναί»).

Στὴ συνέχεια παρουσιάζω ἀπὸ τὸ ἰστολόγιο «Τρελογιάννης» τὸ ἀκόλουθο ἀποκαλυπτικὸ ἄρθρο (ἐδῶ) ποὺ δείχνει μὲ ποιοὺς συνεργάζεται τώρα ἡ ὁμάδα τοῦ π. Θεοδώρου:
«Δύο ἐπίσημες ἀνακοινώσεις τῶν Γ.Ο.Χ ἀφιερωμένες στοὺς Χριστιανοὺς ποὺ νομίζουν ὅτι μποροῦν νὰ συνεργάζονται μαζί τους σὲ θέματα πίστεως (σσ. ὁ π. Θεόδωρος ὅμως καὶ ἡ ὁμάδα τοῦ ἄλλαξαν γνώμη).

1 Περὶ τῶν ἐσχάτως προβαλλομένων ὡς νεοφανῶν ἁγίων ὑπὸ τῶν Οἰκουμενιστῶν
Ἀριθμὸς Πρωτ. γ – 1830 
Ἐν Ἀθήναις, 23– 1/6–12–2013 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ
Πρὸς ἅπαντα τὸν κλῆρον καὶ τον λαὸν τῆς Ἐπικρατείας
       Ἀγαπητά τέκνα τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ,
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῶν Γ.Ο.Χ., κατὰ τὴν Συνεδρίαν τῆς 10/23 Ὀκτωβρίου 2013, συνεζήτησε τὸ θέμα τῶν ἐπ’ ἐσχάτων τῶν ἡμερῶν προβαλλομένων ψευδοαγίων τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ τοῦ κινδύνου παραπλανήσεως τῶν πιστῶν ἐκ τῆς συστηματικῆς προπαγάνδας. Διὰ τὸν λόγον αὐτόν, ἐφιστῶμεν τὴν προσοχὴν εἰς ἅπαντα τὸν κλῆρον καὶ τὸν λαὸν τῆς ἀκαινοτομήτου Ἐκκλησίας, διὰ νὰ μὴ πίπτουν θύματα τῆς τοιαύτης προπαγάνδας. Οὐδεὶς τελευτήσας ἐν τῷ σχίσματι καὶ κοινωνῶν ἐν τῇ αἱρέσει τοῦ Οἰκουμενισμοῦ δύναται νὰ τιμηθῆ ὡς ἅγιος ὑπὸ τῆς Ἐκκλησίας. Δὲν πληροῦν τὰ κριτήρια τῆς ἁγιότητος τὰ ὁποῖα ἀνέκαθεν ἐδέχετο ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.
Ἀσφαλῶς, τὸ ἐσβεσμένον πλέον Φανάριον ἀνακηρύσσει συνεχῶς ὡς ἁγίους πολλοὺς νεοφανεῖς γέροντας, προκειμένου νὰ κατωχυρώση τὴν πλάνην ὅτι δύνανται καὶ οἱ κοινωνοῦντες μετὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν νὰ ἁγιάζουν καὶ νὰ καθίστανται παραδείγματα πρὸς μίμησιν, ὁπότε οὐδεὶς λόγος ὑπάρχει πρὸς ἀποτείχισιν τῶν ἀντιτιθεμένων εἰς τὴν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Διὰ νὰ γίνη πλέον εὔπεπτος ἀπὸ κοινὸν ἡ ἀντίληψις αὕτη, συναναμιγνύειν κατὰ τὰς συνοδικάς των πράξεις ἀνακηρύξεως ἁγίων, ὁμοῦ μετὰ τῶν ψευδῶν ἁγίων τῶν ἐσχάτων χρόνων καὶ ἀληθεῖς Ἁγίους παρελθόντων αἰώνων, ὅπως τὸν Ἅγιον Νικόδημον τὸν Ἁγιορείτην καὶ τὸν Ἅγιον Κοσμᾶν τὸν Αἰτωλόν. Ἡμεῖς ὅμως, διαχωρίζοντες ὀρθῶς τὸ ἀγαθὸν ἐκ τοῦ πονηροῦ, τοὺς μὲν παλαιοὺς καὶ ὄντως ἁγίους δεχόμεθα καὶ δίχως τὰς πατριαρχικάς των ἀποφάσεις, τοὺς δὲ νεοφανεῖς γέροντας ἀπορρίπτομεν. Εὐχόμεθα νὰ ἔχουν εἰσέλθει εἰς τὸν Παραδεισσον, ἀλλὰ δὲν ἀποτελοῦν ὑποδείγματα πρὸς μίμησιν ἀπὸ τοὺς πιστούς.
Τὸ αὐτὸ ἰσχύει καὶ διὰ τοὺς ἀνακηρυττομένους ὡς ἁγίους νεοφανεῖς γέροντας ἀπὸ τὰ λοιπὰ Πατριαρχεία (σσ.  ἴσως καὶ γιὰ τὸν ὅσιο ἀρχιεπίσκοπο τῆς Γεωργίας ποὺ τιμάει τώρα μὲ ἄρθρο του ὁ κ. Μάννης;) τὰ ἐξ ἴσου βαρυνόμενα διὰ τῆς Οἰκουμενιστικῆς πλάνης ἢ καὶ τῆς Σεργιανιστικῆς, ὅπως τὸ Πατριαρχεῖον Μόσχας. Ὅθεν προσκηνυματικὰ ταξίδια καὶ ἐνοριακαὶ ἐκδρομαὶ διὰ προσκήνυσιν λειψάνων τοιούτων νεοφανῶν ψεοδοαγίων δὲν ἐπιτρέπονται, ὅπως οὔτε καὶ ἡ κατ’ ἰδίαν τιμὴ αὐτῶν ὡς πραγματικῶν Ἁγίων διὰ τῆς ἱστορήσεως εἰκόνων καὶ τελέσεως ἀκολουθιῶν δι’ αὐτούς.
Ἅγιαι μορφαὶ ὑπῆρξαν κατὰ τὰς τελευταίας δεκαετίας, ἀλλ’ ὅσοι ἡγίασαν ἀνῆκον εἰς τὰς τάξεις τῶν ἀγωνιζομένων ἐναντίον τῶν τῆς καινοτομίας τοῦ παπικοῦ ἑορτολογίου καὶ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Περὶ αὐτῶν, θὰ ὑπάρξη προσεχῶς καὶ Συνοδικὴ ἀπόφασις τῆς Ἐκκλησίας.
Ἐπὶ τούτοις εὐχόμεθα ὅπως διέλθητε πάντες τὴν περίοδον τῆς νηστείας τῶν Χριστουγέννων ἐν κατανύξει καὶ προσευχῇ.
Ἐντολή τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
Ὁ Ἀρχιγραμματεύς † Ὁ Μαραθῶνος Φώτιος


2. Διάλογος μετ’ Ἐνισταμένων: Κοινὴ Ἀνακοίνωσις 13
Ὁ Διάλογος μεταξύ της Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος καὶ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιαστικῆς Κοινότητος τῶν Ἐνισταμένων
ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ ΙΓ’
 Τὴν Πέμπτην, 7ην/20ην Φεβρουαρίου 2014, εἰς τὴν Ἱερὰν Μονὴν τῶν Ἁγίων Κυπριανοῦ καὶ Ἰουστίνης Φυλῆς Ἀττικῆς, ἐπραγματοποιήθη ἡ ΙΓ΄ Κοινὴ Συσκεψις τῶν Ἐπιτροπῶν Διαλόγου τῆς Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος καὶ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιαστικῆς Κοινότητος τῶν Ἐνισταμένων.
δ. Περὶ τῶν νεοφανῶν φερομένων ὡς ἁγίων μετὰ τὸ σχίσμα τοῦ 1924 καὶ ἀποβιωσάντων ἐν κοινωνίᾳ μετὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν-Σεργιανιστῶν, ἐπεβεβαιώθη, ὅτι ἡ τιμὴ τούτων ὡς Ἁγίων δὲν υἱοθετεῖται ὑπὸ τῆς Γνησίας Ὀρθοδοξίας.
Ἐκ τῆς Κοινῆς Γραμματείας τῶν Ἐπιτροπῶν Διαλόγου –Δάφνη-Φυλὴ–14/27.2.2014

Γιὰ νὰ μὴν ξεχνιόμαστε …
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ (ἐδῶ

Καλά, ὁ κ. Μάννης πῶς συνεργάζεται καὶ δὲν «ἐλέγχει» αὐτοὺς ποὺ ἔχουν πεῖ τόσα γιὰ τὴν παράταξή του, ὅπως κάνει καὶ μὲ τοὺς ἄλλους; Πῶς τὰ δέχεται ὅλα αὐτά; Ἄρα ὑπάρχουν σκοπιμότητες! Ἴσως νὰ ἄλλαξε γνώμη;
Ἂν λοιπόν, ὁ κ. Μάννης ἄλλαξε, πρέπει ἀπὸ τιμὴ στοὺς Ἁγίους νὰ ἀποκηρύξει τὶς συνόδους τῆς παρατάξεώς του. Ἂν δὲν ἄλλαξε ὁ π. Θεόδωρος καὶ ἡ ὁμάδα τοῦ μιλάει γιὰ εὐσέβεια, πρέπει νὰ ἀρνεῖται τὴν συνεργασία μὲ ἄτομα ποὺ ὑβρίζουν ἄμεσα (ἢ ὑποστηρίζουν τὴν ὕβριν ἔμμεσά) τους Ἁγίους της Ἐκκλησίας μας, ὅπως φαίνεται ὅτι πράττει καὶ μὲ τοὺς σχισματικοὺς τῆς Οὐκρανίας.
Τὸ ὅτι ὅμως ὁ δάσκαλος κ. Μάννης δὲν ἄλλαξε, ἀλλὰ ὡς ἄλλος Δούρειος Ἵππος προσπαθεῖ νὰ φέρει πιστοὺς στὴν παράταξη του, φαίνεται ἀπὸ τὰ παρακάτω σχόλια του ποὺ ὡς ἄλλη ἐκκλησιαστικὴ αὐθεντία γράφει:
δάσκαλος 20 Ὀκτωβρίου 2018-12:00 π.μ. (ἐδῶ
Καλά, διάβασε καὶ τὸν βίο τοῦ Ἁγίου Σεραφεὶμ Σομπόλιεφ, καὶ σύγκρινε τὸν μὲ τὸν βίο τοῦ ἀγύρτη Ματθαίου…
Υ.Γ. Ὅσο καὶ ἂν σκανδαλίζονται ὁρισμένοι δὲν θὰ παύω νὰ βροντοφωνάζω τὴν ἀλήθεια: Οἱ Νεοημερολογίτες (ἀφήνω τὸ θέμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπέξω, γιατί αὐτὸ ἀφορᾶ Νεοημερολογίτικες καὶ Παλαιοημερολογίτικες ἐπίσημες Ἐκκλησίες) εἶναι δυνάμει σχισματικοὶ (ὡς παρανομήσαντες μέν, ἀλλὰ μὴ καταδικασθέντες εἰσέτι ὑπὸ τῆς καθόλου Ἐκκλησίας), οἱ δὲ Ματθαιϊκοὶ ἐνεργεία (ὡς ἀποστατήσαντες τῆς Ἐκκλησίας, τῆς Ὁποίας τὴν καθαρὴ καὶ ἀλύμαντο πλευρὰ ἀποτελοῦμε ἐμεῖς οἱ Γνήσιοι Ὀρθόδοξοι).
Καὶ ἐδῶ: "Βεβαίως εσείς οι σημερινοί Νεοημερολογίτες, κ. Ρίζο, δεν είστε "ενεργεία" αναθεματισμένοι, αλλά "δυνάμει", βρίσκεστε δηλαδή υπό το ανάθεμα, το οποίο, κατά τους Αγίους, ενεργείται σε κάθε εποχή από Σύνοδο ζώντων επισκόπων". Δηλαδή τί ισχυρίστηκα; Πως ΔΕΝ είστε καταδικασμένοι, αλλά υπόδικοι, δεν είστε αναθεματισμένοι, αλλά "υπό το ανάθεμα". Και δεν είστε αναθεματισμένοι ακόμη, διότι δεν έγινε Σύνοδος ζώντων επισκόπων να σας αναθεματίσει. Και ο λόγος που σας τόνισα ότι είστε "δυνάμει" (όχι "ενεργεία") αναθεματισμένοι, είναι για να συνέλθετε και να επιστρέψετε στην γραμμή των Πατέρων προτού βρεθείτε εκτός του Νυμφώνος! (ἐδῶ).
Τώρα, ξαναρωτάω, τί συνέβη; Μετανόησε ὁ κ. Μάννης καὶ δὲν τὸ γνωρίζουμε; Μακάρι!  Ἄλλαξε γνώμη ὁ π. Θεόδωρος καὶ θεωρεῖ καὶ αὐτὸς καὶ ἡ ὁμάδα του, ὅπως ὁ κ. Μάννης τὴν Ἐκκλησία τοῦ Νέου σχισματική; Τὸ ἀπευχόμαστε. Ἂν ὅμως δὲν ἀπαντηθοῦν ὅλα αὐτά, τότε εἶναι ὅλοι τους ὑπόλογοι. Μὴν ξεχνᾶμε ὅτι ξέχωρα ἀπὸ τοὺς Ἁγίους, σύγχρονοι φωτισμένοι γέροντες καὶ ἱερεῖς ὅπως ὁ γέροντας Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος, ὁ π. Ἰωὴλ Γιαννακόπουλος, ὁ π. Σπυρίδων Μπιλάλης καὶ τόσοι ἄλλοι συμβούλευαν τὴν ἀποφυγὴ συνεργασίας μὲ Γ.Ο.Χ. ἄνευ μετανοίας ἐκ μέρους τους καὶ ἀποκηρύξεως τῶν παρατάξεών τους.
Ἕνα εἶναι ὅμως ἀπολύτως σίγουρο. Τέτοιες ἐνέργειες προκαλοῦν σύγχυση, προβάλλουν σχισματικοὺς ὡς ἀπλανεῖς ἀγωνιστὲς τῆς Πίστεως, δημιουργοῦν τὸν κίνδυνο πιστοὶ νὰ προσχωρήσουν στὶς παρατάξεις τῶν Γ.Ο.Χ. καὶ δικαιώνουν ἀνέλπιστα τοὺς Οἰκουμενιστές, ποὺ ἐλπίζουν νὰ συμβοῦν τὰ παραπάνω.

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος19/6/19, 6:45 π.μ.

    Σας ευχαριστούμε για τον κόπο σας να μας ενημερώνετε και να αναρτατε όλες αυτές τις θέσεις - αντιπαραθέσεις για να γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.