Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ κ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ 4301/2014

Σύμφωνα με τὴν γνωμοδότηση μερίδα τῶν Γ.Ο.Χ. ἀποδέχτηκαν ὅτι ἡ κανονικὴ Ἐκκλησία στὴν Ἑλλάδα εἶναι  αὐτὴ τῆς Συνόδου μὲ πρόεδρο τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο!


    Γνωρίζαμε ἀπὸ καιρὸ αὐτὴν τὴν ἐξέλιξη, ἀλλὰ νὰ ποὺ τώρα ἔρχεται ὁ καθηγητὴς τοῦ Κανονικοῦ Δικαίου νὰ τὴν ἐπιβεβαιώσει. Καὶ ποιά εἶναι αὐτή; Ὅτι μερίδα τῶν Γ.Ο.Χ. (ποιός ξέρει γιὰ ποιούς λόγους, ποιούς ὑπολογισμούς, ποιές συμφωνίες κάτω ἀπὸ τὸ τραπέζι καὶ ἐν ἀγνοίᾳ -ἢ ἐναντίωση- τῶν πιστῶν τους) ἀποδέχονται ὅτι ἡ κανονικὴ ἐν Ἑλλάδι Ἐκκλησία εἶναι αὐτὴ τῆς Συνόδου μὲ πρόεδρο τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο!
         Σύμφωνα μὲ τὴν Γνωμάτευση τοῦ κ. Κυριαζόπουλου, ἡ ἐκκλησία τῶν Γ.Ο.Χ. ὑπαγόμενη στὸ Νόμο 4301/2014 «ποὺ ἀφορᾶ τοὺς ἑτερόδοξους καὶ ἀλλόθρησκους, ἀποδέχτηκε τὴ διάταξη τοῦ ἰδίου ἄρθρου 16 κατὰ τὴν ὁποία ἡ νεοημερολογίτικη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος εἶναι ἡ κανονικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία στὴν ἐδαφική της δικαιοδοσία. Ἐπὶ λέξει αὐτὴ ἡ διάταξη ὁρίζει:
    “Οἱ διατάξεις τοῦ παρόντος δὲν ἐφαρμόζονται (α) γιὰ τοὺς θρησκευτικοὺς λειτουργοὺς καὶ τὴν ὀργάνωση τῶν θρησκευτικῶν κοινοτήτων ποὺ ἀνήκουν στὴν κανονικὴ δικαιοδοσία καὶ κλίμα τῆς κατὰ τὸ ἄρθρο 3 τοῦ Συντάγματος Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος”.
     Συνεπῶς, ἀφενὸς μέν, κατὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴ πεποίθηση τῆς Ἐκκλησίας ΓΟΧ, ἡ νεοημερολογητικὴ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος εἶναι μετὰ τὴν παράνομη καὶ ἀντικανονικὴ καὶ ἀντιδογματικὴ ἐπέκταση τὸ 1924 τοῦ νέου ἢ Γρηγοριανοῦ ἡμερολογίου γιὰ τὸν ἑορτασμὸ τῶν ἀκινήτων ἑορτῶν σχισματική, καὶ μετὰ τὴν εἰσαγωγὴ τῆς Παναιρέσεως τοῦ Θρησκευτικοῦ Συγκρητισμοῦ ἢ Οἰκουμενισμοῦ ἀπὸ τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης τὸ 2016 αἱρετική. Ἀφετέρου δὲ ἡ Σύνοδος ΓΟΧ ἡ ὁποία προέτρεψε τοὺς πιστοὺς ΓΟΧ νὰ ὑπογράψουν ὡς ἱδρυτὲς τῶν τριῶν θρησκευτικῶν νομικῶν προσώπων-Μητροπόλεων ΓΟΧ, τὰ ὁποῖα ἱδρύουν τώρα τὸ ἐκκλησιαστικὸ νομικὸ πρόσωπο τῆς Ἐκκλησίας ΓΟΧἀποδέχτηκε ὅτι ἡ Ἐκκλησία ΓΟΧ δὲν εἶναι ἡ κανονική, δηλαδὴ ἡ κληρονόμος τῆς ἀκαινοτόμητης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος πρὶν τὸ 1924, καὶ ὅτι ἡ κανονικὴ εἶναι ἡ καινοτόμος νεοημερολογητικὴ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Γι’ αὐτὸ τὸν λόγο ἡ Σύνοδος ΓΟΧ, ὅπως καὶ οἱ τρεῖς Μητροπόλεις ποὺ ἵδρυσαν θρησκευτικὰ νομικὰ πρόσωπα, παραβίασαν κατ’ οὐσίαν τὴν ἀνωτέρω ὁμολογία πίστης τῆς Ἐκκλησίας ΓΟΧ, ἔστω καὶ ἂν τὴν περιλαμβάνουν στοὺς Κανονισμοὺς αὐτῶν». 



18 σχόλια:

  1. Ανώνυμος7/10/18, 6:40 μ.μ.

    Τὴν 08-03-2018 (ν.ἡ.), παρελήφθη στὰ Γραφεῖα τῆς Ἱερᾶς Συνόδου μας (Κάνιγγος 32) ἡ ἀπάντησις τῆς Γενικῆς Γραμματείας Θρησκευμάτων εἰς τὰ ἐρωτήματά μας (ἀπὸ 06 / 19 - 10 - 2017), ὡς πρὸς τὴν διευκρίνισιν σημείων, ἐπὶ τῶν ὁποίων ἠγέρθη ὡς μὴ ὤφειλεν ἀμφισβήτησις ἤ καὶ πολεμικὴ ἀπό τινας, ἐκ διαστρεβλώσεως τῆς πραγματικότητος.
    Δεδομένου, ὅτι στὸ ἔγγραφο τοῦ Ὑπουργείου ὑπάρχουν μόνον αἱ ἀπαντήσεις, ἀκολούθως παρατίθενται τὰ ἐρωτήματα, εἰς τὰ ὁποῖα κατ’ ἀντιστοιχίαν ἀπαντῶνται. Προσετέθη καὶ μία περίληψις τῶν ἀπαντήσεων, αἱ ὁποῖαι εἶναι ἐκτενεῖς, καθὼς ἀναφέρονται εἰς τὴν σχετικὴν νομολογίαν. Οἱοσδήποτε ἐπιθμεῖ ἐπιπλέον διασαφήσεις, δύναται νὰ ἀπευθυνθῇ ἀπ’ εὐθείας εἰς τὴν Γενικὴν Γραμματείαν Θρησκευμάτων. Τὸ ἀπαντητικὸν ἔγγραφον ἐστάλη ἐκ τῆς Διευθύνσεως Θρησκευτικῆς Διοικήσεως καὶ ὑπογράφεται ἀπὸ τὸν Προϊστάμενον αὐτῆς κ. Κωνσταντῖνον Πιτταδάκην.

    1. Ὁ Ν.4301 ἔγινε μόνον γιὰ τοὺς ἑτεροδόξους καὶ ἑτεροθρήσκους;
    Ἡ ἀπάντησις ἀναφέρει, ὅτι ἔγινε γιὰ ὅλες τὶς ὑπόλοιπες θρησκευτικὲς κοινότητες, οἱ ὁποῖες θὰ ἤθελαν νὰ κάνουν χρῆσιν, ἐκτὸς ἀπὸ τρεῖς κατηγορίες: α) τὰ κλίματα τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐν κοινωνίᾳ μετὰ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, β) τὶς Μουφτεῖες τῆς Θράκης καὶ γ) τὶς Ἰσραηλιτικὲς Κοινότητες.

    2. Παλαιότερα ἔγγραφα τοῦ Ὑπουργείου σας ἀνέφερον, ὅτι οἱ Γνήσιοι Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί δὲν εἶναι οὔτε ἑτερόδοξοι, οὔτε ἑτερόθρησκοι. Ἔχει τώρα μεταβληθῆ αὐτὴ ἡ θέσις;
    Ἡ ἀπάντησις ἐπαναλαμβάνει τὴν σχετικὴν νομολογίαν καὶ ἐπιβεβαιώνει, ὅτι οἱ Γνήσιοι Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ δὲν θεωροῦνται οὔτε ἑτερόδοξοι, οὔτε ἑτερόθρησκοι.

    3. Ἂν ὄχι, τότε οἱ ΓΟΧ ἀνήκουν εἰς τὴν ἔννοιαν τῆς ἐπικρατούσης θρησκείας, ἢ ἀποτελοῦν ἰδιαιτέραν κατηγορίαν;
    Ἡ ἀπάντησις εἶναι, ὅτι οἱ ΓΟΧ ἀπολαμβάνουν πλήρως τῆς Συνταγματικῆς προστασίας τοῦ ἄρθρ. 13 τοῦ Συντάγματος (τὸ ὁποῖο ἀναφέρεται στὶς γνωστὲς θρησκεῖες) καὶ ὅτι δὲν ὑπάγονται στὶς προβλέψεις τοῦ ἄρθρου 3 Σ (περὶ τῆς ἐπικρατούσης θρησκείας).

    4. Ποῖον γραφεῖον τοῦ Ὑπουργείου σας ἀσκεῖ τὴν κατὰ τὸν νόμον ἐποπτείαν ἐπὶ τῶν ΓΟΧ; Τὸ Τμῆμα Ἑτεροδόξων - Ἑτεροθρήσκων;
    Ἡ ἀπάντησις ἀναφέρει τὸ ἁρμόδιον διὰ τοὺς ΓΟΧ γραφεῖον, τὸ ὁποῖον εἶναι: Ἡ Διεύθυνσις Θρησκευτικῆς Διοικήσεως.

    5. Τὰ στοιχεῖα τῶν Ἑλλήνων Πολιτῶν, οἱ ὁποῖοι ὑπέγραψαν διὰ τὴν σύστασιν Θρησκευτικῶν Νομικῶν Προσώπων, εὑρίσκονται εἰς τὸ Τμῆμα Ἑτεροδόξων - Ἑτεροθρήσκων;
    Βεβαιοῦται, ὅτι εὑρίσκονται στὸ ἀρχεῖον τῆς Ὑπηρεσίας (τοῦ Ὑπουργείου). Εἶναι προφανές, ὅτι τὰ Τμήματα τοῦ Ὑπουργείου δὲν ἔχουν ἀποθηκευτικοὺς χώρους γιὰ τέτοιες ἀρχειοθετήσεις.

    6. Τὸ Μητρῶον Θρησκευτικῶν Νομικῶν Προσώπων καὶ τὸ Μητρῶον Θρησκευτικῶν Λειτουργῶν εὑρίσκονται εἰς τὸ Τμῆμα Ἑτεροδόξων - Ἑτεροθρήσκων;
    Διευκρινίζεται, ὅτι εἶναι ἠλεκτρονικὰ ἀρχεῖα, ἄρα ἡ «φυσική» τους παρουσία εἶναι μὲ μαγνητικὴ μορφὴ στοὺς διακομιστὲς (σέρβερς) τοῦ Ὑπουργείου.

    7. Ἄν τὰ μητρῶα αὐτὰ εἶναι ἠλεκτρονικά, ἡ εἰσαγωγὴ δεδομένων εἰς αὐτὰ θὰ γίνεται ἀποκλειστικῶς ἀπὸ ὑπαλλήλους τοῦ Τμήματος Ἑτεροδόξων - Ἑτεροθρήσκων, ἢ καὶ ἀπὸ ὑπαλλήλους τοῦ γραφείου, τὸ ὁποῖον ἀσκεῖ τὴν ἐποπτείαν ἐπὶ τῶν ΓΟΧ;
    Ἀπαντᾶται, ὅτι οἱ ἐξουσιοδοτημένοι ὑπάλληλοι τῆς Διευθύνσεως Θρησκευτικῆς Διοικήσεως (οἱ ὁποῖοι χειρίζονται τὰ ζητήματα τῶν ΓΟΧ) ἔχουν πρόσβαση στὰ Μητρῶα αὐτά.

    Ὁλόκληρος ἡ ἀπάντησις τῆς ΓΓΘ:

    https://drive.google.com/file/d/1SLgaTCPlK3jkczfAtzRXNVbLB_g2LA6r/view

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι απαντήσεις μου στην ανακοίνωση της Συνόδου ΓΟΧ φαίνονται εδώ και λυπάμαι για την κατάντια της σε πολλά θέματα κι όχι μόνο σ΄αυτο
      https://entoytwnika1.blogspot.com/2018/04/43012014.html
      Επίσης, αναμένουμε από τον αδελφό Ιωάννη του entoytwnika να αναδείξει την γνωμάτευση του κ. Κυριαζόπουλου

      Διαγραφή
    2. Εν κατακλείδι, η υπαγωγή των ΓΟΧ στο θρησκευτικο νομοσχέδιο :
      Α) αποτελει άρνηση Πιστεως, με την υπαγωγή στο άρθρο 13 των ετεροδόξων
      Β) φιμώνει την Εκκλησία ΓΟΧ, καθώς στο
      Άρθρο 10 / Διάλυση θρησκευτικού νομικού προσώπου
      αναφέρεται ότι :
      1. Το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο διαλύεται στις περιπτώσεις
      .....
      γ) αν η λειτουργία του έχει καταστεί παράνομη ή ανήθικη ή αντίθετη προς τη δημόσια τάξη
      (βλεπε π.χ. με βαση το αντιρατσιστικο νομοσχέδιο)

      Κι ήδη βλεπουμε την αφωνία της Συνόδου ή τις ανακοινωσούλες της (για εσωτερικη καταναλωση) απεναντι σε τοσα αντιΕθνικά, βλασφημα κι αντιχριστιαστικα που προωθουνται. Και στην (άλλοτε) Ομολογιακή Εορτή των Θεοφανείων, καλούνε όλο τον προδοτικο πολιτικό συρφετό, ασπάζονται και φωτογραφίζονται μαζί τους και δημοσιεύουνε περιχαρείς αυτα τα αίσχη στα blog τους και λένε ότι τιμήσανε την εορτή εκείνοι που την αμαύρωσαν !!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος7/10/18, 6:41 μ.μ.

    ΣΟΦΙΣΤΙΚΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ. ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΘΕΙ. ΚΡΙΜΑ ΤΙΣ 78 ΣΕΛΙΔΕΣ.

    ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ!

    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κριμα σε σενα, που εισαι κοινος συκοφαντης, τρολ με φθηνες τακτικες, όπως ευστοχα λεει παρακατω ο σχολιαστης Della Vita Della Morte
      Να ησουνα τουλαχιστον οπαδος ποδοσφαιρικης ομαδας, θα ητανε πολυ μικροτερο το βαρος του λαθους σου....αλλά νομιζεις οτι ανηκεις στην Εκκλησια
      Και τί να απαντήσεις βέβαια ;
      Με τί να επιχειρηματολογήσεις ;
      Με τις σοφιστείες της Συνόδου ΓΟΧ, που θα τις ζηλευαν ακομα και πολιτικάντηδες ;

      Διαγραφή
  3. Στη σελίδα 3 ο Καθηγητής έχει μέγα λάθος.

    Η Εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος έχει καταδικάσει ΣΥΝΟΔΙΚΑ τον οικουμενισμό και τους οικουμενιστές από το 1998 και ΌΧΙ το 2016.

    ΣΑΦΩΣ λοιπόν οι ΓΟΧ είναι ετερόδοξοι σε σχέση με τους σχισματοαιρετική κρατική "εκκλησία" του ΝΗ !

    ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΆΝΥΧΤΑ ΚΎΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ !!!

    Καταδίκη τοῦ Οἱκουμενισμοῦ 1998

    ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ

    τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

    Ἀθῆναι, 29-9-1998

    Τοῖς λέγουσιν ὅτι ἡ Μία ἁγία καθολικὴ καὶ ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, ὑπάρχουσα ὡς Ἐκκλησία πρωτοτόκων ἐν οὐρανοῖς, καὶ καταστᾶσα σῶμα Χριστοῦ κατὰ τὴν ἐπιδημίαν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος κατὰ τὴν Ἁγίαν Πεντηκοστήν, ἐξέλιπεν ἐκ τοῦ κόσμου, ὡς κατατμηθεῖσα εἰς πολλοὺς κλάδους, ἕκαστος τῶν ὁποίων κατέχει μέρος τῆς ἀποκαλυφθείσης ἀληθείας καὶ χάριν μυστηρίων, καθ΄ἃ οἱ καινοφανεῖς οἰκουμενισταὶ διδάσκουσι, δι’ ὁ καὶ πρέπει αὕτη νὰ ἐπανιδρυθῇ ἐκ νέου ἐξ ἡμῶν τῶν ἀνθρώπων, διὰ τῆς συνενώσεως πάντων τῶν κλάδων εἰς ἑνιαῖον δένδρον, ἤτοι διὰ τῆς ἀφομοιώσεως εἰς ἕν ὅλον πασῶν τῶν αἱρέσεων καὶ σχισμάτων μετὰ τῆς ἀληθοῦς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἐν συνεχείᾳ δὲ καὶ πασῶν αὐτῶν μετὰ τῶν ἄλλων θρησκειῶν, πρὸς ἀπαρτισμὸν μιᾶς πανθρησκείας, ἡ ὁποία οὕτω θ’ ἀποτελεῖ τὴν «ἐκκλησίαν» τοῦ Ἀντιχρίστου.
    Ἀνάθεμα

    Ἰωακεὶμ τῷ Γ’, Πατριάρχῃ Κωνσταντινουπόλεως, Μελετίῳ Μεταξάκῃ, καὶ Χρυσοστόμῳ Παπαδοπούλῳ, τοῖς πρωτεργάταις τῶν κακοδοξιῶν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ,

    Ἀνάθεμα

    Τοῖς φρυαξαμένοις συνεδρίοις κατὰ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως ἐν Κωνσταντινουπόλει ἐν ἔτει 1923 καὶ ἐν Ἁγίῳ Ὅρει, ἐν ἔτει 1930

    Ἀνάθεμα
    Τοῖς λέγουσι ὅτι ὁ Χριστὸς εἶχε δύο ἁγιότητας, θείαν τε καὶ ἀνθρωπίνην, καὶ ὅτι προέκοπτε ἡ ἀνθρωπίνη ἁγιότης Αὐτοῦ,

    Ἀνάθεμα

    Τοῖς ἀγωνισαμένοις ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως Ἱερεμίᾳ τῷ Τρανῷ, Σιλβέστρῳ Ἀλεξανδρείας, Σωφρονίῳ Ἱεροσολύμων καὶ πᾶσι τοῖς λοιποῖς τοῖς μετασχοῦσι ταῖς Πανορθοδόξοις Συνόδοις ἐν ἔτεσιν 1583, 1587 καὶ 1593, αἱ ὁποῖαι κατεδίκασαν τὴν ἡμερολογιακὴν καινοτομίαν καὶ ἀπέκοψαν ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, τοὺς δεχθέντας καὶ δεχθησομένους ταύτην,

    Αἰωνία ἡ μνήμη
    Ἀνθίμω τῷ Οἰκουμενικῷ Πατριάρχῃ καὶ τοῖς μετασχοῦσι τῆς ἐν Κωνσταντινουπόλει Συνόδου τοῦ ἔτους 1848

    Αἰωνία ἡ μνήμη
    Πᾶσι τοῖς ἀγωνισαμένοις, ἔργοις καὶ λόγοις, ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καὶ κατὰ τῶν καινοτομιῶν τοῦ νέου Καλενδαρίου καὶ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμού,

    Αἰωνία ἡ μνήμη

    Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
    † Ὁ Ἀθηνῶν ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
    † Ὁ Θεσσαλονίκης ΜΑΞΙΜΟΣ
    † Ὁ ἈχαΐαςΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ
    † Ὁ Οἰνόης ΜΑΤΘΑΙΟΣ
    † Ὁ Χίου ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    † Ὁ Ἀχαρνῶν ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
    † Ὁ Εὐρίπου ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ
    † Ὁ Ἀμερικῆς ΠΑΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/10/18, 10:59 μ.μ.

      ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΛΑΘΗ!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος7/10/18, 11:08 μ.μ.

    Κύριε Βαρβέρη, δυστυχώς βυθιζεσθε όλο και πιο πολύ στην γοψικη κινούμενη άμμο. Ξεχάσατε όσα γράφετε για τις απαράδεκτες υπογραφές των συνοδών σας σε αθεες νομικές συμφωνίες με το κράτος. Και τώρα κατηγορείτε τον κ. Κυριαζοπούλου. Επίσης αν η εκκλησία του Νέου είναι όπως λέτε, τι μας τσαμπουνατε τότε περί Ομονοίας και τα παρόμοια; Με τους "αιρετικούς" θελετε ομόνοια; Έχει δίκιο η Π.Π. και όσοι γράφουν και δείχνουν την πτώση σας.
    Δημητρης Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας μίλησε κανείς για ομόνοια με τη σχισματοαίρεση του ΝΗ ? Προσωπικά πάντως δεν θυμάμαι να μίλησα για Ομόνοια.

      Η εισδοχή στη Γνήσια Ορθοδοξία γίνεται πάντοτε εν μετανοία και με την πρέπουσα τάξη. Δια μυρώσεως (αν έχει τηρηθεί ο Ορθόδοξος τύπος του Βαπτίσματος) ή δια Βαπτίσματος αν έχει γίνει ποδόλουτρο.

      Σχετικά με Νόμο 4301/14 και την προηγούμενη κριτική μου σε αυτόν, την έγραψα παρασυρόμενος από υπερ-"ορθόδοξους" Φεκ-ο-λάτρες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/10/18, 10:42 π.μ.

      Για δείτε που οι όσοι μάχονται εναντίον της Παναιρέσεως με τον τρόπο τηςαγιοπατερικής Παραδόσεως είναι όχι απλώς αιρετικοί, αλλά ...σχισματοαιρετικοί! Αλλά αυτή είναι η κατάληξη όσων εντάσσονται στο σχίσμα. Ακολουθεί ο συμβιβασμός σε όλα. Αυτή είναι η "τιμωρία" κάθε γενίτσαρου της πίστεως -που θα τον ακολουθεί σε όλη του τη ζωή- ο οποίος κρίνοντας σωστά ότι πρέπει να φύγει από την αίρεση, καταλήγει στο σχίσμα!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος8/10/18, 10:42 π.μ.

      Όταν με το καλό θελήσετε να τελέσετε το Ιερό Μυστήριο του Βαπτίσματος και να αποκτήσετε όνομα, είμαι στη διάθεσή σας για ανάδοχος.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος8/10/18, 1:18 μ.μ.

      Αυτό έλειπε τώρα, να ανα-βαπτιστούμε από σχισματικό και γενίτσαρο!

      Διαγραφή
    5. Αρχίστε λοιπόν να γράφετε επώνυμα !

      Ευχαριστώ για τους χαρακτηρισμούς.

      Διαγραφή
    6. π. Πολύκαρπε. Δεν ζητάμε από αυτούς που μας ονομάζουν σχισματο-αιρετικούς καμιά εξήγηση. Δεν τους δίνουμε πλέον βήμα απαντήσεως/προπαγάνδας. "Αιρετικόν (=κάθε έναν που διαστρεβλώνει την αλήθεια) άνθρωπον μετά πρώτην και δευτέράν νουθεσίαν παραιτού"!

      Διαγραφή
    7. (Συμπληρωματικό): π. Πολύκαρπε, αυτό άν είναι κύριο μέλημα της ποιμαίνουσας (γιατί όχι και ποιμαινομένης) Εκκλησίας. Να βρεί τρόπους ώστε να τηρείται απαρεγκλίτως ο πατροπαράδοτος τρόπος βαπτίσματος. Όπως βρήκε τρόπους και έκανε τις βαπτίσεις των αλλοδαπών που ήλθαν στην Ελλάδα (στις περισσότερες βέβαια περιπτώσεις βαπτίζοντας –κακώς– χωρίς …κατήχηση!). Στην περιοχή μας ο αείμνηστος π. Κων. Παλαιολογόπουλος βάπτισε αρκετούς βορειοηπειρώτες ή Αλβανούς σε μεγάλα βαρέλια-δεξαμενές για λάδι, που αγόρασα γι’ αυτό το σκοπό.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος7/10/18, 11:32 μ.μ.


    Κύριε Καθηγητά :

    Είπαμε, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση το παρακάνατε λιγάκι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος8/10/18, 11:00 μ.μ.

    Αν ο Καθηγητής κάνει λάθος, τότε γιατί πιστοί των ΓΟΧ αποτειχίστηκαν από τη Σύνοδο τους;

    Δεν μπορώ να καταλάβω τη σημασία του όρου σχισματοαίρεση, πώς ορίζεται;

    Είχα την εντύπωση ότι το σχίσμα είναι εκκλησιολογική παράβαση ενώ αίρεση είναι παράβαση στην Ορθή Πίστη. Εφόσον λοιπόν κάποιος είναι σχισματικός, έχει την ορθή πίστη ή αν είναι αιρετικός δεν θα είναι και σχισματικός αφού δεν έχει την ορθή πίστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Κος Βαρβέρης είδε την τρίχα της σκόνης,και την έκανε τριχιά - πάπλωμα γιά νά σκεπάσει τις φοβερές καταγγελίες και τα εγκλήματα των ΓΟΧ ως προς την Αγία Ορθόδοξη παρακαταθήκη των πατέρων που αγωνίστηκαν για την Αγία Παράδοση, δεν θέλησε όμως να δει την αλήθεια μέ το καραβόσχοινο του βαποριού πού τους δένει χειροπόδαρα και αυτόν, και τους Εκκλησιαστικούς από τους οποίους κοινωναει.
    Ο Κος Κυριαζόπουλος ήταν καταπέλτης και απόδειξη αυτού ήταν πως βγήκαν τα τρολεράκια με φτηνές τακτικές, σαν ξεφτισμένα ελατήρια, να πλήξουν καί να μειώσουν τα γραφόμενά του χωρίς όμως να αγγίζουν το επί της ουσίας κείμενό του καί έτσι τελικά βουλιάζουν οι ίδιοι στον απύθμενο λάκκο της υποκρισίας και της αλαζονείας, θηριώδη πάθη που αντιμετωπίστηκαν με το φραγγέλιο από τον Δεσπότη μας Χριστό.
    Όποιος γράφει πώς έχει λάθος ο Κος Κυριαζόπουλος ας γράψει πού είναι τα λάθη, και ακόμη ναί, η ΓΟΧ αποδέχτηκαν πως η Κρατούσα Εκκλησία ειναι που αναγνωρίζεται απο το άρθρο 3 του Συντάγματος, η οποία είναι αντικανονική και παράνομη αποδοχή ως προς τους πατέρες μας και τους δικαστικούς αγωνες τους που κράτησαν ανόθευτη την Αγία Πίστη από το 1924 και μετά.

    Οι ΓΟΧ τελικά υπό τον Κο Καλλίνικο, σύμφωνα με τις διαβουλεύσεις καί του Αρχιγραμματέα τους στο Υπουργείο Παιδείας γιά την ονομαστική τους apriori αναγνώρισή, προφασίζονται πώς δεν έχουν τη δύναμη νά υποστηρίξουν στον Κρατικό μηχανισμό την αληθεια της Πίστεως και τους αγώνες των πατέρων τους, όμως έχουν την καθολική υπεροχή και τη δύναμη να γίνεται υποτακτικος τους το Κράτος και ο Γενικός γραμματέας του Υπουργείου, και νά τους καλύπτει στη βρώμα της άρνησης της Πίστεως καί της ετεροδοξίας, στον υπόνομο του ψεύδους, και στον πνευματικό θάνατο όλων όσων υπέγραψαν τις υπεύθυνες δηλώσεις και μπήκαν στο μαντρί των ετεροδόξων αιρετικών για να στηρίξουν το οικοδόμημα της αντίχριστης νομικής προσωπικότητας των ΓΟΧ, γιά το οποίο παρέλειψε να κάνει αναφορά ο Κος Κυριάκος Κυριαζόπουλος.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.