Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Οι ευλαβείς Επίσκοποι χωρίς νά γνωρίζουν καλώς, «καθαρίζουν».

Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟΥ ΣΥΡΟΥ,  ΣΚΙΑ ΤΟΥ κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ

                                                                       11-11-2018


Τοῦ Θεολόγου πρέπει τροπάριο, τῶν διωκτῶν του τί;

 
Οἱ παραδοσιακοί Ἐπίσκοποι φέρουν τεράστια εὐθύνη                  

Κατά τήν ἐνθρόνισι τού Μητροπολίτου κ. Ἱερωνύμου Νικολοπούλου στήν Πρωτεύουσα τῆς Θεσσαλίας, τήν 10-11-18, ἔλαβαν χώρα μερικά ἀξιοσημείωτα γεγονότα, πού εἶναι ἀξιοπαρατήρητα καί ἀξιοπρόσεκτα. Ἄξια δέ προσεγμένης μελέτης καί ἀναλύσεως.
Κατ’ ἀρχάς, ἀπό τήν ἐνθρόνισι ἀπουσίασε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί Πάσης Ἑλλάδος, κ. Ἱερώνυμος, φοβηθείς ὅτι θά ἀποδοκιμασθῆ ἀπό τό λαό γιά τό πρόσφατο ξεπούλημα τῆς Ἐκκλησίας καί τῶν Κληρικῶν στήν ἄθεο Κυβέρνησι τοῦ Ἀλ. Τσίπρα. Σημειώνουμε ὅτι τέτοιο γεγονός, οὐδέποτε συμβαίνει, ὑπό φυσιολογικές συνθῆκες.
Παρέστησαν ὅμως, τριάκοντα περίπου Ἀρχιερεῖς. Αὐτοί ἦσαν κατά ἴσο ποσοστό, Συντηρητικοί, Παραδοσικαί, ἀλλά, καί Νεωτερισταί, Προοδευτικοί, μέ ὅτι ὑποδηλώνουν οἱ συγκεκριμένοι ὅροι.
Ὁ μέν κ. Ἱερώνυμος προσεκάλεσε ὅλους ἀδιακρίτως, γιά νά φανερώση ὅτι τά ἔχει καλά μέ ὅλε τίς παρατάξεις τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Διοικήσεως;
Σημειώνουμε πώς, οἱ Παραδοσιακοί, Κληρικοί, μέ τήν παρουσία τους, παρέχουν τήν καλή μαρτυρία. Ὁ νέος Ἐπίσκοπος, λένε, εἶναι ἄνθρωπος, πού ὀφείλουν οἱ Πιστοί, οἱ Μοναχοί, καί οἱ Κληρικοί νά τόν ἀποδεχθοῦν ἀνεπιφυλάκτως. Στολίζεται μέ  καθαρή πατερικότητα καί φέρει γνησιότητα ἤθους.
Προφανῶς, ἡ εὐθύνη τῶν ἐν λόγω Ἐπισκόπων εἶναι τεράστια, ἐάν δέν διαθέτουν ἴδια καί ἐμπεριστατωμένη γνῶσι γιά τό πρόσωπο αὐτό. Ἐάν δέν γνωρίζουν καλῶς τόν ἄνθρωπο.
Περεταίρω, οἱ νεωτερισταί Κληρικοί, ἐπιθυμοῦν νά περάσουν τό δικό τους μήνυμα πρός τό προοδευτικό συνονθύλευμα. Ἐκεῖνο πού ἀναζητᾶ προοδευτικότητες στήν Ἐκκλησία. Δηλώνουν ὅτι τά πράγματα θά ἐξελιχθοῦν κατά τά ἀναμενόμενα, μέ προοδευτική κατεύθυνσι καί πορεία.
Πάντως, ἡ κοινή ἐμπειρία ὅλων μᾶς διδάσκει ὅτι, «οὐαί, ἐάν πάντες ἄνθρωποι εἴπωσιν εὖγε», ἤτοι, ἀλλοίμονο ἐάν ὅλοι οἱ ἄνθρωποι, τόσον οἱ ἀγαθοί, ὅσον καί οἱ ἐργαζόμενοι τήν ἀνομίαν, μᾶς ἐπαινοῦν καί μᾶς χειροκροτοῦν.

Θεωρεῖ τόν ἑαυτό του διάδοχο τοῦ Θεολόγου, ἤ τοῦ Ἰγνατίου Λάππα;

Ὁ κ. Ἱερώνυμος, μετά τήν ἐνθρόνισί του στή Λάρισα, ἐτέλεσε τρισάγιο στόν τάφο τοῦ Ἰγνατίου Λάππα. Κατά τό ἀπόγευμα μετέβη στήν Ἱ. Μ. Στομίου καί προσέθεσε τρισάγιο καί εἰς τούς τάφους τοῦ ἁγίου Μητροπολίτου Θεολόγου καί τοῦ τιμίου πατρός Ἀθανασίου.
Καλῶς τό πρᾶγμα, ἀλλά παραμένουν ἀναπάντητα τά καυτά ἐρωτήματα πού ἤδη ἔχουμε θέσει:
Γιατί δημοσίως δέν μᾶς δηλώνει, μέ σαφήνεια τίνος διάδοχο θεωρεῖ τόν ἑαυτό του ὁ κ. Ἱερώνυμος; ΤΟΥ Θεολόγου ἢ τοῦ μοιχεπιβάτου Ἰγνατίου Λάππα; 
Τό ερώτημα δέν τίθεται γιά νά τέρψει ακοάς και να ικανοποίηση  τους Θεολογικούς. Τίθεται καθαρά εκκλησιολογικώς, νομοκανονικώς  και Ευαγγελικώς. Αναζητούμε τήν εκκλησιολογική συνείδηση του Επισκόπου. Αναζητούμε τόν ίεροκανονικό κρίκο τής Αποστολικής Διαδοχής του. Ή  εκκλησιαστική Παράδοση αποβάλλει το κίβδηλο, αφορίζοντάς το  από τό αληθινό.


Νά γραφῆ τροπάριο εἰς ἁγιοποιημένοι τόν Θεολόγου

Ὁ κ. Ἱερώνυμος, μετά τό τρισάγιο στούς δύο Πατέρες ὡμίλησε καί εἶπε θερμά λόγια πού ἐνεθουσίασαν τούς παρόντες.
Ἀνάμεσα σέ αὐτά, κατέθσε κάτι σημαντικό καί ἀνεπανάληπτο. Κάτι, πού ἔκανε τούς ἀνθρώπους νά νιώσουν ἀγαλίασι καί νά τόν χειροκροτήσουν. Νά ἀναφωνήσουν αὐθόρμητα τό «Ἄξιος»:
-«Ἀναμένουμε, εἶπε, τήν ὥρα πού θά ψάλουμε τροπάρια γιά τόν ἅγιο πράγματι Θεολόγο».
Αὐτό ἀλήθεια τό πιστεύει ἤ μήπως ἀποτελεῖ διπλωματικό καί παραπειστικό λόγιο; Σύντομα θά ἀποκαλυφθῆ τοῦτο.
Πέρα τούτου. Κατανοοῦμε ὅτι αὐτό, ἐάν τό πιστεύει, σημαίνει κάτι βαθύτερο.
·        Ὅτι, ὁ κ. Ἱερώνυμος, γνωρίζει καί ἀναγνωρίζει τήν ἁγιότητα τοῦ Θεολόγου, πού  πρέπει νά ἀναγνωρισθῆ καί ἀπό τήν ἐπίσημο Ἐκκλησία.
·        Ὅτι διακηρύσσει τήν ἀλήθεια. Ὁ Θεολόγος ἐδιώχθη καί κατεπονήθη ἰσοβίως ἀπό τούς ἀναλγήτους διῶκτες του, τούς Ἀριχεπισκόπους Σεραφείμ, Χριστόδουλο καί κ. Ἱερώνυμο.
Ἐάν ὅμως ὁ Θεολόγος εἶναι ἅγιος, πού φρονοῦμε, πράγματι εἶναι, τότε, κατά τόν κ. Ἱερώνυμο Νικολόπουλο οἱ διῶκτες του, καθώς καί οἱ διῶκτες τῶν Δώδεκα ἐκθρονισθέντων ἀμέπμπτων καί ἁγίων Μητοπολιτῶν, ἐμφανίζουν τήν μορφήν τῶν ρασοφόρων, Διοκλητιανῶν, Νερώνων, Στάλιν κ.τ.λ..

Ἡ παρουσία τοῦ π. Γ. Φανεροῦ συνεργάτου τοῦ Μητροπολίτου Σύρου κ. Δωροθέου.

Κατά τήν τέλεσι τοῦ τρισαγίου στούς δύο Πατέρες, παρέστη καί πάλιν ὁ πρεσβύτερος π. Γ. Φανερός, συνεργάτης τοῦ Μητροπολίτου Σύρου κ. Δωροθέου.
Τήν ἑπομένη τό πρωΐ, κατά τήν πρώτη Θ. Λειτουργία πού ἐτέλεσε ὁ κ. Ἱερώνυμος στήν Λάρισα, τήν 11-11-18, πάλιν παρών, ὡς σκιά, ἀσκεπής, ἦτο ὁ ἐν λόγω κληρικός.
Ὑπενθυμίζουμε ὅτι αὐτός «ἐκέλευσε» τόν κ. Ἱερώνυμο κατά τήν εἰς Ἐπίσκοπον χειροτονία του μαζί μέ τόν π. Θωμᾶ Συνοδινό.
Συναντᾶμε ὅμως τόν κ. Ἱερώνυμο στήν πρόσφατο Ἐθνική μας ἑορτή τοῦ ΟΧΙ, στήν Παναγία τῆς Τήνου, νά λειτουργῆ, σέ μία ἀπό τίς πρῶτες του Θ. Λειτουργίες ἐπίσης μέ τόν π. Γ. Φανερό.
Τό ἐρώτημά μας εἶναι, πόσο στενή εἶναι ἡ σχέσις, ἡ φιλία καί ἡ συνεργασία τοῦ κ. Ἱερωνύμου, μέ τόν ἐν λόγω πρεσβύτερο καί μέ τόν Μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεο.
Στή Λάρισα ἔδωσε τήν ἐντύπωσι ὅτι γιά κάποιο λόγο ἦτο ἡ ἀκολουθοῦσα αὐτόν σκιά.
Μήπως μετατεθεί από την μητρόπολη Σύρου Τήνου του κ. Δωροθέου καί προστεθεί στή δύναμη τού κλήρου τής Λαρίσης;

«Σιωπή» γιά τά καυτά θέματα τῆς Ἐκκλησίας

Ὁ κ. Ἱερώνυμος, μετά τήν ἐκλογή καί τήν χειροτονία του, ὡμίλησε ἀρκετές φορές, σέ Ἐφημερίδες, Τηλοψίες καί δημοσίως κατά τήν Ἐνθρόνισί του. Μᾶς εἶπε πολλά καί διαφορετικά πράγματα. Ἀλλά, γιά τά μέγιστα θέματα πού καῖνε τό λαό μας, οὐδέν ἀνέφερε. Ἐκράτησε σιωπή ἰχθύος, πού δέν δικαιολογεῖται γιά Ἐπίσκοπο μέ συνείδησι καί καθαρές ἀπόψεις.
Ὑπάρχει περίεργος, ἤ μᾶλλον εὔγλωτος καί ἠχηρή σιγή:
·        Γιά τά θρησκευτικά στά Σχολεῖα, «Σιωπή».
·        Γιὰ τό «Μακεδονικό», «Σιωπή».
·        Γιὰ τά «Σύμφωνα» καὶ τούς «γάμους» τῶν ὁμοφυλόφιλων, «Σιωπή».
·        Γιὰ τό «Οὐκρανικό», «Σιωπή».
·        Γιὰ τό πρίφημο «Κολυμβάριο», «Σιωπή».
·        Γιὰ τόν «Οἰκουμενισμό», «Σιωπή».
·        Γιὰ «Ἐκκλησιαστικὸ» καί τό παραπέταμα τῶν «Κληρικῶν», «Σιωπή».
·        Γιά... ΓΙΑ..  τόσα ἄλλα μαῦρα γεγονότα τῆς Πατρίδος καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας, πράγματι αἰδήμων «Σιωπή».
Γιά ποιό λόγο;
·        Δέν πῆρε εἴδησι γιά ὅλα αὐτά;
·         Δέν ἔχει ἀπόψεις;
·        Ἔχει λάβει ἐντολές «ἀφωνίας»;
·        Μήπως δέν θέλει νά ἐκτεθῆ στούς φανερούς καί ἀφανεῖς προστάτες του, πού ἔχουν σκοτεινές ἀπόψεις ἐπί τῶν ἀνωτέρω θεμάτων;

Ἀποκρυπτογραφῶντας τίς «σιωπές»

Προφανῶς, ὅλες αὐτὲς τὶς «σιωπὲς», οἱ εὐσεβεῖς Χριστιανοί, οἱ Μοναχοὶ καὶ Κληρικο τίς ἀποκρυπτογραφοῦν μὲ νηφαλιότητα. 
Οἱ διπλωματικὲς τακτικὲς καὶ μέθοδοι δὲν παρασύρουν, οὔτε ἐξαπατοῦν τοὺς νουνεχεῖς ἀδελφούς μας.
Ὑπενθυμίζουμε τήν βασική ἀρχή τοῦ Δικαίου, ὅτι οἱ ἀμφιβολίες γιά κάποιο κοινό ἄνθρωπο εἶναι ὑπέρ του.
Γιά ἕνα ὅμως ἄτομο τῆς ἐξουσίας, οἱ ἀμφιβολίες εἶναι ἐναντίον του. Γιατί ὁ κατέχων τούς μηχανισμούς τῆς δυνάμεως δύναται εὔκολα νά ἀποκρύπτη ἐνοχοποιητικά στοιχεῖα. Νά ἐξασφαλίζη σιωπές μαρτύρων. Νά ἔχη τήν προστασία πολλῶν ἰσχυρῶν παραγόντων, ὅπως τῶν Μ.Μ.Ε., τῶν πλουσίων, τῶν ἀρχόντων κ.τ.λ.
Ἑπομένως, οἱ ὅποιες σιωπές σκοπιμότητος ἀπό Δημόσια Πρόσωπα ἀποτελοῦν ἐπιβαρυντικά δεδομένα. Καταχωροῦνται ὡς σκοτεινά στοιχεῖα γιά τό σοφό λαό, πού ἔχει τή δική του λεπτή καί συσσωρευμένη πεῖρα. Δεν μένουμε εις τα επιφαινόμενα, αλλά αναζητούμε  τα καλώς κρυπτόμενα.

Ὁ Βασιλεύς ἀπέθανε, ζήτω ὁ Βασιλεύς

Ὑπάρχουν πολλοί ἀδελφοί, πού πιέζουν τούς ἄλλους νά μεταβοῦν καί νά ὑποβάλλουν τά σέβη τους αὐτοβούλως καί αὐτοπροαιρέτως στόν κ. Ἱερώνυμο. Ἐπιτέλους, ποῦ τόν γνωρίζουν; Ἀδελφός τους εἶναι.
Συνηθισμένο τό πρᾶγμα. Ὁ Βασιλεύς ἀπέθανε, ΖήτωΒασιλεύς. Πολλοί εἶναι ἐκεῖνοι πού ἔβαλαν μετάνοια στόν Ἰγνάτιο Λάππα καί τώρα συνεχίζουν ἀκάθεκτοι. Ζητοῦν ὅμως καί ἀπό τούς ἄλλους νά ἐγκρίνουν τήν δουλική πρᾶξι τους καί νά ἀκολουθήσουν.
Νά γονατίσουν πρό τοῦ Θρόνου. Νά φιλήσουν τό χέρι τοῦ προσώπυ πού ἐπέλεξε, ἀλήθεια, μετά πολλῆς προσοχῆς καί δολίας ἐρεύνης ἡ Ἐκκλησιαστική Ἐξουσία. Ἐκείνη πού ἐδίωξε καί «διώκει» τόν Θεολόγο. Ἐκείνη πού ἐσφαγίασε τούς Δώδεκα ἀμέμπτους Ἐπισκόπους.
Προσπαθοῦν νά ἐπιτύχουν δουλεία εἰς τόν ἐκλεκτό τοῦ ἀμετανοήτου Διευθυντηρίου. Εἶναι βέβαιο ὅτι, δέν πρόκειται νά ἐπιτύχουν τόν σκοπό τους.

Ὁ Ἀγών συνεχίζεται γιά τό Ἀσύνορο Κράτος τῆς Ἐκκλησίας

Τό δηλώνουμε μέ σαφήνεια καί πρός κάθε κατεύθυνσι. Ὁ Ἀγών συνεχίζεται ἀμείωτος. Κέντρο του καί στόχευσις ὄχι ἡ Λάρισα. Ἀνεξαρτήτως τῶν τοπικῶν συνθηκῶν τῆς ἐπαρχιακῆς Ἐκκλησίας, ἐμεῖς δέν ἀπασφαλίζουμε τά ὅπλα μας.
παρόμοια ἐντολή ἔδωσε ὁ Θεός πρός τούς εἰσελθόντας Ἰσραηλίτες στή γῆ τῆς Ἐπαγγελίας. «Δέν θά κάνετε τά ξίφη καί τά βέλη ἄροτρα». «Ὁ ἀγών καί ὁ πόλεμος συνεχίζεται». «Νά ἐκπαιδεύεσθε καί νά πολεμᾶτε» (......).
Ἀτενίζουμε πρός τό Ἀσύνορο Κράτος τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Ὀρθοδοξίας. Μέ τή Χάρι τοῦ Κυρίου μας, ἀντιπαλεύουμε πρός τούς ἔξωθεν πολεμίους του καί τούς ἐσωτερικούς δολίους ἐχθρούς του.
Τό ξεκαθαρίζουμε. Τό θέμα, δέν εἶναι «θέμα Λαρίσης». Τό πρόβλημα τοῦ πλαισίου, κεῖται ἐκτός πλαισίου. Κοιτάζουμε τό μεγάλο πλάνο καί ὄχι τό μικρό.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ, Συνεχίζουμε!
Ὅποιος θέλει ἄς ἔλθη μαζί μας στό Ὄμορφο Ταξίδι. Μέχρι τά ἔσχατα σύνορα τῆς καρδιᾶς μας.

Σεραφείμ Νικολάου.

 

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος14/11/18, 10:02 π.μ.

    Ποθεν προεκυψε ο αρθρογραφος ;υπαρχει εντοπιοτητα η κρινει ως ξενος ;προσετι οι ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΛΑΡΙΣΑΙΟΙ δεν θελουν υποδειξεις ,μπαρουτοκαπνισμενοι και μαχιμοι και παθοντες και μαχητες εινε και συν Θεω εμπειρια υπαρχει . Οι καλοθελητες καλον εστι να σταματησουν να τους χρησιμοποιουν .Αρκετα δεν τους εκμεταλλευθηκαν καποιοι αποτειχισμενοι για να πετυχουν τους λογισμους τους και παραλληλα να τους ονειδιζουν και τους περιγελουν και τους ιδιους και τα μοναστηρια τους;Καλα τα γραφομενα μα ολα αυτα πρακτικα ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ ΤΑ ΑΝΕΔΕΙΞΕ και μας τα υπεδειξε και ο μακαριστος γεροντας π. Αθανασιος και ο βιος του μακαριστου Ποιμεναρχη Θεολογου .Εστε ειλικρινεις και προσευχεσθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/11/18, 10:31 π.μ.

      ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟΛΑΟΥ!!

      Υ.Γ.Δεν το ξέραμε ότι για να μιλήσουμε και να ασκήσουμε την οποιαδήποτε κριτική θα έπρεπε να έχουμε την εντοπιότητα και να ζητούμε την άδεια των επιτόπιων μπαρουτοκαπνισμένων επιτηρητών που θεωρούν τον αγώνα τσιφλίκι τους!!!Οι αποτειχισμένοι δεν "χρησιμοποιούν" κανένα γιατί δεν έχουν εντοπιότητα (!) κι επειτα αυτοί που αποτειχίστηκαν ξέρουν ότι διάλεξαν μοναχικό και δύσβατο δρόμο χωρίς να στηρίζονται στις "πλάτες" κανενός. Τα οργανωσιακά διέπουν μάλλον την δική σας σκέψη και πρακτική. Οπότε μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος14/11/18, 2:10 μ.μ.

    Ωραια η σοφιστεια σας αγαπητε !!!Οι αποτειχισμενοι ουτε σας ονειδιζουν ( οπως λετε ) ουτε τιποτα ..Απλα σας ΕΛΕΓΧΟΥΝ (ως οφειλουν εκ της παραδοσεως) ...Αιντε μπραβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/11/18, 2:49 μ.μ.

    Η απάντηση όλων είναι η ομιλία του π. Ευθυμίου.....

    https://www.youtube.com/watch?v=jJeWjZHmQAo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.