Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

Σχόλιο ανώνυμου και απάντηση



Σχόλιο:

Ανώνυμος
Πατέρα Παϊσιε διάβασα με προσοχή το άρθρο σας καθώς και την στρατηγική του αγώνα που προτείνετε. Η γνώμη μου είναι ότι θεωρητικά έχετε δίκιο ανεξάρτητα από την άδικη κριτική που υφίστασθε από την ιστοσελίδα Π.Π. Εσείς προτείνετε μεν την μελλοντική ένωση των Αποτειχισμένων από το Νέο Ημερολόγιο με τους Ορθοδόξους του Πατρίου Εορτολογίου, αλλά βάζετε ως προϋπόθεση τις ορθές ΒΑΣΕΙΣ, όχι δηλαδή απροϋπόθετα, όπως στην ουσία αφήνουν να διαφανεί οι κατηγοροί σας…....
(Σχόλιο στὸ ἄρθρο: «Η αληθινή Εκκλησία είναι αυτή που θα ενωθεί με τους ...Παλαιοημερολογίτες!!!» (ἐδῶ)

Απάντηση:

Κ.Ε., εκπ/κός
      Ο π. Παΐσιος άνοιξε ...ανοικτές πόρτες! Αυτήν την προσπάθεια ενώσεως με το Παλαιό το κάνει εδώ και δεκαετίες ο Γέροντας Ευθύμιος. Και μάλιστα κατά την διάρκεια διαλόγου μαζί του, μας αποκάλυψε ότι του έταξαν πως θα τον κάνουν Δεσπότη.
Δυστυχώς, όπως μας ομολόγησε, οι Παλαιοημερολογίτες είναι αδιαπραγμάτευτοι. Μόνη βάση ενώσεως έχουν την προσχώρηση στο Π. Ημερολόγιο.
     Ο ίδιος έκανε πρόταση, και τη διαβάσαμε σε άρθρα του πολλές φορές, να υπάρξει κοινός αγώνας κατά της Παναιρέσεως που λυμαίνεται την Εκκλησία, ασχέτως Ημερολογίου. Τούτο κατ' ουδένα τρόπο δέχτηκαν οι του Παλαιού. Ουδεμία παράταξη, ουδείς μεμονωμένος. Οπότε και σταμάτησε την προσπάθεια. Γιατί;
Γιατί οι Π.Η., αν γίνει μια τέτοια συζήτηση και ένωση, είναι σαν να αποδεικνύουν ότι τόσα χρόνια χειρίστηκαν ΛΑΘΟΣ τον αγώνα, και άρα έβλαψαν την Εκκλησία. Και αυτή την ομολογία ο εγωϊσμός τους δεν το δέχεται.
    Εμείς, λένε, οι ΓΟΧ (παρατάξεις και ανεξάρτητοι) δεν δεχόμαστε κανένα συμβιβασμό. Ή θα υποταχθείτε σε μας και θα ενταχθείτε στὶς ομάδες μας, ή ας πάει να χαθεί ο αγώνας κατά της αιρέσεως.
Αγώνας τόσο καλός, και τόσο Ορθόδοξος!
                                                                Κ.Ε., εκπ/κός
(Απάντηση σε σχόλιο. Στὸ ἄρθρο: «Η αληθινή Εκκλησία είναι αυτή που θα ενωθεί με τους ...Παλαιοημερολογίτες!!!» (ἐδῶ)

1 σχόλιο:

  1. Άγιος Παίσιος "Σημεία των καιρών".
    Μετά απο την μπόρα την δαιμονική,θα έλθη ή λιακάδα ή Θεική.
    Τι εννοεί ο Άγιος :ότι θα υπάρξει αναλαμπεί της Ορθοδοξίας και θα κηρυχθεί το ιερό ευαγγέλιο του Χριστού σε όλη την οικουμένη;
    Το ιερό ευαγγελιο του Χριστού μήπως δεν κηρύθηκε σε όλη την οικουμένη;
    Εννοείται με την αναλαμπή της ορθοδοξίας θα υπάρξη αγία οικουμενική συνοδος που θα καταδικάσει την βλάσφημη
    ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου με ανάθεμα και θα διορθώσει το ημερολόγιο.
    Ή δεν θα υπάρξει αναλαμπή ορθοδοξίας, αλλά κάτ άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.