Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2017

ΟΙ «ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ» ΤΟΥ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΤΟΣ ΗΘΙΚΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ.


Επειδή όπως έχουμε καταλάβει οι Έλληνες, εφαρμόζεται στην Ελλάδα εκ μέρους κάποιων εγκάθετων νεοταξιτών όπως ο Υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου, το δόγμα: «αποφασίζω και διατάζω» χωρίς να τους ενδιαφέρουν ούτε νόμοι ούτε τίποτα, πρέπει το παρόν να κοινοποιηθεί προς πάσα κατεύθυνση εντός και εκτός Ελλάδος, για να μάθουν και οι εκτός Ελλάδος Έλληνες, τι τραβάμε εμείς στην πατρίδα, μ’ όλους αυτούς τους ανθέλληνες που μας Κυβερνούν, με «αποφασίζω και διατάζω».

ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
   Κανείς δεν αντιλέγει πως υπάρχουν πολλά θέματα της κοινωνικής ζωής και της Δημοκρατίας, τα οποία δεν διδάσκονται στα παιδιά επαρκώς. Και κανείς δεν αντιλέγει επίσης, πως υπάρχουν δεκάδες
αν όχι εκατοντάδες άχρηστα και ανούσια θέματα που περισσότερο κουράζουν τα παιδιά παρά τα μορφώνουν, αλλά αυτά διδάσκονται. Η καθιέρωση της «Θεματικής Εβδομάδος Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης» στο Γυμνάσιο, θα μπορούσε να αποτελέσει ένα πολύ καλό «εργαλείο» στα χέρια ενός Υπουργού, που είναι αληθινός γνώστης των παιδιών, των Ελληνορθόδοξων αξιών και της σημασίας της εκπαίδευσης. Αλλά το ίδιο «εργαλείο» θα μπορούσε να μετατραπεί σε έναν «θανατηφόρο» ιό για τα παιδιά, στα χέρια ενός Ανθέλληνα και ανήθικου Υπουργού. Όπως ακριβώς είναι το μαχαίρι, που στα χέρια κάποιων γίνεται ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο και στα χέρια άλλων γίνεται ένα θανατηφόρο όπλο. Στην σημερινή Ελλάδα της παρακμής, στις θέσεις των Υπουργών τοποθετούνται με κριτήρια τον Ανθελληνισμό, την ανηθικότητα την Αθεΐα και την διαστροφή. Έτσι το καλύτερο «εργαλείο», μετατρέπεται στα χέρια τους σε ένα «φονικό όπλο».
  Όσο όμως υπάρχουν Έλληνες που αντιστέκονται, θα υποχρεώνονται όλοι, ειδικά όταν πρόκειται για τα ανήλικα παιδιά μας, θέλουν δεν θέλουν, να ενεργούν σύμφωνα με τους ΝΟΜΟΥΣ του κράτους. Και επειδή βρισκόμαστε στην Ελλάδα και όλο το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας ορίζεται ως ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, είναι υποχρεωμένος ο κάθε ανθέλληνας Υπουργός, του αρέσει δεν του αρέσει, να ενεργεί σύμφωνα με τους ΝΟΜΟΥΣ που αυτοί καθορίζουν όλο το πλαίσιο και τον ΣΚΟΠΟ της ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ εκπαίδευσης. Και προς γνώση του ανθέλληνα Υπουργού και όλων των υποστηρικτών του, ο ΝΟΜΟΣ λέει τα εξής:
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν.1566/85– ΦΕΚ 167/1985 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 1. Σκοπός – Γλώσσα   1. Σκοπός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι να………υποβοηθεί τους μαθητές: α) Να γίνονται ελεύθεροι, υπεύθυνοι, δημοκρατικοί πολίτες, να υπερασπίζονται την εθνική ανεξαρτησία, την εδαφική ακεραιότητα της χώρας και τη δημοκρατία, να εμπνέονται από αγάπη προς τον άνθρωπο, τη ζωή και τη φύση και να διακατέχονται από πίστη προς την πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης. Η ελευθερία της θρησκευτικής τους συνείδησης είναι απαραβίαστη.
    Το θέμα λοιπόν των «έμφυλων ταυτοτήτων» των “gay” και των “transsexual”, που έχει επιλέξει ο Υπουργός κ. Γαβρόγλου για μάθημα στο ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ σχολείο, δεν σχετίζεται με την αγάπη για την φύση και να μην το μπερδεύει, διότι αυτό είναι κάτι ΑΝΩΜΑΛΟ και ΠΑΡΑ-ΦΥΣΗ. Γι’ αυτό και αντίκειται και στα στοιχεία της Ορθόδοξης Χριστιανικής Παράδοσης. Σε περίπτωση δέ που διδαχτεί «υποχρεωτικά» όπως λέει ο Υπουργός, τότε ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ η Θρησκευτική συνείδηση των παιδιών.
 ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
συγγραφέας-ερευνητής-αρθρογράφος
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.