Ἄλλη
μιὰ διαμαρτυρία πραγματοποιήθηκε χθὲς Κυριακή, ἔξω ἀπὸ τὸ σταθμὸ τοῦ Μετρὸ τῆς Ἀκρόπολης,
ἐναντίον τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη. «Τὸ ἠλεκτρονικὸ
φακέλωμα, ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη, τὰ τσίπ, τὸ πλαστικὸ χρῆμα καὶ ἄλλες ἑωσφορικὲς
ἐπινοήσεις γιὰ τὸν ἔλεγχο τῆς ζωῆς μας καὶ –κυρίως– τὸν ἔλεγχο τῆς ψυχῆς
μας» ἦρθε καὶ ἐπιβάλλεται.
Ἡ γεύση
–ἀπὸ τὸν ἀριθμὸ τῶν παρόντων πιστῶν– πικρή!
Ποῦ εἶναι
οἱ χιλιάδες τῶν πιστῶν καὶ τὰ ἑκατομμύρια
τῶν ὑπογραφῶν ποὺ εἶχαν συγκεντρωθεῖ παλαιότερα μόνο καὶ μόνο γιὰ τὴν ἀπαλοιφὴ
τοῦ θρησκεύματος; Ἤδη, καὶ τὸ θρήσκευμα ἔφυγε ἀπὸ τὶς ταυτότητες, καὶ τὸ ἠλεκτρονικὸ
φακέλωμα προχωρᾶ, ἀλλὰ ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία, οἱ στὸ πρόσφατο παρελθὸν ἀντιδρῶντες
ἀγωνιστικὰ ποιμένες,
οἱ πιστοὶ (Νέου
ἀλλὰ καὶ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου) ποὺ ἄλλοτε εἶχαν βροντερὴ
παρουσία σὲ τέτοιες συγκεντρώσεις, παρέδωσαν τὰ ὅπλα!
Παρότι ἡ
ἐξέλιξη τῆς τεχνολογίας δὲν ἀνακόπτεται, εἶναι πλέον ὁλοφάνερο ὅτι χρησιμοποιεῖται
γιὰ τὸν ἔλεγχο τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου! Τὸ κακὸ ὀργανώνεται τέλεια,
προχωρεῖ καὶ ἐπιβάλλεται ἀπρόσκοπτα. Καὶ οἱ Χριστιανοὶ στὴν πλειονότητά τους ἐκκοσμικεύθηκαν
τόσο, διαμορφώθηκαν ἔτσι ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τὴν Νέα Τάξη, ὥστε νὰ μὴν ἀντιδροῦν, νὰ μὴν ἀπαιτοῦν κάθε νέα τεχνολογικὴ ἐξέλιξη νὰ διασφαλίζει τὴν προσωπικὴ ἐλευθερία τῶν πολιτῶν.
Ἡ Ἀποκάλυψη
μιλᾶ γιὰ τὸν Ἀντίχριστο καὶ τὸ σφράγισμα.
Οἱ
σύγχρονοι πιστοί, ὅμως, ἀδιαφοροῦν γιὰ αὐτὴν τὴν ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ! Ὡσὰν νὰ μὴν τοὺς ἀφορᾶ! Νομίζουν ὅτι ἡ ἐξοικείωση μὲ τὸ πλαστικὸ χρῆμα καὶ τὶς
διευκολύνσεις ποὺ αὐτὸ παρέχει, μόνο ὀφέλη μπορεῖ νὰ φέρει! Φαίνεται ὅτι οἱ
περισσότεροι ἀπὸ μᾶς, εἴμαστε ἕτοιμοι νὰ ὑποκύψουμε στὶς «διευκολύνσεις» ποὺ θὰ
κάνει κάθε Ἀντίχριστη δύναμη, ὥστε νὰ πέσουμε στὶς παγίδες της καὶ νὰ τὸ δεχθοῦμε!
Ἀλήθεια!
Εἴμαστε, ἄραγε, «ὥριμα φροῦτα» γιὰ νὰ
πέσουμε στὴν ἀγκαλιὰ τοῦ Ἀντίχριστου!
Δημοσιεύουμε τὴν ὁμιλία τοῦ προέδρου τῆς «Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”» ποὺ ἔγινε στὴν συγκέντρωση.
Λαυρέντιος
Ντετζιόρτζιο
Γιὰ τὴν πολιτικὴ ἔκφραση
τῆς Ρωμῃοσύνης
τῆς Ρωμῃοσύνης
Ὁμιλία στὴν ὑπαίθρια συγκέντρωση κατὰ τοῦ ἠλ. φακελώματος,
τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη,
τῶν chips, τοῦ πλαστικοῦ χρήματος κ.λπ.,
Ἀθήνα 11 Ὀκτωβρίου 2015, Σταθμὸς Ἀκροπόλεως (Μετρό)
τῶν chips, τοῦ πλαστικοῦ χρήματος κ.λπ.,
Ἀθήνα 11 Ὀκτωβρίου 2015, Σταθμὸς Ἀκροπόλεως (Μετρό)
Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί,
σᾶς μεταφέρω τὸν ἀδελφικὸ καὶ ἀγωνιστικὸ χαιρετισμὸ τῆς Φιλορθοδόξου
Ἑνώσεως «Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος», μέλη τῆς ὁποίας ἀπὸ διάφορα μέρη τῆς
Ἑλλάδος παρευρίσκονται ἐδῶ.
Εὐχαριστῶ τοὺς διοργανωτὲς
γιὰ τὴν πρόσκλησή τους νὰ παρευρεθῶ καὶ νὰ μιλήσω στὴν ἀποψινὴ συγκέντρωση.
(α) Ἡ ἐπιβουλὴ κατὰ τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας
μας καὶ ἡ ἐπιβουλὴ κατὰ τῆς Ἑλληνίδος Πατρίδος μας εἶναι σχεδιασμοὶ
καὶ στόχοι τῆς σιωνιστικῆς Παγκοσμιοκρατίας.
Ἐπιβάλλονται
ἀπὸ τὴν ἑωσφορικὴ Νέα Ἐποχὴ μὲ τὴν Παγκοσμιοποίηση καὶ τὴ Νέα Τάξη
Πραγμάτων στὸν κόσμο.
Ἐφαρμόζονται
ἀπὸ τὴ Μασωνία καὶ τοὺς ποικίλους ―φανεροὺς καὶ μυστικούς― νεοεποχίτικους
μηχανισμούς: μὲ τὴν παγκόσμια Κυβέρνηση καὶ Διακυβέρνηση, μὲ τὴν παγκόσμια
Οἰκονομία, μὲ τὴν Πανθρησκεία τοῦ Ἀντιχρίστου.
Τόσο ἡ
παναίρεση τοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὅσο καὶ οἱ πολιτικές,
οἰκονομικές, γεωστρατηγικὲς καὶ γεωπολιτικὲς ἐπεμβάσεις σὲ ὅλες
τὶς χῶρες τοῦ κόσμου ―καὶ ἰδιαιτέρως στὴν Πατρίδα μας― ὄχι μόνον ἐκπορεύονται
ἀπὸ τὴν σιωνιστικὴ Παγκοσμιοκρατία, ἀλλὰ καὶ ἀποτελοῦν ἑνιαῖο
καὶ ἀδιαχώριστο σύνολο, ποὺ ἀφορᾶ ταυτόχρονα καὶ συνδυαστικὰ στὴν
Πίστη μας καὶ στὴν Πολιτική· μὲ τὴν ὁποία προσδιορίζονται τὸ περιεχόμενο,
τὰ ὅρια καὶ ὁ τρόπος τῆς ζωῆς μας στὸ κοινωνικὸ ἐπίπεδο καὶ τῆς λατρείας
μας στὸ θρησκευτικὸ ἐπίπεδο.
Αὐτὸν τὸν
σκοπὸ ὑπηρετοῦν τὸ ἠλεκτρονικὸ φακέλωμα, ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη, τὰ
τσίπ, τὸ πλαστικὸ χρῆμα καὶ ἄλλες ἑωσφορικὲς ἐπινοήσεις γιὰ τὸν ἔλεγχο
τῆς ζωῆς μας καὶ ―κυρίως― τὸν ἔλεγχο τῆς ψυχῆς μας!...
(β) Στὰ πλαίσια τῆς σιωνιστικῆς
Παγκοσμιοκρατίας καὶ γιὰ ὅσους ὑποκύψουν σ’ αὐτήν:
Ἀκυρώνεται
ἡ μεγίστη δωρεὰ τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ μας Ἰησοῦ Χριστοῦ πρὸς τὸ πλάσμα
Του: ἡ ἐλευθερία τοῦ προσώπου καὶ τὸ
αὐτεξούσιο τῆς συνειδήσεως· δηλαδὴ
ἡ εἰκόνα τοῦ Θεοῦ, ποὺ ὁ Ἴδιος ἀποτύπωσε στὰ πρόσωπά μας.
Ἀκυρώνεται
ἡ δυνατότητα τῆς σωτηρίας μας, ἐφόσον χωρὶς τὴν ἐλευθερία τοῦ προσώπου
μας καὶ τὸ αὐτεξούσιο τῆς συνειδήσεώς μας δὲν μποροῦμε νὰ γίνουμε
κατὰ χάριν θεοί· ποὺ εἶναι ἡ ἐπιθυμία τοῦ Κυρίου καὶ ὁ σκοπὸς τῆς δημιουργίας
Του.
Ἀκυρώνεται
ἡ σάρκωση τοῦ Υἱοῦ καὶ Λόγου τοῦ Θεοῦ, ἡ πρώτη ἔλευση τοῦ Θεανθρώπου
Χριστοῦ στὴ γῆ, ἡ διδασκαλία Του, τὸ πάθος Του, ἡ σταύρωσή Του καὶ ἡ ἀνάστασή
Του, ποὺ πραγματοποιοῦνται ὥστε νὰ μᾶς ἀποσπάσει ἀπὸ τὴν κυριαρχία
τοῦ Σατανᾶ καὶ γιὰ νὰ μᾶς δώσει τὴν εὐκαιρία τῆς μετανοίας μας, τῆς ἐπιστροφῆς
μας καὶ τῆς σωτηρίας μας εἰς τὴν βασιλεία τοῦ Θεοῦ, ἐφ’ ὅσον ἀπὸ τοὺς
Παγκοσμιοποιητὲς σχετικοποιεῖται ἡ Μοναδικότητα τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ...
Ἐν τέλει
στὰ πλαίσια τῆς σιωνιστικῆς Παγκοσμιοκρατίας ―ποὺ ἀνεμπόδιστα καὶ
χωρὶς ἀντιστάσεις πλέον μᾶς ἐπιβάλλεται― ἡ ἐπιθυμία τοῦ Θεοῦ καὶ ἡ
ἐλπίδα τοῦ ἀνθρώπου ματαιώνονται.
(γ) Ὡς ἐκ τούτου πρέπει νὰ ἀντιληφθοῦμε
ὅτι τὸ ἐνδιαφέρον μας γιὰ τὴν πολιτικὴ καὶ ἡ συμμετοχή μας στὰ πολιτικὰ
δρώμενα, δηλαδὴ ὁ ἐνεργὸς ρόλος μας ὡς ὀρθοδόξων χριστιανῶν καὶ ἑλλήνων
πολιτῶν εἶναι εὔλογος καὶ ἀπαραίτητος καὶ ἐπιβαλλόμενος.
Ἡ ἀθεΐα,
ἡ μασωνικὴ ἐπιρροή, ἡ ἰδιοτέλεια, ὁ ἐξωνισμός, ὁ δωσιλογισμὸς
καὶ ἡ ἐν γένει κατάντια τῶν πολιτικῶν ὡς προσώπων καὶ τῶν πολιτικῶν
φορέων ὡς πολιτικοῦ συστήματος, ἐξηγοῦν τὴν ἐν πολλοῖς ἀντιπάθεια
πρὸς τὴν πολιτικὴ καὶ τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ αὐτὴν τῶν συνεπῶν ὀρθοδόξων
χριστιανῶν.
Ἀλλὰ αὐτὸ
δὲν εἶναι συνετό. Εἶναι μέγιστο λάθος!
Κι ἐδῶ
ἔχουμε ἕνα ὀξύμορον σχῆμα: καταγγέλλουμε τοὺς ἀντιχρίστους πολιτικούς,
διότι δὲν ἐνεργοῦν κατὰ Χριστόν· κι ἐμεῖς, ποὺ προσπαθοῦμε νὰ εἴμαστε
κατὰ Χριστόν, ἀπέχουμε ἀπὸ τὴν πολιτική. Κι ἀκόμη χειρότερα: εἴτε
ψηφίζουμε τοὺς πολιτικοὺς ποὺ καταγγέλλουμε εἴτε ἀπέχουμε ἀπὸ τὶς
ἐκλογές, ἐμμέσως ἐνισχύοντάς τους!
Ἐὰν ἐμεῖς
οἱ ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ τῇ πίστῃ καὶ ἕλληνες τῷ φρονήματι δὲν ἀναλάβουμε
τὶς εὐθύνες μας ὡς πολίτες, ὥστε νὰ διαμορφώσουμε καὶ νὰ ἐφαρμόσουμε
τὶς πολιτικὲς προϋποθέσεις τῆς κατὰ Χριστὸν ζωῆς, ποιοί θὰ τὸ κάνουν
γιὰ λογαριασμό μας;
Ὅλοι
γνωρίζουμε ὅτι Κανείς! δὲν θὰ τὸ
κάνει.
Μήπως ἡ
παναιρετικὴ «ἐκκλησία» τῶν Δεσποτοκρατῶν; Ὄχι!
Μήπως οἱ
δυτικόπληκτοι καὶ δυτικότροποι διανοούμενοι τοῦ «Διαφωτισμοῦ»;
Ποτέ!
Μήπως οἱ
μασῶνοι καὶ οἱ ἐλεγχόμενοι ἀπὸ αὐτοὺς πολιτικοί, διοικητικοί, οἰκονομικοί,
κοινωνικοὶ παράγοντες; Ἀδύνατον!
Ἐμεῖς οἱ ὀρθόδοξοι
χριστιανοί, τὰ συνετὰ καὶ συνεπῆ μέλη τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ἡ στρατευομένη
ἐπὶ γῆς Ἐκκλησία Του, καλούμεθα νὰ διαφεντεύσουμε τὴν αὐθεντικότητα
τῆς Πίστεώς μας, τὴν ἀκεραιότητα τῆς Ἐκκλησίας μας, τὴν ἐλευθερία
τῆς Πατρίδος μας, τὴν δικαιοσύνη τῆς Κοινωνίας μας, τὴν «συνόκαιρη τοῦ
κόσμου» Ρωμῃοσύνη μας!...
Καὶ γιὰ
νὰ τὰ ἐπιτύχουμε αὐτὰ πρέπει ὡς ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ καὶ ὡς ἕλληνες
πολίτες νὰ συμμετάσχουμε στὰ πολιτικὰ δρώμενα καὶ νὰ ἀποδυθοῦμε σὲ
ἐθνικοαπελευθεωτικὸ ἀγῶνα κατὰ τῆς σιωνιστικῆς παγκοσμιοκρατικῆς
κατοχῆς, ὑπὸ τὴν ὁποία τελεῖ ἡ Πατρίδα μας, οἰκειοθελῶς ἐνδίδοντας
στὸν ἑωσφορικὸ νεοναζιστικὸ γερμανικὸ ἰμπεριαλισμό!
(ε) Γέροντες καὶ πνευματικοὶ μᾶς συνιστοῦν
προσευχὴ καὶ ὑποταγή. Μᾶς ἀποτρέπουν ἀπὸ τὴν πολιτικὴ πράξη καὶ ἀπὸ
τὴν ἐθνικοαπελευθερωτικὴ δράση. Ἐνίοτε ἀνοικτὰ μᾶς συμβουλεύουν
καὶ μᾶς πειθαναγκάζουν μὲ τὴν «αὐθεντία» τους νὰ ὑποστηρίξουμε δωσιλόγους
πολιτικοὺς καὶ ἀντίχριστα κόμματα. Μᾶς διαβεβαιώνουν δὲ ὅτι θὰ οἰκονομήσει
τὰ πράγματα ὁ Θεός.
Ἀλλὰ
παραθεωροῦν τὴν κορυφαία ἀλήθεια: ὅτι ὁ Κύριος, ἀποτυπώνοντας
τὴν εἰκόνα Του στὰ πρόσωπά μας, μᾶς δωρεοδότησε μὲ τὴν ἐλευθερία καὶ
τὸ αὐτεξούσιο. Αὐτὸ σημαίνει ὅτι χωρὶς τὴ δική μας πράξη καὶ δράση ―βεβαίως
μὲ τὴν ἐπίκληση τῆς φωτίσεώς μας ἀπὸ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα καὶ τῆς εὐλογίας
τοῦ Κυρίου γιὰ τὴν ἐπιτυχία τῶν ἀγώνων μας― ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ δὲν ἐνεργοποιεῖται,
ὅση προσευχὴ κι ἂν κάνουμε, παραμένοντες ὅμως ἄπραγοι.
Ὁ Θεὸς
σέβεται ―καὶ εἶναι ὁ μόνος ποὺ σέβεται ἀπολύτως― τὴν ἐλευθερία καὶ
τὸ αὐτεξούσιο ποὺ ὁ Ἴδιος μᾶς παρεχώρησε. Χωρὶς τὴ θέλησή μας καὶ
τὴ συμμετοχή μας δὲν παρεμβαίνει!!!
Γέροντες
καὶ πνευματικοὶ ―κινούμενοι στὰ ἐξουσιολαγνικὰ καὶ αἱρετικὰ πλαίσια
τῆς Δεσποτοκρατίας― δὲν μᾶς παιδαγωγοῦν ὡς ὀρθοδόξους χριστιανούς·
δηλαδὴ ἀγωνιστὲς ὑπὲρ τοῦ Χριστοῦ, ὁμολογητὲς καὶ ἀποστόλους τῆς Πίστεώς
μας. Μᾶς θέλουν «χριστιανούληδες», ὑπάκουους στοὺς Δεσπότες καὶ στοὺς
Γέροντες, ἀλλὰ καὶ ὀλιγωροῦντες στὸ ἱ. Εὐαγγέλιο, στὴν ἱ. Παράδοση,
στὴν ἁγιοΠατερικὴ διδασκαλία!... Μᾶς θέλουν αἱρετικοὺς καὶ οἰκουμενιστές,
ὑποτελεῖς στὴν σιωνιστικὴ Παγκοσμιοκρατία καὶ στὸν Ἀντίχριστο, ὅπως
οἱ ἴδιοι ἔχουν ὁμώσει καὶ ἔχουν πράξει!!!
Ἀλλὰ ἡ
Παράδοση τῆς Ρωμῃοσύνης μας εἶναι διαφορετικὴ ἀπὸ αὐτὰ εἰς τὰ ὁποῖα
μᾶς πειθαναγκάζουν οἱ αἱρετίζοντες Γέροντες καὶ πνευματικοί.
Οἱ Μάρτυρες
τῆς Πίστεώς μας ―εἰς τὸ αἷμα τῶν ὁποίων θεμελιώθηκε καὶ οἰκοδομήθηκε
ἡ Ἐκκλησία Του― κατὰ τὸ μαρτύριό τους προέβαιναν σὲ μίαν κορυφαία
καὶ βαθύτατα πολιτικὴ πράξη. Ἡ ἄρνησή τους νὰ προσκυνήσουν τοὺς ψεύτικους
θεοὺς καὶ τὰ εἴδωλα ὁμολογώντας Χριστὸ εἶχε αὐτόχρημα καὶ πολιτικὸ
περιεχόμενο, διότι ἡ ἐπιμονὴ τῶν εἰδωλολατρῶν εἶχε κυρίως πολιτικὸ
στόχο.
Ἡ ἀποδοχὴ
τῶν ψεύτικων θεῶν τους ―προεξάρχοντες τῶν ὁποίων ἦσαν οἱ θεοποιημένοι
αὐτοκράτορες― μὲ τὴν προσκύνηση ἀπὸ τοὺς ρωμαίους πολίτες, σήμαινε
νομιμοφροσύνη, ἀναγνώριση τοῦ πολιτικοῦ κατεστημένου καὶ ὑποταγὴ
σὲ αὐτό.
Ἡ ἄρνηση
σήμαινε πολιτικὴ ἀνυπακοὴ καὶ ἀνταρσία.
Οἱ χριστιανοὶ
ποὺ πίστευαν στὸν ἕναν καὶ ἀληθινὸ Τριαδικὸ Θεὸ ―ἀρνούμενοι τὴν προσκύνηση
τῶν ψευτοθεῶν-αὐτοκρατόρων― προέβαιναν σὲ πολιτικὴ ἀνυπακοή, σὲ
ἀνταρσία· γι’ αὐτὸ κι ἐτιμωροῦντο ἀνελέητα ―κυρίως παραδειγματικά.
Στὴν αὐτοκρατορία
―ὅπου ἐπικρατοῦσε ὁ Συγκρητισμὸς καὶ καθένας πίστευε ὅ,τι ἤθελε, ἀρκεῖ
νὰ προσκυνοῦσε τοὺς κατεστημένους θεοὺς καὶ ἰδιαιτέρως τοὺς θεοποιημένους
αὐτοκράτορες― ὁ διωγμὸς τῶν χριστιανῶν ―ἐπειδὴ ὁμολογοῦσαν τὴν πίστη
τους καὶ τὴν ὑπακοή τους στὸν Χριστό― εἶχε κυρίως πολιτικὸ περιεχόμενο
γιὰ τοὺς διῶκτες τους.
Καὶ αὐτὸ
σταμάτησε μὲ μία πολιτικὴ πράξη: τὸ Διάταγμα περὶ ἀνεξιθρησκείας
τοῦ Μεδιόλανου μὲ πρωτοβουλία
τοῦ Μ. Κωνσταντίνου, ἀνοίγοντας τὸν δρόμο γιὰ τὴν ἀναγνώριση τῆς Ἐκκλησίας
τοῦ Χριστοῦ ὡς ἐπικρατούσης θρησκείας στὴν Αὐτοκρατορία!...
Ὑπάρχουν
πάρα πολλὲς ἀκόμη ἀναφορὲς καὶ παραδείγματα γιὰ τὴν δογματικὴ καὶ
ἱστορικὴ νομιμότητα τῆς κατὰ Χριστὸν συμμετοχῆς τῶν χριστιανῶν στὰ
πολιτικὰ δρώμενα καὶ στοὺς ἐθνικοαπελευθερωτικοὺς ἀγῶνες. Ἅγιοι
καὶ θεοφόροι Πατέρες ―ὅπως λ.χ. ὁ Θεοφύλακτος ἀρχιεπ. Βουλγαρίας
καὶ ὁ Μέγας Φώτιος― ἀλλὰ καὶ πλεῖστοι ἐκκλησιαστικοὶ συγγραφεῖς ―ὅπως
λ.χ. Θεόδουλος ὁ Μάγιστρος, Ἀγαπητὸς ὁ Διάκονος, Νικηφόρος Βλεμμίδης―
ἔχουν γράψει σημαντικὰ ἔργα, κυρίως ὡς ἐπιστολὲς πρὸς ἡγεμόνες, γιὰ
τὸ πῶς πρέπει νὰ ἀσκεῖται ἡ κατὰ Χριστὸν πολιτικὴ καὶ ἡ διοίκηση τῶν
κρατῶν καὶ τῶν κοινωνιῶν. Ὁ δὲ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος διώχθηκε
ἀπηνῶς γιὰ τοὺς ἀγῶνες του ὑπὲρ τῆς κοινωνικῆς δικαιοσύνης...
Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί,
καὶ ἀπὸ τοῦ βήματος αὐτοῦ καλῶ τοὺς προέδρους καὶ τὰ διοικητικὰ συμβούλια
τῶν ὀρθοδόξων σωματείων ποὺ προχώρησαν στὴν Ἀποτείχιση ἀπὸ αἱρετικοὺς
καὶ αἱρετίζοντες ἐπισκόπους ―ἀλλὰ καὶ κάθε ὀρθόδοξο χριστιανό― νὰ
συναντηθοῦμε καὶ (παράλληλα μὲ τὸν ἀγώνα κατὰ τῆς Παναιρέσεως) νὰ ξεκινήσουμε
μία διαδικασία ἀναζητήσεως τοῦ τρόπου καὶ τῶν μέσων τοῦ μεταξύ μας
συντονισμοῦ, ὥστε ―μὲ τὴ χάρη τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ μας Ἰησοῦ Χριστοῦ,
διὰ πρεσβειῶν τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου καὶ δι’ εὐχῶν τῶν ἁγίων Πατέρων
ἡμῶν― νὰ φθάσουμε εἰς τὴν πολιτικὴ ἔκφραση τῆς Ρωμῃοσύνης μας.
Εὐχαριστῶ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.