Πέμπτη, 3 Μαΐου 2018

Ο καιρός ξεσκεπάζει την αλήθεια…



Του Ιωάννου Ρίζου

Σε πρόσφατο άρθρο μου με τίτλο: «Η ψευδο-Αποτείχιση του π. Θεοδώρου Ζήση» (εδώ) παρουσίασα το συμβάν του συλλείτουργου του π. Θεοδώρου με τον Σεβασμιότατο  Λογγίνο της Ουκρανικής Εκκλησίας, ως απόδειξη της εκκλησιαστικής κοινωνίας του π. Θεοδώρου με μη αποτειχισμένο Επίσκοπο.
Ο Οσιολογιώτατος π. Σεραφείμ Ζήσης  απάντησε στο άρθρο μου λέγοντας ότι ο Σεβ. Λογγίνος δεν μνημονεύει τον πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο, συνεπώς εγώ είμαι συκοφάντης και η «Π.Π» βγάζει «κίτρινα» άρθρα για να ανεβάσει την επισκεψιμότητα της(!)
Ανταπάντησα πως  το γεγονός της μη μνημόνευσης του Κυρίλλου από τον Λογγίνο είναι άσχετο με την ουσία της υπόθεσης και για τον κόσμο αποτελεί παραπλανητική πληροφορία, γιατί ο Λογγίνος δεν ανήκει στη δικαιοδοσία του πατριαρχείου Μόσχας, αλλά της Τοπικής Εκκλησίας και Συνόδου της Ουκρανίας. Συνεπώς η διακοπή της μνημόνευσης του Κυρίλλου είναι άνευ ουσίας μιας και ο Λογγίνος κοινωνεί με τον Μητροπολίτη Ονούφριο (που είναι η ανώτατη εκκλησιαστική αρχή στην Ουκρανική Εκκλησία), καθώς κοινωνεί και με την Σύνοδο της Τοπικής Εκκλησίας οι οποίοι αποδέχτηκαν το Κολυμπάρι.
Συνεπώς ο Σεβ. Λογγίνος δεν είναι αποτειχισμένος από την Τοπική Εκκλησία.
Και ο καιρός ξεσκεπάζει την αλήθεια!
Η είδηση λοιπόν είναι ότι ο Σεβ. Λογγίνος προήχθη σε Αρχιεπίσκοπο της Τοπικής Εκκλησίας!
Αυτό αποδεικνύει de facto (εκ των πραγμάτων):


1)     Ότι ο Λογγίνος δεν ανήκει στη δικαιοδοσία της Μόσχας γιατί αν ανήκε, δεν θα προάγονταν με τις ευλογίες της (την δικαιοδοσία της) τη στιγμή που δεν μνημονεύει τον Κύριλλο Μόσχας.
2) Ο Λογγίνος φυσικά, δεν διέκοψε εκκλησιαστική κοινωνία με την Τοπική Εκκλησία της Ουκρανίας, αντιθέτως έχει άριστες σχέσεις μαζί της, αποδεχόμενος στην πράξη την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου και συμπορευόμενος με αυτήν.
Το ποιος λέει λοιπόν αλήθειες και ποιος συκοφαντεί άς το κρίνει ο αναγνώστης.

9 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/5/18, 4:50 μ.μ.

    Και ο Λογγίνος πουλάει παγκοσμίως ένα τόσο χοντρό ψέμα , οτι διέκοψε το μνημόσυνο ενός πατριάρχη στόν οποίο δεν υπάγεται και ποτέ δεν μνημόνευε -- σαν νά λέμε οτι ο π. Ζήσης διέκοψε τό μνημόσυνο του Αυστραλίας ! -- και κανείς δεν τόν ήλεγξε ή δεν γέλασε μέ τό ψέμα του παρά μόνον ο κ. Ρίζος και αυτό μετά την προαγωγή του Λογγίνου ; Μήν στηρίζεστε σε παραπλανητικά ψεύδη , γιατί η αλήθεια δεν χρειάζεται το δεκανίκι του ψεύδους . Αυτό δείχνει ένδεια επιχειρημάτων !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προχείριση του Επισκόπου Λογγίνου σε Αρχιεπίσκοπο στις 17 Αυγούστου 2017

      https://www.ortodoksiya.ru/index.php/60-avstraliya/464-lider-nepominayushchikh-patriarkha-kirilla-vozveden-v-arkhiepiskopy#

      Ι.Ρίζος

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/5/18, 10:25 μ.μ.

      Τί να πούμε τώρα; Το θράσος με το οποίο παίζουν με την νοημοσύνη μας οι λεγόμενοι "φωτισμένοι σύγχρονοι πατέρες" είναι εξωφρενικό! Μα καλά σίγουρα νομιζουν οτι έχουν να κάνουν με πρόβατα (με την κακή έννοια). Οφείλει να δωσει εξηγήσεις ο π. Θεόδωρος Ζήσης γιατι τα στοιχεία αυτά που ήρθαν στην δημοσιότητα τον εκθέτουν ανεπανόρθωτα!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/5/18, 1:26 μ.μ.

      Κανένα ψέμα δεν πουλάει ο Λογγίνος, εχει την ιδια σταση με τους εδω αντι-οικουμενιστές "ευσεβείς" μητροπολιτες με τους οποίους μας προτρεπει ο π. Θεόδωρος Ζήσης να έχουμε κοινωνια. Καταγγέλουν μεν τον οικουμενισμο αλλα μέχρι εκει. Το ψέμα το πουλάει ο π. Θεόδωρος Ζήσης που παρουσιάζει τον Λογγίνο ως δήθεν αποτειχισμένο-μη μνημονεύοντα.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος3/5/18, 6:12 μ.μ.

    Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον!!! Όλους μπορεί να μας κοροϊδεύουν όχι όμως και τον Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/5/18, 6:40 μ.μ.

    ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ.ΟΣΟ Ο Π.ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο Π.ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΑΣ ΠΑΝΕ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/5/18, 2:34 π.μ.

    Ο Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης (οπως τον ονομασε ο π.Νικολαος Μανώλης) φαινεται γνωριζε την προαγωγη του Λογγίνου απο το 2017. Γιάυτο διαμαρτυροταν οτι αντι να τον τιμησει ο Ανθιμος που αποτειχίστηκε (!!) τον στελνει στο συνοδικο δικαστηριο. Αρκει πατερ μου να κοψετε το μνημόσυνο του Αυστραλιας και να επαναφέρετε το μνημόσυνο του οικείου σας μητροπολίτη. Οπως Ουκρανία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/5/18, 3:22 π.μ.

    Κ.Σημάτη υπάρχει κι άλλο λινκ που δικαιώνει τα λεγόμενα του κ. Ρίζου εδω:

    http://pravoslavye.org.ua/2017/08/%D0%BA%D0%B8%D0%B5%D0%B2-%D0%B2-%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%8C-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8-%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B5%D0%B9%D1%88%D0%B8-2/

    για τον ενδιαφερόμενο πιστο μαρκαρετε την διεύθυνση και πατατε δεξι κλικ να ανοιξει σε νεα καρτελα. Με το μεταφραστη της google translate μπορει να μεταφραστει το κειμενο απο τα ρωσικα στα ελληνικα. Λεει οτι "στις 17-Αυγούστου-2017 προς τιμήν της τρίτης επετείου από την ανάδειξη στο αξίωμα του Προκαθημένου της Ουκρανικής Ορθοδοξης Εκκλησίας ο Μητροπολίτη Ονουφριος "προήγαγε" (ανάμεσα σε άλλους) στη τάξη του Αρχιεπισκόπου τον Επίσκοπο Λογγίνο στον Καθεδρικό Ναό Κοιμήσεως Κιέβου-Pechersk Λαύρας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4/5/18, 7:40 μ.μ.

    Ο Αρχιεπίσκοπος Λογγίνος μέχρι την διακήρυξη της Αβάνας μεταξύ Πάπα Ρώμης και Πατριάρχη Μόσχας, εξ όσων γνωρίζω, μνημόνευε παράλληλα πρώτα τον Πατριάρχη Μόσχας, ο οποίος είναι ο Πατριάρχης του, καθώς η Εκκλησία της Ουκρανίας δεν είναι Αυτοκέφαλη αλλά Αυτόνομη και έχει ως Αρχιερατική Κεφαλή τον Πατριάρχη Μόσχας, από όπου η υπό τον Μητροπολίτη Ονούφριο Ουκρανική Εκκλησία έλαβε το Αυτόνομο. Παράλληλα ο Αρχιεπίσκοπος Λογγίνος μνημόνευε και συνεχίζει να μνημονεύει τόσο τον Μητροπολίτη Κιέβου Ονούφριο όσο και την τοπική Σύνοδο του, στην οποία και ανήκει Εκκλησιαστικά. Η διακοπή της μνημόνευσης του Πατριάρχη Μόσχας έγινε από τον Αρχιεπίσκοπο Λογγίνο ως αντίδραση στην κοινή δήλωση της Αβάνας μεταξύ Πάπα Ρώμης και Πατριάρχη Μόσχας. Έχουμε δηλαδή περίπου, στην ουσία, επανάληψη του ιστορικού προηγούμενου των τριών Αρχιερέων στην Ελλάδα την δεκαετία του 60 που σταμάτησαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη Κων/λεως Αθηναγόρα για τα φιλοπαπικά ανοίγματά του, ενώ παράλληλα μνημόνευαν κανονικότατα την Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία αν και διαφωνούσε με τον Αθηναγόρα την εποχή εκείνη, Συγκοινωνούσε πλήρως μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.