Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

Άρθρα για την σκόπιμη Ημερίδα, προς αποτροπή της αγιοπατερικής Διακοπής Μνημοσύνου των Οικουμενιστών





    σοι παρακολουθοῦν τὰ δρώμενα ποὺ ἔχουν σχέση μὲ τὴν ἐπέκταση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, θὰ ἔχουν νωπὲς μνῆμες ἀπὸ τὴν Ἡμερίδα ποὺ διοργάνωσε ὁ π. Νικόλαος Μανώλης καὶ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης στὴ Θεσσαλονίκη τὴν 16 Ἰουνίου 2018. Κατηγορήθηκε ἐπισήμως μὲ συγκεκριμένα ἄρθρα, ὅτι σκοπός της ἦταν  νὰ  ἀποτρέψει  κλῆρο καὶ λαό, ἀπὸ τοῦ νὰ μιμηθοῦν τοὺς Ἁγίους καὶ νὰ προχωρήσουν σὲ διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου (Ἀποτείχιση) τῶν Οἰκουμενιστῶν, σύμφωνα μὲ τὴν ἀποτελεσματικὴ διδασκαλία τῶν Ἁγίων κι ὄχι σύμφωνα μὲ τὴν ἀναποτελεσματικὴ δική τους μετα-πατερικὴ διδασκαλία, ἡ ὁποία συνιστᾶ στοὺς πιστοὺς νὰ ἀρκεστοῦν σὲ μιὰ μεσοβέζικη ἀποτείχιση (ποὺ δὲν μαρτυρεῖται στὴν δισχιλιόχρονη ἁγιοπατερικὴ Παράδοση) καὶ ἡ ὁποία ΟΥΔΟΛΩΣ πονοκεφαλιάζει τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, μᾶλλον δὲ καὶ τοὺς χαροποιεῖ, ἀφοῦ καταργεῖ τὴν Ἐντολὴ «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔστω», καὶ διδάσκει ὅτι δὲν εἶναι καθῆκον τῶν Χριστιανῶν νὰ ἀπομακρύνονται ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Ποιμένες καὶ πνευματικούς, ἀλλὰ κάτι προαιρετικό. Ὁπότε, εἴτε ἀποτειχίζεται κανείς, εἴτε ὄχι, αὐτὸ δὲν τὸν βλάπτει καὶ δὲν ἔχει σχέση μὲ τὴν σωτηρία του!
    Ἐπειδὴ οἱ λαλίστατοι στὰ ἄλλα καὶ γρήγοροι σὲ ἀπαντήσεις πατέρες τῆς Θεσσαλονίκης δὲν ἀπάντησαν ἕως τώρα, ὑποθέτουμε
ὅτι ἐπειδὴ τὰ ἄρθρα δημοσιεύτηκαν μέσα στὸ καλοκαίρι, περίοδο διακοπῶν, δὲν πληροφορήθηκαν γιὰ ὅλες τουλάχιστον αὐτὲς τὶς δημοσιεύσεις. Διότι δὲν δικαιολογεῖται διαφορετικά, πανεπιστημιακοὶ δάσκαλοι καὶ ποιμένες νὰ ἀδιαφοροῦν καὶ νὰ μὴν ἀπαντοῦν σὲ ἐπώνυμα ἄρθρα, ποὺ καταδεικνύουν τὴν ὑπ’ αὐτῶν διαστρέβλωση ΟΧΙ μόνο τῆς ἁγιοπατερικῆς Παραδόσεως, ἀλλὰ καὶ τῆς ἱστορίας, ὅταν μάλιστα αὐτὴ ἡ διαστρέβλωση ἔχει σχέση μὲ τὴν σωτηρία ἀνθρώπων.
    Ἐπαναδημοσιεύουμε, λοιπόν, ἕνα τμῆμα καὶ τὶς διευθύνσεις τῶν ἑπτά (7) ἄρθρων· ἕνα (1) τοῦ π. Σεραφείμ Ζήση, τριῶν (3) τοῦ ἱστορικοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου καὶ τριῶν (3) τοῦ Ἱερομόναχου Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ καὶ ἐλπίζουμε  νὰ τὰ πληροφορηθοῦν καὶ νὰ ἀπαντήσουν γιατὶ πρόκειται περὶ θεμάτων ποὺ ἀφοροῦν τὴν Πίστη μας. Ταυτόχρονα εἶναι εὐκαιρία νὰ ἐνημερωθοῦν κι ὅσοι –λόγῳ τῶν διακοπῶν– δὲν τὰ διάβασαν.
    Οἱ "καλοθελητές", βέβαια, πάλι θὰ μιλήσουν περὶ ἐπιθέσεως ἐναντίον συναγωνιστῶν, μὴ δυνάμενοι ἀκόμα νὰ καταλάβουν ὅτι, ὅταν προσβάλλεται ἡ Πίστη καὶ ἡ Παράδοση, δὲν μᾶς ἐνδιαφέρει ποιός τὴν προσβάλλει: αἱρετικὸς Οἰκουμενιστὴς ἢ μεταπατερικῶν προδιαγραφῶν ἀντι-Οἰκουμενιστής· καὶ ὀφείλουμε νὰ τὴν ὑπερασπιζόμαστε. Ἂς πείσουν τοὺς πνευματικούς τους νὰ ἀπαντήσουν μὲ θεολογικὰ ἐπιχειρήματα, μήπως καὶ βοηθήσουν κι ἐμᾶς νὰ καταλάβουμε τὰ τυχὸν λάθη μας. Κάθε ἄλλη ἀπάντηση ποὺ θὰ χρησιμοποιεῖ ὕβρεις καὶ χτυπήματα "κάτω ἀπὸ τὴ μέση", ἐμεῖς μὲν τὰ συνηθίσαμε καὶ μᾶς ὠφελοῦν (γιατὶ μᾶς ταπεινώνουν -εἴτε ἀληθινά, εἴτε ψεύτικα- καὶ δὲν θὰ μᾶς κάνουν νὰ ὑποστείλουμε τὸν ἀγώνα), αὐτοὺς ὅμως τοὺς ἐκθέτουν στὰ μάτια τῶν ὀρθοφρονούντων, ἀλλὰ κυρίως στὰ μάτια τοῦ Θεοῦ.



Εἰσήγηση π. Σεραφεὶμ Ζήση στὴν Ἡμερίδα Θεσσαλονίκης 16 Ἰουνίου 2018

    Περιμέναμε τὴν δημοσίευση τῆς εἰσηγήσεως τοῦ π. Σεραφεὶμ Ζήση, γιὰ νὰ δοῦμε τὶς πηγές του καὶ τὴν βιβλιογραφία του, νὰ δοῦμε ποῦ στηρίζει, σὲ ποιά πατερικὰ κείμενα, κάποιες «περίεργες» ἑρμηνεῖες ἢ συμπεράσματα σχετικὰ μὲ τὴν Οἰκονομία. Παραδόξως, καὶ ἐνῶ τὰ κείμενα τῶν ἄλλων εἰσηγήσεων δημοσιεύτηκαν, αὐτὴ τοῦ π. Σεραφεὶμ δὲν δημοσιεύτηκε ἀκόμη.
    Ὡς ἐκ τούτου ἀπομαγνητοφωνήσαμε τὴν εἰσήγησή του καὶ τὴν παρουσιάζουμε· τὶς ἑπόμενες ἡμέρες δέ, θὰ δημοσιεύσουμε κριτικὴ ἐπ’ αὐτῆς, διότι ὑπάρχουν σημεῖα ποὺ παρεκκλίνουν τῆς ἁγιοπατερικῆς μας Παραδόσεως.
   Σήμερα, μαζὶ μὲ τὴν δημοσίευση τῆς εἰσηγήσεώς του, δημοσιεύουμε καὶ τὸν τίτλο τῶν τριῶν ἄρθρων τοῦ κ. Τσακίρογλου, ποὺ ἀναφέρονται σὲ ἕνα τμῆμα τῆς εἰσηγήσεως τοῦ π. Σεραφείμ, ὥστε νὰ μπορεῖ κάποιος νὰ συγκρίνει τὶς θέσεις του σὲ σχέση μὲ τὴν ἱστορική-ἐκκλησιαστικὴ ἀλήθεια.
Περιπτώσεις  Οἰκονομίας
στοὺς ἀγῶνες γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία 
π. Σεραφεὶμ Ζήση
     Πολυσέβαστοι πατέρες καὶ ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί


   Τὸ θέμα μας εἶναι «Περιπτώσεις Οἰκονομίας στοὺς ἀγῶνες γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία». Καθὼς ἔχει ἤδη διαζωγραφηθεῖ ἐπαρκῶς ἀπὸ τὶς προηγούμενες εἰσηγήσεις, κυρίως δὲ ἀπὸ τὰ ἴδια τὰ γεγονότα, εἶναι φανερὸ ὅτι ἡ πατρίδα μας βυθίζεται στὸ τέλμα ὄχι μόνο τῆς ἐθνικῆς, πολιτικῆς, οἰκονομικῆς καὶ πνευματικῆς ἐξαθλιώσεως, ἀλλὰ τώρα πλέον καὶ σὲ ἐκεῖνο τῆς αἱρέσεως. Καὶ μόνον οἱ σύγχρονες...
Συνέχεια ἐδῶ κι στο βίντεο ἐδῶ.


Τὰ τρία ἄρθρα-κριτικὴ στὶς θέσεις τοῦ μοναχοῦ Σεραφείμ, τοῦ κ. Αδ. Τσακίρογλου:

1. Ἡ «Οἰκονομία» ποὺ ἔφερε... τὸ Φιλιόκβε
"Π.Π.": Την αποδεδειγμένα αποτυχημένη «Οικονομία» των Παπών της εποχής της «πορνοκρατίας» μας προτρέπουν να ακολουθήσουμε οι πατέρες της Θεσσαλονίκης;


2. Η παραχάραξη της ιστορίας έχει ένα νέο όνομα: Οικονομία 
Ἡ «Οἰκονομία» ποὺ ἔφερε... τὸ Φιλιόκβε

Τοῦ  Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
κούσαμε στὴν ἡμερίδα τῆς Θεσσαλονίκης νὰ παρουσιάζεται ἀπὸ τὸν π. Σεραφεὶμ Ζήση ὡς ἐπιχείρημα ὑπὲρ τῆς νεόκοπης Οἰκονομίας ποὺ ὑποστηρίζουν οἱ πατέρες τῆς Θεσσαλονίκης, ἐκεῖνο τὸ εἶδος τῆς «Οἰκονομίας» ποὺ ἐφάρμοσε ὁ Πάπας Ἰωάννης Η΄!  Συγκεκριμένα εἶπε (ἀπὸ τὸ 2:50:13): ..................

3. Ο Πάπας Λέων Γ΄  και η «Οικονομία» του
Τέλος τῆς τριλογίας περὶ Παπισμοῦ καὶ «Οἰκονομίας»


Τοῦ  Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
Τέλος τῆς τριλογίας περὶ Παπισμοῦ καὶ «Οἰκονομίας»
Στὰ δύο προηγούμενα ἄρθρα (ἐδῶ κι ἐδῶ) ἀποδείχθηκε βάση τῶν πηγῶν, ὅτι ἡ ὑποτιθέμενη «Οἰκονομία» τοῦ Πάπα Ἰωάννη Η΄ καὶ γενικὰ τῶν Παπῶν Ρώμης τοῦ 9ου ἕως τοῦ 11ου αἰῶνος δὲν εἶχε καμία σχέση μὲ τὴν Οἰκονομία ποὺ ἐφαρμόζει ἡ Ἐκκλησία γιὰ τὴν σωτηρία τῶν ψυχῶν. Ἀντιθέτως, αὐτὸ ποὺ ἐφάρμοσαν οἱ ἀκόμα Ὀρθόδοξοι Πάπες τῆς ἐποχῆς ἐκείνης ἦταν μία καλὰ σχεδιασμένη διπλωματία μὲ σκοπὸ τὴν ἐπιβολὴ καὶ ἐπικράτηση τῶν παπικῶν ἀξιώσεων (Πρωτεῖο κλπ.). Ἡ διπλωματία αὐτὴ ὄχι μόνο δὲν ὠφέλησε τὴν Ἐκκλησία –ὅπως θέλουν νὰ μᾶς πείσουν οἱ ἀντιοικουμενιστὲς ὑποστηρικτὲς τῆς ἀτελείωτης «Οἰκονομίας»–, ἀλλὰ ἀντιθέτως ...




Ἀκολουθοῦν τὰ τρία ἄρθρα-κριτικὴ στὶς θέσεις τοῦ μοναχοῦ Σεραφείμ, τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ:

 Πλήρης ανατροπή των ψευδο-πατερικών περί ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ θέσεων του π. Σεραφείμ Ζήση και των συν αυτώ.



Παρέμβασις εἰς τὴν εἰσήγησιν τοῦ π. Σερ. Ζήση


                Τοῦ ἱερομονάχου Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ
    Μοῦ ἀπεστάλη σὲ φωτοαντίγραφα ἡ εἰσήγησις τοῦ π. Σεραφεὶμ Ζήση, ἡ ὁποία ἔγινε στὴν Θεσσαλονίκη σὲ Ἡμερίδα μὲ θέμα «Περιπτώσεις Οἰκονομίας στοὺς ἀγῶνες γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία» (ἐδῶ). Ἐπειδὴ πιστεύω ὅτι εἶναι δύσκολο στὶς ἡμέρες μας νὰ κατανοήσουμε τοὺς Ἁγίους, καὶ ἐπειδὴ συνήθως τοὺς προσαρμόζουμε στὰ πιστεύω μας, θὰ ἤθελα νὰ καταθέσω τὶς σκέψεις καὶ ἐνστάσεις μου γιὰ τὴν δημιουργία ἑνὸς γενικοτέρου προβληματισμοῦ, ὡς πρὸς τὸ δέον γενέσθαι, διὰ τὴν καταπολέμησι τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
    Ἡ ἀναφορὰ τῶν σκέψεων καὶ ἐνστάσεών μου θὰ εἶναι στὸ σημεῖο τῆς ὁμιλίας τοῦ π. Σεραφεὶμ διὰ τὴν περίπτωσι τῆς ἐκκλησιαστικῆς Οἰκονομίας τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου,
ἐπειδὴ ἔτυχε νὰ τὸν μελετήσω κάπως καλύτερα ἀπὸ τοὺς ἄλλους ἁγίους Πατέρες, καὶ ὁ σκοπός, ἀφ’ ἑνὸς μὲν ἡ συμβολὴ εἰς τὴν ὀρθὴ κατανόησι τοῦ Ὁσίου, ἀφ’ ἑτέρου ἡ σωστὴ καὶ διακριτικὴ προσαρμογὴ τῶν λόγων καὶ τῶν ἔργων του στὴν σημερινὴ κατάστασι τῆς αἱρέσεως.
     Ἀναφέρει λοιπόν ὁ π. Σεραφεὶμ Ζήσης στὴν ἀρχὴ τῆς ἀναφορᾶς του στὸν Ὅσιο τὰ ἑξῆς:
    «Εἶναι δὲ χαρακτηριστικὸ ὅτι αὐτοί, πρὸς τοὺς ὁποίους ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ἀντετέθη καὶ ἐφάρμοσε γιὰ τὸ θέμα τῆς Οἰκονομίας ἀκοινωνησία μερικῶς ἢ τελείως, δηλαδὴ οἱ Ἅγιοι Πατριάρχες Κων/πόλεως Ταράσιος καὶ Νικηφόρος, εἶναι ἐπίσης Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας κι ὄχι μολυσμένοι καὶ ἀκοινώνητοι, λόγῳ τῆς Οἰκονομίας τους».
    Τὸ σημεῖο αὐτὸ τῆς εἰσηγήσεως τοῦ π. Σεραφείμ, ἔτσι ὅπως ἀναφέρεται, νομίζω ὅτι ὄχι μόνο δὲν οἰκοδομεῖ, ἀλλὰ καὶ ἀποπλανᾶ τοὺς ἀκροατὲς καὶ τοὺς λοιποὺς Ὀρθοδόξους καὶ εἰδικὰ αὐτοὺς ποὺ προβληματίζονται ὡς πρὸς τὴν Ἀποτείχισι ἀπὸ τὴν αἵρεσι. Διότι ναὶ μὲν οἱ Ἅγιοι αὐτοὶ Πατριάρχες δὲν εἶναι μολυσμένοι καὶ ἀκοινώνητοι, ἐξ αἰτίας καὶ μόνο τῆς ἀγαθῆς προθέσεως καὶ ἐπειδὴ δὲν τὸ ἔκαναν αὐτὸ χάριν τοῦ βολέματός των καὶ χάριν τοῦ ἐφησυχασμοῦ καὶ τοῦ συμβιβασμοῦ, ἐνῶ σήμερα στοὺς Ἀντιοικουμενιστὲς συμβαίνει τὸ ἐντελῶς ἀντίθετο, δηλαδὴ ζητοῦμε νὰ εὕρωμε παραδείγματα Οἰκονομίας ἀπὸ τοὺς Ἁγίους μας, προκειμένου νὰ βολευτοῦμε καὶ προκειμένου νὰ μὴν πολεμήσουμε ποτὲ καί, βέβαια....
Συνέχεια: https://paterikiparadosi.blogspot.com/2018/08/blog-post.html

 Παντελής άγνοια ή συνειδητή διαστρέβλωση της Πατερικής διδασκαλίας και ασέβεια στον Όσιο;



Παρέμβασις δευτέρα εἰς τὴν εἰσήγησιν τοῦ π. Σεραφεὶμ Ζήση τῆς Ἡμερίδος εἰς τὴν Θεσ/νίκη
              
Τοῦ ἱερομονάχου Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ
     
   Μελετώντας διεξοδικώτερα τὴν εἰσήγησι τοῦ π. Σεραφεὶμ Ζήση εἰς τὴν ἐν λόγῳ Ἡμερίδα, αἰσθάνομαι τὴν ὑποχρέωσι νὰ δευτερολογήσω, μὲ τὸν σκοπὸ τῆς ἀποκαταστάσεως τῆς ἀληθείας, τῆς ἐνημερώσεως τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ καὶ εἰδικὰ ὅσων ἐνδιαφέρονται γιὰ τὴν Ἀποτείχισι ἀπὸ τὴν αἵρεσι, ἡ ὁποία πρέπει νὰ γίνη σὲ Ὀρθόδοξες βάσεις καὶ ὄχι, κατὰ τὸ δὴ λεγόμενο, κατὰ τρόπον μεσοβέζικο· ἢ ὅπως λέει ὁ λαός, νὰ εἴμεθα ἀποτειχισμένοι, παίζοντας συγχρόνως σὲ διπλὸ ταμπλώ.
    Ἐπίσης πρέπει νὰ ἀποκατασταθῆ ὁ ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης, διότι τὸν ἐπαρουσίασαν ὡς δῆθεν δεχόμενο τὴν μνημόνευσι αἱρετικοῦ Ἐπισκόπου, ἔστω ὑπὸ ὡρισμένας προϋποθέσεις...
 Συνέχεια: https://paterikiparadosi.blogspot.com/2018/08/blog-post_4.html

Περί Οικονομίας στις περιπτώσεις Νεστορίου και Θ. Μοψουεστίας και σκέψεις για την ανάγκη σύναξης Ορθοδόξων

Παρέμβασις τρίτη (τελευταία) εἰς τὴν εἰσήγησιν τοῦ π. Σεραφεὶμ Ζήση


Τοῦ ἱερομονάχου Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ
   
   Εἰς τὴν παρέμβασι αὐτὴ εἰς τὴν εἰσήγησι τοῦ π. Σεραφεὶμ Ζήση θὰ ἀναφερθοῦμε σὲ διάφορα θέματα, τὰ ὁποῖα θίγει, καὶ εἶναι ὄντως πολὺ σημαντικά, τὰ ὁποῖα ὅμως κατὰ τὴν γνώμη μας ἀντιμετωπίζονται μὲ τὸν πλέον ἀκατάλληλο καὶ ἀνορθόδοξο τρόπο καὶ φυσικὰ πέρα τῆς ἀκαδημαϊκῆς ἀναφορᾶς, οὐδεμία λύσι δίδεται εἰς αὐτά.
    Στὴν ἀρχὴ τῆς εἰσηγήσεώς του ὁ π. Σεραφεὶμ κάνει μιὰ περιγραφὴ τῆς καταστάσεως στὸν Ἑλλαδικὸ χῶρο λόγῳ τῆς αἱρέσεως τοῦ...
Συνέχεια: https://paterikiparadosi.blogspot.com/2018/08/blog-post_37.html


3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/8/18, 8:47 π.μ.

    Τι ν'απαντησουν αγαπητη Π.Π. ? Οτι κοροϊδευουν τον κοσμο ? Οτι ενεργουν αυθαιρετα και κατα το δοκουν?
    Αυτοι που τους ακολουθουν ειναι συνενοχοι γιατι ο ελεγχος που τους ασκειται ειναι δημοσιος με επιχειρηματα που μπορουν να τα ελεγξουν ολοι και αυτοι αντι να προβληματιστουν τους ακολουθουν χωρις ελεγχο, αποδεικνυοντας στην πραξη πλεον οτι τοποθετουν την κριση του π. Θ. Ζηση πιο πανω απο την διδασκαλια της Εκκλησιας μας και των Αγιων. Ειναι ολοι τους ενοχοι για την προδοσια και επικρατηση του Οικουμενισμου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/8/18, 1:43 μ.μ.

    Ας θυμούνται όμως όλοι ότι ναι μεν ο Οικουμενισμός σαν όνομα δεν έχει ακόμα καταδικαστεί από Σύνοδο,όμως το μεγαλύτερο μέρος των αιρέσεων που εμπεριέχουν τα "πιστεύω" του(οι κοινές δηλώσεις που υπογράφησαν μέχρι σήμερα από το ΠΣΕ)έχουν ήδη καταδικαστεί από Οικουμενικές Συνόδους.Και επομένως η διακοπή μνημόνευσης και κοινωνίας είναι υποχρεωτική.

    Το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας δεν είναι απλώς συμβολικό!ΠΡΟΣΟΧΗ!Είναι πραγματικό!Μην γίνεστε -ένα- με αρχιεπισκόπους και πατριάρχες καταδικασμένους να βρεθούν στην κόλαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/8/18, 3:56 μ.μ.

      Κάποιοι ισχυρίζονται ότι η σύνοδος της Κρήτης και όλα τα σχετικά με το ΠΣΕ δεν έγιναν με τις προβλεπόμενες συνοδικές διαδικασίες και επομένως είναι άκυρα.

      Και ποιός σας είπε ότι μόνο ότι γίνεται συνοδικά έχει την δύναμη να σας κολάσει?

      Όταν υπογράφονται δηλώσεις που αποτελούν προδοσία της Ορθοδόξου πίστεως,και αφορούν την Εκκλησία σου(Εκκλησία της Ελλάδος) ή το Πατριαρχείο σου,

      εσύ σαν άνθρωπος τί έκανες γι αυτό;Έκανες ότι μας ορίζουν οι Άγιοι Πατέρες μας ή μήπως ότι λέει ο αγαπημένος σου κληρικός;

      Εάν ακολουθείς τον δρόμο που σου υπέδειξε ο κληρικός και όχι τον δρόμο που μας υποδεικνύουν οι Άγιοι Πατέρες μας,θα αποτύχεις.

      Όταν αναφερόμαστε σε θέματα Ορθοδόξου πίστεως και κοινωνίας με τους αιρετικούς,ο δρόμος είναι ένας.Όταν αναφερόμαστε σε θέματα προσωπικών αμαρτημάτων και παθών,ο καθένας πράττει ανάλογα με την προαίρεσή του.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.