Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Θρησκευτική διπλωματία η "ευλογημένη" διγλωσσία της Νέας Εποχής του Οικουμενισμού


Στο ίδιο τραπέζι θα καθίσουν εκπρόσωποι του Ισλάμ, Ραβίνοι, Παπικοί, Μητροπολίτες και Αγιορείτες για την θρησκευτική διπλωματία
«ΕΣΤΩ ΔΕ ΗΜΩΝ ΤΟ ΝΑΙ, ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΥ, ΟΥ»
katanixis.gr: Στην μετα-Κολυμπάρια εποχή ο διαθρησκειακός διάλογος έχει εκτραπεί εντελώς.
Όπως τον προηγούμενο αιώνα το κέρδος των διαλόγων ήταν η επιχείρηση συνοδικής κατοχύρωσης της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, έτσι στην μετα-Κολυμπάρια εποχή, τα όργανα της νέας εποχής εργάζονται πυρετωδώς για να συνεχίσουν παραπέρα.
Η στάση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στο Ουκρανικό, δημιούργησε σχίσμα στην Εκκλησία και γεννά συνέπειες σε όσους κοινωνήσουν με τους ακοινώνητους σχισματικούς της Ουκρανίας. Αυτό επιβάλλουν οι κανόνες της Εκκλησίας.
Άραγε τι επιτίμια επιβάλλουν σε όσους συμπροσεύχονται με αιρετικούς και αλλοθρήσκους;
Να βάλουμε το θέμα των διαλόγων στη σωστή του βάση λοιπόν και μετά έχει ο Θεός.
Στο ίδιο τραπέζι θα καθίσουν εκπρόσωποι του Ισλάμ, Ραβίνοι, Ρωμαιοκαθολικοί, Μητροπολίτες και Αγιορείτες για την θρησκευτική διπλωματία

Δεν είναι η πρώτη φορά που στο ίδιο τραπέζι θα καθίσουν εκπρόσωποι θρησκειών για να συζητήσουν κρίσιμα θέματα για την θρησκευτική διπλωματία και την εκκλησιαστική στρατηγική που θα πρέπει να χαραχθεί ενόψει των παγκόσμιων προκλήσεων.
Εκπρόσωποι του Ισλάμ, Ραβίνοι, Ρωμαιοκαθολικοί, Μητροπολίτες, Αγιορείτες θα καθίσουν στο ίδιο τραπέζι υπό την Αιγίδα του ελληνικού Υπουργείου εξωτερικών αυτή τη φορά, ενώ στο παρελθόν η πρεσβεία του Ισραήλ είχε και πάλι διοργανώσει κεκλεισμένων των θυρών μια σύναξη σε γνωστό ξενοδοχείο των βορείων προαστείων με συμμετοχή Μητροπολιτών της εκκλησίας της Ελλάδας, του Οικουμενικού Πατριαρχείου και Ραβίνους για ανταλλαγή απόψεων. Ενώ πιο πρόσφατα είχε διοργανώσει πάλι το υπουργείο εξωτερικών την Ελλάδος μια διημερίδα με εκπροσώπους των εκκλησιών, προκαθήμενους των Ελληνορθόδοξων Πατριαρχείων και Ιμάμηδες.
Γενικότερα υπάρχει μια τάση συνομιλιών και καλής διάθεσης για την χάραξη μιας διεθνούς πολιτικής να αντιμετωπίζονται θέματα με κοινό παρανομαστή λόγω της συνύπαρξης πλέον διαφορετικών θρησκειών πολιτών και λόγω της μετανάστευσης.
Όμως το μεγάλο θέμα είναι ποιος τελικά μπορεί να βγει κερδισμένος από αυτές τις συζητήσεις και τις προτάσεις και ποιος ίσως είναι ο βαθύτερος στόχος πίσω από τη βιτρίνα δεδομένου ότι η Ορθοδοξία βάλλεται πανταχώθεν και είναι γεγονός ότι οι μάχες θα είναι δύσκολες περισσότερο από ποτέ.
Οι συνομιλίες ποτέ δεν έβλάψαν αλλά τα σχέδια των ισχυρών πολύ εύκολα υπερτερούν.
Σε αυτή τη διημερίδα τα πρόσωπα που θα πάρουν μέρος δεν είναι τυχαία, ούτε οι εκπρόσωποι των εκκλησιών είναι τυχαίες επιλογές, ούτε οι καθηγητές, ούτε ακόμη και οι Αγιορείτες. Από την έκθεση όμως απόψεων ως την τελική χάραξη σχεδίου φοβόμαστε ότι θα υπάρχει μια διαφορά.
Το γεγονός ότι για την θρησκευτική και εκκλησιαστική διπλωματία θα συναντηθούν εκπρόσωποι εκκλησιών και θρησκειών   στη διημερίδα που διοργανώνει το υπουργείο εξωτερικών είναι παρόλα αυτά ένα βήμα.
Ο στόχος της διημερίδας είναι όπως ενημερώνει το υπουργείο η αποτύπωση αρχών πολιτικής και για η χάραξη προτάσεων σε μια εποχή που τα θρησκευτικά θέματα βρίσκονται στο φακό της επικαιρότητας και του πολιτικού και διπλωματικού ενδιαφέροντος.
Τα θέματα που θα συζητηθούν φαίνεται να ανταποκρίνονται στους προβληματιμσούς και τις ανάγκες της σημερινής κοινωνίας και είναι συνέχεια πολλών και διαφορετικών τάσεων που ακολουθεί η Ελλάδα αυτή την εποχή δια των αρμόδιων φορέων της
Η άσκηση θρησκευτικής και εκκλησιαστικής διπλωματίας φαίνεται να αποτελεί επιτακτική ανάγκη των σημερινών πολιτικών διαθέσεων σε μια εποχή που το μεταναστευτικό θέμα, οι απαιτήσεις της Τουρκίας, η εγκατάσταση προσφύγων στη χώρα μας αλλά και η επεκτατική πολτική χωρών, μέσω της θρησκείας έχουν πλέον απασχολήσει τα υψηλά κλιμάκια της κυβέρνησης και των ενδιαφερόμενων χωρών αλλά κυρίως σε μια εποχή που η αναθεώρηση του συντάγματος αφορά και άρθρο στο οποίο αναφέρονται θέματα θρησκείας.
Ο ρόλος της Εκκλησίας στη διαφύλαξη της ανθρώπινης ζωής και στην αντιμετώπιση του προσφυγικού προβλήματος είναι ένα από τα θέματα που θα συζητηθούν. Ενώ το μείζον θέμα για την “Ορθοδοξία και την Οικουμένη και ο ρόλος του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην παγκόσμια γεωπολιτική σκηνή είναι επίσης ένα πάντα επίκαιρο ζήτημα. Μέσα στα στρατηγικής σημασίας θέματα θα συζητηθεί μάλιστα και η Άσκηση Εκκλησιαστικής Διπλωματίας στο πλαίσιο λειτουργίας των πρεσβυγενών Πατριαρχείων. Ενώ η ανάπτυξη Εκκλησιαστικής Διπλωματίας μέσω της δράσης των ΜΚΟ και των αναπτυξιακών προγραμμάτων Διεθνών Οργανισμών, θα απασχολήσει τη διημερίδα
Από την άλλη πλευρά οι Εκκλησιαστικές Σχολές, τα Δίκτυα, η Εκπαίδευση, η Άσκηση, και το Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι είναι αρκετά σοβαρό θέμα πάνω στο οποίο θα τεθούν απόψεις.
Στη  διημερίδα αυτή που έχει ως θέμα την Θρησκευτική -Εκκλησιαστική διπλωματία στον 21ο αιώνα θα χαιρετίσουν ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ Ιερώνυμος, ο υπουργός εξωτερικών κ Κατρούγκαλος, εκπρόσωποι παγκόσμιου συμβούλιου εκκλησιών και ευρωπαϊκών εκκλησιών και θα ξεκινήσει την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου.
Την κεντρική εισήγηση θα κάνει ο υφ Εξωτερικών κ Μάρκος Μπόλαρης με θέμα Παγκόσμιος Διάλογος με θρησκείες και Εκκλησίες.
Α΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
Συντονιστής: Ευστάθιος Λιανός – Λιάντης, Ειδικός Γραμματέας ΥΠΕΞ.
Οικουμενικό Πατριαρχείο – Επίσκοπος Αμορίου Νικηφόρος, Ηγούμενος Μονής Βλα-τάδων: «Ορθοδοξία και Οικουμένη, ο ρόλος του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην παγκόσμια γεωπολιτική σκηνή».
 Πατριαρχείο Αλεξανδρείας – Μητροπολίτης Γουϊνέας Γεώργιος: «Ο εποικοδομητικός διάλογος και η καλή φιλία ως η καλύτερη διπλωματική οδός για ειρηνική συνύπαρξη Χριστιανισμού και Ισλάμ».
Μητροπολίτης Αρκαδίας Λιβάνου Βασίλειος: «Οι θέσεις του Πατριαρχείου Αντιοχείας στους διαθρησκειακούς και διαχριστιανικούς διαλόγους τον 20ο και 21ο αιώνα».
Πατριαρχείο Ιεροσολύμων – Αρχιεπίσκοπος Ανθηδώνος Νεκτάριος: «Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων ως παράγων σταθερότητος και διαλόγου στη Μέση Ανατολή».
Εκκλησία Κύπρου – Δρ. Γιώργος Κάκκουρας, Επιθεωρητής Θρησκευμάτων Υπουργεί-ου Παιδείας Κύπρου: «Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία Κύπρου στην Ιστορία και το Παρόν της Ορθόδοξης Οικου-μένης».
B΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ.
Συντονιστής: Κωνσταντίνος Δανασσής, Πληρεξούσιος Υπουργός B, Ε2 Διεύθυνση Θρησκευτικών και Εκκλησιαστικών Υποθέσεων ΥΠΕΞ.
Ιουδαϊσμός – Ραββίνος Γκαμπριέλ Νεγρίν: «Η πολυαίωνη Εβραϊκή παρουσία στον Ελλαδικό χώρο ως παράδειγμα θρησκευτικής σταθερότητας».
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία – Αρχιεπίσκοπος Savio Hon Tai Fai, Αποστολικός Νούντσιος: «Pontifical Diplomacy».
Κοινωνία Ευαγγελικών Εκκλησιών – Φιλήμων Τυλλιανάκης: «Λίγες ιδέες για μια χώρα ανοιχτή στον κόσμο».
Συριακή Ορθόδοξη Εκκλησία – Αρχιμ. Ζακχαίος, εκπρόσωπος του Πατριαρχείου Αντιοχείας των Σύρων Ορθοδόξων Ελλάδος: «Πατριαρχείο Αντιοχείας των Σύρων Ορθοδόξων στην Ελλάδα, Αποστολή και επιστολή, προς μίαν κοινωνίαν αληθινή μεταξύ των λαών» .
Μητρόπολη Ορθοδόξων Αρμενίων – Μητροπολίτης Κεγάμ Χατζεριάν.
Αιγύπτιοι Κοπτορθόδοξοι – Μητροπολίτης Παύλος: «Οι Κόπτες και η ελληνική κληρονο-μιά».
Ισλάμ – Ελ Σαγιέντ Εχάμπ: «Μουσουλμάνοι μετανάστες στην Ελλάδα: γέφυρες φιλίας μεταξύ των χωρών προέλευσης».
Ασσύριοι Χριστιανοί – Κυριάκος Μπατσάρας, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ασ-συρίων, «Η Ασσυριακή Εκκλησία στην Ελλάδα και η σχέση της με την Ελληνική Εκκλησία».
Αρχιμ. Ιγνάτιος Σωτηριάδης, Γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών σχέσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος: «Η συμβολή της Εκκλησίας της Ελλάδος στην καλλιέργεια των διορθόδοξων, διαχριστιανικών και διαθρησκειακών σχέσεων».
«ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ»
Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019
Χαιρετισμός – Δημήτρης Παρασκευόπουλος, Πρέσβυς Γενικός Γραμματέας ΥΠΕΞ.
Γ΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: ΦΟΡΕΙΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ.
Συντονιστής: Κωνσταντίνος Μυγδάλης, Σύμβουλος Γραμματείας ΔΣΟ.
Μητροπολίτης Προύσης Ελπιδοφόρος, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ: «Άσκηση Εκκλησιαστικής Διπλωματίας στο πλαίσιο λειτουργίας των πρεσβυγενών Πατριαρχείων».
Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεος: «H “στρατηγική” της Πολιτείας έναντι εκκλησιαστικών θεμάτων εκτός της Ελλάδος».
10.15-10.30 Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου Ανδρέας, Καθηγητής Θεολο-γικής Σχολής Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης: «Σχέσεις Εθναρχούσας Εκκλησίας και Έθνους (μεταξύ 19ου και 20ού αιώνα)».
Πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Γουρδούπης, Διευθυντής Θρησκευτικής Υπηρεσίας ΓΕΕΘΑ: «Θρησκευτική Υπηρεσία Στρατού και Διπλωματία».
Δ. Παπανδρέου, Πληρεξούσιος Υπουργός Β΄, ΣΤ1 Διεύθυνση ΥΠΕΞ: «Η συμβολή των κρατικών κυβερνητικών αρχών».
Μαρίνα Κολοβοπούλου, Καθηγήτρια Θεολογικής Σχολής ΕΚΠΑ: «Η συμβολή της Παιδείας στην Θρησκευτική και Εκκλησιαστική Διπλωματία»
Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας Γαβριήλ: «Το Ορθόδοξο Κέντρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Ελβετία και η συμβολή του στην Εκκλησιαστική Διπλωματία».
Ανδρέας Μιχαηλίδης, Βουλευτής Χίου – Γενικός Γραμματέας Διακοινοβουλευτικής Συ-νέλευσης Ορθοδοξίας : «Κοινοβουλευτική Εκκλησιαστική Διπλωματία. Το παράδειγμα της Διακοινοβουλευ-τικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας (ΔΣΟ)».
ΣΥΖΗΤΗΣΗ-ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ.
Δ΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: ΠΑΝΑΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ (Ο ρόλος της Εκκλησίας στη διαφύλαξη της ανθρώπινης ζωής και στην αντιμετώπιση του προσφυγικού προβλήματος).
Συντονιστής: Μιχαήλ-Ευστράτιος Δαρατζίκης, Πρέσβυς Ε1 Διεύθυνση Μορφωτικών και Πολιτιστικών Υποθέσεων ΥΠΕΞ.
Μητροπολίτης Ζάμπιας Ιωάννης: «Εκκλησία και οικοδόμηση της Ειρήνης».
Αρχιμ. Αρίσταρχος Γκρέκας, Καθηγητής ΑΕΑΑ: «Η συμβολή της Θρησκείας στην πρόληψη των πολεμικών συγκρούσεων».
Καθηγητής Απόστολος Β. Νικολαϊδης, Κοσμήτωρ Θεολογικής Σχολής ΕΚΠΑ: «Η συμβολή της Εκκλησίας στην αντιμετώπιση του προσφυγικού προβλήματος».
Ηρακλής Μοσκώφ, Εθνικός Εισηγητής: «Η καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων».
Ε΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: ΑΣΚΗΣΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ (Εκκλησιαστικές Σχολές, Δίκτυα, Εκπαίδευση, Άσκηση, Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι).
Συντονιστής: Νικόλαος Πρωτονοτάριος, Πληρεξούσιος Υπουργός Α, Ε1 Διεύθυνση Μορφωτικών και Πολιτιστικών Υποθέσεων ΥΠΕΞ.
Μιχαήλ-Ευστράτιος Δαρατζίκης, Πρέσβυς Ε1 Διεύθυνση ΥΠΕΞ: «Ο Πολιτισμός ως μέσον άσκησης εκκλησιαστικής διπλωματίας».
Μάριος Μπέγζος, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής ΕΚΠΑ: «Η συμβολή των θεολογικών σχολών στην Εκκλησιαστική – Θρησκευτική Διπλωματία».
Συμεών Πασχαλίδης, Καθηγητής ΑΠΘ, Διευθυντής Πατριαρχικού Ιδρύματος Πατερικών Μελετών: «Η αξιοποίηση δικτύων στο πλαίσιο άσκησης εκκλησιαστικής διπλωματίας».
Δρ. Παντελής Καλαϊτζίδης, Διευθυντής Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών Βόλου: «Η εκκλησιαστική διπλωματία μεταξύ εργαλειοποίησης και μαρτυρίας».
Αρχιμ. Σωφρόνιος Γκουτζίνης, Πρωτοσύγκελλος Ι.Μ. Ξάνθης: «Η λειτουργία του Ορθό-δοξου Ινστιτούτου «Πατριάρχης Αθηναγόρας» στο Berkeley, California, ως φορέας Ορθοδόξου ενότητας».
Δρ. Κωνσταντίνος Ζορμπάς, Διευθυντής Ορθόδοξης Ακαδημίας Κρήτης: «Η λειτουργία της Ορθόδοξης Ακαδημίας Κρήτης ως μέσον άσκησης εκκλησιαστικής διπλωματίας».
Πολυξένη Αδάμ-Βελένη, Γενική Διευθύντρια Αρχαιοτήτων ΥΠΠΟΑ: «Η Πολιτιστική διπλωματία μέσω του αποθέματος βυζαντινής εκκλησιαστικής κληρονομιάς»
ΣΤ΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ – ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ: Διορθόδοξη και Διαχριστιανική πραγματικότητα.
Συντονιστής: Αθανάσιος Παρέσογλου, Πληρεξούσιος Υπουργός Β, Γ2 Διεύθυνση Ευρωπ. Ενοποίησης και Οικονομ. και Νομισμ. Πολιτικής
Αρχιεπίσκοπος Σινά Δαμιανός: «Ο διαχρονικός Σιναϊτικός Μοναχισμός μεταξύ φυλών, πολιτι-σμών, γλωσσών και θρησκειών και η μυστική δυναμική του στον διορθόδοξο χώρο».
Αρχιμανδρίτης Ελισσαίος, Ηγούμενος Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας: «Η μαρτυρία του μοναχισμού στη διορθόδοξη, διαχριστιανική και διαθρησκειακή πραγματικότητα».
Ιερομόναχος Θεόφιλος, Ιερά Μονή Παντοκράτορος: «Μοναστικά καθιδρύματα στην Ελλά-δα και στο εξωτερικό. Το θεσμικό τους πλαίσιο de lege ferenda».
Ζ΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: ΔΙΑΣΠΟΡΑ- ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ.
Συντονιστής: Δημήτριος Παπανδρέου, Πληρεξούσιος Υπουργός Β, ΣΤ1 Διεύθυνση Προσωπικού και Διοικ. Οργάνωσης ΥΠΕΞ
Μητροπολίτης Γαλλίας Εμμανουήλ: «Η Ορθόδοξη μαρτυρία στον διαχριστιανικό και στον διαθρησκειακό διάλογο».
Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής ΕΚΠΑ: «Το ζήτημα της ‘διασποράς’. Αφορμή για ρεαλιστικές προτάσεις ως προς το μέλλον και τη σημασία της».
Μητροπολίτης Σουηδίας Κλεόπας: «Εκκλησία και Διασπορά (Ευρώπη-Αμερική)».  
Επίσκοπος Φαναρίου Αγαθάγγελος, Γενικός Διευθυντής Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος: «Θεολογικές και ιστορικές αποτυπώσεις του έργου της Αποστολικής Διακονίας στην Οικουμένη».
Καθηγητής Θεόδωρος Γιάγκου, Κοσμήτωρ Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ: «Διορθόδοξες σχέσεις πριν και μετά την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο».
Πρωτοπρεσβύτερος Δρ Κωνσταντίνος Σ. Κενανίδης, Διευθυντής του Ινστιτούτου Ορθόδοξης Θεολογίας, Απόστολος Παύλος, Βρυξελλών: «Η ανάπτυξη Εκκλησιαστικής Διπλωματίας μέσω της δράσης των ΜΚΟ και των αναπτυξιακών προγραμμάτων Διεθνών Οργανισμών».

2 σχόλια:

  1. Δημήτριος Αθανασός1/3/19, 9:47 π.μ.

    Είναι ντροπή, κατάντια.Απο πότε Σεβασμιώτατοι, ηγούμενοι που θα συμμετέχετε η αφέλεια είναι αρετή;
    Η συγκάλυψη,η αποσιώπηση,η παρέκκλιση και η απόκλιση στους Αγίους ήσαν βδέλυγμα και δαιμονική ευσέβεια,για σας είναι προσέλκυση της Άκτιστος Χάριτος;
    Ντύνεται με ιερότητα την πλάνη;
    Δεν γνωρίζετε ότι ο σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελο φωτός,στον νου,στην επιθυμία,και στην θέληση;
    Το κακό,οι Άγιοι Πατέρες το πολεμούσαν,δεν το άφηναν να προευλάνει και να γιγαντώνεται.
    Πότε θα καταδικάσετε τον οικουμενισμό ως παναίρεση;Δεν γνωρίζετε,οτι στην χλιαρότητα δεν αναπαύεται το Πανάγιο Πνεύμα του Χριστού μας;Ο Άγιος Παίσιος, αυτό έκανε;Αυτά σας έλεγε;Όταν αιχμαλωτίσανε τον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά οι Τούρκοι,στο διάλογο με τους χιόνες χρησιμοποίησε .. διπλωματία;
    Η προσέλκυση της Άκτιστος Χάριτος, επιτυγχάνεται με την διπλωματία,η με την ομολογία;
    Είθε η Χάρις της Παναγίας μας να μας επισκιάζει και να περιφρουρεί το χώρο της καρδίας μας Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας απέρριπταν το Κολυμπάρι και τις διατυπώσεις του,ας είχαν ακέραιο φρόνημα και αδιαμφισβήτητη ορθοτόμηση και κανείς μας δεν θα μπορούσε να πει τίποτα για διπλωματικά ανοίγματα ελεγχόμενα και προσδιορισμένα με αλλόθρησκους. όχι μόνο για τα πρακτικά προβλήματα
    αλλά ούτε και για τα θεολογικά. Οι πρώτοι χριστιανοί διδάσκαλοι χρησιμοποίησαν διπλωματία με τους Έλληνες, αλλά με ακέραια πίστη, ώστε να γίνει το επικοινωνιακό γεφύρωμα. Δεν τους είπαν εξαρχης, κάνετε λάθος οι θεοί σας δεν είναι σωστοί κτλ. αλλά βρήκαν πάτημα στη θρησκεία τους για να ξεκινήσουν τη συζήτηση. Το πρόβλημα έγκειται στην δειλια, προχειρότητα και ανεπάρκεια
    όλων αυτών που έχουν επιλεγεί για απολογητές και συνομιλητές των διαλόγων. Η πνευματική αναξιότητα τους, όσων παίρνουν αποφάσεις περί των ορθοδόξων συνομιλητών που λαμβάνουν μέρος είναι καταφανής. Διότι αν Αυτοί είχαν το σωστό φρόνημα και τα σωστά επιχειρήματα ώστε να προβληματίσουν την απέναντι πλευρά, τότε θα είχανε μερικώς ως αποτέλεσμα την αυτόβουλη εισροή στην ορθοδοξία και την αλήθεια. Αντιθέτως όταν δίνουν οικουμενιστικά παραδείγματα και πατήματα, καταστρέφουν πλήρως κάθε Ελπίδα. Όταν και ονομάζουν τη ρασοφόρο παρουσία τους
    με δημόσιες σχέσεις, μαρτυρία και άρωμα Ορθοδοξίας καταλαβαίνει κάποιος τι γίνεται..
    Αφού υπάρχει ισοκυρο βάπτισμα, πώς θα μπορέσει άραγε κάποιος να πείσει για παράδειγμα ένα Καθολικό επιστρέψει στην ορθοδοξία; Θα σου πει και με το δίκιο του ,"Μα τι μου λες δεν βλέπεις ότι οι ιερείς σας αναγνωρίζουν ότι και οι δικοί μας κάνουν το ίδιο βάπτισμα για Σωτηρία.. τι παραπάνω θα κερδίσω εάν αλλάξω;" Πως μετά να του αποδείξεις προφητικά για την προφητευμενη θεσμική πλάνη του κλήρου της τελευταίας γενιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.