Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018

«Οι δοκούντες Ορθοδοξείν και η... «αδιακρισία» των Πατέρων»


(Ανοικτή επιστολή προς κ. Γεώργιο Μπερούκα ή George Ber)
Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ

  Όπως βλέπουμε σήμερα, 100 χρόνια μετά, από την σταδιακή εισβολή του Οικουμενισμού στην Ορθοδοξία, αντί να έχουμε αντι-οικουμενιστικό αγώνα αδιάσπαστο στην ολότητά του έχουμε, δυστυχώς, μια διογκούμενη κατηγορία Ορθοδόξων(;), που περιστρέφονται όχι γύρω από τον άξονα της Πατερικής Θεολογίας αλλά εμφανίζουν ως ευρωστότερες τις Οργανωσιακές τοποθετήσεις τους.
Παίρνω αφορμή, από απαντητικά σχόλια κάποιου Γεωργίου Μπερούκα ή George Ber, όπως υπογράφει.
Γράφει (απαντητικά) σε άρθρο μου:
– «Ο Σωτήρας που είναι η κυρίαρχη οργάνωση στην Ελλάδα δεν έχει απλά μόνο ζήλο. Έχει και μια κορυφαία αρετή που λέγεται διάκριση. Για το λόγο αυτό ενεργεί με σοφία ώστε να πράττει στο θέμα αυτό αυτά που θα ήθελε ο Χριστός και όχι αυτά που υπαγορεύει πολλές φορές η πεπερασμένη ανθρώπινη λογική».
– «Το ποιος είναι ο πραγματικός αντι-οικουμενιστικός αγώνας το γνωρίζουν οι μεγάλοι σύγχρονοι άγιοι οι οποίοι μίλησαν με φωτισμό».
Πιστεύει ο κ. Γεώργιος Μπερούκας, ότι ο «Σωτήρας» είναι μια επαναστατική δύναμη, φορέας Ορθοδόξου ζήλου και πνευματικής μεταμορφώσεως, με διάκριση που ξεπερνά αυτή των Πατέρων και της Εκκλησίας;
Πιστεύει, επίσης, ότι οι άγιοι: Γρηγόριος Παλαμάς, Αγ. Θεόδωρος Στουδίτης, Γρηγόριος Θεολόγος κ.λπ. είχαν έλλειψη φωτισμού γι’ αυτό και προχωρούσαν σε αποτειχίσεις;
κ. Μπερούκα, έχετε συνειδητοποιήσει το μέγεθος της βλασφημίας σας;
Ο «Σωτήρας» έχει μια καθίζηση του Ορθόδοξου φρονήματος, ακολουθώντας την επίσημη Εκκλησία. Εδώ στο Βόλο, πριν ακόμη γίνει η «ψευδοσύνοδος» της Κρήτης, ούτε ως φωνή διαμαρτυρίας δεν υπέγραφαν για τη μη σύγκλισή της. Στηρίζουν ή παραβλέπουν τις οικουμενιστικές επιλογές του κ. Ιγνατίου και δεν αντιδρούν ούτε ως προς την απόδοση των λειτουργικών κειμένων στη Δημοτική. Δραστηριοποιούνται μόνο σε κατασκηνώσεις, κύκλους και στη διάδοση του περιοδικού προς την «ΝΙΚΗΝ». Η οργάνωση να είναι καλά! Αυτή είναι η σοφία του «Σωτήρα».
Παρακαλώ κ. Μπερούκα, αναλύστε ποιος πραγματικά είναι ο «αληθής αντι-οικουμενιστικός αγώνας, βάσει συγχρόνων αγίων». Δηλ. οι σημερινές Αποτειχίσεις των αγωνιστών Ορθοδόξων, κληρικών και λαϊκών, δεν αποτελούν συνέχεια των αγίων Πατέρων;
Εκείνοι ήταν «αδιάκριτοι» και ο «Σωτήρας» έχει το πλήρωμα της διακρίσεως;
Τις σημερινές Αποτειχίσεις, τις χαρακτηρίζεις ως γέννημα ιδίου θελήματος, που δεν το θέλει ο Χριστός. Κρίμα…
Στον προφήτη Αμώς γ΄ 8, αναγράφεται:
«Λέων ερεύξεται και τις ου φοβηθήσεται;».
Τι λες κ. Μπερούκα; Η σύγχρονη φωνή του «Σωτήρος» επαληθεύει τον προφήτη Αμώς;
             Ασφαλώς όχι! 
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

5 σχόλια:

  1. 1)Πιστεύει ο κ. Γεώργιος Μπερούκας, ότι ο «Σωτήρας» είναι μια επαναστατική δύναμη, φορέας Ορθοδόξου ζήλου και πνευματικής μεταμορφώσεως, με διάκριση που ξεπερνά αυτή των Πατέρων και της Εκκλησίας;

    Για επαναστατικη δυναμη δεν μιλησα ουε για διακριση που ξεπερνα αυτή των πατερων. Αυτά τα προσθεσατε εσεις.

    2)Πιστεύει, επίσης, ότι οι άγιοι: Γρηγόριος Παλαμάς, Αγ. Θεόδωρος Στουδίτης, Γρηγόριος Θεολόγος κ.λπ. είχαν έλλειψη φωτισμού γι’ αυτό και προχωρούσαν σε αποτειχίσεις;
    Δεν ειπα αυτό. Είναι δικη σας προσθηκη στα λογια μου. Λεω τα ακολουθα
    Λεω ότι οι αγιοι δεν είναι αλαθητοι αλλα ουτε και ερμηνευονται από το καθενα , ουτε συντρεχουν παντα οι ιδιες συνθηκες με την εποχη τους, ουτε υπαρχει και εντολη οικουμενικης συνοδου η οποια να μας δεσμευει να πραξουμε οσα λενε στην εποχη μας. Διαφορετικα ειμαστε αιχμαλωτοι ενός συνδυασμου ζηλωτισμου και πατερολατρειας.


    3)κ. Μπερούκα, έχετε συνειδητοποιήσει το μέγεθος της βλασφημίας σας;
    Εσεις εχετε συνειδητοποιησει το μεγεθος της συκοφαντιας σας ; Ξεκινησατε με το Τρεμπελα μετα με το Σωτηρα και μετα με εμενα. Κατά τα αλλα η αποτειχηση είναι το προβλημα. Όλα τα αλλα τα λυσατε.

    4)Παρακαλώ κ. Μπερούκα, αναλύστε ποιος πραγματικά είναι ο «αληθής αντι-οικουμενιστικός αγώνας, βάσει συγχρόνων αγίων».

    Είναι αυτος που εκπορευεται από το Κυριο σε οσους ακουν τη φωνη Του. Είναι αυτος ο οποιος αποκαλυπτεται στους προσευχομενους χριστιανους. Είναι αυτος κατά το ρηθεν : λάλει, Κύριε, ὅτι ἀκούει ὁ δοῦλός σου. Ο πιστος και προσευχομενος χριστιανος λοιπον προσευχεται και ρωτα το Κυριο για ένα τοσο σοβαρο θεμα. Ακομα και αν δεν είναι ανθρωπος της βαθειας προσευχης τοτε ρωτα ανθρωπους του Θεου που βλεπουν μακρυα….
    Αν μονος του ερμηνευει τους αγιους και μονος του εφαρμοζει αυτά που εκαναν τοτε, χωρις να ξερει αν συντρεχουν οι ιδιες συνθηκες , τοτε αναλαμβανει και τις ευθυνες του αν κανει λαθος.

    Δηλ. οι σημερινές Αποτειχίσεις των αγωνιστών Ορθοδόξων, κληρικών και λαϊκών, δεν αποτελούν συνέχεια των αγίων Πατέρων;

    Μονο αν είναι συμφωνες με το θελημα του Θεου, διαφορετικα όχι.


    Οποιος θελει ας ακουσει με μεγαλη προσοχη την ακολουθη εκπομπη και ειδικα το αποσπασμα απο το 51:15 εως το 53:30
    https://www.youtube.com/watch?v=fhgqLodqDV8&t=2829s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/10/18, 11:10 π.μ.

      Στήν ἑρμηνεία λοιπόν τοῦ ρητοῦ «πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καί ὑπείκετε...» (Ἑβρ. 13,17) ὁ ἅγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ἀναφέρει: «κακόν μέν ἡ ἀναρχία πανταχοῦ, καί πολλῶν ὑπόθεσις συμφορῶν, καί ἀρχή ἀταξίας καί συγχύσεως · μάλιστα δέ ἐν Ἐκκλησίᾳ τοσοῦτον ἐπισφαλεστέρα ἐστίν, ὅσον καί τό τῆς ἀρχῆς μεῖζον καί ὑψηλότερον... κρεῖττον γάρ ὑπό μηδενός ἄγεσθαι ἢ ὑπό κακοῦ ἄγεσθαι. Ὁ μέν γάρ πολλάκις μέν ἐσώθη, πολλάκις δέ ἐκινδύνευσεν · οὗτος δέ πάντως κινδυνεύσει, εἰς βάραθρα ἀγόμενος. Πῶς οὖν ὁ Παῦλός φησι · Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν, καί ὑπείκετε; Ἀνωτέρω εἰπών, Ὧν ἀναθεωροῦντες τήν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς μιμεῖσθε τήν πίστιν, τότε εἶπε, Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν, καί ὑπείκετε. Τί οὖν, φησίν, ὅταν πονηρός ᾖ, καί μή πειθώμεθα; Πονηρός, πῶς λέγεις; εἰ μέν πίστεως ἕνεκεν, φεῦγε αὐτόν καί παραίτησαι, μή μόνον ἂν ἄνθρωπος ᾖ, ἀλλά κἂν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών · εἰ δέ βίου ἕνεκεν, μή περιεργάζου. Καί τοῦτο οὐκ οἴκοθεν λέγω τό ὑπόδειγμα, ἀλλ’ ἀπό τῆς θείας Γραφῆς...» (ΕΠΕ 25, 370 · P.G. 63, 231).

      "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων» (ΕΠΕ 23, 492 - 494)". "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «ΤΟ ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΙΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΕΙΤΕ, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙΝ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ» (P.G. 63, 231-232)".

      Μέγας Αθανάσιος
      «Ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἤ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὄντες ὀφθαλμοί τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφονται καί σκανδαλίζωσι τόν λαόν, χρή αὐτούς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γάρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον ἤ μετ' αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετά Ἄννα καί Καϊάφα εἰς τήν γέενναν τοῦ πυρός» (Μ. Ἀθανασίου, Ἐκ τοῦ κατὰ αἱρέσεων, P.G. 35, 33 καὶ ΒΕΠΕΣ 33, 199).
      «Όποιος έχει εκπέσει απ’ την αλήθεια της πίστεως δεν είναι δυνατόν να καλείται Χριστιανός» P.G 26, 596A.
      «Όστις αν βούληται σωθήναι προ πάντων δει κρατείν την καθολικήν πίστιν ην ειμη είς έκαστος σώαν και αμώμητον τηρήσει άνευ δισταγμού εις τον αιώνα απολείται» (Σύμβολο Μέγα Αθανασίου 321).

      Ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής
      «Ο Θεός εκλεξάμενος, εξήγειρεν Αποστόλους, και Προφήτας, και Διδασκάλους, προς τον καταρτισμόν των αγίων. Ο δε διάβολος, ψευδαποστόλους και ψευδοπροφήτας, και ψευδοδιδασκάλους κατά της ευσεβείας εκλεξάμενος εξήγειρεν, ώστε τον παλαιόν πολεμηθήναι νόμον και τον ευαγγελικόν. Ψευδαποστόλους δε, και ψευδοπροφήτας και ψευδοδιδασκάλους μόνους νοώ τους αιρετικούς. ων οι λόγοι και οι λογισμοί διεστραμμένοι εισίν. Ώσπερ ουν ο τους αληθείς Αποστόλους και Προφήτας, και Διδασκάλους δεχόμενος, Θεόν δέχεται. ούτως και ο τους ψευδαποστόλους, και ψευδοπροφήτας, και ψευδοδιδασκάλους δεχόμενος, τον διάβολον δέχεται» (βλ. Μαξίμου Ομολογητού, Περί των πραχθέντων εν τη πρώτη αυτού εξορία, ήτοι εν Βιζύη, παρ.Ι΄, P.G. 90, 144D – 145A).

      ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ, Κεφ. 1, στίχοι: 8 «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω».

      Β΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΙ: 14 «τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; ... 17 ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς».

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/10/18, 11:42 π.μ.

      Ορίζει ο 15ος Κανόνας της ΑΒ Οικουμενικής Συνόδου: «Τά ὁρισθέντα περί πρεσβυτέρων καί Ἐπισκόπων καί Μητροπολιτῶν πολλῷ μᾶλλον ἐπί Πατριαρχῶν ἁρμόζει. Ὥστε εἴ τις Πρεσβύτερος ἤ Ἐπίσκοπος, ἤ Μητροπολίτης τολμήσοι ἀποστῆναι τῆς πρός τόν οἰκεῖον Πατριάρχην κοινωνίας, καί μή ἀναφέροι τό ὄνομα αὐτοῦ κατά τό ὡρισμένον καί τεταγμένον, ἐν τῆ θείᾳ Μυσταγωγίᾳ, ἀλλά πρό ἐμφανείας συνοδικῆς καί τελείας αὐτοῦ κατακρίσεως σχίσμα ποιήσοι • τοῦτον ὥρισεν ἡ ἁγία Σύνοδος πάσης ἱερατείας παντελῶς ἀλλότριον εἶναι εἴ μόνον ἐλεγχθείη τοῦτο παρανομήσας. Καί ταῦτα μέν ἐσφράγισταί τε καί ὥρισται περί τῶν προφάσει τινῶν ἐγκλημάτων τῶν οἰκείων ἀφισταμένων προέδρων, καί σχίσμα ποιούντων καί τήν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας διασπώντων. Οἱ γάρ δι’ αἵρεσίν τινα παρά τῶν ἁγίων Συνόδων, ἤ Πατέρων, κατεγνωσμένην, τῆς πρός τόν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτούς διαστέλλοντες, ἐκείνου δηλονότι τήν αἵρεσιν δημοσίᾳ κηρύττοντος, καί γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ Ἐκκλησίας διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑπόκεινται πρό συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτούς τῆς πρός τόν καλούμενον Ἐπίσκοπον κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, ἀλλά καί τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται. Οὐ γάρ Ἐπισκόπων, ἀλλά ψευδεπισκόπων καί ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καί οὐ σχίσματι τήν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλά σχισμάτων καί μερισμῶν τήν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ρύσασθαι» (Πηδάλιον, σελ . 358).
      Ας προσεξουμε ότι η Αποτείχιση και «πρό συνοδικῆς διαγνώσεως» από τον ψευδεπίσκοπο προστατεύει την Εκκλησία από σχίσματα και τις αιρέσεις τους… «καί οὐ σχίσματι τήν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλά σχισμάτων καί μερισμῶν τήν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ρύσασθαι»…

      ΟΠΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο Ι΄ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ: "ΕΙ ΤΙΣ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΩ, ΚΑΝ ΕΝ ΟΙΚΩ ΣΥΝΕΥΞΗΤΑΙ, ΟΥΤΟΣ ΑΦΟΡΙΖΕΣΘΩ", ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΕ "ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ" ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΕ "ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ".

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος30/10/18, 11:43 μ.μ.

    Οι αγιοι δεν ειναι "αλαθητοι " .Ο,τι το οικουμενιστικοτερο και συνηθεστερο στις πιατσες των "ορθοδοξων" συλλογων και πνευματικων τεκνων των ψευδεπισκοπων και ψευδοπαππουληδων !!!Μα ειναι δυνατον?? Οι αγ.πατερες συγκαλουντο ΕΝ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ και κατοπιν μακρας προσευχης , αποφασιζαν στην καθε οικουμ.συνοδο και καταδικαζαν αιρεσεις και θεσπιζαν ΚΑΝΟΝΕΣ που ισχυουν στο διηνεκες και ανεξαρτητα απο τις "" συνθηκες " που κατα το δοκουν περιγραφετε ..Τι ειναι αυτα πια?? Θεσπιζαν δηλαδη κανονες για την εποχη τους, και θελουν " ερμηνεια" ειδικη καθως λετε?? Δηλαδη σε 9 οικουμ.συνοδους οι αγιοι δεν ειχαν μεσα τους το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ που τους κατευθυνε , οποτε μπορουμε να πουμε οτι διεπραξαν ΛΑΘΟΣ ???? Αρα, μπορει και να ακολουθουμε καποια " λαθη " εμεις , απο καποιους "πλανεμενους " αγιους που ΔΕΝ δογματισαν σωστα , συνεπως και ο ΘΕΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ που τους εκανε αγιους , ""ΕΣΦΑΛΛΕ ΜΑΛΛΟΝ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ε????""" ..Λοιπον καπου το εχω ξανακουσει αυτο .Α ναι ...Ναι θυμηθηκα .."" υπηρξαν θυματα του αρχεκακου οφεως και δι αυτο πρεπει να διορθωσομεν τα ΣΦΑΛΜΑΤΑ των""""...Ναααατο κκ.μπερουκαααα μουυυ...Εσεις μιλατε για " λαθη " και καποια παναιρετικη φωνη απο ΦΑΝΑΡΙ μερια για "" σφαλματα"".Μπραβο ταυτιση αποψεων ομως ..Απολυτα ταυτιζεστε με τον κκ.ΑΡΧΟΝΤΩΝΗ ( τουλαχιστον σε αυτο το κομματι) ..Να λοιπον γιατι δεν πραττετε την αποτειχιση ως οφειλετε αγαπητε μου κυριε ..Γιατι Τ Α Υ Τ Ι Ζ Ε Σ Τ Ε μαζι του ..Συμφωνειτε , ομονοειτε, αρα και συμπραττετε ...Και δεν μου λετε σας παρακαλω ??? Ποιοι ειναι αυτοι που "" βλεπουν μακρια"" ( καθως λετε ) και μπορουν να μας κατευθυνουν εμας τους υπολοιπους για να πραξουμε σωστα και οχι με " συνδυασμο ζηλωτισμου και πατερολατρειας ""( καθως επισης λετε??)..Δωστε μας κανα ονομα καποιου παππουλη να διαφωτιστουμε και μεις οι αδαεις ..Γιατι οι αγιοι οι καημενοι ΔΕΝ εβλεπαν μακρια οι καημενοι , ενω οι παππουληδες βλεπουν , γιατι μαλλον αυτοι ειναι κανονικοι αγιοι ...Επισης κυριε μου, οταν ρωτησετε τον ΧΡΙΣΤΟ (καθως λετε ) για αυτο το τοσο σοβαρο θεμα και σας απαντησει , ανακοινωστε εδω στην Π.Π και σε μας ΤΙ ΣΑΣ ΕΙΠΕ για να το πραξουμε κι εμεις !!!!Ξερετε γιατι σας το λεω???: Γιατι εμεις οι "" πατερολατρες" εδω , και τουλαχιστον οσοι μπορουμε , πραττουμε και εφαρμοζουμε τον 15ο ΚΑΝΟΝΑ της ΑΒ συνοδου , καποιου που τον λενε Μ.ΦΩΤΙΟ...Κι επειδη κι αυτος το 861 μπορει να εκανε " λ α θ ο ς"" , παρακαλω αν παρετε θεια ειδοποιηση εσεις ή αυτοι που τα ερμηνευουν σωστα ,διακριτικα, και κυριως " β λ ε π ο υ ν μ α κ ρ ι α """ , οτι ΔΕΝ ειναι ετσι , οτι ηταν για την εποχη εκεινη, οτι οι εντολες του ΧΡΙΣΤΟΥ ειναι ΚΑΙΡΙΚΕΣ ( κατι μου θυμιζει παλι αυτο) οτι οτι οτι οτι , σας εκλιπαρω ενημερωστε μας για να φυγουμε απο την " πλανη" μας και σωστε μας !!!! Εσεις του " ΣΩΤΗΡΟΣ "".Θα μας υποχρεωσετε αγαπητε μου . Λοιπον.. Καθιστε εκει που ειστε, συγκοινωνηστε, συλλειτουργηστε, συνδιαλλαγειτε, στοχαστειτε, φιλοσοφειστε, αναλυστε, αλλα μακρια απο μενα !!!! Αφηστε μας στην ησυχια μας !!!! Αιντε πια νισαφι .Λυπηθειτε μας ..( Αν υπαρχει στο λεξιλογιο σας) ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προχθές κιόλας σας βλέπαμε όλους εσάς τους καλούς Χριστιανούς να βγαίνετε από το πνευματικό σας κέντρο οπου τελεσατε την γιορτινά σας για την εθνική μας επέτειο στο Βόλο. Μπράβο σας επιτελεσατε το καθήκον σας σαν Έλληνες πατριώτες και ευχαριστημενοι αποχωρουσατε με χαμόγελο στα χείλη. Εδώ ο κόσμος καίγεται, φλέγεται κυριολεκτικά κι εσείς εκεί το βιολί σας! Πόση λύπη αισθάνθηκα και απογοήτευση δεν λέγεται! Τόσοι άνθρωποι, τόσες ψυχές ορκισμένοι στην οργάνωση, τυπολατρεις και προσωπολατρες των πνευματικών ταγων τους που δεν τολμουν να τα βάλουν με τον Δεσπότη του Βόλου. Με τον Αιρεσιάρχη Πατριάρχη ο Δημητριάδος κι αυτοί μαζί του. Με τους Εβραίους του Βόλου ο Δημητριάδος κι αυτοί μαζί του. Με τους Αγγλικανους,Προτεστάντες,Παπικούς(από όπου μας φέρνει και λείψανα Αγιων-Ριμινι) κι αυτοί μαζί του. Έλεος πια! Κατάντησαν οι διακοσμητικές γλάστρες του αρχιοικουμενιστη της Ελλαδικής Εκκλησίας και όχι μόνο και έχετε το θράσος να μιλάτε για αγώνες; Λίγη ντροπή θα έφτανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.