«Π.Π.»: Έτσι σκέπτονται οι Ορθόδοξοι Έλληνες! Μακάρι να μη μέναμε –όμως– μόνο στα λόγια,
αλλά να είχαμε την γενναιότητα, σε κάθε ευκαιρία –κατάμουτρα στους εξωνημένους
πολιτικούς– να κάναμε τη σκέψη μας, πράξη!
Μέ τυμπανοκρουσίες καί διθυράμβους τά συστημικά ΜΜΕ γνωστοποίησαν μία «ἱστορική ἀπόφαση» τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας καί Θρησκευμάτων, μέ τήν ὁποία τερματίζεται ἡ ἀναγραφή τοῦ θρησκεύματος καί τῆς ἰθαγένειας «στά στοιχεῖα πού τηροῦνται στό σχολεῖο καί στούς τίτλους καί πιστοποιητικά σπουδῶν τῆς δευτεροβάθμιας ἐκπαίδευσης, καθώς καί στό πληροφοριακό σύστημα “myschool”».
Τό Ὑπουργεῖο ὁδηγήθηκε στήν ἀπόφαση αὐτή μετά ἀπό προσφυγή, πού ὑπέβαλαν ἡ Ἑλληνική Ἕνωση γιά τά Δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου καί ἡ Ἕνωση Ἀθέων -αὐτή πού τή Μεγάλη Παρασκευή καλεῖ σέ κρεατοφαγία- πρός τήν Ἀνεξάρτητη Ἀρχή Προστασίας Προσωπικῶν δεδομένων, ὑποστηρίζοντας ὅτι εἶναι ἀντισυνταγματική καί μή νόμιμη ἡ ἀναγραφή τοῦ θρησκεύματος καί τῆς ἰθαγένειας. Ἡ ἐν λόγῳ Ἀρχή προέβη στή σχετική γνωμοδότηση, στήν ὁποία καί στηρίχθηκε ἡ ὑπουργός Παιδείας. Γιά τήν τολμηρή ἀπόφασή της ἡ ὑπουργός βρῆκε ἀπρόσμενο σύμμαχο τόν πρώην ὁμόλογό της κ. Φίλη, ἀπό τόν ὁποῖο εἰσέπραξε τά εὔσημα. Καί «ὁ νοῶν νοείτω»!
Οὔτε Χριστιανοί, λοιπόν, οὔτε Ἕλληνες θά πρέπει νά εἴμαστε σύμφωνα μέ τό Ὑπουργεῖο Παιδείας! Πολλά ἐρωτηματικά ἐγείρονται σχετικά μέ τή σκοπιμότητα αὐτῆς τῆς ἀπόφασης.
Πρῶτα πρῶτα, ἡ Ἕνωση Ἀθέων, ἀφοῦ ἔχει χαράξει τήν πορεία της, γιατί ζήτησε τήν ἀπάλειψη τοῦ θρησκεύματος ἀπό τούς τίτλους; Μήπως ἔτσι ἀποδεικνύει περίτρανα ὅτι ἐζήλωσε τή δόξα τῶν διωκτῶν τῆς πίστεως; Μήπως θέλουν νά ἀποκρύψουν τήν ταυτότητά τους (πρβλ. μύθο κολοβῆς ἀλεποῦς) ἤ ἐνδεχομένως καί τά ἐσωτερικά τους κενά; Ἔγκριτοι νομικοί ἀποφάνθηκαν γιά τή νομικῶς μετέωρη καί σαθρή ἐπιχειρηματολογία, τήν ὁποία ἐπικαλεῖται τό Ὑπουργείο Παιδείας: Ἡ ἀπόφαση τῆς Ἀνεξάρτητης Ἀρχῆς συνιστᾶ ἁπλῶς μία γνωμοδότηση. Δέν ἀποτελεῖ θέσφατο οὔτε θεσπίζει κανόνα δικαίου. Δέν ἦταν ἡ ἀναγραφή τοῦ θρησκεύματος καί τῆς ἰθαγένειας στούς σχολικούς τίτλους τό πρόβλημα τῆς Παιδείας μας, πού τό Ὑπουργεῖο ἔσπευσε ἀσμένως καί ἀσθμαῖνον νά τό ἐπιλύσει -ὡς μή ὤφειλε- χωρίς καμία διαβούλευση.
Ἀπορεῖ κανείς: Πῶς εἶναι δυνατόν οἱ ἐκπαιδευτικοί σεβόμενοι τή διαφορετικότητα νά ὑπηρετήσουν τόν μαθητή, ὅταν ἡ ταυτότητά του τούς εἶναι ἄγνωστη; Πῶς γίνεται νά πραγματωθεῖ ὁ στόχος τῆς κ. Κεραμέως: «Στόχος μας στό Ὑπουργεῖο Παιδείας καί Θρησκευμάτων εἶναι νά καλλιεργοῦμε διαρκῶς ἕνα σχολικό περιβάλλον γνώσης, ἐλεύθερο, δημιουργικό, χωρίς ἀποκλεισμούς», ὅταν ἀποκλείουμε τόν παιδαγωγό ἀπό τήν ἐλεύθερη πρόσβασή του στά «στοιχεῖα» τῶν μαθητῶν του, ὥστε μέ συναίσθηση καί ἐπίγνωση τῆς ἰδιαίτερης πολιτισμικῆς ταυτότητας ὅλων τῶν μαθητῶν του νά ἐπιδοθεῖ στήν καλλιέργεια τῶν ἰδιαίτερων στοιχείων τους, προκειμένου νά ἐνισχύσει τήν πατρογονική ταυτότητα ὅλων ἀνεξαιρέτως; Ἡ ἐλευθερία, τήν ὁποία ἐπαγγέλλεται τό Ὑπουργεῖο, στηρίζεται στόν ἀλληλοσεβασμό, πού καλλιεργεῖται καί διδάσκεται μέ τήν ἀποδοχή τῶν διαφορῶν καί τή συνύπαρξη καί ὄχι μέ τήν ἀφομοίωση, τήν ἀλλοίωση ἤ τήν ἐξάλειψη τῶν διαφορῶν.
Ἐπιπλέον, οἱ μουσουλμανόπαιδες πού ἀπολαμβάνουν προνόμια ἀπό τό ἑλληνικό ἐκπαιδευτικό σύστημα πῶς θά ἀποδεικνύουν ὅτι εἶναι μουσουλμανόπαιδες; Θά καταργηθοῦν οἱ εὐνοϊκές γιά αὐτούς ρυθμίσεις σχετικά μέ τό σύστημα εἰσαγωγῆς στά ΑΕΙ;
Προφανῶς μέ τίς ἀντεθνικές καί ἀντιχριστιανικές ἀποφάσεις τους θέλουν νά ἀποκρύψουν τούς Ἀφγανούς, Πακιστανούς καί τούς λοιπούς ἰσλαμιστές ἐποίκους. Τί πλῆθος μεταναστῶν ἔχει συμφωνηθεῖ ὑπογείως νά εἰσβάλει στή χώρα μας; Ἄς εἶναι καλά οἱ ΜΚΟ.
Τό κράτος μας εἶναι ἑλληνικό. Ἡ ἵδρυσή του καί ἡ συνέχιση τῆς ὕπαρξής του ἐπιτεύχθηκε μέ τή θυσία ἑκατοντάδων χιλιάδων Ἑλλήνων· ἡ λειτουργία του πληρώνεται ἀπό τούς Ἕλληνες. Γιατί πρέπει τό νευραλγικό Ὑπουργεῖο Παιδείας νά ὑποκύψει στό κέλευσμα μιᾶς ἀπρόσωπης «Ἀνεξάρτητης Ἀρχῆς»; Ἄν υἱοθετήσουμε τήν ἴδια λογική, δέν θά μποροῦμε νά ἀναφέρουμε οὔτε τό θρήσκευμα τῶν ἐπαναστατῶν τοῦ 1821. Εἶναι προσωπικό τους δεδομένο ἡ πίστη τους στόν Χριστό;
Ἀξίζει, ἀκόμη, νά προσεχθεῖ ἡ δήλωση τῆς ὑπουργοῦ: «Ἡ ἀναγραφή τοῦ θρησκεύματος καί τῆς ἰθαγένειας στούς τίτλους καί στά πιστοποιητικά σπουδῶν δέν εἶναι ἀναγκαία καί πρόσφορη γιά τήν ἐξυπηρέτηση τοῦ σκοποῦ τους, ὁ ὁποῖος συνίσταται ἀποκλειστικά στήν παρακολούθηση τῆς φοίτησης καί τή βεβαίωση τῶν ἐπιδόσεων καί τῆς ἐπιτυχοῦς περάτωσης τῶν σπουδῶν τοῦ μαθητῆ». Δηλαδή, ἡ πολιτεία σκοπεύει ἁπλῶς νά χορηγεῖ σέ ἀγνώστου προελεύσεως ἄτομα κάποια πιστοποιητικά ὅτι πέρασαν ἀπό τά σχολεῖα μας; Τό ἄρθρο 16 §2 τοῦ Συντάγματος, πού καθορίζει τόν σκοπό τῆς Παιδείας, ἀγνοεῖται καί περιφρονεῖται; Θά καταντήσουμε τά σχολεῖα μας νεοταξικά ἐργαστήρια παραγωγῆς συνονθυλεύματος; Ποῦ ὁδηγεῖ τό σχολεῖο τόν αὐριανό πολίτη, χωρίς ταυτότητα, χωρίς ἀξίες, χωρίς παραδόσεις; Γιατί μία τέτοια ἐπιχείρηση κατεδάφισης;
Ἐπιτέλους, ἡ ἀποσιώπηση ἤ ἀπόκρυψη τῶν πολιτικῶν ἤ φιλοσοφικῶν πεποιθήσεων, τῆς πίστης καί τῆς ἐθνοτικῆς καταγωγῆς τοῦ ἀνθρώπου δέν ταιριάζει σέ πολιτισμένες κοινωνίες. Ὑποτιμᾶ τούς πολίτες καί πολύ περισσότερο τούς μαθητές, ἀφοῦ τούς θεωρεῖ ἐν δυνάμει ρατσιστές καί σχετικά ἀνώριμους νά εἶναι ἐλεύθεροι καί διαφορετικοί, μέ φανερή τήν ταυτότητά τους.
Ἀναμφισβήτητα, τό ὅλο σκηνικό προδίδει μιά πολεμική κατά τῆς Ὀρθοδοξίας καί τοῦ Ἑλληνισμοῦ. Ὑπονομεύεται τό δικαίωμά μας νά αὐτοπροσδιοριζόμαστε ὡς ἕλληνες πολίτες καί χριστιανοί ὀρθόδοξοι, γιά νά ἱκανοποιηθοῦν σκοτεινά κέντρα, πού ἀπεργάζονται σχέδια ἐξόντωσης τῶν Ἑλλήνων. Στόχος τους εἶναι νά πλήξουν τίς ρίζες καί τίς παραδόσεις μας, ἔτσι ὥστε ὁ λαός μας νά καταστεῖ ἀνερμάτιστος καί νά ἀπορροφηθεῖ σιγά-σιγά ἀπό τούς ἀναρίθμητους μετανάστες, οἱ ὁποῖοι ἀνεξέλεγκτα κατακλύζουν τή χώρα μας.
Προσοχή! Προσοχή! «Ἥδε ἡ ἡμέρα τοῖς Ἕλλησι μεγάλων κακῶν ἄρξει». «Δούρειοι ἵπποι» μέ τόν μανδύα τῆς νομιμοφροσύνης δημιουργοῦν κερκόπορτες στά θεμέλια τοῦ ἔθνους, ναρκοθετώντας τό μέλλον του μέ βραδυφλεγεῖς βόμβες γενικότερης ἀποσταθεροποίησης.
Ὅμως δέν θά τούς περάσει!
«Ἡ Ρωμιοσύνη ἐν φυλή
συνότζιαιρη τοῦ κόσμου,
κανένας δέν ἐβρέθηκεν,
γιά νά τήν ἰξηλείψη,
κανένας, γιατί σιέπει την
πού τά ᾽ψη ὁ Θεός μου.
Ἡ Ρωμιοσύνη ἐν νά χαθῆ,
ὄντας ὁ κόσμος λείψει!».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.