Νέα έκδοση
Κυκλοφόρησε σε Β΄ έκδοση το βιβλίο:
«Ού
βουλόμεθα ζήν ψευδολογούντες»
Εμπλουτισμένο
με νέα ντοκουμέντα της ιστορικής έρευνας, καθώς και τους διαλόγους που έλαβαν
χώρα στο διαδίκτυο ανάμεσα στους συγγραφείς του βιβλίου -Ι. Ρίζο και Α. Τσακίρογλου- και του διαχειριστή της ιστοσελίδας του
Παλαιού Ημερολογίου «Κρυφό σχολειό»
κ. Ν. Μάννη.
Το βιβλίο με καινοφανή ιστορικά στοιχεία ανατρέπει τα επιχειρήματα
των Ζηλωτών Παλαιοημερολογιτών (δηλαδή
αυτών
που δεν έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους Νεοημερολογίτες), οι οποίοι οδήγησαν ένα ιάσιμο ζήτημα να μετατραπεί σε σχίσμα και τελικά σε μια τελεία αίρεση.
που δεν έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους Νεοημερολογίτες), οι οποίοι οδήγησαν ένα ιάσιμο ζήτημα να μετατραπεί σε σχίσμα και τελικά σε μια τελεία αίρεση.
Το
βιβλίο προλογίζει ο θεολόγος κ. Παναγιώτης Σημάτης
Παραγγελίες στο 6976786356 και rzsster@gmail.com Τιμή 8. ευρώ
Δόξα τω Θεώ! Το περιμέναμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΧ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΧ!!!
Έχετε λάβει άδεια από τον κο Μάνη για να δημοσιεύσετε τα δικά του κείμενα που περιέχονται σε βιβλίο που εμπορεύεστε; Νομίζω ότι υπάρχουν νομικές συνέπειες εάν θελήσει να σας καταγγείλει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Ασχετόπουλε Παλαιοημερολογίτα καλησπέρα.
ΔιαγραφήΤο copyright προστατεύει τον δημιουργό ενός έργου και μόνο άν αυτό είναι πρωτότυπο.
Οι κρίσεις και οι απόψεις και μάλιστα επι θεολογικών θεμάτων δεν αποτελούν έργα τα οποίο ο νόμος προστατεύει.
Προς αφύπνηση σας στέλνω ένα μικρό απόσπασμα του νόμου που αναφέρεται μάλιστα σε δημιουργό έργου κι όχι σε απλό εκφραστή κρίσεων και απόψεων:
"Επιτρέπεται χωρίς άδεια του δημιουργού και χωρίς καταβολή αμοιβής η αναπαραγωγή σύντομων αποσπασμάτων έργων με σκοπό την υποστήριξη της γνώμης αυτού που αναπαράγει το απόσπασμα ή την κριτική της γνώμης του αρχικού δημιουργού και μόνο στο βαθμό που η αναπαραγωγή δικαιολογείται από το σκοπό αυτόν. Η εξαίρεση αυτή δεν αφορά μόνο έργα του λόγου. Δικαιολογείται από το γεγονός ότι τα πνευματικά δημιουργήματα συνήθως στηρίζονται σε προγενέστερά τους (η πνευματική δημιουργία αποτελεί συνέχεια και ο κάθε δημιουργός χτίζει στην προϋπάρχουσα γνώση ή δημιουργία), οπότε πρέπει να είναι δυνατός ο διάλογος μεταξύ των δημιουργών. Για να εξασφαλιστεί το ηθικό δικαίωμα του αρχικού δημιουργού, ο νόμος ορίζει ότι η παράθεση του αποσπάσματος πρέπει να συνοδεύεται από την ένδειξη της πηγής και των ονομάτων του δημιουργού και του εκδότη, εφόσον τα ονόματα αυτά εμφανίζονται στην πηγή.
Χρήση για λόγους ενημέρωσης
Επιτρέπεται η αναπαραγωγή λόγων, αγορεύσεων, κηρυγμάτων κλπ. από μέσα μαζικής ενημέρωσης για λόγους ενημέρωσης του κοινού επί επίκαιρων γεγονότων, καθώς και περιλήψεων ή αποσπασμάτων διαλέξεων που έγιναν δημόσια. Επίσης επιτρέπεται η αναπαραγωγή και μετάδοση από ΜΜΕ έργων που παρουσιάζονται δημόσια, στο βαθμό που είναι απαραίτητες για λόγους περιγραφής επίκαιρων γεγονότων και ενημέρωσης του κοινού".
Οπότε, προτείνω να αναπαυθείτε στο σκοτάδι σας και να αφήσετε τις αστείες απειλές σας.
Ιω.Ρ.
Να και οι απειλές, αφού επιχειρήματα δεν υπάρχουν. Αγαπητέ ανώνυμε κατηγορε,το βιβλίο δεν περιλαμβάνει κείμενα του κ. Μάνη αλλα τις απαντησεις μας προς αυτά. Και μέσα σε αυτες οποιο απόσπασμα υπαρχει από τα κείμενα του είναι με την πηγή του. Εξάλλου δεν άκουσα ποτέ, ούτε θα ζητούσα η θα απειλουσα ότι ο κ. Μάνης πρέπει να είναι υπόλογος επειδή παρουσίασε και ασκησε την δική του κριτική σε κείμενα η αποσπασματα μας η άλλων χωρίς φυσικά να ρωτήσει ούτε αν δημοσίευσε στα βιβλία του αποσπασματα αλλων. Και αυτός τα χρησιμοποίησε όπως εμείς με τις ανάλογες αναφορές της πηγής. Φυσικά κανείς δεν σας εμποδίζει να τον συμβουλεψετε, αν δεν είστε εσείς ο κ. Μάνης, να μας διώξει νομικώς η να μας λιθοβολησει κατά τον μωσαϊκό νόμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημερώθηκα από κάποιον αδελφό για την παρούσα δημοσίευση και τα σχόλια και απαντώ με λίγη καθυστέρηση, διότι ο χρόνος μου είναι περιορισμένος. Μη φοβάστε! Εμείς να γίνουμε σαν γνωστό μέλος της παράταξής σας που απειλούσε με μηνύσεις τον κ. Παπαρρήγα, δεν γινόμαστε, διότι πιστεύουμε μόνο στη Θεία Δικαιοσύνη, που είναι αμείλικτη. Τώρα για τις εκδόσεις σας, τί να πω; Μετά την αποτυχία της α΄ εκδόσεως του κ. Ρίζου (της οποίας την -δημόσια και δωρεάν διαθέσιμη- αναίρεση δεν τολμήσατε να δημοσιεύσετε, για να γλυτώσετε την διαπόμπευση), έρχεστε με β΄ έκδοση (συμμαχική και των τριών) να αποδείξετε τί άλλο, παρά την γενική αποτυχία σας, όπως αυτή έχει φανεί κυρίως από την τεράστια εισροή πρώην Νεοαποτειχισμένων στους Παλαιοημερολογίτες. Τώρα αν εσείς θεωρείτε ότι μας ανατρέψατε τα επιχειρήματα, τί να πω! Δικαίωμά σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλατε κυριε Μαννη κοψτε κατι...σε λιγο θα μας πειτε οτι γεμιζετε και πουλμαν!
ΔιαγραφήΕλενη,νοικοκυρα
Μείνετε στην οικοκυρικη σας.
ΔιαγραφήΔάσκαλε είσαι μορφωμένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜείνε στο Π.Η. αφού επιμένεις,και ο σώζων τον ευατό του σωθείτο,στις έσχατες ημέρες που ζούμε και αναφέρω τα παρακάτω:
Πρίν τρία χρόνια,στην Πανορθόδοξη Σύνοδο της Κρήτης,τις χριστιανικές αιρέσεις (παπισμός,προτεσταντισμός,μονοφυσιτισμός)της ονομάσανε εκκλησίες!
και οδηγούμαστε απο την παναίρεση του οικουμενισμού στην Πανθρησκεία.
Αρχές του έτους,σε καθηρεμένους Πατριάρχες και Μητροπολήτες τους ονομασανε κανονικούς και τούς δόθηκε αυτοκεφαλία εκκλησιας της Ουκρανίας με αρχιεπισκοπο τον Μητροπολητη Επιφάνιο.
Λόγω του θέματος αυτού δημιουργήθηκε σχίσμα μεταξύ Πατριαρχείου Κων/πόλεως και Πατριαρχείου Ρωσίας και άλλων Πατριαρχείων και αυτοκεφάλων Εκκλησιών που θα πάρουν θέση.
Σήμερα πουλήσανε το όνομα της Μακεδονιας.
Αύριο έρχεται η ηλεκτρονική ταυτότητα με τσιπ RfD -κάτα του πολίτη ,που αναγράφεται ο δυσόνυμος αριθμός (χξς) του αντιχριστου και λειτουργεί με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστες ο οποίος είναι συνδεδεμένος με τον κεντρικό υπολογιστή των βρυξελών το "θηρίο",και το τονίζω, αγωνιστές του Π.Η.είπαν:ΔΕΝ θα παραλάβουνε την ηλεκτρονική ταυτότητα.
Εσύ τι θα πράξεις;
Σε ορισμένες χώρες διαφημίζεται το εμφυτεύσυμο τσιπ με ακτίνες λειζερ!
Είμαι με το Ν.Η. και χαίρομαι γι αυτό και αποτειχισμένος απο την ορθόδοξη Ελλαδική Εκκλησία μετά απο την ληστρική Πανορθόδοξη ψευδοσύνοδο στο Κολυμπάρι της Κρήτης.